Jump to content
HenoxBaTeH

Accord 7 - от нави - към обикновено радио

Recommended Posts

Здравейте,

 

Карам Accord 7 2.4 EX.

Понеже навигацията ми се включва когато тя си реши, съм решил да я сменя с обикновено радио за да мога поне климатика и тн да си настройвам, че сега карам и нз какво става.

Въпроса ми е като е executive там с премиум саунд 8 колони - ще се влоши ли качеството на звука след смяната ?

И дали някой има представа дали и как може да се оправи мойта текуща ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оправяне, отиди и питай в Юби Ко. За радио, ако си сложиш радиото с премиум саунда трябва да стане според мен, просто ти трябват и пластмасите от конзолата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оправяне, отиди и питай в Юби Ко. За радио, ако си сложиш радиото с премиум саунда трябва да стане според мен, просто ти трябват и пластмасите от конзолата.

Колегата иска да си сложи обикновено радио без CD чейнджър, което на мен ми се струва че няма да стане "болт-он". По-лесно би станало радио, което е премиум, но без навигация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах в предвид. Премиум саунда, ако не се лъжа е със СиДи чейнджър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата, защото мислех да пускам тема със същото заглавие. 

Аз съм с Хонда Акорд 2005 комби спорт с навигация. 

Чудя се дали да не махна навигацията и да сложа това:

38948151_2_585x461_honda-akord-konzola-s

Идеята е, че пробвах с няколко записвания на дискове, обаче не тръгва тая навигация, да не говорим, че не ми и трябва. :)

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, сега се сетих, буксите съвпадат ли? Копчетата са са по друг начин комбинирани. Друго, предполагам че може би колата няма да разпознае радиото. Код имаш ли за радиото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, нищо нямам. Просто това се продава на добра цена и реално, човек може да си спести доста разправии с навито за малко пари. Ама нямам идея в какви филми мога да се вкарам ако тръгна да го правя това нещо. За това питам, ако някой го е правил да сподели опит. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм мислел тази смяна, с идеята да ми се освободи място долу за друг допълнителен дисплей. За да не се влоши качеството на звука, трябва да намериш обикновена конзола от Executive (конзола за Premium Sound System, като показаната горе). Но тези конзоли не са евтини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това радио няма код. С код е радиото на следващата генерация Акорд (8-цата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, но все пак, не е само радиото, има декоративни пластмаси, както е споменато, които също струват пари, и да радиото трябва да е от Екз. за да може евентуално да се получи връзването на премиум саунда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, значи тази от снимката трябва да стане. После разбира се трябва на мястото на dvd-то да сложа другата пластмаса, която е с цял вратичка от горе до долу. Мен точно това не ми харесва. Повече ми харесва сегашната пластмаса, която е с капак за dvd-то само и от долу рафтче. Много е удобно за телефон, портфейл и т.н. :)

Иначе тази конзола на снимката е 70лв в продавалник. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва си, мое мнение, дори и да не стане, 70лв. не са много пари, въпроса е другото..и накрая като теглиш чертата какво се получава, и струва ли си..кеф цена няма, но колко ще трае този кеф...отговори си на тези въпроси, и отговора ще ти покаже какво да правиш :).

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мен смяната всъщност не е повече кеф а по-малко. Единственото което ме дразни на навигацията е че нямам диск и не мога да си настроя часовника. :)

Иначе като интериор много повече ми харесва и ми допада с навигация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели, имам сходен проблем. Онзи ден си купих хонда акорд 2007г с навигация, чудя се как да направя да слушам музима от флашка. Няма никакъв вход дори за 3.5мм жак.

 

 

Редактирано от jorge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш, но не е изкаран. Трябва ти модул да вържеш към АУХ-а, и след това да го изкараш някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели, имам сходен проблем. Онзи ден си купих хонда акорд 2007г с навигация, чудя се как да направя да слушам музима от флашка. Няма никакъв вход дори за 3.5мм жак.

 

http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Install_Xcarlink_in_2007_Accord

Аз използвах това: http://www.ebay.com/itm/USB-CD-MP3-Wechsler-Honda-Accord-Civic-Jazz-FR-V-S2000-/250822448301?hash=item3a662ed4ad

 

 

Относно темата: Аз лично първо бих се опитал да отстраня проблема и да избегна подмяна.

Редактирано от h5rov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната кола бях с YATOUR и имах проблеми със забиване при жега или студ и много изисквания за брой папки и файлове в тях.... Преди седмица дадох малко повече пари за GROM Audio на новата за мен Honda Accord VII и за сега съм по-доволен. GROM-а можеш да го използваш на всички марки и модели автомобили, има приложение за Андроид и можеш да слушаш музика докато си зареждаш телефона, като контролът от волана си остава. Купих го в София за 200 лв. с монтажа. Ако някой има желание да му кажа от къде, да пише на лични.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте приятели, имам сходен проблем. Онзи ден си купих хонда акорд 2007г с навигация, чудя се как да направя да слушам музима от флашка. Няма никакъв вход дори за 3.5мм жак.

 

 

 

http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Install_Xcarlink_in_2007_Accord

Аз използвах това: http://www.ebay.com/itm/USB-CD-MP3-Wechsler-Honda-Accord-Civic-Jazz-FR-V-S2000-/250822448301?hash=item3a662ed4ad

 

 

Относно темата: Аз лично първо бих се опитал да отстраня проблема и да избегна подмяна.

Някаква идея кой може да ми го инсталира в Пловдив?

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много е лесно. Не ти трябва да даваш пари за инсталацията, а на линка е обяснено повече от добре. Иначе аз съм от Пловдив и мога да ти помогна ако все пак се затрудняваш сам да го правиш това.

 

Аз обче имам един малко страничен въпрос, който ще пусна тук, а пък ако трябва ще го преместя другаде:

Не знам при другите колеги как е, но при мен тази част се извади доста трудно:

Xc10.jpg

Както и да е, извадих я без да изкривя или счупа нещо, то всичко си е доста добре сглобено и си трябва бая хамалски усилия да се счупи нещо. Казвам това за хората, които не са го правили това нещо да не се плашат много. :)

Работата е там, че при сглобяването обратно, щипките на пластмасата си влизат в металните легла доста добре, но самите метални легла се огъват леко, което е съвсем достатъчно, за да не може самата пластмаса да се прибере максимално на вътре.

Xc11.jpg

Не е голям проблем, никой освен мен не забелязва, че пластмасата е по-навън с около 4-5мм, но мен това ме дразни. И се чудя как да го оправя. Ако взема да сменя металните пластини с нови, не знам дали и новите няма да се огънат след като се опитам да монтирам пластмасата отново. Също така подозирам, че и самите щипки просто не влизат до край, но няма как да го видя това. Някой ако случайно знае някаква магия, да я сподели, че тези 4-5мм ми бъркат в здравето.  :help:  :tease:  

Редактирано от Jackxxx
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

Проблема ти е в това, че при изваждането, леко се изкривяват металните пластини, в който се защипват двете копчета.

Ако, преди да монтираш обратно пластмасата на мястото си, леко подривиш пластините навътре, то крайния резултат ще е желаният. 

 

А сега по темата- навигацията се сменя лесно с Премиум радио, а отдолу трябва да остане с малкия джоб, заради наличието на усилвател, който не се премахва и си мисля че той пречи за монтажа на големия джоб. Ако искате, може да замените двд устройството с малко джобче, но капачето се запазва.

Буксите са еднакви,  като в случая ще ви останат някои излишни, но няма начин да се объркат.

 

Аз в момента съм в обратния процес, от премиум към нави, като имам почти всичко без окабеляването и съм в процес на направата му. Ако някои има излишен дисплей, от тези които са над духалките- да се обади тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос към колегите...Да знаете дали могат да се компресират песни на аудио дискове, за да си ги пускам на чейнджъра? Когато ги записвам в нормален запис, няма проблем, тръгват си, но когато опитах с Nero jukebox audio cd не ги възпроизвежда! Искам да запиша повече песни в рамките на тези 700 мб в диска и да могат да се възпроизвеждат на чейнджъра в колата. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да им намалиш битрейта, това ще намали размера, съответно повече песни ще събереш, НО ще се влоши качеството. Съветвам те да не сваляш под 96kbps, като 112kbps се дава за "CD quality". Имай в предвид, че всяка една апликация, която записва аудио дискове, първо ги конвертира в *wav формат, който е няколко пъти размера на mp3. Все пак не се надявай да събереш повече от 20 и няколко песни, трайността на песента също е от значение за размера й.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудио плеъра на тези Акорди може да възпроизвежа само "Audio CD", и нищо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да ползвам темата с молба за разяснение???

   1  Колцата е Екзекютив, в багажника има бас и табелка с Premium Sound System, но същия надпис го няма в долния край на дисплея , а в горния липсва 6DISC CD CHANGER, но пък си има бутон LOAD. Последно това аудио с премиум саунд и ченджър ли е и при фейс лифта тези надписи не се поставят, или нещо е кръщавано по системата?

   2  Под музиката има един капак прикриващ ДВД-то когато таблото е с навигацията, а при тая версия какво има зад него?

 

post-1741-0-70522700-1443302383_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това, което виждам на снимките, стигам до извода, че радиото което имаш монтирано е от кола с десен волан. Оттам насетне, само може да гадаем какво е правено зад него, но е явно , че колата си е била с премиум саунд и ако баса в багажника работи, значи продължава да си ползва външния усилвател, който се намира зад централния джоб (под радиото). 

Иначе радиото изглежда като нормалното за Акорда, но пък със СД ченджър.... нещо което в моделите за Европа аз лично не бях виждал, но пак казвам, че радиото е от кола с десен волан, съдейки по копчетата за температурата и др.

 

Зад капака, за който питаш има добче, приличащо на това под него

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ВесКо. Би ли разяснил каква е разликата във врътките и коя какво управлява? Виждам че дясната шайба има някакъв белег, а лявата -не. Имаш предвид че обикновено е обратното. А защо липсват надписите по дисплея ако уредбата е с Премиум саунд? Гледам снимки на колата, Баса се вижда, но незнам дали работи. Ако радиото е "дясно" ще има ли проблем с честотите в БГ и други неподозирани от мен изненади?

Има ли вероятност воланът да е обръщан и как да позная?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай ВИН номера да проверим. Нещо нередно има в този автомобил, така ми се струва. Има вариант собственика да си го е сменил, заедно с пластмасите, което е безмислено откъм разход, според мен. Дай да видим и таблото и седалките. Волана и лоста са фейсови, но някой да не си е правил Франкенщайн..От автокъща ли е, или физическо лице?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВИН-а го нямам, само снимки. Колата още е далеч, но е Фейс -Екзекютив по всички видими външни белези. Може причината за подмяната на музиката да е като на автора на темата?

Как работи тоя климатроник? Копчето с маркера задава цялостната температура , а другото само настройва различно духалките на пасажерската зона, или "дели" колата на две и съответно при "ауто" може да духа различни температури в лявата и дясната част на предното стъкло и краката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм боравил с такъв, само с нави, но предполагам принципа е същият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Радо. Би ли ми разяснил, кои от двата варианта или основния принцип на работа? Може и на ЛС или по моб. за да не разводняваме темата на автора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Колеги, моля помагайте!

Имам ВИН-а на колата, чиято снимка от таблото съм сложил по-горе в темата. По него обаче не знам от къде (сайт или друго) да разбера оригинално с какво аудио е била, както и цялостна (по-подробна спецификация на екстрите от това ниво на оборудване. Иначе излиза че си е за Европа -с ляв волан и ниво Екзекютив. Някой може ли да каже от къде и колко струва оригинална работеща конзола с премиум саунд система и СД ченджър (без навигация), и климатроник за ляв волан? Не държа да е нова, но да си работи, да не е в лош външен вид и да мога безпроблемно да си я сменя. Дали при сваляне кабели и букси за управлението на аудиото и климатроника ще си паснат?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа, в моргите едва ли ще намериш за ляв волан, по-скоро за десен, а ти си го имаш вече. За ляв можеш от САЩ да си поръчаш, втора ръка са около 140-160$, с мито и доставка мисля ще излезе около 300$, тъй-като сгурно тежи поне 5кг. Конзолата е от Американския Акорд 2003-2007, но е 1:1. Има вариант да сложиш навигация на Кулертрон, която е около 1000лв. мисля, ако се разровиш може и по-евтино да я намериш, амазон или ибей например. От опит знам, че такива специфични екстри в морги е абсурд да намериш, търсих си фарове с ксенон от фейслифт, жълтите халогени от Еуро-Р/Тайп-С, решетки от Тайп-С и т.н., еми нищо нямат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммда,врътката с маркера е основното управление на климатроника, докато другата вътка наглася температуата само на пасажера.

Буксите на ляв и десен волан са идентични и не е нежно преправяне.

 

Относно устройството Премиум- аз съм на път скоро да инсталирам навигация и сегашното ми премиум мисля да го складирам в гаража, освен ако не го дам за пари тук във форума. Но дотогава ще минат поне две седмици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДР искам да попитам необходима ли е някаква доработка от премиум на фейса кум навигация пак от феиса. Понеже гледам че навигацията има 2 допълнителни зелени входа.


Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега, според мен за да тръгне ОЕМ навигация на кола, която не е имала, не е просто доработка, а доста подробно и професионално разучаване на ел. схеми и групи от системи, така че след свързването на различни групи от кабели (между двд навигационното устройство и монитора, както и между монитор и малък дисплей, както и между ДВД и КАН шините на колата, между монитор и блутут устройството, между ДВД и скоростен сензор за движение, и др.) то да заработи. 

 

 Едно от най-странните неща е, че въпреки еднаквият си външен вид, то тези устройства са с доста вътрешни разлики и трябва да знаеш какъв точно монитор или двд устройство слагаш.

ДВД от преди 2006 няма да чете новите карти, също както и такива за БГ.

Монитор от бензинова колата ще ви повреди компресора на климатика, ако го сложите на дизелов Акорд без значение преди или след фейса.

Монитор от преди 2006 няма да сработи с ОЕМ блутут, а и бутони ще светят в друг цвят....

 

Едната от двете зелени букси на фейслифтова навигация е за задна камера. (за мен навигация това е двд устройството)

 

Общо взето не е лесна задача, но пък доста интересно предизвикателство.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще кривна от темата. Аз имам същото обикновено радио като това на цецо. Дали ще ми иска код като сменям акумулатора? Колата е Accord tourer 2.0 2005

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не иска код, а вече 2 акумулатора сменям.
Само се занулява часовника и настройките.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Код иска само на щатските.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...