zlatin807 5 #1 Публикувано 18 Септември, 2015 колеги колата е акорд 2,2 дизел,тресе при палене и гасене.Мислех да не е от маховика,смених го но си остана пак . На алтернатора ролката и лагерите свирят,възможно ли е от там да идва проблема ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #2 Отговорено 18 Септември, 2015 Тампони на двигател? Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #3 Отговорено 19 Септември, 2015 На повечето дизели шайбата на алтернатора е демпферна,незнам как е при теб.Ако е блокирала се получава тресене.Но си провери и тампоните на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 21 Септември, 2015 Преди време питах същия въпрос тук и общо взето насоките бяха за тампоните на двг, но още не съм се заел да ги проверявам подробно. Някои казват, че тези двг са си така, но не ми се струва нормално...(все давам за пример двг на Авенсиса- пали/гасне абсолютно спокойно) Аз имах теоретични съмнения в маховика, но той няма други симптоми, но щом казваш, че си го сменил и е същото, значи не е от там. Не знам демпферната шайба на алтернатора как може да влияе при стартиране и спиране на двг? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #5 Отговорено 22 Септември, 2015 Давам пример с един мерцедес бус.Като запали тресе яко,на място работи тресе яко.Сваляме динамото,шайбата блокирала.Сменяме я с нова и буса почва да мърка. Тази шайба обира вибрациите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 22 Септември, 2015 Давам пример с един мерцедес бус.Като запали тресе яко,на място работи тресе яко.Сваляме динамото,шайбата блокирала.Сменяме я с нова и буса почва да мърка. Тази шайба обира вибрациите. Така е, но буса тресе и на място. В нашите случаи е или само при гасене или и при палене, но не на място. Има и още една теоретична възможност- лоша (пропускаща) дюза(и). При палене не всеки цилиндър пали от първия път, а при гасене след изключване на захранването на ECU, съответно на дюзите, двигателя все още се върти и прави компресия и ако някоя дюза пуска малко гориво, пали още един път, така разтриса... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #7 Отговорено 24 Септември, 2015 И при мен тресе .. смених тампон на двигател, шайбата на коляновия вал .. маховика уж е добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #8 Отговорено 24 Септември, 2015 И при мен тресе .. смених тампон на двигател, шайбата на коляновия вал .. маховика уж е добре ОК, но не го намирам за нормално съвременен двг да тресе така...просто май не е ясна още причината, но очевидно наред с вродения проблем с веригите и това е вроден кусур, не , че не може да се живее и с него де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #9 Отговорено 24 Септември, 2015 (Редактирано) И при мен тресе .. смених тампон на двигател, шайбата на коляновия вал .. маховика уж е добре ОК, но не го намирам за нормално съвременен двг да тресе така...просто май не е ясна още причината, но очевидно наред с вродения проблем с веригите и това е вроден кусур, не , че не може да се живее и с него де. Ще се радвам някой да открие проблема .. ако има такъв Редактирано 24 Септември, 2015 от VamPo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 24 Септември, 2015 И при мен тресе .. смених тампон на двигател, шайбата на коляновия вал .. маховика уж е добре ОК, но не го намирам за нормално съвременен двг да тресе така...просто май не е ясна още причината, но очевидно наред с вродения проблем с веригите и това е вроден кусур, не , че не може да се живее и с него де. Ще се радвам някой да открие проблема .. ако има такъв И аз, но нищо чудно да се окаже няколко проблема да допринасят по малко и това да е резултата... Ако някой кара Акорда от нов, може да направи сравнение и да каже кога/как се е появило. ако в началото го е нямало. Предполагам, че ако някой винаги е карал тази кола, може и да мисли, че е нормално за дизел и да не му прави впечатление, На мен това ми е втория дизел, както съм казвал Авенсиса нямаше такъв проблем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eldog 0 #11 Отговорено 12 Октомври, 2015 фройлайфа на генератора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #12 Отговорено 15 Октомври, 2015 фройлайфа на генератора Не знам каква му е ролята, но масата му е твърде малка за да разтресе целия двг , че и в купето се усеща. Когато сменях веригите, на подемника разгледах задния тампон и мисля, че е добре, майстора каза същото. При мен всеки път вибрациите са с различна сила и при палене и гасене, но ги има. Щом само няколко човека се оплакват, излиза, че не на всички Акорди го има ефекта, или другите го считат за нормално... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #13 Отговорено 17 Октомври, 2015 И при мен когато беше прецакана ролката на генератора тресеше при гасене доста,така че може и да е от тоя фрийлайф. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 17 Октомври, 2015 И при мен когато беше прецакана ролката на генератора тресеше при гасене доста,така че може и да е от тоя фрайлауф И как да разбера,че е прецакан, какъв е ефекта? Когато сваля ремъка си се върти свободно, няма луфтове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #15 Отговорено 17 Октомври, 2015 Еми притракваше,има едно специфично чаткане,в сервиз където са правили хонди знаят за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #16 Отговорено 17 Октомври, 2015 Когато завъртиш ролката в посока въртенето на ремъка и хванеш ролката с ръка трябва да усещаш да се върти вътре ротора.Тази ролка е предназначена да обира вибрациите.Ако е блокирала е много вероятно да се получават вибрации. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #17 Отговорено 17 Октомври, 2015 (Редактирано) .......,в сервиз където са правили хонди знаят за какво става въпрос. Всички твърдят, че са правили, за да не те изпуснат, а на практика не е така. В оторизиран е изключено да попадна... Редактирано 17 Октомври, 2015 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #18 Отговорено 17 Октомври, 2015 Когато завъртиш ролката в посока въртенето на ремъка и хванеш ролката с ръка трябва да усещаш да се върти вътре ротора.Тази ролка е предназначена да обира вибрациите.Ако е блокирала е много вероятно да се получават вибрации. Това вече е нещо...при удобен случай ще проверя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1855 #19 Отговорено 19 Октомври, 2015 Тресенето, при палене и гасене, най-вероятно идва от тампоните. Не е задължително да има скъсани, достатъчно е да има някой омекнал. Вижте първо задния (зад първи цилиндър),при неработещ двигател, се опитайте да разклатите двигателя напред и назад -ако мърда лесно и двигателя потъва назад и надолу тампона е готов. Също си личи, ако някой изгаси колата,а вие гледате самия двигател от към първи цилиндър на къде се клати.Отива ли назад и надолу, при затихващите вибрации, причината е най-вероятно в задния тампон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #20 Отговорено 19 Октомври, 2015 Тресенето, при палене и гасене, най-вероятно идва от тампоните. Не е задължително да има скъсани, достатъчно е да има някой омекнал. Така е, но моите проверки не могат да го хванат ако има. Подозренията ми бяха за задния, отдолу видимо не е увиснал, надигам двг. с лост , не мърда. Не знам дали и от прекалено твърд тампон не би се получило това. Имам спомени, на времето на Лада смених задния тампон на двг и ми се виждаше твърд. Като запалих, имаше страхотни вибрации на пр.ход. Очевидно беше менте, върнах го и купих от друг магазин, видимо по-мек и всичко заспа. Тампоните са доста около двг, а и са ненормално скъпи, та да вземе човек ей така да ги сменя за проба... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pladne 0 #21 Отговорено 23 Август, 2016 И аз имам същия проблем - мотора се тресе само при старт (по-силно) и при гасене (по-слабо). Маховика и съединителя са ми нови и със сигурност проблема не е в тях. Някой постигнал ли е разрешение на проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lagunaracer 0 #22 Отговорено 11 Март, 2018 (Редактирано) Здравейте, изрових темата малко и при мен го има този проблем, в английски форум четох че проблема ср решавал понякога с тампоните на генерацията, вие как разрешихте проблема, който явно е масов ? Благодаря на отзовалите се Редактирано 11 Март, 2018 от Lagunaracer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #23 Отговорено 19 Март, 2018 Здравейте колеги.И аз имам същият проблем но имам вибрации и на празен ход,когато легна в върху мотора изчезват,някои знае ли?читав майстор във Варна.В Хонда Варна казаха че е добре но не е.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #24 Отговорено 6 Юни, 2019 Здравейте, имах подобен проблем на моят Сивик. Стана доста дразнещо след като си смених съединител и маховик, защото набих доста пари за части и очаквах да утихне колата. Уви, утихна до толкова, че останалите дразнещи звуци се чуваха отчетливо. Преди ден смених шайбата на коляновия вал с оригинална и голяма част от тресенето при палене и гасене изчезна, както и характерният шум от дясно. Все още има известно тресене при гасене, но е доста по-слабо. Мисля при следващото обслужване да проверя и ролката на алтернатора. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #25 Отговорено 6 Юни, 2019 А тампоните на двигателя провери ли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове