batzerga 34 #41 Отговорено 24 Октомври, 2015 Дизелите с малкия работен диапазон дразнят при каране, че докато завърти турбото на 2к оборота и трябва да превключваш, че като стигнеш 3к и колата все едно някой я влачи, т.е. спира ускорението да е яко, макар и оборотите да растат. Когато превключиш на по-високата предавка турбото вече е 'умряло' и трябва пак да натискаш до заветните 2к оборота за да имаш кола, а не мъртвец. Газта към нафтата е много ефтин fix за 300-400лв, при който характеристиката на колата става бензинова, т.е. нямаме повече uber брутално пропадане на въртящия момент след 3к оборота и конете нарастват линейно с покачване на оборотите, а не са в плато като както е при само на нафта. Колата като бензинова започва да се кара най-приятно в последните 1к оборота и имам полезен работен диапазон от 3к оборота, в който колата се ускорява плавно и най-добре. Турбото остава живо като махнеш крака от десния педал за към 1-2 секунди и така при превключване на предавки си от boost в boost. Турбото развърта много по-бързо. За 300-400лв. всеки common rail дизелов двигател елементарно се модва. Предупреждаваха ме, че можело да има счупване, но за сега с 20к километра на пълна форца двигателя държи на 180к.с. и 370Nm постигнати от 100к.с. и 220Nm след remap за 300лв+300лв. за газта. На който му е интересно да види нещата на живо да заповяда на седмичната среща във вторник да ми е пасажер и да гледа какво и как се случва. Да види, че газовата бутилка ми е ПОД кората на багажника ДО резервната гума, т.к. не е нужна голяма като се харчат 2/100 газ към нафтата. Някой с 2,2 honda дизеловия двигател ако сложи газ и има хибридно турбо по моите изчисления ще иде някъде към 300 коня и 550Nm въртящ момент и ще може да се пиш****ри с новия type-r откъм performance. Чакам ей това да го видя някой да го направи, то мойто е бюджетно решение, че ми се искаше да имам кола с 20 лв. данък, за която да не ми пука много какво ще се случва с нея, да си има използваем багажник, да понавървява и да ми е тънкана откъм разход . За пореден път взех honda, че ако си 2м. 130+ кг. и искаш хем да имаш място да се побереш, хем да ти е лесно и да има къде да я паркираш тая кола ... двуврат Civic отговаря напълно на изискванията. А Dragi4, не натрапвам какво съм постигнал, натрапвам решението ..... та да може хората да знаят какво могат да направят като засилка за нищожни пари и какви резултати да очакват, защото масово хората идея си нямат за тоя мод. А това решение решава проблема с азотните окиси и много др. вредни вещества при дизелите и колкото повече хора започнат да го правят, толкова по-малко замърсяване ще има. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #42 Отговорено 27 Октомври, 2015 Няма ли някой Софиянец, който е бил на срещата да каже дали всичко е ок? Колегата Ви покани да видите .... ако не бях толкова далеч със сигурност щях най-малкото от любопитство да видя как изглеждат нещата на живо. "Zerga", качи една снимка на това под предния капак поне да видя как си събрал нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #43 Отговорено 27 Октомври, 2015 Или поне господина да пусне един клип....с който трябваше да започне в началото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #44 Отговорено 28 Октомври, 2015 Колата върви много добре. Както казах и на колегата - мисля, че по нищо не отстъпва на мойта Type S 6 генерация японка (160 коня Б16А2) и не мога да преценя коя от двете в по-бърза без да ги замерим на старт, но не знам колко е здрава. Колегата се похвали, че за 20к километра, не е имал никакви проблеми, а пичагата, който я е правил, е издържал доста повечко. Ако парите, за които спомена колегата се прави такъв приятен тунинг... налазвайте Сега и мен ме е яд, че не направих 1 клип, но ако се видим следващата седмица отново, смятам да поправя тази грешка! Това е от мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #45 Отговорено 28 Октомври, 2015 Доста интересно звучи наистина. Бих искал да го видя, обаче нямам никакво време, особено през почивните дни. на мойта Type S 6 генерация японка (160 коня Б16А2) Тайп С май няма 6ген или се бъркам? Не беше ли ВТИ с тоя двигател ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #46 Отговорено 28 Октомври, 2015 Type S-а е ВТИ, но има оптичен тунинг - mugen педали, mugen километраж, OZ F1 и други глезотийки 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #47 Отговорено 28 Октомври, 2015 Това е най-злобния хонда дизел в който съм се возил Върви до 5000 об без замаляване. Собственика на колата я кара като крадена 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #48 Отговорено 1 Ноември, 2015 Няма ли някой Софиянец, който е бил на срещата да каже дали всичко е ок? Колегата Ви покани да видите .... ако не бях толкова далеч със сигурност щях най-малкото от любопитство да видя как изглеждат нещата на живо. "Zerga", качи една снимка на това под предния капак поне да видя как си събрал нещата. Стана един инцидент с мобилните ми телефони и временно съм с 2 Nokia без/с гадна камера, вместо с 5" Samsung и HTC с хубави камери. И да направя снимка под капака все тая, все едно си си снимал твоя двигател. Единствено се вижда една тръбичка/маркуч как влиза в Air Intake-a към студения въздух и толкоз и в началото му има една врътка, с която се регулира порциона на подаването на газта като е включено релето. Изпарителя е под акумулатора. По нищо не си личи, че има газова така да се каже. Има едно ел. реле, с което се контролира спирането и пускането на газта. Някой ден, живот и здраве ще се видим, ако ми се отвори пътуване към Пловдив ще гледам да не забравя да ти пиша едно лично съобщение да се уговорим за среща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diesel+lpg 0 #49 Отговорено 7 Септември, 2022 Всичко което казва batzerga e вярно за поведението на дизел с пропан бутан. Тракшън контрола ми премигва до 60км/ч когато пусна газта. Това е на сух асфалт. Колата е малко над 100 коня сток, комън рейл. Нямам чип, нито хибридна турбина. Добавянето на половин литър двутактово масло на резервоар нафта позволява подаването на повече пропан бутан и повече мощност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #50 Отговорено 8 Септември, 2022 Кàжи верно ... 7-годишна тема ли изрови?! Поне да беше видял, колко от писалите в темата са активни към днешна дата. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #51 Отговорено 8 Септември, 2022 Той тОа голф сигурно вече е мрътвец, а иначе - темата е любопитна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #52 Отговорено 8 Септември, 2022 Преди 6 часа, Krasi-mir написа: Кàжи верно ... 7-годишна тема ли изрови?! Поне да беше видял, колко от писалите в темата са активни към днешна дата. Не виждаш ли че е чужденец. Още един имаше скоро. Рег. и 9-10 мнения едно след друго за трупане на актив. : -И аз така.... И при мен не работи. Провал ли е някой..... някви все такива красоти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #53 Отговорено 10 Септември, 2022 То към днешна дата дизел + LPG е сигурно доста актуално с оглед цените на горивата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #54 Отговорено 10 Септември, 2022 То тук цената на горивата не играе, щото е в графа тунинг. АГУ- то е нещо като нитро за нафтата, а двутактовото масло е некъф свръзващ елемент в тая тригоривна адска смес. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #55 Отговорено 10 Септември, 2022 То повечето автобуси в градския транспорт, в София, от години са точно на дизел + . Но май е CNG, а не LPG. Какво толкова чудно има в това? Бръмчат си и те така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове