Jump to content
igrancharov

Въпрос за колектор на дизеловият Accord 2.2 i-CTDi

Recommended Posts

Здравейте ,

 

Имам спукан колектор на Акорд 2005 2.2  i-CTDi. Нещо нормално до колкото прочетох при 10-та година на този модел, който ме кара само да се усмихвам :yes:

 

Моля ви за съвет дали има смисъл да заварявам или да търся втора ръка колектор ?

 

Намирам се във Варна и ако избера да заварявам къде е най-добре да го демонтират / заварят качествено ?

 

За втора ръка каква цена е нормално да платя и дали ще пасне колектор от facelift-а , тъй като прочетох във форума че е чугунен и това решавало проблемите за в бъдеще.

 

За новият ми е ясно :)  

 

Благодаря ви предварително  :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

аз ще те посъветвам да сменяш с нов направо. Знам, че във форума има хора които са заварявали и твърдят че после нямат проблеми с години, но при мен случая не беше такъв. 
От оторизираният сервиз на Хонда в София ми заваряваха колектора и след година и половина пак замириса. Сега съм с нов от eBay.co.uk за 660 лева, като в комлекта има и нови уплътнения и болтове и гайки и вече нямам проблеми. 
Ако ще я караш повече от 2 години тази кола по добре си вземи нов. Ако ли не - заварявай. Втора ръка не бих ти препоръчал да вземеш - не знаеш колко е заваряван и колко ще издържи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се намери и втора ръка, но задължително търси чугунен. Преди година, когато аз търсих цената на чугунения беше 250.00-300.00лв. Влез в cars.bg и задай Honda Accord цели автомобили за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

+1 за втора ръка чугунен. И да искаш да ти дадат предпазната ламарина над колектора.За чугуненият е различна.

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не можеш да си намериш чугунен втора ръка, си купи чисто нов стоманен. Питай в някой от големите търговци на части, като не говоря за Бултрако. Продават чисто нови стоманени за около 300 лева и караш още поне 100 000 без проблем. Не си струва да даваш 700 лева за чугунен нов, защото той ще надживее колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя го завариха преди около 40-50 000км преди 2.5 години чрез Юби-Ко (които сами казаха, че го носят на други заварчици) и нямам никакви оплаквания още. Упражнението струваше 200лв (със сваляне/слагане в тази цена). Ако можеш да си намериш нов стоманен, според мен е по-сигурно от заварка, но ще ти вземат още 50-100лв за монтаж. Но повече от 300лв за колектор (ползван чугунен или нов стоманен) не бих дал, заварките явно са ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Изключително много ви благодаря за насоките и мненията. Търсих стоманен чисто нов при моят дилър на авточасти, и по номер на рамата ми излиза 1000 лв !!!  :punch:

По-горе споменатата цена която сте ми посочили е за чисто нов стоманен оригинален ли или не ??  

 

Ако не къде мога да потърся във Варна такъв който да ми излезе на цена 300 - 400 лв нов.

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не потърсиш, някой да ти го направи този колектор (не твоят, а по оригиналният да ти направят нов)? Има фирми, които се занимават с такова нещо, просто може да попиташ, няма да ти правят поръчков по твои задания, а просто ще ползват спукания за матрица. Друг вариант е да се обадиш в Юби Ко, и да попиташ дали могат да ти намерят 2-ра ръка или да ти оправят твоя, в Юби Ко винаги ще ти предпожат алтернатива, ако им споделиш проблема ти, наясно са че хората не копаят левчетата си из дворовете си..

 

Сега се сетих и за Екстрийм Тунинг, които правят поръчкови колектори, с питане ще станат нещата....

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, вчера един приятел се оплака от изпаднало парче от смукателния колектор на Mercedes ML320CDI  и май често се случва това и при тея мотори и го свързах с Драго(Екстрийм Тунинг) и се разбраха той да му направи копие на стоковия само че от такъв материал дето да е с доживотна гаранция че няма нищо да изпадне от него и да прецака Турбото или прочие.
От стоковия колектор на 320CDI беше паднало парче с размерите на 50стотинки и беше минало през турбото....
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех употребяван от морга ЧУГУНЕН за 200 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е до заварка - аргон и забравяш за проблема:

goo.gl/RVPYKi

 

Sent from my MI 4W using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли снимки на колектора с предпазната ламарина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това чугунения колектор. Ламарината отгоре е с две дупки, а на другия са три.

post-30378-0-06699700-1444491677_thumb.jpg

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за тая глупост дават хората по над 700лв ? WTF ?
Всеки един майстор(сещам се за поне 3-4) които прави тунинг изпускатели предполагам ще го направи за има няма 300-400лв от Inox и ще може да се ползва докато се уморят 5 N22-ки !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, става ли колектор от англичанка фейслифт на българка преди фейслифт? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ставането - ще стане, но не очаквай да попаднеш на чугунен, тъй като и фейслифтовия дизел е с двигател N22A1, който е с метален колектор.

Civic и други модели още от 2006г. за дизелов агрегат ползват N22A2, който е модернизирания модел (чугунен колектор и др.), a на Акорд7 до последните произведени 2008г. са слагали N22A1

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ставането - ще стане, но не очаквай да попаднеш на чугунен, тъй като и фейслифтовия дизел е с двигател N22A1, който е с метален колектор.

Civic и други модели още от 2006г. за дизелов агрегат ползват N22A2, който е модернизирания модел (чугунен колектор и др.), a на Акорд7 до последните произведени 2008г. са слагали N22A1

Това се отнася до английските Акорди, нали?

Тогава остава да си търся по нашите морги фейслифтов колектор. 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за Акордите по принцип, че са с N22A1. Има единични случай на Акорд с чугунен колектор, но това е защото на някои от колите са им подменяли в гаранция от метален към чугунен, в случаите на спукване. Има случаи и след гаранционен срок да бъде подменен безплатно колектора, но това е когато колата е продължавала да се подържа в оторизираните сервизи на марката.

 

Можеш да търсиш колектор от друг модел Хонда със същия дизелов мотор 2.2 i-ctdi

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

wolf, този колектор чугунен ли е? По какво се познава? Защото ако е като моя, може пак да се пукне. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешка....

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...