xaxo 87 #1 Публикувано 4 Май, 2015 Здравейте, преди около 80-90 км. монтирах газов инжекцион на OMVL - http://www.omvlgas.it/eng/azienda.html . Изцяло италиански компоненти, софтуер, бързи дюзи ... Нямам никакви забележки към системата или монтажа извършен от момчетата. При интерес мога да дам координати на лични. Все още обаче считам, че съм изминал прекалено малко километри за да мога обосновано да препоръчам самата марка. Въпросите, които искам да задам към по-запознатите от вас са следните: 1. Когато примерно изчаквам на светофар забелязвам моментно пропадане на оборотите примерно до към 600-650, получава се едно осезаемо вибриране на автомобила, след което отново се стабилизират, като че ли на около 700-750 (може да бъркам в стойностите, трудно ми е да се ориентирам точно по чертичките на оборотомера). Това не го прави постоянно, ами когато й скимне, дори не мога да кажа, че е на равни интервали. При двжижение, на обороти нямам никакви забележки. Когато се консултирах с момчетата от сервиза, където монтираха газта, ме питаха дали го прави и на бензин. Същото нещо го имаше и преди да инсталират системата, и им казах, че на бензин също го прави, при което казаха че проблема не е в газовата инсталация. Поради това че двата компютъра си комуникирали, когато не работела добре на бензин, нямало да работи добре и на газ. Не е някакъв супер проблем за умиране, но към какво мога да се насоча за тези нестабилни ниски обороти? За свещи си мислех, ама не знам. Какво е вашето мнение? 2. Забелязох че карайки на газ, нивомера за бензина продължава плавно да пада. Явно компютъра контролира стрелката на база изминати километри, а момчетата казаха че нямало как да го разрешат това. Предполагам, че ще трябва да свикна с това, но ми е интересно, някой друг привърженик на тази марка, сблъсквал ли се е с този проблем? Преди да монтирам газта изчетох доста теми във форума и като че ли не видях някой да се оплаква от такова нещо. Благодаря ви предварително за коментарите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 132 #2 Отговорено 7 Май, 2015 По първия ти въпрос,бих казал,че колегита са прави,ако има проблем на бензин на газ ще е в пъти по-осезаем. По втория въпрос-има емулатор за тоя бензиномер,той идва със схема за монтаж,така че се върни при хората монтирали ГИ нека да ти монтират и него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #3 Отговорено 7 Май, 2015 А някаква насока относно пролема описан в първа точка? Знам че това вече не е свързано с гозавата система, но ако има някой, който разпознава проблема, нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #4 Отговорено 9 Май, 2015 (Редактирано) Днес ми пристигна емулатора за бензиномера 393H, за Хонда Сивик 1,8, какъвто е моя модел.Вързах го, както си е по схемата, но нещо неуспя да ресетне показанието на стрелката.На самата кутийка свети един червен диод, независимо дали е на бензин или газ.Ток от газовия клапан взех от кабела, който минава под колата, пробвах го, когато е на газ подава сигнал и има +, когато е на бензин съответно няма ток.На снимките по долу се вижда как е вързано, както и самата схема. В книжката пишеше че рестартирането отнема около 5 мин, пробвах я 5 на бензин, 5 на газ, 5 в движение ... нищо.Имате ли някакви предложения как да го подкарам това. Чудя се този оранжевия на схемата дето пише do not connect, едва ли са имали предвид да го одрежа? Ако някой от колегите от София имат подобен модул и не им представлява трудност ще съм много благодарен ако се съгласят да го боднем за 10 минути за да видя дали ще сработи, та да знам къде да търся проблема. Редактирано 9 Май, 2015 от xaxo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #5 Отговорено 10 Май, 2015 (Редактирано) Малко offtopic, защо бутона редакция на собствените си мнения изчезва след определено време, доста неудобно?? Някой може ли да ми даде линк към читава схема с обяснение на окабеляването на сивик 8. Никъде не мога да намеря схема на въпросните кабели, които съм снимал по-горе, тези под централната конзоло, до ръчната спирачка. unit-а се води fuel gauge sending unit. Искам да разбера, кой е кабела който праща сигнал за нивото на горивото. Редактирано 10 Май, 2015 от xaxo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #6 Отговорено 10 Май, 2015 Отворих си темата, сега и да я закрия След като вчера монтирах емулатора и след всички възможни тестове, резултата беше нулев, още давайки на контакт тази сутрин видях, че стрелката на бензина си показа точно токлова, колкото очаквах да покаже. С други думи системата явно се беше ресетнала. Чудейки се дали е коректното ниво на бензин в резервоара, реших да отида да налея 10 литра, като след доливането стрелката отново се вдигна с около 1/5 (измерено на око) от предходното показание, което според мен е ок, имайки предвид че резервоара е 50 литра. Разбира се остана въпроса, по какъв точно начин се активира този емулатор, понеже вчера минах през всички възможни варианти (5 мин. в покой на газ/бензин, 5 мин. в движение на газ/бензин) и не знам на кой точно вариант се дължи сработването на устройството. Също така ми е чудно защо ресета не го видях още вчера, а чак на следващата сутрин, но дори и така да работи отново съм доволен. Скоро ми предстои пътуване до Варна, което ще е идеален момент да тествам отново устройството. Интересно ми е, няма ли други колеги, които да са инсталирали подобен емулатор и съответно да имат впечатления от него и работата му, но явно или няма или просто не са се включили в темата. Както и да е, считам че подобна информация ще бъде полезна и за други потребители. Ще се радвам ако мога да бъда полезен на някой с информация и опит относно темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikoniko 0 #7 Отговорено 8 Септември, 2015 И аз го монтирах днес. От начало нямаше никаква промяна, но след като огасих автомобила и изчаках повече от пет минути го запалих , беше се резетнало. Трябва просто да се изчакат 5 мин. Интересно е , че емулатора го препоръчват за хонда сивик след 2008 г. на сам, а моята е 2006-2007 г. и пак се получи. Монтираха ми го в сервиза ,където ми поставиха газовия инжекцион. Работи супер и силно го препоръчвам. С монтажа мми излезе всичко 80 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DhaNy 0 #8 Отговорено 3 Декември, 2015 Здравейте колеги, и аз имам емулатор изглеждащ като този от снимките. Проблема при мен обаче е, че когато е свързан винаги ми рестартира пробега, което е супер дразнещо. Имате ли подобен проблем? Колата е Сивик 2006 година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #9 Отговорено 4 Декември, 2015 Аз нямам такъв проблем с моя. Единственото което променя е бензиномера и километрите за оставащ пробег, след като автомобила е бил в покой. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho crv 3 #10 Отговорено 29 Декември, 2015 Здравейте и Честита Коледа, Моля професионалистите да кажат еднакви ли са бензиномерите на Сивика и Црв 2008 г. С една дума става ли този емулатор за Црв - то. Мерси предварително и весели праздници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #11 Отговорено 29 Декември, 2015 Моето впечатление е, че тези емулатори са слабо разпространени из нашата родина. Поне с такова впечатление останах когато аз се сблъсках с проблема. Дано някой успее да ти даде категориген отговор, но аз лично се съмнявам. Можеш да пишеш директно до производителя, кой емулатор препоръчват за ЦРВ-то ти. Хората поне отговарят, изпитах ги Другия ти вариант е да търсиш из чуждата литература. Успех и да пишеш ако имаш резултат, ще бъде полезно за форума и членовете му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ventoth 0 #12 Отговорено 1 Май, 2017 Става и с "ръчно" резетване на показанието на бензиномера, с ключе прекъсвач on/off на кабелчето, по което идва сигнала от поплавъка в резервоара (тънкото зелено). При прекъснат кабел, след около 20/30 секунди индикаторът на таблото за резерв на горивото започва да мига, тогава се свързва наново кабела и след още 20/30 секунди стрелката отива на вярното положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2243 #13 Отговорено 1 Май, 2017 Еднакви са Моля професионалистите да кажат еднакви ли са бензиномерите на Сивика и Црв 2008 г. С една дума става ли този емулатор за Црв - то. Еднакви са .Ако не може да си намерите пишете ми на лично . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #14 Отговорено 1 Септември, 2017 Колеги, извинявайте но не можах да намеря отговор на въпроса си и ще питам тук. На двигател R18A1 може ли да се сложи газов инжекцион без OBD? Става въгрос за ГИ Романо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2243 #15 Отговорено 4 Септември, 2017 Може без никакъв проблем.Проблема е с настройката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #16 Отговорено 21 Октомври, 2017 Става и с "ръчно" резетване на показанието на бензиномера, с ключе прекъсвач on/off на кабелчето, по което идва сигнала от поплавъка в резервоара (тънкото зелено). При прекъснат кабел, след около 20/30 секунди индикаторът на таблото за резерв на горивото започва да мига, тогава се свързва наново кабела и след още 20/30 секунди стрелката отива на вярното положение.Понеже наскоро купих такъв сивик с газ, без модул за ресетване и сега търся варианти. Специално този с тънката зелена жичка испробван ли е? Каде да я намеря тази жичка? Кога се прекъсва и съединява пак, на контакт ли? Благодаря предварително. Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ventoth 0 #17 Отговорено 22 Октомври, 2017 Понеже наскоро купих такъв сивик с газ, без модул за ресетване и сега търся варианти.Специално този с тънката зелена жичка испробван ли е? Каде да я намеря тази жичка? Кога се прекъсва и съединява пак, на контакт ли?Благодаря предварително. Изпробвано, махнах емулатора, който работеше само над четвърт резервоар (ако знам, че имам над 15 литра бензин, не ми трябва емулатор). Сега съм само с копчето. Работи във всеки момент, включително и по време на движение. Като светне лампата за резерва, натискам 2 пъти и стрелката си отива където трябва. Цена - 90 стотинки за ключето... Зелената жичка е същата, която се прекъсва за емулатора, по-горе в темата я има на снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #18 Отговорено 22 Октомври, 2017 Срам не срам ще си кажа. Не знам каде и е резервоара на тая кола, каде физически се намира снопа с тънката зелена жичка. Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #19 Отговорено 30 Октомври, 2017 Здравейте пак. След като газаджията при който ходих каза че няма как колата да пищи и да прехвърля сама на бензин реших да си купя кабел и сам да я правя. Колата е Civic 8 1.8, газовия инжекцион е Landi Renzo Omegas, много е досадно всеки път да трия грешки като ми свърши газта(появява се missfire). Та какъв кабел да си купя? Чета в интернета че дори е възможно да обновя фирмуера на компютъра, та ми се струва невъзможно да го няма като възможност, досега всеки автомобил с ГИ до който съм имал досег го е имал това, писука и минава на бензин. Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #20 Отговорено 30 Октомври, 2017 Една част от настройките на Ланди са заключени с хардуерен ключ, който може и да са го излекували, но не мога да ти кажа със сигурност. За кабел, ами купуваш си някакъв адаптер с FTDI 232R чип примерно и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moniks 1 #21 Отговорено 6 Ноември, 2017 Здравейте колеги. Аз също имам такъв проблем, но има една подробност, че моето газово е поставяно в завода! Наскоро купих хондата, но ми се се струва, че нивомера прави проблем при мен! Вчера и сипах близо 10л. бензин, но уви стрелката продължава да не помръдва. В резерсвоара си мисля, че трябва да има поне още 10-15 литра. Борд компютъра продължава да показва 0км. до зареждане, свети бензиноколонката за резерва и се чудя какво да правя. Дайте съвети моля Ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #22 Отговорено 7 Ноември, 2017 На първо време разкачи акумулатора и би трябвало да се ресетне стрелката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2243 #23 Отговорено 7 Ноември, 2017 Няма нужда. Бордкомпютъра опреснява данните след всяко подаване на контакт.Скапала се е някоя връзка след нивомера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #24 Отговорено 8 Ноември, 2017 При мен ако резервоара е под половината не се ресетваше, също с сипани под 10 литра не се ресетваше. Та с няколко зареждания го докарах почти пълен, и за сега изглежда че си се ресетва сам, дори сутринта на път за работа се вдигна стрелката в движение. Обаче смятам да си сложа едно ключе на тънката зелена жичка, която доколкото разбрах се намира в централната конзола, около ръчната. Копчето ще го слагам на отреденото за подгрев на седалките място, и още не съм намерил подходящо което да не седи много грозно. Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moniks 1 #25 Отговорено 8 Ноември, 2017 Правих го това с акумулатора колега, без резултат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moniks 1 #26 Отговорено 8 Ноември, 2017 Колега Маркони, какво трябва да направя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2243 #27 Отговорено 9 Ноември, 2017 Сипи 10 литра бензин.Ако бордкомпютъра се ресетне ,значи всичко е наред,ако не се промени нищо имаш проблем в бензиномера или връзките към него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ludemir 5 #28 Отговорено 9 Ноември, 2017 Колега,Сливен не е чак толкова далече от Русе , при добро желание проблема да си намери разрешение ще получиш адекватна помощ от колегата Маркони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moniks 1 #29 Отговорено 10 Ноември, 2017 Да, варианта с идване до Русе не е лош. Тъкмо ще се запозная с колегата. Но сега ще действам според указанията му. Макар, че вече сипах веднъж около 10 литра бензин и не се получиха нещата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2243 #30 Отговорено 12 Ноември, 2017 Аз прочетох много внимателно ,че вече си налял 10 литра.Идеята ми беше ,че ако има някакъв дефект в самия датчик на определено ниво ,то той ще се прескочи.Все пак 10 литра са 2 см ниво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moniks 1 #31 Отговорено 14 Ноември, 2017 Колега Маркони, Днес сипах още 10 литра с което си мисля мисля че в резервоара вече има около 35 - 40 литра и няма промяна. Май нещата отиват към бензиномер?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ventoth 0 #32 Отговорено 14 Ноември, 2017 Копчето ще го слагам на отреденото за подгрев на седалките място, и още не съм намерил подходящо което да не седи много грозно Моето "копче" е грозно, затова съм го монтирал отстрани на централния тунел до седалката и никой не го вижда Аз също не го виждам, та го "напипвам" лесно, понеже, освен че е грозно, е и голямо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deganjo 0 #33 Отговорено 30 Януари, 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, вчера газаджиите ми инсталираха емулатор 393H, за honda civic, какъвто е и моя модел.Емулатора беше ресетнал безиномера на сутринта, но след 30 минути работа на газ стрелката на горивото започна да пада постепенно докато не стигна до дъното на скалата, а резервоара ми е пълен.Обадих се на газаджиите и им обясних за проблема, но те ми казаха, че са свързали всичко както е по схемата.Аз мисля, че не е нормално да се ресетва индикацията на бензина докато карам на газ.Къде е грешката в свързването на кабелите според вас? Редактирано 30 Януари, 2018 от Deganjo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #34 Отговорено 30 Януари, 2018 Няма грешка. Така работи емулатора на 8ците.Караш на газ, бензина пада, свършва, лампата за гориво свети и ти вади очите и след 10-15-20 мин на угасен двигател показанието ти е ресетнато. И после всичко се повтаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2243 #35 Отговорено 31 Януари, 2018 Не е точно така.Емулатора ресетва бордкомпютъра ,сами докато е угасен двигателя.След запалване показанията са верни.По време на шофиране бензиномера пада спрямо изчисления разход.След угасяне на двигателя бензиномера си измерва реалното количество гориво. В конкретния случай наистина става въпрос за дефектен емулатор или неправилен монтаж.Не е нещо странно ...случва се. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #36 Отговорено 31 Януари, 2018 (Редактирано) За едно и също нещо говорим. Ресет след угасен двигател. Вързан си е както трябва емулатора. Редактирано 31 Януари, 2018 от xaxo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deganjo 0 #37 Отговорено 1 Февруари, 2018 Markony ме разбра, проблема е, че не след 25-26 минути при движение на газ нивото на гориво от пълен резервоар пада до нула.Ресетва се борд компютъра в движение, което не е нормално.Днес оставих колата да е гледат, ще споделя за резулата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deganjo 0 #38 Отговорено 7 Февруари, 2018 Днес смениха емулатора газаджиите и резултат няма.След шофиране 30-тина минути нивомера на бензина от пълен резервоар стига до нула.Емулатора нулира компютъра в движение.Газаджиите казаха, че очевидно така си работело, но аз мисля, че не е нормално.Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #39 Отговорено 7 Февруари, 2018 Като я загасиш,после при следващото палене,ресетва ли се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deganjo 0 #40 Отговорено 7 Февруари, 2018 Ресетва се отново половин час, след като е загася колата и в двата случая ресетва индикацията на горивото и при шофиране и при изключен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове