Jump to content
borkogeorgiev

Мнения за начинаещи

Recommended Posts

Пускам тази нова тема, като я копирам от друг голям форум. Мисля че темата може да бъде много полезна, да се обсъждат обяви и всичко друго свързано с нашите модели, но ако модераторите сметнат че не е нужна, нека я заключат.

 

И както споменах в предната си тема, вече съм собственик на Хонда Акорд 8, 2.4 executive, за сега много доволен,но имам следните въпроси:

 

1. Могат ли софтуерно да се отключат някои екстри като прибиране на огледалата след заключване и изключване на късите светлини след като извадя ключа.

 

2. Предстои ми смяна на масло, четох много и различни мнения за марки и вискозитет, в моя случай колата е на 120 000 км., и не гори масло. Моля за съвет или какво масло предписва производителя на тези километри.

 

3. Капака на багажника се отваря съвсем леко а не до горе след като натисна бутона за отваряне от дистанционното. Нормално ли е това, виждам че май няма амортисьори а е с друг механизъм.

 

4. Има ли скрито меню с точната температура на охлаждащата течност, виждам че загрява бързо до едно положение на средата и после не мърда стелката. Този въпрос е с цел да разбера дали и кога се налага смяна на термостата.

 

5 Свещите мисля да сменя, но едни казват иридиеви, а други обикновени. Какви са по подходящи за модела?

 

Има и още въпроси но за сега това се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Могат ли софтуерно да се отключат някои екстри като прибиране на огледалата след заключване и изключване на късите светлини след като извадя ключа.

 

Ако някои знае и при 7ма генерация дали има някакви такива опции, също като изброените и допълнително, вдигане на стъклата при заключване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Маслото само оригиналното на Хонда, при мен на дизеловия е 0W30. За бензина сигурно ще пише в книжката какво е.

 

3. Багажника и при мен се отваря по същия начин, няма механизъм просто сигурно има леко напрежение и като отключи ключалката се вдига 2-3 см нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да попитам:1. На моята има амортисьори багажника. Като пробвам да го отворя с копчето на ключа понечва да се отвори но само леко се размърдва изписука няколко пъти и пак се заключва. Същото е и със затварянето натискам копчето тръгва но спира и това е. Та въпроса ми е нови амортисьори? 2. Климатика като го включа губи леко обороти колата обаче не духа студено. Е пробвал съм го на минимум докато отвън е било 18 градуса но мисля че не духа студено. Въпроса е само фреон ли липсва или компресора може да е заминал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да попитам:1. На моята има амортисьори багажника. Като пробвам да го отворя с копчето на ключа понечва да се отвори но само леко се размърдва изписука няколко пъти и пак се заключва. Същото е и със затварянето натискам копчето тръгва но спира и това е. Та въпроса ми е нови амортисьори? 2. Климатика като го включа губи леко обороти колата обаче не духа студено. Е пробвал съм го на минимум докато отвън е било 18 градуса но мисля че не духа студено. Въпроса е само фреон ли липсва или компресора може да е заминал?

погледни първо релето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Софтуерно едва ли - но има едно приложение Carista за андроид. Ако имаш OBD Bluetooth четец, може да видиш какво можеш да направиш с него

2. 0W-20 до 5W-30 (по-добре по-тънкото) пълна синтетика от висок клас за този двигател, честа смяна на 8-10 хиляди

3. Ако си със седан е нормално

4. Това е нормално не пипай никакви термостати, тия коли са безумно здрави и безпроблемни!

5. Оригинални са подходящите за модела. Ако си вземеш свещи/кабели от някой магазин за "оригинални авточасти за японски коли" -  "от хубавите дет препоръчват" ще съжаляваш, че не си карал със старите. По-скоро слагай оригинални и сменяй рядко, от колкото разни иридиеви и не знам си какви ментаци, които да сменяш по-често от маслото.

 

 

 

 

1. Могат ли софтуерно да се отключат някои екстри като прибиране на огледалата след заключване и изключване на късите светлини след като извадя ключа.

 

Ако някои знае и при 7ма генерация дали има някакви такива опции, също като изброените и допълнително, вдигане на стъклата при заключване?

 

 

Със сигурност не - това е доработка, която няма как фабрично да се позволи без куп системи за сигурност. Ако заключиш колата, до като детето ти е в нея и си е подало главата през прозореца, ше варим жито ли? Ако искаш такива доработки, обърни се към сервиз за аларми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не - това е доработка, която няма как фабрично да се позволи без куп системи за сигурност. Ако заключиш колата, до като детето ти е в нея и си е подало главата през прозореца, ше варим жито ли? Ако искаш такива доработки, обърни се към сервиз за аларми.

 

Мерси за отговора, жалко. Само това с житото беше излишно. При други марки автомобили с тази екстра при срещане на съпротивления (глави, ръце, пръсти) стъклото просто тръгва в на долу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Софтуерно едва ли - но има едно приложение Carista за андроид. Ако имаш OBD Bluetooth четец, може да видиш какво можеш да направиш с него

2. 0W-20 до 5W-30 (по-добре по-тънкото) пълна синтетика от висок клас за този двигател, честа смяна на 8-10 хиляди

3. Ако си със седан е нормално

4. Това е нормално не пипай никакви термостати, тия коли са безумно здрави и безпроблемни!

5. Оригинални са подходящите за модела. Ако си вземеш свещи/кабели от някой магазин за "оригинални авточасти за японски коли" -  "от хубавите дет препоръчват" ще съжаляваш, че не си карал със старите. По-скоро слагай оригинални и сменяй рядко, от колкото разни иридиеви и не знам си какви ментаци, които да сменяш по-често от маслото.

 

 

 

 

1. Могат ли софтуерно да се отключат някои екстри като прибиране на огледалата след заключване и изключване на късите светлини след като извадя ключа.

 

Ако някои знае и при 7ма генерация дали има някакви такива опции, също като изброените и допълнително, вдигане на стъклата при заключване?

 

 

Със сигурност не - това е доработка, която няма как фабрично да се позволи без куп системи за сигурност. Ако заключиш колата, до като детето ти е в нея и си е подало главата през прозореца, ше варим жито ли? Ако искаш такива доработки, обърни се към сервиз за аларми.

Благодаря колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Със сигурност не - това е доработка, която няма как фабрично да се позволи без куп системи за сигурност. Ако заключиш колата, до като детето ти е в нея и си е подало главата през прозореца, ше варим жито ли? Ако искаш такива доработки, обърни се към сервиз за аларми.

 

Мерси за отговора, жалко. Само това с житото беше излишно. При други марки автомобили с тази екстра при срещане на съпротивления (глави, ръце, пръсти) стъклото просто тръгва в на долу.

 

При мен като заключа колата и задържа бутона за заключване на дистанционното, в случай че има отворени стъкла се вдигат до горе. Ако имаш предвид тази екстра, вече я има е 8-ма серия или поне в executive.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Със сигурност не - това е доработка, която няма как фабрично да се позволи без куп системи за сигурност. Ако заключиш колата, до като детето ти е в нея и си е подало главата през прозореца, ше варим жито ли? Ако искаш такива доработки, обърни се към сервиз за аларми.

 

Мерси за отговора, жалко. Само това с житото беше излишно. При други марки автомобили с тази екстра при срещане на съпротивления (глави, ръце, пръсти) стъклото просто тръгва в на долу.

 

При мен като заключа колата и задържа бутона за заключване на дистанционното, в случай че има отворени стъкла се вдигат до горе. Ако имаш предвид тази екстра, вече я има е 8-ма серия или поне в executive.

 

 

Точно за тази екстра говоря, но за 7ма генерация. Пробвал съм със задържане, но не става. Колегата Veseliq ми потвърди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля намалете цитатите че до края на първа страница ще е ужас. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
h5rov

Монтирай си едно такова (примерно) и си реши проблема..

http://www.rak.bg/bg/products/modul-za-avtomatichno-zatvaryane-na-el-stakla-MW-4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно за тази екстра говоря, но за 7ма генерация. Пробвал съм със задържане, но не става. Колегата Veseliq ми потвърди.

 

И при мен на 7ма 2007, Exec. я няма , а ми липсва...

Имам и това което Petko_z предлага, но ме домързя да го монтирам, много разучаване на инсталацията и разглобяване...Ще живея без това удобство, пуснах го за продажба в eBay...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа с няколко въпроси:

1. Стрелката на термометъра на всяка кола обикновено се прави при нормална температура да е около средата на скалата. При мен стрелката стои около 1/4-1/3 от скалата (опира отдолу във вълничката на символа). Когато правих Self Test на климатика, при загряла кола даваше 81гр, което ми се струва ниско. Как е при вас стрелката и температурата?

2. Може ли да се махне звуковата досада "сложи колана" , да остане само визуалната? Карам винаги с колан, но е дразнещо когато местя колата наоколо...

3. Може ли да се променят показанията на борд компютъра от мили/ MPG в европейските Км// Л/100км? Подозирам, че за Европа са програмирани в км, тук в мили и не може, но да питам...нещо с диагностичния кабел дали не става?

4. Пръскалките на фаровете кога се вадят/работят- когато се пуснати фаровете и се включи умивателя на стъклото ли? Не, че ще ги ползвам, но да знам...

5. Трябва ли да свети червения бутон когато се включат аварийните светлини. Ако да, значи при мен е изгоряла крушката, каква  е?

6. Свети ли около контактния ключ при влизане/излизане в/от колата? Ако да, как се отваря там за да се смени крушката?

За последните 2 въпроса бях питал и другаде, но нямаше категоричен отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз ти бях отговорил на последните два, да светят. Не знам какви са крушките, не знам дали на ключа е крушка даже. За аварийните се разглабя въздуховода. Ще кача снимка по-късно, а за ключа не знам. За градусите е така, не се притеснявай. За колана не знам, моята не пищи, ако е имало, предния собственик значи я е обезвредил. Пръскалките работят само при включени светлини, но не къси, а ХИД или нормални фарове. За милите нямам идея.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
4. За да излизат пръскалките на фаровете трябва да са пуснати фаровете и течността на чистачките трябва да ти е поне над половината пълна. Като пуснеш да миеш стъклата се мият и фаровете.

5. При мен след като смених крушката даже този бутон за авариините свети постоянно. Ето тема за това http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=85907&hl=

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето ти 2 снимки за въздоховодите:

Увиваш отвертка, тъничка с изолирбанд и напъваш, но внимателно, Виж хубаво посоката на щипките. Първо излиза напред панела, после нагоре. Напъвай много близо до самите щипки, не по-надалеч, защото ще ги счупиш. Там където е показана отвертката има гнезда от двете страни симетрично разположени.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за полезното инфо. А автора на ръководството от линака е страхотен...

А за "Пръскалките работят само при включени светлини, но не къси, а ХИД или нормални фарове." кои са нормалните фарове, ако не късите. По българската терминология има габарити, къси, дълги, за мъгла. ХИД ксенонови ли са, не знам тази абревиатура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, тъй като (ХИД) ксенона е къса светлина, съм писал ХИД за по-кратко, или обикновени къси, ако нямаш ХИД. В предишния пост обърках къси с габарити, на габарити не работи.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Със сигурност не - това е доработка, която няма как фабрично да се позволи без куп системи за сигурност. Ако заключиш колата, до като детето ти е в нея и си е подало главата през прозореца, ше варим жито ли? Ако искаш такива доработки, обърни се към сервиз за аларми.

 

Мерси за отговора, жалко. Само това с житото беше излишно. При други марки автомобили с тази екстра при срещане на съпротивления (глави, ръце, пръсти) стъклото просто тръгва в на долу.

 

Да, само че говорим за коли, които имат екстрата фабрично - те имат и въпросните датчици. Тук се пита има ли как да се пусне като софтуерна настройка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...