Jump to content
Markony

Почна се!

Recommended Posts

Хванал съм се и за палците на краката :yes:

 

УСПЕХ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест проектът е по близък до " хард реанимация" отколкото "софт тунинг" въпреки поставения сериозен таргет от 3л. по-нисък разход на газ? Успех и следим трепетно с огромна молба като за старт и за снимка на керамизираните клапани. :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав.Ето снимките на клапаните.Опитах се да оставя след "струговането" една пъпка да се види колко е дебел нагара.

 
Големи благодарности на FenaBG,че ме спаси по спешност с ето тая кутийка

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи не стават чак толкоз лесно елипсовидни тия цилиндри.Щом за 350к не са станали.

Моята гарнитура на картера също беше спекла яко. 

 

edit: Сега видях,че буталата са на ръба :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как ми се падна най-гадната отливка???Това черничкото е грешен конус на отливката....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради кофти отливката се е натрупало с времето това черното ли? Това нали са всмукателните, отде толко черно или визираш че заради неправилния конус клапанът не е затварял добре.  Само на този цилиндър ли е каръщината?

Редактирано от HondaExplorer
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визира изпускателните, маи :) в дясно смукателния нема черно.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,не.Вдясно няма черно щото съм портнал вече и изгребах една шепа алумин,вляво съм минал само първа ръка да се види разликата.Трябва прехода между фаските и конуса да е плавен,а то има праг от сорта на 2-3 милиметра в +.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си свалил блока що не му пуснеш една струшка от сорта на 0.15/0.20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После като намеря новите бутала.....:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не се обади да ти донеса транспорта.

Отивай да го вземаш от стани в улицата е .

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony стискам палци крайния резултат да покрие очакванията, но и според мен това не е "софт тунинг", а по-скоро трансплантация на орган. А за крайната цена се надявам да не е нещо обезпокоително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е тунинг,направо си е съживяване,макар че го правя за удоволствие,знам че колцата ще ми се отплати с безпроблемност.

От друга страна си познавам колата отлично,настройката на ГИ ми е перфектна и разхода е стабилен...+/- литър от качествто на газта.

Та подобренията искам да знам точно как ще се отразят на разхода и респонза.Новите сегменти не са фактор при елипса  3 стотни,така че разхода на масло ще намалее,но няма да изчезне.След 3 месеца ще отворя да видя как се държи полираната горивна камера,а разхода ....ще видим.Оправил съм почти всички препятсвия по пътя на въздуха и изгорелите газове,катализатора остава същия,за да са съпоставими резултатите.

 

Ето и данните от сегментите:

 

стари/нови стойности на ключовете

 

1 сегмент  0,45/0,30

2 сегмент  0.55/0,30

3 сегмент  0,70/0,35

 

 

Доцев,карам диското,споко.

Редактирано от Markony
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.knology.net/~jediklc/D.htm?otption=long

 

Ето малко сухи стойности за тия ,които искат да смятат степен на сгъстяване:

 

Глава P2J-6...с горивна камера 32,80 cc,след челосване 5 стотни измерих 32,5 cc

Блок D16W1....75mm диаметър с ход 90мм,биела 137 мм

Бутало P2P,вдлъбнато с 6,2 cc,след полиране 6,4 cc

разстояние от челото на буталато до равнината на блока 0,75мм.след полиране на буталата измерих 0,95мм

Стокова степен на сгъстяване 9,6:1

Сметната при мен около..........9.8:1

 

В калкулатора могат да се ползват стойности за D16Y8

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега защо просто не сложиш ремонтни бутала на 75.5 и не шлаифате блока спрямо тях - Така както сам знаеш 100% ще гори масло.

блока трябва да се челоса .

Полирането ефекта от него трае първите 1000км ;) .

 

Немога да се съглася че портването на главата намаля разхода на гориво .;)

Иначе евала ,че и ти си почнал да се занимаваш ;).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На лято ще сложа витарски бутала...плюс цялата дъндания около тях.Сегашния ремонт беше връщне от оня свят.Разхода на масло ще намалее ...колкото толкова.

Вчера запалих и съм много доволен,особенно от новия съединител.Разхода е паднал само с 3-4 %.ако съдя по адаптациите,Колата се усеща малко по-нервна от преди,но с катализатора няма как да се случат чудеса.След смяната на всички течности звученето се промени ката на нов автомобил.

Сега основния проблем е OBD2 Eкуто

Трябва да променя AFR,като за газ.С обикновена ламбда сонда това е трудно,но търся решение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз що съм останал с впечатлението,че преди 2000 година са с обд 1 заради двупиновата букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При него е с ОБД2 букса а не с 3 пинова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата.Минах 1000км внимателно каране.Не съм очарован от резултатите.Течовете са спрени на 100%.Разход на масло за 1000 км не е засечен.Отворих мотора за контрол.Масло пак си пипва ,но не се измерва в литри :),при смяната ще се установи колко точно.Наблюдавам цвета на свещите всяка седмица.Установих нулево изхвърляне на масло през новия отдушник на картера :).Промених степента на сгъстяване с още малко...сега теоретично сметната е 10,2:1,по препоръка на ФЕНАБГ.Файда от полирането има.Пълнителния колектор свети,изпускателния има оцветяване,но не и натрупване.Челата на буталата частично трупат нагар,но с леко побутване нагара пада :).Минах още 500 км с новата компресия и резултата е литър надолу разход на газ при всички режими.При всичките си замервания не съм пипал настройките на ГИ.Повишената компресия има и недостатък-стартера дърпа повечко ток при палене на студено,което ми напомня ,че акомулатора е на 5 години вече.Почнах да работя и по консумацията.Замених дългите с лед бар-като резултат консумацията е с 5 ампера на долу,а видимостта 3 пъти повече :).Ще чакам още 500км да минат и ще направя абсолютна нова карта на газта.Двигателят се държи чудесно като мощност и като ускорение,но няма как да го опиша като %,защото може и да е субективно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си повишил степента на сгъстявне  и не си пипал настройките - Би трябвало колата да е станала по-богата от към смеси .

С внимателно каране  течовете са спрени -със невнимателно може пак да се появят . ЗА рахода на масло важи същото .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони на 10.4/1 ми еикономика и разхода не моо се нахваля. Последното хърби което правих след 2к спря да пипа масло докога времето ще каже. И даивай си му вече за душичката.

Щи направя клип на консервата как пали със степен 12.4/1 :D

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,аз не съм душманин.Изградил съм си навик да не изпреварвам всяка кола която настигна :).Това за течовете не го схванах.Преполагаш ,че на високи обороти ще пуснат новите семерини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преполагаш ,че на високи обороти ще пуснат новите семерини? -Вероятно да  и за маслото същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...