Jump to content
Whererabbit

Въпроси за Акорд 7 2.2

Recommended Posts

Купих си я!И веднага въпрос - как се сменя батерия на ключ, какво масло да си сложа и струва ли си сервиза в Стара Загора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да греша, но за сервиза в Стара Загора имаше негативни изказвания на колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батерията за ключа е изключително лесна за смяна. Отвърташ винтчето лекичко, не напъвай много. След това остава само черупката която е на щипки с една права отверка и си вътре. Сменяш и сглобяваш по същия начин. Внимавай със винтчето накрая да не го стегнеш много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка. Масло 0w30 с класификация В5.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, благодаря много...голяма лудница е :) Мисля днес да се обадя за смяна на масло двигател и скоростна кутия... Мч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизът в Стара Загора си е много добър даже. Разполагат с оригиналната диагностична апаратура за Хонда, сервизният им мениджър (Венелин) има доста голям опит с хондите, пък и автомобилите като цяло, а цените, на които работят са приемливи, да не кажа примамливи.

 

Плюс, че като си от Казанлък и ще трябва да ги чакаш на място, ще си седнеш на дивана и ще си гледаш на телевизора за клиенти, а това което се случва с колата ти ще е през цялото време видимо през прозореца.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да...там съм...лудница... И се загледах в новия Акорд... Сега да видим дали дядо Мраз ще ми даде 45к :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дa ти е честитa и дa те вози нa всякъде и безпроблемно.зa моторa cdti от Хондa препоръчвaт 0w30,но мисля че не е В5,a С3 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поръчах си на Мотол 0w30 ...по техния каталог за Хонда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дa ти е честитa и дa те вози нa всякъде и безпроблемно.зa моторa cdti от Хондa препоръчвaт 0w30,но мисля че не е В5,a С3 .

Без DPF няма смисъл в ACEA C2 или C3 масло, но 0W30 е задължително заради веригата и турбото при 7-цата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам...благодаря за отговорите сега друг въпрос - как се настройват пръскалките на чистачките, че дяснта много разделя струята, а лявата "пикае" ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с карфица. На акорда не съм го правил ама на един роувър 45 свърши работа. Предполагам че лявата е малко позапушена. След номера с карфицата сложих магическата отвара топла вода с белина откачих тръбичките точно преди пъскалките и пръсках на воля докато нищо не остане. Така вадиш по големите боклуци ако има в резервоарчето и по тръбите. Ако карфица не става взимаш телче от телбод. Аз такова имах в наличност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам...е пак мерси... и сега поредният въпрос...понеже моята е спорт...ама много спорт - забелязах, че има решетки на задните врати, но няма говорители - могат ли да се слагат там говорители и има ли кабели за това, или трябва да си слагам допълнително стъпало с кабели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост не мога да ти отговоаря на конкретния въпрос, но ако е фейслифтова, може да си струва да свалиш от някоя ударена с десен волан цялата навигация, с горния панел и всички говорители на някаква разумна цена. Не само че ще имаш нави и колата ти ще изглежда много по-джиджана, но ще имаш и premium sound system с бас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази premium sound system не става за нищо...първото нещо което направих след като обслужих колата беше да сменя музиката.Тази музика нямаше никакви честоти а нагоре почваше да криви.Колоните са супер смешни да не говорим за "усилвателя" които ги захранва.Отначало смених само колоните във вратите и пищялките на таблото.Сложих JBL най-висок клас компонентна система.Еми тази кола започна да свири тогава наистина.Но баса които идва от 2те колони на кората изчезна.Просто не се чуваше от тези във вратите.Затова изхвърлих и тях и сложих с доста преправяне разбира се но все пак стана културно и нищо не си личи 2 елипси отново най-висок клас на JBL. / http://www.audio-factor.eu/onlineshop/index.php?page=product&pid=3349 /..След тази процедура вече наистина има премиум звук.Акорда е много добре шумоизолиран и не тропа нищо като пластмаси и тнт.Усилваш музиката на 30 и просто разбираш какво е качествена музика без кривене и тнт.Един колега кара същият акорд и се беше качил при мен наскоро.После като седна да кара неговата след 10 минути ми звънна да му поръчам същите колони просто защото оригиналното свири..но свири зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина заводската аудио система има доста места дето и куцат, а особено средния и високия честотен диапазон, но да не забравяме че все пак става въпрос за аудио система за заводско вграждане.Като знам какви пумии съм слушал из други марки автомобили, тази в Акорда си е даже доста сполучлива :)За по непретенциозни колеги бих препоръчал само смяна на високите дето са в таблото, че те основно ебават майката на звука. 

 

пп... Така или иначе днеска времето е кофти, ще седна да напиша една тема за озвучаването в моя Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази premium sound system не става за нищо...

 

Коя е тази? Че аз съм писал за след фейслифт, а твоята кола като е гледам е преди фейслифт. И май едната "тази" не е точно като другата "тази", нито като колони, нито като усилвател  ;)

 

 

Усилваш музиката на 30 и просто разбираш какво е качествена музика без кривене и тнт.

 

За това няма какво да кажа - музиката на над 15-16 не мога да я издържам, та познай и колко ме бърка дали има кривене на 30. Ако автора на темата се кефи да слуша музика по такъв начин, че да не си чува мислите, и не му пречи ако околните го мислят за комплексар като минава, то по-добре да игнорира съвета ми за заводско аудио (пак с уточнението, че това след фейслифта не е като това преди фейслифта).

 

Съвсем отделно, че тези говорители, които си показал са 300лв парчето. Според мен от ударен акорд ще спазари навигацията и цялото аудио (с всички 8-10 говорители и бас) за ~1200.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво по-точно му е лошото на премиум аудиото?! 8 Pioneer говорителя, като 4-те във вратите са с неодимов магнит (ако на мякой му изглежат смешни). Alpine плеър и вероятно еквилайзера е от тази марка. Направено да пуска само баси към елипсите в задната кора, а за комбитата със суб.

 

Когато ходих в Авал, още преди да си направя шумоизолацията, като го чуха и ме посъветваха да не си давам парите за други колони и амп, защото подобрението ще е минимално.

 

Сега, ако ще си мерим чушките, аз отпред съм с Helix Precision, отзад с елипси Helix Esprit, и усилвател на същата марка и наистина се чува по-добре, но ОЕМ-ското Premium Audio System си е на съвсем прилично ниво.

 

Виж, шумоизолация винаги може да се направи, като при мен по-голямото подобрение на звука дойде точно след нея.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мерене файда няма защото винаги има по големи ... :DНай "свирещата" (говоря за качество) кола в БГ е точно такъв Акорд. Печелила е дори състезания и в чужбина.Може би системата там надхвърля 30 000лвКолега spiral_tech ти като сложи тея компоненти какво ползваш за усилвател или заводския плеър, ако ползваш него няма от къде да дойде качеството за което говорим :)

 

И ето за сравнение колко струват само 2 дребни пищялки от висок клас....:http://aval-bg.com/2912/Ground+Zero+GZPT+Reference+28

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове....спорт преди фейслифта е моя Акорд....и ви питах дали има изходи от усилвателя за задните врати....аудио за 2к лева няма да вкарал в колата си...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти сигурен ли си че имаш въобще някакъв усилвател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Пич" усилвател има , ако ти е "premium sound system" !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам...е благодаря за навременните отговори... Значи остава варианта с изтърбушване на премиум и присаждане на мястото на стандартното радио и контроли на климатика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно не му е  Premium аудиото, щом колата е Sport. Не само коли с навигация имат Premium и ако не държиш на навигацията ще намериш и такава без навигация и със Premium Sound System. Идеята е, че след фейслифта навигацията работи за България, аудиото е още по-хубаво, но не е сигурно, че всичко ще пасне на кола преди фейслифта директно. Но от друга страна има много коли от преди фейслифта по моргите, и сигурно можеш да спазариш цяла аудио система за цената на 1-2 говорителя от тези дето колегата по-горе е предложил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това от преди или след фейслифта е или са еднакви ? =>  http://www.ebay.co.uk/itm/03-08-HONDA-ACCORD-CD-PLAYER-RADIO-CLIMATE-PREMIUM-SOUND-SYSTEM-6-DISC-CHANGER-/221632931216?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item339a5a2590&autorefresh=true

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...