Jump to content
ivko_1

Ето го и моя

Recommended Posts

Заедно сме от декември 2014г...и ми е първата хонда...много съм доволен от колата като цяло...

така изглеждаше като я взех... и започнаха малките промени...само направени от мен...

 

post-31898-0-89302700-1435224536_thumb.jpg

post-31898-0-84463400-1435224543_thumb.jpg

post-31898-0-52032700-1435224555_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направих стоповете да ми харесват малко повече...

Замених задното гърне, че дрънчеше...

После дойде ред и на фаровете...

изпаднаха едни резани пружинки

дотъркаляха се и едни джанти 13цола с гуми 175/70/13...12кг комплект гума и джанта...ет33,6j

post-31898-0-57282800-1435224670_thumb.jpg

post-31898-0-04092800-1435224790_thumb.jpg

post-31898-0-81695700-1435224852_thumb.jpg

post-31898-0-32375600-1435224873_thumb.jpg

post-31898-0-56092100-1435224882_thumb.jpg

post-31898-0-43115700-1435224998_thumb.jpg

post-31898-0-99670300-1435225176_thumb.jpg

Редактирано от ivko_1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ред и на липче от Лагуна...

Повдигане на задния спойлер

Пълно шумойзолиране на врати,кланици, таван и под...

Затъмняване на задните стъкла...

post-31898-0-76650400-1435597712_thumb.jpg

post-31898-0-49986400-1435597732_thumb.jpg

post-31898-0-05783600-1435597831_thumb.jpg

post-31898-0-90205100-1435597841_thumb.jpg

post-31898-0-95325900-1435597881_thumb.jpg

post-31898-0-91973500-1435597897_thumb.jpg

post-31898-0-74965200-1435597977_thumb.jpg

post-31898-0-67539700-1435598004_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех една разглобяема решетка и я преправих по мой вкус

Филтърче за картерните газове...

Малко зайграване с боя...

Купих носачи в комплект със стабилизираща щанга 22мм...

Разпънка от ВТИ...

Червени стрелки и осветление...по-модерно плейърче с блутуут

Айде и един филтър със студен въздух, че не пасваше щангата заради оригиналната филтърна кутия...

Взех и една ролка...трябва да свърши някаква работа!?!

post-31898-0-22621800-1435598592_thumb.jpg

post-31898-0-82992500-1435598618_thumb.jpg

post-31898-0-24535300-1435598659_thumb.jpg

post-31898-0-66310000-1435598690_thumb.jpg

post-31898-0-51887000-1435598709_thumb.jpg

post-31898-0-62409100-1435598745_thumb.jpg

post-31898-0-64812700-1435598765_thumb.jpg

post-31898-0-67225100-1435598814_thumb.jpg

post-31898-0-39459800-1435598857_thumb.jpg

post-31898-0-53271100-1435598956_thumb.jpg

post-31898-0-73222800-1435598975_thumb.jpg

post-31898-0-93253200-1435599070_thumb.jpg

post-31898-0-21227600-1435599102_thumb.jpg

post-31898-0-24637100-1435599128_thumb.jpg

post-31898-0-31521500-1435599145_thumb.jpg

post-31898-0-22104600-1435599174_thumb.jpg

post-31898-0-31834400-1435599369_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е зле като за 4 месеца...

Продължаваме напред

Поздрави на всички фенове на марката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега! А с какво я изолира и има ли разлика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега! А с какво я изолира и има ли разлика ?

Ефект има и то изненадващо добър... Вече не чувам как се въртят задните гуми...хахаха

Като вали дъжд, тропа станно по тавана (заглушено)...задното гърне отихна значително...

За съжаление сега се чува пък отпред...дори след манипулаций...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Материали от желязарията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какви материали ? Че и аз обмислям да шумо изолирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изписах доста, а го няма побликувано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K flex и битумна лента+ novol gravit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега

Знам много добре за какво става въпрос с тия колектори...на мен няма да ми сеърши работа, защото засега не планирам ОБД1 а без настройки няма файда от него, даже напротив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има проблем и той е в това, че без мапване печелиш едно скъпо нищо от тия колектори(всмукателни)...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал, че без настройка колектора е без значение. След като си играх с Д16з6 колектор единствено виждам промяна в това колко е отзивчива.Вървежа и разхода не се променят.

Моя съвет към автора е - затвори филтъра с някъв цилиндър/кутия(по-добре цилиндър, по плътно да бъде около филтъра) изолирай го отвън с изолация и както си изкарал тръба вкарай я в тая тоя цилиндър където е филтъра. Аз сега с това ще се занимавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отговоря и на двама Ви...

Както потвърди колегата, без настройки файда от колектора няма...дори и след настройки не съм сигурен къде излиза сметката цена/к.с...

С тази тръба, поради големия й диаметър 75мм външно...колата има много по-добър респонс...а поради голямата й дължина, не създава тъпчене на едно място във високите обороти...както ако тръбата е къса...

Относно студения въздух...има много противоречиви мнения относно ползата от него...5-6* по-студен въздух не променят нещата...за сметка на още по-дългия път...

Всичко което казвам е направено и тествано от мен многократно на конкретния двигател, затова всичко е така направено( с макс ефект)...за тоя сетъп...

Факт е, че ускорението 0-100 падна с над 1,5сек и 0-140 над 2,5сек...

Тия данни са на база уличен тест на едно и също място, температура, тегло и тн...

Единствено не съм споменал, че аванса е 14* BTDC...

Предстой монтаж на регулируем бенз регулатор и радвижната ролка...след което ще й бодна един уайлд банд в дупето и ще видим какво става...

Между другото да вметна, че колата е ежедневка и се развива освен към засилване и към икономия...

Имам и една идейка за аналог на водна инжекция, но не точно...по-скоро воден карбуратор...

Поздрави...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворен съм към още идей, ако някой иска да помогне е добре дошъл...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз работя по система свързана с вода. Пак за индукция говорим. В темата за студения въздух не трябва да има противоречиви мнения. Постъпващия студен въздух в двигателя подобрява КПД-то на двигателя при всички други условия равни.

По отношение на сечението на тръбата от дросела към шнорхела. Има значение както каза. Тъй като тая тема е много спорна, няма да се изказвам. Не ми се и спори. Иначе това с дупката в бронята пък тръбопровода до филтъра.. Това не е удължение на всмукателния път.

А идеята за засилване на колата и подобрение в икономията, това е може би най-истинския път към подобрението на работата на двигател с вътрешно горене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Респонса може да е се е подобрил, но само във високите. В ниските се е влoшил и от тaм и времената са ти по-слаби, защото по-дебелата тръба на ниски обороти не осигурява добро пълнене. От Хонда не случайно са сложили резонаторна кутия преди филтъра.

За резонаторната кутия..,сигурен ли си в предназначението й?

Дебелата тръба играе същата роля на ниските като шорт рама...тествано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По отношение на сечението на тръбата от дросела към шнорхела. Има значение както каза. Тъй като тая тема е много спорна, няма да се изказвам. Не ми се и спори. Иначе това с дупката в бронята пък тръбопровода до филтъра.. Това не е удължение на всмукателния път

Аз не споря и не искам да убеждавам никого в нищо...

Както казах: всичко е тествано на моята кола...няма две еднакви коли...ако ме разбирате. За сегашната ми тръба, не е по-дълга от заводската...но ако филтъра е затворен в кутия и се захрани чак от бронята...това не е ли удължение!?!

Редактирано от ivko_1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не казахте за аванса на запалването???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сигурен съм, защот съм я махал и после пак съм я слагал, а моя вход. колектор и интейк е като твоя. Говоря за оригиналния интейк с/у CAI или SRI, a не CAI с/у SRI.

Аз също съм махал и слагал 5-6 пъти през няколко дни и разлика не долавям, освен във звука

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е Japanese ,и на старата с мотор D16y3 и на новата с D16v1 ,съм си правил експерименти и резултата о т махане на резонатора -освен боботенето ,е загуба на мощност в ниските обороти ,дори не съм сигурен че дава повече във високите .Като има комп ,може би при всяка интервеция по мотора си трябва ремап.Помня навремето като имах ескорт -карбуратор без комп ,че имаше ефект със заигравките по въздуха,даже помня че като е влажно времето или беше дъждовно -много вървеше тогава ,бях чел за нашите по западните форуми че резонатора не е само за да обезшумява но имаше и друга функция ,но беше преди години и не помня вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на колегата Ivko_1 за идейте които ми даде,по специално за осветлението на километража и за предният лип от лагуна.Моят километраж вече е готов и съм доволен ,по нататък ще направя и липа.Поздрави Ивайло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко новости... :punch:

 

post-31898-0-43076400-1438443996_thumb.jpg

post-31898-0-63165600-1438444022_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е ефекта от ролката

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега задния номер ти ли си го направи с нитове направо върху капака? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта от ролката е какъвто си го направиш...

Нита държеше само в пластмаса, лесно се преправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е ефекта от ролката

Нещо не мога да се справя с белезите на тая ролка...както и да я зацепвам...половин зъб разлика...и от там настройка на ролката по вървежа на колата...опит за настройка на аванса, но без успех...така и не можах да намеря буксата за диагностика дето се дава на късо....та засега си мисля че вала ми е малко в аванс, аванса на запалването е малко върнат(10гр)...и при теста не вървеше добре и чукаше аванса...Вече не знам къде съм като белези...на път съм да се откажа...от ролката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата пилил ли си ,че се слага ролка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е пилена...целта е изместване на въртящия момент в различен диапазон от обороти...за сега в ниски и средни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да споделя...при зацепването на ролката на разпределителния вал...при грешка от два и половина зъба в закъснение...двигателя си пали и не удря, само работи на 200оборота...Лично изпробвано по погрешка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спешно търся някой, който може да зацепи ангренажа правилно на моята кола...?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спешно търся някой, който може да зацепи ангренажа правилно на моята кола...?!?

Викнах неволята...

Единственото обяснение е ремъка(новия)...явно и gates ще отпадне от покупките ми за в бъдеще...!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амчи поръчай си от общите от САЩ един оригинален демек OEM :) Колко да е по-скъп?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не е пилена...целта е изместване на въртящия момент в различен диапазон от обороти...за сега в ниски и средни

Колега, а ти къде мислиш е стоковия върт. момент, във високите ли?

И какъв върт. момент търсиш от D14-ка?

4600 оборота къде са в цялата схема при 7200 прекъсвач...

Как какъв, фабричния разбира се... Написал съм изместване, а не увеличение...

И двата ти въпроса са чист спам...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни графика като изместите. Много ще ми е интересно. :)

Каква графика те гони тебе за кола която е ежедневка?!?....

Аз съм мерилото за моята кола...това ми е графиката...

Ако те интересува нещо смислено...питай, няма да те таксувам

Редактирано от ivko_1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера с нова придобивка...

post-31898-0-31819500-1441184609_thumb.jpg

post-31898-0-70907400-1441184630_thumb.jpg

post-31898-0-81405600-1441184660_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

short shifter - екстрааа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...