JDMTonny 31 #1 Публикувано 31 Октомври, 2015 (Редактирано) Преди около седмица започна моят проект.Накратко да разкажа историята исках бмв ,най-добрият ми приятел си купи хонда црх повозих се и почнах да се интересувам повече от хонди .Един ден той ми каза що не си вземеш рекс аз се замислих и почнах да ги гледам .Изкарах книжка и той ми даде да я карам 1ва прекъсвач втора прекъсвач и нямаше място,слезнах от колата и треперех и си казах:Това ще е мойта кола ии няколко месеца по късно си купувам тази кола . Колата има много забележки , но със времето всичко ще стане. Спортните седалки са ужасно удобни само трябва да се претапицират .Колата е ужасно висока и нестабилна има изпуснал заден ляв амортесьор ,който ще бъде сменен скоро време.Проекта ще е кола за ежедневно каране , след време ще стане и кола за писта . Рекса е д16а9 с спортен колектор 4-2-1 чип някакъв и алуминиев интейк . Проекта няма да се развива много бързо поради финасови причини.Имам пружини ФК 60/40 и задни амортесьори кони (червено) които ще ги снимам утре .Те ще се сложат на колата веднага щом мога .Дано колата ви харесва , всеки който е имал хонда знае как се чувствам вмомента когато колата ми е на един ден Редактирано 31 Октомври, 2015 от JDMTonny 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #2 Отговорено 31 Октомври, 2015 Честито и успех с колата. Частите са малко трудни в днешни дни, но с повече търпение или пари ще я направиш. Важното е да си ухилен, докато я караш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #3 Отговорено 1 Ноември, 2015 (Редактирано) Благодаря ти .Колата вече е с червено кони отзад на макс твърдост и отпред и отзад пружини ФК 60/40 .Едната снимка е само с пружини отпред Преди Само пружини отпред и как стана после липсващата част я сложих след снимката Колата не е много ниска , но пък генерацията е много надолу мерих я 3,5 см от земята е Но пък е много хубаво твърдо отзад Редактирано 1 Ноември, 2015 от JDMTonny 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #4 Отговорено 1 Ноември, 2015 Колега,това с хубавото много твърдо отзад няма как да го обясниш на повечето хора.Както каза колегата важното е да се качваш и слизаш усмихнат от колата.Да си я караш със здраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #5 Отговорено 1 Ноември, 2015 Мерси и да като слезна от нея чакам следващия момент когато ще се кача и ще и дам пак газ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #6 Отговорено 2 Ноември, 2015 Здравейте колеги,смених си маслото 10в40 на тотал.Купих си и правени разпънки и отпред и за отзад. Задната няма да я слагам сега заради тубата ,дадох я на един приятел той да си я сложи временно. Започнах работа по двигателя. Имам втора глава от вдин приятел и почнах да я портвам и полирам Засега е началото,портвам също и всмукателния колектор и дросел на 60мм от б18 който се преправя и за него ми трябва помощ.Купих си и две раздвижни ролки vms от колегата izanagi Ще си дам и ролката на вала да се махне едната писта , че е 2.8 кг . Засега е това събирам пари за лятото тогава ще турбинирам на сток карантия на ниско налягане. Ако намеря б20 биели ще се преправят и с тях. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #7 Отговорено 5 Декември, 2015 Благодаря ти колега , да колата е доста нашарена може би другата година лятото ще се боядисва. По колата тези дни не е правено нищо нямаше време ,главата е сглобена и чака да се сложи , обаче ще е без дросела сега . Две снимки с го про : Също така си търся откъде да купя тръба за генерация ф60 да знам колата ще умре ,но и без това трябва да я правя , а след нова година почвам турбо части и няма смисъл два пъти да правя генерация. Някои може да ме посъветва откъде да взема тръба . 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #8 Отговорено 6 Декември, 2015 Вчера се захванах да свалям главата свалих я и открих нещо странно :Д Аз съм с пм6 бутала от д16а6 :Д аз се чудех защо не вървя както трябва . Явно стария собственик е знаел че искам да турбинирам . Сега трябва да измисля какво да се прави защото с тия бутала степента е към 8.25, а ми трябват б20 биели а с тях ще стане много ниска давайте съвети от сега да го решавам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 6 Декември, 2015 Може ли само да питам защо портваш главата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 335 #10 Отговорено 15 Декември, 2015 Успех с начинанието и умната! Да не учиш в Хенри Форд? Гледам паркирал си отзад на "дрифт" пистата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #11 Отговорено 17 Декември, 2015 Благодаря и да в Хенри форд уча . Миналата седмица сложих главата разликата е минимална обаче от ролките разлика има :Д настройвах си ги аз тоест не знам колко е добре . Вчера се разбучах след един полегнал полицай и връзката долу ми се разкачи и резултата : Вече съм като картечница :Д и сложих разни лепенки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #12 Отговорено 23 Декември, 2015 От седмица ми жулеха накладките отзад и не оставаше време да ги сменя ,мислех че е на желязо обаче като свалих гумата бях външната накладка се беше изтъркало и желязото даже и я нямаше карал съм по апарат :Д. Беше ми блокирало и буталцето оправихме го и вече съм с нови накладки и най после спира тази кола . Колата се отпуши изведнъж се развървя а все още ми е откачена генерацията и съм като някой стар в8. Това е за сега да се надяваме да си получа това което искам от дядо коледа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #13 Отговорено 25 Декември, 2015 Дядо коледа мина покрай мен :Д Турбото е малко ККК к24 ама като за без пари :Д кулера е 550ж140 ,утре отивам за блоу офф а до края на седмицата ще имам и пътища . Като събера пари поръчвам хтд и ако намеря междувременно дюзи , трябва да си направя и генерацията но и за нея няма пари още . Засега е това като има нещо ново ще пиша . Весела Коледа на всички ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #14 Отговорено 27 Декември, 2015 Такаа вече имам блоу офф greddy rs и бууст контролер ии дюзи 550цц от rb За тази година толкова , след нова година си правя генерация ф63,турбопътища и хтд .Аз май си пиша сам тук , но нищо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 27 Декември, 2015 Една тема е хубаво когато има малко спам в нея, ти кво искаш всички да се тюхкат и ахат до залисване. Води си проекта както трябва това е по важно. 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #16 Отговорено 27 Декември, 2015 Ее рексчето супер става. Така и не си ме повозил все още Надувай го и трябва да защитим японската слава сред другите марки Скоро очаквай и една 6-та купе да паркира до теб ( ако влезем на паркинга ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #17 Отговорено 27 Декември, 2015 Айде от мен да мине ще повозя и айде идвай и ти вече с тая 6та 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #18 Отговорено 29 Декември, 2015 Казах си край на частите за тази година обаче ми излезе тръба ефтино и вече имам тръба за генерация ф63 ще се слага след нова година без гърнета само с крайното . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #19 Отговорено 3 Януари, 2016 Такаа за много години колеги ! Сега по темата :Д колата на връх нова година гръмна :Д 15 мин гърмене и накрая тотално , снимките са малко зле ама бързах. така след като изтрезняхме на първи си направихме канал от дъски и за 2 часа някъде мотора беше в багажника биелата ми е на 4 5 части 4 ти цилиндър е мазало вала е крив и яко на дупки буталото ще го снимам другата седмица и ще го добавя тук .Така проекта продължава няма спиране . Пътят до успеха е осеян с много бутала и биели .Продължението му ще видите може би до седмица две остава в тайна сега . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #20 Отговорено 4 Януари, 2016 Ами не знам и аз , според мен беше от претоварването . Продължението на проекта ще се разбере до края на седмицата на някой може и да хареса на някой не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 4 Януари, 2016 Благодаря и да в Хенри форд уча . Миналата седмица сложих главата разликата е минимална обаче от ролките разлика има :Д настройвах си ги аз тоест не знам колко е добре . Вчера се разбучах след един полегнал полицай и връзката долу ми се разкачи и резултата : 1938023_1191061654251984_1008590357_n.jpg 12366905_1188386851186131_2000791801_n.jpg 12358104_1188386614519488_149918816_n.jpg Вече съм като картечница :Д и сложих разни лепенки 12388968_1191486224209527_849474720_o.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #22 Отговорено 7 Януари, 2016 Следим темата ти. Става все по-интересна.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DidakaDimitrov 0 #23 Отговорено 7 Януари, 2016 Чудно рексчето ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #24 Отговорено 17 Януари, 2016 Така сега ще се опитам да напиша всичко което стана от нова година до сега . Проекта продължава а9ката ще се прави като хората кованяк :Д , през това време дойде това да може да се кара д15б2 уж след основен ремонт , за да си използвам моята инсталация го правя пълна инжекция. Взех колектор безплатно от един фр д16з6 сложих моя дросел заради проблема с оборотите направих с тройник един вакум и оборотите не се менят и са перфектни . Мойте скорости бяха много зле и затова сложих от на един приятел неговите Тук ги запознахме И веднага щом го сложихме започнаха проблемите : Първо не знаех че няма къде да се хване висящия лагер за блока , Благодаря на фена че ми каза да го направя с планка играх си един ден с електрожена и стана . Така после като запали и тръгна видях че тече масло от капака на клапаните но беше уж малко . Тръгнах да се прибирам от гаража и я загасих в движение защото всичко стана в пушек . Изтече към литър минимум масло от там :Д отварям и какво да видя няма гарнитура . Смених я и на следващия деен колата пушеше адски много мислех си че има масло в генерацията е да ама не издухала гарнитура на главата . Докато сипвах вода в радиатора гледах как изтича през генерацията :Д и