Jump to content
Кастиел

Акорд 2.2 I-CDTi разбит демпфер?

Recommended Posts

Здравейте на всички.От определено време имам следния проблем.При достигане на скорост от 80 км започват да се усещат странни вибрации идващи от предната част на колата при достигане на 110-120 затихват и изчезват. Интересно е че ако подам повече гас при ускорение вибрациите се превръщат в стабилно тресене.Ще отбележа че съм с сменени гуми не е от криви дискове (поне така се мисля) понеже когато започнат вибрациите и изключа от скорост всичко отихва моментално.Достигам че проблема идва от задвижващата система опасявам се че е демпфер макар съединителя ми да си е на ред отделя си нормално не при плъзва моля ако някой си е имал проблеми с демпфера (маховика) да сподели мнение Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много голяма вероятност да имаш проблем с вътрешните карета, обикновено мисля, че се разваляше лявото. В общи линии не е като тресене, а все едно не са ти кръгли с сферични гумите. А ако е демпфер проблема е постоянен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разрових се малко и откривам че ако е демпфера ще има промяна на звука при работа на двигателя.Дано колегата Tino се укаже прав че си цифра ако се наложи смяна на демпфера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре би трябвало да е, но трудно се диагностицира кое точно е. Би трябвало по нанагорно да тресе най-вече? И като издърпа и намалиш газта, утихва? Ако няма пасажер да теб и седалката потраква леко от вибрацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен за движение на горе... но като се замисля май си прав че се усилва по нанагорнище.Общо взето точно това са симптомите тресе като е напъна но ако е карам нормално и с плавно подаване на гаста избягвам тресенето и се усещат леки вибрации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карето е на 100% колега...ако беше маховик вярвай ми щеше да тресе много повече и най-вече постоянно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Благодаря ви много за бързата реакция.Най вероятно ще се окаже каре въпреки че "познат" майстор прегледа ходовата част и каза че е бетон. Ще се насоча към друг сервиз...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той вътрешно каре с преглед в сервиза няма как да усети. Виж ако в движение си му показал проблема е друг въпрос. Успех и сподели ако може, как ще идентифицират, кое каре е и колко ще струва ново и труда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще съобщя но няма да бъдат актуални цените спрямо Бг живея за сега в Англия за труд тук взимат около 30 до 40 на час паунда части ще търся в ebay или в eurocarparts

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди вземи си части от бякой хонда магазин. Няма нищо по хубаво от оригиналната част. Все пак ако си решил да купуваш от eurocarparts поръчай онлайн с клик и колект защото ако поръчаш директно на касата цените са други. Аз преди малко взех от хонда дилъра два тампона на задна стабилизираща щанга - £13. Не е чак толкова по скъпо. Казваш в англия си, да беше в шотландия в дънди има един мастор дето много разбира и не те дере. Ако все пак си наоколо и под англия си имал предвид великобритания (бая хора ги бъркат) ще те свържа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола:От Хонда Мейн Дилър купувам само масла (е, излъгах се та купих и цяла кола :) ). Когато си търсех полуоска с карета за CR-V 1-ва генерация, Хонда ми обявиха цена над 400 паунда, не помня точно колко беше. Купих си японски полуоска с карета + още едно каре през ebay за 100 паунда включая доставката.п.п. Кастиел, къде в живееш в Англия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Newent близо до Gloucester съм.Колата за сега е карам така понеже се налага да пътувам всеки ден а без автомобил предвижването ми е трудно.Части от дилър на Хонда не са за баране,цените са подобни на самолетни части :)http://www.lingshondaparts.com/ в ебей цялата щанга с двете карета са £120 нови, комплект демпфер с съединител лагер Luk е £480 та ще се радвам да не се окаже демпфер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така нека споделя развитието по моя проблем.Повечето от коментарите по този пост бяха че е от каре вътрешно но за мое съжаление 99.00% ще се окаже че не е.Отидох при познат който е доста на ти с колите,който след тест драйв на колата ми каза че демпфера ми е заминал.Обясни ми че от вътрешно каре колата тресе но не би трябвало след отпускане на гаста да се прекратяват вибрациите веднага. Понеже демпфер съединител за ремонт си е цифра пренебрегнах неговото мнение и последвах това за проблем с вътрешно каре понеже 2nd карета заедно с щангата която ги държи е £120 реших да пробвам този вариант.След проучване в нета се учудих че смяната часта няма да отнеме повече от 2-3 часа на някой който си няма понятие от монтьорство реших да се пробвам сам (Българина си е Българин пари лесно не дава :D)Та така въпросния познавач на колите се съгласи да дойде и да се наслади на моята работа но по средата не издържа и се намеси :) та цялата смяна стана за не повече от 1 час. След това пробвахме колата същата работа без грам промяна. Малко пояснение сменени са двете дясни карета понеже колата е повдигнах на крик от дясната страна (ръчна гас да място и се чуваше странен шум от тази страна при достигане на километрите между 80_90 даже по отрано се усетих а такива да кажем 50_55.Някой може ли да каже нещо по темата защото си е цифра демпфер + съединител + работа ще ужасно за портфейла ми :D И още един въпрос но Моля само които е на ясно с него да пише има ли разлика между демпфер на 5 степенна скоростна кутия и тази на 6?

Редактирано от Кастиел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених за съжаление.. Но пък сега няма вибрации, скърцания, тропания и т.н...

Не знам, но при вас в Англия цените са по-добри от .БГ. Комплект в ebay е под £500.

Обаче не знам труда как ще е в Англия. Само да ти кажа, че за да се свалят скоростите пада цялото магаре, а това си е доста работа.

Когато поръчвах за моята се оказа, че има два парт номера за частите - за 5 и 6 скоростна кутия. На външен вид бяха еднакви, но с различни номера на Luk.

Така че имай едно на ум че може да се различни..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маховиците са различни, една от разликите е в броя болтове които го захващат за коляновия вал

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Newent близо до Gloucester съм

Аз съм в Bristol , но купих Хондата преди седмица точно от Gloucester(около 40- 50 мили). Ще я подкарам следващата седмица, но докато я карах до в къщи, забелязах, че съединителя е твърд ( в сравнение с Авенсиса, който имам и ще продавам). Мислех, че модела си е така, защото друг проблем не усетих (по магистралата карах със 75 мили /ч). Сред документите обаче  намерих фактура от януари за дребни ремонти, но накрая механика беше писал, че съединителя е твърд и препоръчва смяна...

Когато е износен, би трябвало да приплъзва, при омекнали пластинчати пружини, трябва да е мн. мек и пак ще приплъзва. Кога става твърд? каква е логиката/обяснението?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маховиците са различни, една от разликите е в броя болтове които го захващат за коляновия вал

Това в движение ли го измисли . :)

Болтовете са 8 на брой и в двата случая, разликата е в максималния ъгъл на накланяне .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се! И да в движение писах...болтовете са 8 и на двата свободния ъгъл на стария би трябвало да е 19 градуса на новия 20 в зъби около зъб. както си писал има разлика в максималния ход на накланяне...това е по Luk интересно, Че новия е по-евтин...а дали са заменими...

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Между 7-ма и 8-ма генераця са различни,ама за 7-ма мсля че са еднакви.
От ЛУК изкарват някаква подобрена версия на притискателния диск  след като много клиенти имат проблеми с пробуксуване,макар ,че офицялно не признават нищо.
 Този съединитл е конструиран така че притискателния диск да се самонаглся към маховика според износването на феродовия диск и именно този механизъм за самонагласяне понякога блокира и започва боксуването на високи предавки.
 В испанския форум съм чел за проблеми още на 50-60 000 км, малко изкарват повече от 200 000.
 Също така е мног- важно самото монтиране при смяна,този който ви го прави трябва да е на ясно с този тип съединители и има спецялен инструмент за монтажа 
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...