HR-V Фен 0 #1 Публикувано 30 Октомври, 2015 Колеги, как да разбера дали клапаните ми са за регулиране? Има ли някакви признаци, които показват, че е настъпило време за реглаж? Защото не знам кога за последно(и дали изобщо) в Италия някой е правил това. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #2 Отговорено 30 Октомври, 2015 Мой съвет е да го направиш профилактично! Много колеги казват, че са ги отваряли и преглеждали и не е имало нужда, нооо знае ли човек. Иначе на около 30000 задължително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х А Р И 41 #3 Отговорено 5 Март, 2019 (Редактирано) Малеее, прочетох тази стара тема и косата ми се прошари. Моето Харви вече е на 300 000 километра, а такова нещо като регулиране на клапани не е виждало. Мерихме компресията на около 250 000. Беше като за нова кола. Карам я повече на метан, отколкото на бензин. Понеже смятам да пипна двигателя, и това ще мине на дневен ред. Редактирано 5 Март, 2019 от Х А Р И 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #4 Отговорено 26 Август, 2019 Стара е темата със клапаните,всеки който се ослушва да знае .....като и сложих газ направих проверка и всичко беше в норми ...днес след 20 000 км каране на газ от страх да видя какво се случва със харвито,и ето резултата мръднали са малко колко малко не разбрах,така казва майстора ....та за тези който правят икономии за реглаж на клапани и каране на газ нека да си го знаят .....между 20 000 и 30 000 км задължително реглаж на клапани,ако си обичат хондите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #5 Отговорено 27 Август, 2019 "Мръднали малко", но накъде?! Хлабави ли бяха или затегнали?! Преди време четох, че затягали били... След каране на газ около 20000км., а не се знае кога преди това италианеца ги е регулирал, като ги регулира майстора каза, че били много хлабави... А се бях притеснил от прочетеното тук, че натягали и вкопавали гнездата на клапаните... Къде е истината?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #6 Отговорено 27 Август, 2019 От всичко, което може да се прочете, (а и всички майстори, които познавам така казват) на газ само затягат, затова не се чакат симптоми, а превантивно се регулират. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #7 Отговорено 27 Август, 2019 Аз говоря за точно обратното... 20000км. само при мен, а не се знае преди кога са регулирани. И при реглажа се оказаха хлабави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #8 Отговорено 27 Август, 2019 (Редактирано) Възможно е това на бензин клапаните бягат нагоре в стойностите стават хлабави. На газ затягат, тоест ако италянеца не е регулирал нигога са избягали доста от стойностите.За тези 20 хил на газ не са се върнали и са останали хлабави. Да това за майсторите като им кажеш колко, сякаш им бъркаш с нагорещена ръжен. Толкова ли е трудно да се използва лист и химикал. Да направят това Стойностите са за CRV 1gen. Редактирано 27 Август, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #9 Отговорено 27 Август, 2019 (Редактирано) Тея седмици ще отида на реглаж, та ще видим резултата от карането на газ. Редактирано 27 Август, 2019 от 5 GTT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #10 Отговорено 27 Август, 2019 Поне моя майстор е толкова преказлив, че със триста зора разбрах, че е имало нужда... Имаше тема на газ като се кара се затягали и вкопава ли и на края прегаряли, аз не съм майстор това което съм прочел в форума на хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х А Р И 41 #11 Отговорено 21 Август, 2021 Здравейте. От прочетеното по темата за клапаните съм с идея, че ако не караш само на газ, а и на бензин, на газта ще затягат, а на бензин ще се охлабват. Така че стойността на хлабината ще играе около нормалната стойност. Така я карах над 150 000. Вече е на 300 000 км. В Италия не вярвам някой да се е занимавал с клапани на кола на 140 000 км. Сега смених главата с VTEC и клапаните бяха регулирани за първи път 295 000 км.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #12 Отговорено 22 Август, 2021 На 30.10.2015 г. at 15:59, zmiata29 написа: Мой съвет е да го направиш профилактично! Много колеги казват, че са ги отваряли и преглеждали и не е имало нужда, нооо знае ли човек. Иначе на около 30000 задължително. Ми моите бяха натегнати последния път, та не знам какво говорят хората Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове