fenabg 2981 #41 Отговорено 11 Февруари, 2016 (Редактирано) Тук съм дуал карб срещу лимонката. Тук пак. Редактирано 11 Февруари, 2016 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #42 Отговорено 17 Февруари, 2016 Вчера ди поиграх с колата .Сложих си гърнето и си надупчих бронята . Харесва ми как стана , пробвах и джанти обърнати които правих преди много време ама са дамо 7.5 ж с двама седнали в колата Сложих си и разпънките и отпред и отзад и се усеща разлика . Предстои ми старт с едно бмв и с една алфа и като сложа хубавите гуми ще снимам някво ускорение . Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #43 Отговорено 1 Март, 2016 Днес благодарение на фена се загледах в кабелите на делкото и видях че двата кабела в повече на делкото от а6 са на датчика на а9ката на вала . Направих си кабелите и сложих делкото сега вече колата не прекъсва и е добре . Повдигнах си и капака и започнах боядисването и подмяната на интериора. Отпред около вратата ,жабката и барчето около лоста са черни . Другата седмица ще боядисам всичко и сменя всичко ,утре давам предните седалки за претапициране .Ще снимам как ще стане след това .Лек ден ! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #44 Отговорено 3 Март, 2016 Ехее браво Тони супер става рексчето, радва яко. Като му се поизчисти тунинга, ще стане много готина количка. Скоро да ме повозиш ей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #45 Отговорено 3 Март, 2016 Мерси и да има работа още , ще те повозя споко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Koptec 0 #46 Отговорено 22 Март, 2016 Има ли нови снимки или развой на събитията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #47 Отговорено 22 Март, 2016 Има обаче ще качвам в неделя седалките са претапицирани и някой детайли са черни . Трябва да сменям всмукателния колектор защото карам със з6 на приятел ще сложа а6 че такъв имам . Пусках се с различни коли и резултатите са : Срещу тойота селика 1.8 ввти 143 коня старта ме минава трета до 130 съм кола пред него , със сток сивик 5 д15б2 не влезна втора от 3тия път до 110 над 5 коли не гледах много назад Сивик 5та на варел с една седалка без броня и д15 инжекция с д13 скорости старта сме равни на 140 кола и половина за мен Пежо 206 гти 136 коня с филтър и генерация май старта 2 коли и до 140 ме дръпна с още съвсем малко Извода да не карам с гуми дот 2004 пластмасови :Д никога не правя никакъв старт . Това всичко нормално , но преди малко се и ударих с около 5 км в час заради един малоумник страхлив, който спря рязко а аз го заобикалях и си ужулих бронята и счупих щипките на габарита и фара . Сега десния габарит седи малко повече върху фара , но нищо сериозно ще се оправи . Само ме е яд , че и пари му дадох а на него му нямаше нищо . Като събера пари се слага ГИ на колата , но преди това ще си купя чисто нови гуми . Евентуално лятото ще се оправят всички ръжди и колата ще се боядисва цялостно . Имам клип засега само с Хондата на варел :https://www.youtube.com/watch?v=yi2iSfZ9SQ0 може да видите и други клипове в този канал , ако някой реши може и страницата публикувана в канала да харесате ще съм благодарен 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #48 Отговорено 20 Април, 2016 По колата почти нищо не е правено. Сложени са седалките и боядисах част от интериора черни. Купил съм буъала и биели д15з6 и след кондофрей разглабям да ги сложа.Ще разредя д15ката и ще си карам на 0.5 . Събота съм на кондофрей да видя колко лоло ввреме ще направя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #49 Отговорено 20 Април, 2016 Ще се видим там и ще сравним времената с моята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #50 Отговорено 20 Април, 2016 Ти си бърз за мен аз съм с духнала гарнитура сега . Имам метална в колата обаче ще сменям след кондофрей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #51 Отговорено 24 Април, 2016 На кондофрей време не дадох причината ще видите тук . https://www.facebook.com/fakanqci/videos/vb.151584365230419/235920093463512/?type=2&theater¬if_t=like¬if_id=1461416457803032 Това беше единствения старт . Прозореца е строшен , капак вече имам . Пробвах и едни джанти 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #52 Отговорено 2 Май, 2016 Четвъртък след работа се ядосах нещо на колата и я разкостих После нали са празници и бях на вилата и не съм правил нищо по колата и части нямам . Като дойдат части сряда може би ще се сглобява мотора . Днес без части се занимавах с глупости общо взето Колата може би ще се запали директно турбо . И това беше , тези дни ще има още напредък само пари и хубаво време да има , че се прави по нощите навън след работа . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #53 Отговорено 2 Май, 2016 (Редактирано) Ти ме плашиш човек. Колко мотора счупи досега? Редактирано 2 Май, 2016 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #54 Отговорено 2 Май, 2016 Само един а9ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #55 Отговорено 2 Май, 2016 Тва д15 ли е и него ли ще дуете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #56 Отговорено 2 Май, 2016 Д15е и да то ще е аз ти писах на лично тия дни . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #57 Отговорено 4 Май, 2016 Браво Тони, скоро като засъска ще стане интересно, с кои бутала ще я събереш?И също така буквите на капака с пила ли ги направи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #58 Отговорено 4 Май, 2016 С p2j буталата го събрах тая нощ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #59 Отговорено 9 Май, 2016 Колата е сглобена преди два дена през ноща :Д . С бутала п2ж и биели е и метална гарнитура за з6 , сток б2 глава . Турбото е сложено с колектор от икономик . Направени са маслени маркучи с два тройника за датчиците , разпробит е картера за датчик температура масло и за отичането на турбото . Турбопътищата са ми точно 0 лева и затова са такива което ми падне сега нямам пари за други на ф63 са . Купил съм и буустметър и шплентове за капака , не искам да го виждам на джама повече в движение Предстои да се купят и уреди за температура и налягане масло само да си избера . Общо взето е това за сега остават още няколко работи и ще се пробва да запали , молете се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #60 Отговорено 12 Май, 2016 Абе що срезахте гредата бе ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #61 Отговорено 12 Май, 2016 Радиатора не влиза ама то се завари ама по друг начин за да влезе . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #62 Отговорено 25 Май, 2016 Колата запали от първия път , но беше без генерация един ден . Направи се блоу-оффа обаче е в калника заради алуминиевия интейк. Сложиха се уреди , но не са вързани кабелите още само буустметъра . Направих си и генерация без гърнета на 63 до моста отзад ,заради кривките не ми се занимаваше, само с крайно гърне е сега . Един приятел го направи това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #63 Отговорено 26 Май, 2016 (Редактирано) Водният радиатор държи ли се някъде или е само на маркучите ? и акумулатора защо опира в кабелите на свещите ? Би ли пуснал малко по–подробна снимка на фланеца на турбото,че нещо ми се вижда,че е страшно там Редактирано 26 Май, 2016 от ti6ko 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #64 Отговорено 26 Май, 2016 Водния радиатор се държи на маркуча отгоре но ще се хване , а отдолу си е на оригиналните тампончета . Кабелите не опират в акумулатора така изглежда има почти два пръста разстояние . Фланеца на турбото сега не е за гледане понеже колектора е квадратен фланец турбото триъгълен и го направих такаче да стане без да сменям, фланеца сега . Не изпуска и няма проблем ще се преправи скоро тя и без това не се кара сега колата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #65 Отговорено 8 Юни, 2016 Ще трябв да се разделя с колата ....Продава се , за информация на лс . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #66 Отговорено 18 Юли, 2016 "Бартери само за бмв е36 от 20ка нагоре и е46 20ка нагоре може и за дизел" Евала на холдинга... Както се пее в една песен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #67 Отговорено 14 Август, 2016 След драг дея се отказах от продажбата на колата остава си за мен . Колата е с други джанти Борбет А 16ки настроена е на 0.6 и засега ми харесва как се движи . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #68 Отговорено 15 Август, 2016 Що бе? Земи си 20ка. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #69 Отговорено 15 Август, 2016 Принципно бях решил да взимам кола да се возя малко по евтино , ама няма как :Д остава си ще събера пари за друго за возене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #70 Отговорено 31 Август, 2016 Разкарах джантите , сложихме ги на приятел за проба и на него му харесаха и си остават за него и ми даде неговите . Не се виждат много но само тази снимка имам . На кондофрей ще видим време не се надявам на нищо от тази д15ка , ще съм с тойо р888 на заем от приятел обаче много заминали вече . Дано нямам проблеми отново там . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #71 Отговорено 2 Октомври, 2016 Не съм писал скоро , нямам нови снимки . На кондофрей както винаги нещо ще стане , след 2 старта отзад започна да изпуска и с непостоянно налягане 0.2 0.3 вместо 0.6 направих 15.8 , хич не бях доволен , че толкова време без проблеми и точно там стана . До една две седмици колата се зазимява на пролет ще се кърпи и боядисва и ново сърце . Всичко в коша се продава . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #72 Отговорено 27 Февруари, 2017 От много време не съм писал нямам време . Колата е разглобена няма почти нищо по нея , ще се оправят всички ръжди и най вероятно ще се боядиса д15ката се разкара. Не съм правил нищо все още по нея но единственото с което мога да се похваля е че приключих с д сериите Като имам повече време и някакво развитие ще кача повече снимки 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #73 Отговорено 27 Февруари, 2017 От много време не съм писал нямам време . Колата е разглобена няма почти нищо по нея , ще се оправят всички ръжди и най вероятно ще се боядиса д15ката се разкара. Не съм правил нищо все още по нея но единственото с което мога да се похваля е че приключих с д сериите 16930335_1595931207098358_223611089_o.jpg Като имам повече време и някакво развитие ще кача повече снимки С каква скоростна кутия си на б-серията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todorov365 8 #74 Отговорено 27 Февруари, 2017 Това ми прилича на H22 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #75 Отговорено 28 Февруари, 2017 Това ми прилича на H22 Вярно, моя грешка... като ги гледам отгоре и не ги различавам много... ма сега ползвах Гугъл, и си открих грешката... въпроса остава де, какви скорости ще ползва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #76 Отговорено 1 Март, 2017 Още не е решено за сега скорости имам с които да карам обаче искам от тайп р с шпер , и да х22 е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #77 Отговорено 2 Март, 2017 Скоростна от тайп Р е големият зор. Аз намерих за 2к и за сега не ми позволява семейният съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #78 Отговорено 2 Март, 2017 То половината кеф е в кутията 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #79 Отговорено 3 Март, 2017 така е кутията е много важна , мотора ще се отваря да се махнат балансиращите валове и за ревизия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове