Jump to content
muksi

FR-V на газ ?

Recommended Posts

Здравейте, Хондаджии. Преди една година купих ФР-Вто и още същата седмица инсталирах газова. Без омасляване. Прочетох доста западни, руски и български форуми на тема, която се дискутира тук. За една година навъртях 45 хиляди км, с един реглаж на клапани, и няма никакви проблеми. Монтажа беше в препоръчан сервиз от читави момчета, които разбират от занаята си. Зареждам газ само от едно място и съм доволен и от разхода и от качеството, засега. 

Honda forever !

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубово е това не казваш марката на газовата тези 45 или 55 хил км са предела на повечето газови ,за това им дават година две гаранция .Ако е хубаво няма да имаш и следващите 150хил проблем.Малко по често проверява клапаните мисля на газ е доста 45 хил 20-25хил е нормално но пак зависи от газовото . Филтрите двата  на газовото ги проверявай да разбереш колко е читава газта  на тези 45 хил км  би трябвало поне два пъти да е станало.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.02.2019 г. at 10:34, AndroID написа:

За една година навъртях 45 хиляди км, с един реглаж на клапани, и няма никакви проблеми.

Интервала е доста голям,как бяха хлабините на клапаните?Регулирай на 20хил. максимум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да го е направил на 20 хиляди.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.02.2019 г. at 12:48, JHM написа:

Интервала е доста голям,как бяха хлабините на клапаните?Регулирай на 20хил. максимум.

Хлабините бяха в допустими граници. Не се сещам в цифри. За герлаж на 20хил. разбрах и аз и подкрепям. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.02.2019 г. at 7:27, CARPERA написа:

Хубово е това не казваш марката на газовата тези 45 или 55 хил км са предела на повечето газови ,за това им дават година две гаранция .Ако е хубаво няма да имаш и следващите 150хил проблем.Малко по често проверява клапаните мисля на газ е доста 45 хил 20-25хил е нормално но пак зависи от газовото . Филтрите двата  на газовото ги проверявай да разбереш колко е читава газта  на тези 45 хил км  би трябвало поне два пъти да е станало.

Газовата е Romano, италиански са и всичките компоненти. Филтрите ги сменям на всеки 15хил. Не споменах в началото марката за да не прозвучи като "фукане", или реклама. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.03.2019 г. at 17:00, AndroID написа:

Газовата е Romano, италиански са и всичките компоненти. Филтрите ги сменям на всеки 15хил. Не споменах в началото марката за да не прозвучи като "фукане", или реклама. 

Фукане и реклама щеше да е като сложиш линкове или кажеш кой сервиз го е правил :D  Иначе, Romanoto е често предпочитано за модела, най-добре работи и добре са ти го препоръчали :)

  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

     Дават хората че уж има някакъв ефект и се слага това устройство за мазане  ,няма да навреди. Може и да е като с устройствата за икономия на горива, като сложиш 10 ще излезне че колата ти вече не само не харчи ,ами като караш произвежда бензин.

      Карам от година фр-в, имал съм коли на които техниците са ми казвали че клапаните са саморагулиращи се за ,фр-в то не съм питал,сестра ми каза че преди да ми даде колата е направила реглаж на клапаните в сервиз. Газовата е за 2200 италианска с мазане. за 20 лева ми залепиха съда за мажеща течност ,и намазаха с черен силикон, искаха да ми го сменят за 270 лева преди година ,аз ги помолих да го залепят и залеят със силикон ,бяха много недоволни че им казвам какво да правят ,обясних имам дискова херния и ме боли   иначе сам ще го направя,това в сервиз в центъра Където са я продали и монтирали не  признават  5 годишната гаранция ,не важело за съдът ,направо ме отпратиха , в сервиза в кв надежда откъдето я е купила сестра ми,не споря и не се занимавам ,отивам  където имат повече желание да свършат нещо и си плащам ,за 20 лева няма какво да се ядосва човек.

  Изразхадвала е около 50 грама  от това масло за 5х километра на око като гледам,може и да е двойно не съм записвал ако сам долял.

   Навремето твърдяха че карането на газ  пази двигателя.

    В момента разреждат газта и колата ми харчи двойно като заредя, освен в една бензиностинция в софия .В провинцията също не лъжат и колата харчи нормално.

      Бензин зареждам на омв.  Като заредя газ на еко близо до ул балша на бул българия, кв иван вазов е брутално -колата харчи 40 на сто газ тия там прекаляват.

 

Редактирано от konstantinovgk
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо системата за мазане е абсолютно ненужна ако газаджията знае как да настрои газовото.Пълен грабеж е за една бутилка  с капкомер да взиматв8 140 лв.За 50 лв може да си я купиш с 1л течност и сам да си я сложиш.Твоята изразходва 50мл за 5 хил значи не работи,има колко капки за мин трабва да прави ако е обикновено, ако е електронна там незнам как се настройва.

Ето ти цено без масло

https://www.alo.bg/3457472

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омаслителя , който си посочил е найстина ненужен и безмислен , поради простата причина, че е предназначен за търговия , а не за да работи.Настройваш му капките и след седмица вече не капе.Това ,което работи е Flashlube, V-lube , и JLM. Те обаче си имат цена , която не е по вкуса на всеки.И стигаме до основния  проблем при всички газови уредби : Защо трябва да давам много пари за добре работеща система , като мога да мина с нещо тънко и после да рева , че от газовите нищо не става?

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 Flashlube, V-lube , и JLM.

Тези също не работят ,имах първия свалих го другите два ги имат приятели също спират да работят ,иска се настроика поне веднъж месечно.Няма как една капка пусната след дросела да се раздели на четири и да попадне поравно  за там където е предназначена обикновено мазни само един цилиндър.Да не кажа че повечето които ги инсталират си нямат никаква идея къде точно да се включи в системата този омаслител,виждъл съм къде ли не дупкане но не и на правилното място.

Когато се интересувах от това бях попаднал на система за омасляване но не в Бг, но тя впрйскваше към всеки цилиндър и струваше от порядъка 500евро.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , че виждаш как капчи на дозатора , не осначава , че и при дросела влиза на капка.Механика на флуиди , пулвелизиране и т.н.Иначе съм съгласен , че много от монтираните омаслители нито са монтирани правилно ,нито са настроени правилно или пък са от онези в линка дето си посочил.Моята статистика от личен опит е от фирма със бусчета спринтер на метан.Тази с омаслители правят клапани на около 250000км , тези без -на около150000.Аз лично съм с ЦРВ К20 без омаслител вече 120000 км, но съм си доказал , че при проблемни коли помагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЦРВ-то с R20 имам само 65к ,но на Харвито имам 220к. ПАрите за омаслители и любета отидоха за ракия и вътрешно смазване :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3
  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.01.2016 г. at 19:02, muksi написа:

Влизам за първи път в този форум откакто пуснах темата и дълго време не никой нямаше интерес към нея. Междувременно получих отговори на въпросите си от друго мясо и се отказах да купувам  FR-V (не само заради газифицирането и).

Не съм видял това, което от Фобос маркетинг са писали и в последствие е премахнато, което всъщност е ябълката на раздора. 

Обаче, сега като изчетох всичко, което сте писали си мисля, че все пак поста ми е полезен защото вашите писаници дават доста отговори на доста въпроси свързани с ГИ.

Какво те накара да се откажеш от фр-в то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще ти отговори отпреди три години както е питал.

Питай ти какво искаш да знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вече на 15 К    с газ   Prince VSI-2  ,  FR-V 1,8 ....   Без омаслител.  Нямам оплакване до сега! 😉

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е пълна глупост тази омаслителна система.Имах я механична на старата кола и на втория ден след настройването спира да капе,така,че я отсвирих тотално.За 5 години навъртях 140000 км без мазане и без никакъв проблем.Говоря за Тойота Аурис 2012.Макар,че си спомням,че преди да монтирам АГУ ме плашеха,че клапаните и били кухи,че сплавите им били неустойчиви и че по принцип японките били капризни.Пълни глупости-даже 140000 км не съм ги регулирал.Преди това имах Форестър 2002-ра-160000 км без система за омасляване и без регулиране на клапаните.Аз ли имам късмет-не знам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип на Хонда не са хидравлични и затова се регулират.

За другите марки които си споменал ако са хидравлични те за това и не се регулират,ако са регулируеми не знам на какви интервали.

За системата си прав това е сама да ти вземат парите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Субару също не са хидравлични... И на Тойота няма такива😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...