Jump to content
madrigal

Accord 7 проблем

Recommended Posts

Здравейте акордаджии!

Отскоро и аз съм в отбора с една Honda Accord 7-gen. 2003 г., бензин, 2000 кубика.

Когато я купувах, този проблем го нямаше, но от известно време се проявява следния проблем: при подаване на газ при потегляне, на 1-ва скорост и полусъединител, се чува един много дразнещ стържещ шум, който се усеща дори с педала на съединителя. Бързам да уточня - проблемът не се проявява при всяко тръгване (поне засега) - явно трябва да се улучат точните обороти на двигателя, ускорение и т.н. Ако се тръгва много бавно и плавно или пък рязко с много газ, проблемът не се наблюдава - трябва да е някакво междинно положение.

 

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

 

Ще съм благодарен за някакво инфо по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагер на съединителя. И мойта го има същия шум, понякога стърже, понякога не. 

Като и дойде време да сменяш съединител, можеш да го смениш лагера (който си идва комплект със съединителя де). Не си заслужава да се сваля всичко само заради него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DYNACORD, мерси за разяснението!

Това звучи обнадеждаващо :), че бях започнал да се притеснявам да не е износено феродто до рапидите (е, то няма голяма логика - би трябвало да стърже при всички случаи, ама.....). То май тъй и тъй вървя към смяна на съединител, ще се сменя и лагера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бройте ме и мен с този проблем. 3 Години вече карам с него :) Чува се при потегляне, но както писал madrigal трябва да уцелиш точните обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, 3 години са си доста време! Щом е така, ще дишам една идея по-спокойно :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прощавайте момчета,че ви развалям моабета,но може ли някой от вас да допусне че не прав?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз бих помолил за един клип, да го чуем този шум...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прощавайте момчета,че ви развалям моабета,но може ли някой от вас да допусне че не прав?

Е, разбира се - докато нещо не се докаже 100%, няма как да сме сигурни.

 

Това за клипа и аз си го мислех, ама беше малко трудно, че нямаше закономерност на проявата. Към момента като че ли започна по-често да го прави този номер :(, та ще взема утре да карам с GSM на коленете :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го постигам най-лесно при тръгване на баир.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм в кюпа, при лек байр при потегляне в зоната на полусъединитела се чува стържене като метал в метал...ако си тръгвам еваж може да не се чуе и месец, давайте идеи, аксиален,притискател....Съединителя отделя перфектно, не буксува...Стърженето се чува за секунда, няма никакви други шумове при натиснат и пуснат педал...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм така от 2-3 години чува се от време на време, ходих до 2-3 сервиза и общото менние е че е съединителя. феродо дисковете нe е износено пробелма е от "release bearings" и "diaphragm spring", като са износени и престъргват. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се хронично май, ще си маам доде дрисне амбряжа и тва е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих запис на стърженето.

Ето линк към файла, че не видях възможност да го кача директно тук във форума.

 

http://dox.bg/files/dw?a=13e868d4e0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не че не е качествен записа,но има доста допълнителни шумове.

Бих проверил вилката аз.Ясно е че е там-съединителя и че се сменя комплект,но докато сменяте,проверете вилката дали не е износена на една страна.Аксиалния лагер трябва да се води перпендикулярно на оста и успоредно към лъчите на притискателя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска и аз го чух за сефте, но аз съм наготвил съединителя още преди месец, но ще го сменям след нова година.
Иначе и при мене не буксува но е доста тежък педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@rollin: Недко, утре (неделя) ще се прибирам към Първомай, та може да сравним звуците на скърцащите съединители :(.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига да може да го накараш да издаде този звук защото днеска само веднъж го чух и цял ден после не се е обадил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен е същия, който първи смени съединителя да каже дали се оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, това да не се окаже типичен проблем за модела? Щото не ми се вярва при предната смяна на съединител (каквато вероятно е имало, при тези километри пробег), да не са сменили лагера???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених съединителя, вече го няма това, трябва да снимам стария, но явно е от него.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Изрових тази стара тема, за да не пускам нова.

Колата е Акорд 7 2.2 двг. Имам я близо 2 години и никога не ми е правила кой знае какви проблеми, но вчера се случи нещо странно, което ще се опитам да опиша максимално точно.

Колата си запали нормално, но ми направи впечатление веднага при тръгването на 1ва скорост и пускането на газта на скорост се усети едно неприятно стържене/ръмжене все едно две зъбни колела имат жесток луфт или примерно щит на генерацията вибрира в купето. Освен това при превключване на предавки отделянето на съединителя ставаше много странно, но не като приплъзване ами по-скоро някаква дупка с пропадане. При спиране и превключване от 4>3 или 3>2 се появява едно обратно ритане на съединителя доста ритмично, наподобяващо ритане на ABS. Няма промяна във вървежа, обороти и тн. На следващото каране не се появи нито един признак и всичко беше нормално. Днес сутринта след преминаване на легнал полицай се появи същото. На 2ра предавка с натиснат съединител и спирачка, освобождавам от скорост стърженето отново се появява с някакво припукване и звук наподобяващ перка на радиатора, която се удря в пластмасата около нея. Отново няма никакви индикации нито по таблото, нито по вървеж, обороти и тн...

По-късно днес ще се опитам да я видя на канал да не би нещо да е откачено отдолу, но по ме притеснява - маховик, съединител, помпа, полуоска, лагери някакви по скоростите, тампони-мампони... знам ли вече и аз какво е, но звукът стана доста плашещ все едно ще ти изпаднат карантиите на асфалта.

Няма загуба на течност от казанчето!

Друг симптом е, че от време на време 3та предавка влиза с мъка и прихърква /над година/ същото е и със задната.

Ще се радвам да споделите идея и опит.

Позрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...