отворих и 1 ви цилиндър яко вода хубавото беше че е само гарнитура сложих нова и готово . Тръгнах да паля и нямаше ток , имах работа и ми трябваше колата бутнаха ме и тръгнах колата прекъсваше от делкото понеже е мойто от а9 с кабелите от а6 . Тръгвах си от там където бях и се чу удряне отдолу и нещо падна загасих и слизам :Д ;Д Ролката на вала ми я нямаше немога да разбера как намерих болта и ремъка но ролката не я открих добре че имах друга , сглобих го на пътя но не палеше . Един фр дойде да ме издърпа и на сутринта се замислих за алтернатора дали зарежда проверих и не зареждаше. Смених го и никакъв проблем , сигурно се е развалил от маслото което тече по него . Нагласих го на свински опашки мойто делко и сега не прекъсва возихме се даже из снега с шейна . Свалих номера долу , повече ми харесва така . Направихме си и лепенки , най добрите приятели наслагахме по колите И така единственото което трябва да се направи сега е делкото , имам от а6 обаче буксите са различни и си нямам и идея как да го сложа затова и сложих мойто . Ако някой знае да ми пише . Поздрави ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #25 Отговорено 17 Януари, 2016 Голямо приключение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 18 Януари, 2016 По цвят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #27 Отговорено 19 Януари, 2016 Това трябва да се направи на филм!Поздрави за ентусиазма! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #28 Отговорено 24 Януари, 2016 (Редактирано) Благодаря колега . Зимата е ужас за ниските коли , потроших си генерацията изпадна 4 пъти , по точно висеше . Аз все я връзвах с кабели свински опашки и кво ли не, че беше криво отдолу и нямаше как да го оправя .Накрая се изнервих и отидох в на едни приятели гаража и си я направих както трябва сега няма да пада . Другата седмица ще си заваря гърнето че още съм без него и ще пробвам да сложа делкото от а6 . Май е това засега поздрави . Редактирано 24 Януари, 2016 от JDMTonny Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #29 Отговорено 26 Януари, 2016 Яко трещеше без гърне по бул. Сливница оня ден.. Ще сложиш ли турбо мотор до пролетта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #30 Отговорено 26 Януари, 2016 Може би не защото а9ката ще се прави кована а няма да имам пари дотогава . Има вероятност да турбинирам д15ката на 0,4 0,5 колкото да се кефя , но не е сигурно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #31 Отговорено 27 Януари, 2016 Да сигурно така ще е , мерси за съвета . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #32 Отговорено 28 Януари, 2016 Нещо много странно разбрах , колата ми с д15ката върви колкото а9ката ми :Д толкова ли е била зле с тия бутала . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #33 Отговорено 29 Януари, 2016 Ела да ги сравним с моята А9ка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #34 Отговорено 29 Януари, 2016 Ме просто двувалката толко си може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #35 Отговорено 31 Януари, 2016 Амии да нв съм мврил компресия но чвтох че с тези бутала степента беше около 8.3 ,но все пак не мога да го повярвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #36 Отговорено 1 Февруари, 2016 (Редактирано) Аз карах двувалка с такива бутала. Степента идва на 8.3:1. Смених буталата с каквито трябва, ревизирах мотора и разлика във вървежа не съм осетил кой знае каква. И с едните и с другите бутала рекса ми вървеше доста прилично (питай Фена за последната сбирка на Сепарева баня ). Ако сега Д15-ката ти върви повече от двувалката значи освен буталцата си имал и други проблеми по мотора. П.П. Ванка, в кръга на шегата те споменах, всички видяхме защо отпадна тогава. Редактирано 1 Февруари, 2016 от Nedkisa 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #37 Отговорено 10 Февруари, 2016 На вид е "RICE RICE BABY" добре че поне ще върви 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDMTonny 31 #38 Отговорено 10 Февруари, 2016 Да стария собственик се е постарал да е много ,,Бързи и яростни '' .Аз ще променя вида и но има време и за това . Относно буталата имах приятел който имаше црх сток със стоковите си бутала , обаче го удари той вървеше мисля че повече от мен с тия бутала с чип и колектор портваната глава и ролките ,така че мисля че си има разлика . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #39 Отговорено 10 Февруари, 2016 Има друг път д15мини ми върви повече от двувалката и е не еднократно доказано. Недко аз не се засягам знаеш че в мен има само спортна злоба. Я си кажи как те догоних на трета с счупена втора която включи на 4500 оборота , а не на 9000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #40 Отговорено 11 Февруари, 2016 На МОШ миниме-то ми направи автовоз като се дърпах с него, а даже мисля, че не даваше газ до края. Ванка, ако имаше още 50 - 100 метра от пистата и щеше да ме биеш Като зе да набираш зад мене си помислих, че ми угасна мотора хахахаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове