crown_bg 446 #161 Отговорено 30 Юни, 2015 Ето графика: 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #162 Отговорено 30 Юни, 2015 Колеги, Вижте си компа, че моя беше почнал да "зеленясва"............. там под климатика Топло/студено=конденз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #163 Отговорено 30 Юни, 2015 (Редактирано) Нали за да му го рефлашнат го свалят, те са го видели... пп... интересното е, че при ръчката разликата спрямо стоковата графика започва да се откроява след 4000 оборота, а при автомата започва по рано от към 3500об. Редактирано 30 Юни, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #164 Отговорено 30 Юни, 2015 (Редактирано) Може би е нарочно?! заради автомата. Трябва да се пита Боби. В края на седмицата, ще гледам графики какво може да се постигне при мен. Редактирано 30 Юни, 2015 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #165 Отговорено 30 Юни, 2015 Ами едва ли ще намериш щото реално до сега не е правено, а дори и да намериш виж дали са дадени коне на колелата, на вала или на хъбовете... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #166 Отговорено 30 Юни, 2015 Точно за това, Боби, като ги види ще прецени ...... при всички положения по-добре от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #167 Отговорено 30 Юни, 2015 ЕКУ-то беше ок, при разглабянето видях, че би могло да се оплътни с гума или силикон. Обаче незнам как би стснало за буксите отзад.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #168 Отговорено 30 Юни, 2015 Кондензния маркуч на климатика е точно над компа и бог знае кога за тези 7г. е бил позапушен или при голям наклон е излезнало малко вода. Лятото по 5-6 пъти на ден я охлаждам след стоене на слънце /черна е/ Според мен няма смисъл да го лепиш. по-добре да "диша" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #169 Отговорено 30 Юни, 2015 Чочо, случайно да знаеш на колко мм е тръбата, където започва катализатора, и колко е където свършва? Питам за да знам какъв конвертор да си взема. На срс са на 60.5мм и на 2.5 инча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #170 Отговорено 30 Юни, 2015 (Редактирано) Нямам идея Ще трябва крик и мерене Не знам при К20 може да е различно от К24!!! Редактирано 30 Юни, 2015 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #171 Отговорено 30 Юни, 2015 Пфу, добре, ще мерим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #172 Отговорено 30 Юни, 2015 Изхода от колектора е 57мм(вътрешно) а изхода на катализатора е 54мм(вътрешно), аз лично ползвах намалител за да няма стъпаловидни пречки по генерацията. Има писано, само четене иска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #173 Отговорено 1 Юли, 2015 Hey guys ! crown_bg invited me here to share some info and experience. Is it ok to post in english on your forum ? I can understand BG as its close to UA \ RUS but i cant speak BG =) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #174 Отговорено 1 Юли, 2015 Чочо, случайно да знаеш на колко мм е тръбата, където започва катализатора, и колко е където свършва? Питам за да знам какъв конвертор да си взема. На срс са на 60.5мм и на 2.5 инча. Stock header outlet inner size is 2.25 inches which is 57mm, catback inlet is 51mm inner size , outer size is 54mm. Pipe thickness is 1.5mm You need smooth crossover without steps so i recommend to look for some custom soluton. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #175 Отговорено 1 Юли, 2015 (Редактирано) Alright littlebo, thanks for that detailed info, cheers ..I will look forward to finding such solution. I guess your experience will be welcomed here. At rollin, thanks to you too.. Редактирано 1 Юли, 2015 от crown_bg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #176 Отговорено 1 Юли, 2015 Колега Crown_bg при теб цялата работа колко часа отне. Относно катализатора - какво направихте преди рефлаша, тъй като разбрахме, че той трябва да е премахнат преди да се почне флаша на ЕКУ-то. Поздрави, Младен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #177 Отговорено 1 Юли, 2015 Понеже сложих тефлонови гарнитури на смукателя да споделя малко инфо. Самия смукател е RBB но преходя към главата(нали е от 2 части) е RAA. Не знам дали въобще има преход RBB но ще се разтърся да видя. Направих байпас и на подгрева на дроселовата клапа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #178 Отговорено 1 Юли, 2015 (Редактирано) Аз взех лека ролка TEGIWA,добре сдържах 20 дена и успях да я изкопам 2ра употреба и спестих едни 100 лв Ролката пътува към БГ вече и тежи 0.45 кг,заводската е 1.9 кг ...ще пиша като я монтирам Иначе ето някой части,които са монтирани .. други пък чакат да им дойде реда ,че все няма време от рибарски подвизи Следващ чарк дето трябва да дойде е Кпро... По въпроса с премахнаване на катализатора - на моята 2ра сонда е забита след меката връзка в една права тръба.На мястото на катализатора е меката връзка ,няма гърне... за момента никакви проблеми.Все пак мисля да направя един преходник ,такъв дето показа rollin за да ми е мирна главата Редактирано 1 Юли, 2015 от Nile 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #179 Отговорено 1 Юли, 2015 (Редактирано) Младене, значи при мен се получи малко забавяне, тъй като се зачудихме в началото да няма проблем с колата, тъй като никой не очакваше 30 коня да бъдат хапнати от кутиището. Боби имаше лична работа, което също забави процедурата, когато приспадна това от цялото време под 2 часа. Редактирано 1 Юли, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #180 Отговорено 1 Юли, 2015 Щом ще слагаш кпро от там ще забраниш направо сондата, няма смисъл сега да правиш тази интервенция още повече щом нямаш проблеми. Изпускателя какъв е и колко пари го взе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #181 Отговорено 1 Юли, 2015 Следващ чарк дето трябва да дойде е Кпро... I have kpro if you need one. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #182 Отговорено 1 Юли, 2015 Щом ще слагаш кпро от там ще забраниш направо сондата, няма смисъл сега да правиш тази интервенция още повече щом нямаш проблеми. Изпускателя какъв е и колко пари го взе? Japspeed , плазмено заваряне с доста добра изработка от UK , на търг ,до БГ дойде за 470 лв ,иначе на свободна продажба са по 500 лв без транспорт + 80-100 лв шипинг.Вътрешно изхода е 57мм @littlebo - you have PM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #183 Отговорено 2 Юли, 2015 (Редактирано) Колеги, случайно някой да знае размерите на охладителя на автоматичната трансмисия на К24, или по-скоро какви са оптималните, такива които биха паснали? Редактирано 2 Юли, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #184 Отговорено 2 Юли, 2015 K20a2 Civic type-R EP3 ремапнат с КПро. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #185 Отговорено 2 Юли, 2015 Как е по правилно да се мери на диното на трета или четвърта предавка, що си мисля, че на четвърта ще е по-обективен резултата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #186 Отговорено 2 Юли, 2015 K20a2 Civic type-R EP3 ремапнат с КПро. Здравей,предполагам,че това е пълен сток ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #187 Отговорено 2 Юли, 2015 Не знам някой да слага Кпро на стокова кола, ама може и това да е първата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #188 Отговорено 2 Юли, 2015 Моята, до колкото разбрах я тестваха на 2-ра и 3-та, ако греша, нека бъда поправен от когото трябва ако е нужно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #189 Отговорено 2 Юли, 2015 На моята когато сложих К-Про - то беше пълен сток.В него имаш голям набор от карти и за сток мотор.Сондите не е проблем да ги забраниш от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #190 Отговорено 9 Юли, 2015 Колеги, Какво се случва с Акордите? Още някой ходил ли е при Боби? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #191 Отговорено 10 Юли, 2015 (Редактирано) Аз се занимавах с друг "тунинг" сега - оказа се, че ми е изгоряло двд-то на нави-то при ремонта на динамото, токов удар. Та се занимавах да си правя мултимедия и в четвъртък се сдобих с DVB decoder и усб четец та да си имам поне телевизия в колата. Допълнително монтирахме едно аудио устройство, което може да се управлява от бутоните на нави-то. Напълних си флашка с 12гб музика и се получи чудесно - кеф ти музика, кеф ти филми или клипове. Сега по темата да не ме нахокат модераторите - реших, че преди рефлаша искам да махна катализатора за да видя дали ще се отпуши още малко мотора. Оказа се, че и меката връзка е за смяна, така че ми излезе малко по-солено начинанието. Но ми хареса ефекта - колата си подобри динамиката с една идея. Както колегата Rolin е писал по-горе спазих изискванията да изкарам ламбда сондата вънка от огъня и заварихме две големи гайки на тръбата след КАТ. Минах около 50км. колата все още не ми е записала грешка. Съответно вместо КАТ монтирах резонатор. Има малка промяна в акустиката след премахването, но не е дразнещо, почти не се усеща. Поздрави. Редактирано 10 Юли, 2015 от Mladen.Mladenov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #192 Отговорено 10 Юли, 2015 при мен чаканите части дойдоха : 1.Ролката е 450 грама 2. хондата Кпро - ходих да си го взема от бургас и покарах тъпира из проходите... ей зверска работа е това да имаш окачване и гуми ,грам не трепна тая кола - задницата беше адски стабилна.Предницата ми пързаляше заради гумите ,че ще ги хвърлям тоя сезон. Частите все още не са монтирани ,че се нанасяме в нов апартамент и нямам време за колата.Дано финансите ми стигнат да довърша мотора както си трябва. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #193 Отговорено 11 Юли, 2015 Ролката е монтирана и свали 1.5 кг от вала. Нов интейк на Ф76 сложих с филтър апекси,най-накрая всичко е безкомпромисно като изработката. Резултати : Упдейта с ролката е чудесен,мотора тръгва много по-скоро,средите и високите са много нервни вече.При подаване на газ на висока предавка мотора поема по леко,много добър респонс. Тези дни ще слагам хондака и ще набием нова карта да видим какво ще стане. Вече работим и по дроселите,един приятел ми приготвя 3Д модел с нужните размери и изчисления на контрукцията. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #194 Отговорено 13 Юли, 2015 (Редактирано) Колеги, някой може ли да сподели/каже, дали трябва модифициране на ЕКУ-то за да се пасне Скънк2 колектор с дросел Скънк2 (да кажем на 68/70мм)? Говорим за ЦМ2 Автомат. Знам, че на всмукателя има МАФ сензор, който следи гъстотата на въздуха, не знам дали ще има проблем при такъв ъпгрейд, но знам и че има МАФ Сензор Байпас афтърмаркет джаджа, която кара ЕКУ-то да си мисли че всичко е наред. Да допълня, че и ще има и така нареченият КЕИ (Колд Еър Интейк) и съобразена с ъпгрейда изпускателна система. Наясно съм колко пари е всичко, ако може и някой да сподели дали си струва такава инвестиция и дали ефекта ще бъде осезаемо усетен или ще има "фейл". Съответно, ако някой предложи по-евтин и равностоен на качество ъпгрейд, нека сподели. Редактирано 13 Юли, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #195 Отговорено 13 Юли, 2015 You have MAP based calibration, mods like intake header should be tuned . MAF can compensate fuel for increased air flow but it cant autotune VTC for optimal \ best performance. So for any type of calibration you have to tune the engine for new parts. Intake , header is ok to bolt on without tune. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #196 Отговорено 13 Юли, 2015 (Редактирано) Такаам първият осъществен в Бг рефлаш на к24 вече е факт.Държа да отбележа ,че бях скептично настроен и всичко, което ще кажа е максимално обективно с идеята всеки сам да си направи изводите.Първо да кажа ,че Боби и неговият човек знаят какво правят и доверието ви към тях трябва да е пълно.Второ огромен плюс , е че след ремапа работи с човек ,който е доста в час с газовите и всеки с газ може да разчита на перфектни настройки след рефлаша..Всяка к24-ка на около 170-200 хил. явно е със заминал катализатор, при мен бе толкова зле, че бе стопил сондата,махайте го.Рефлашнахме я ,качих се и не можах да си позная колата,страхотна реакция на газта, до трета не хваща пътя, втек на 4700-4800, прекъсвач на 8600, реално на оборотомер 8800 но явно лъже с 150-200...Това по сфетофарите ...Тръгнах си от София в посока Пловдив, на излизане 4-та подмина 200, 5-та тръгна да подминава 240...За пръв път видях колата си да ускорява след 170 на байр на 6-та...Имам си тестова отсечка , преди излизах със 170, сега 190...Очарован съм и определено си струва...Тоя двигател видно и от графиката си излиза осакатен и въпросният рефлаш е страшно положителен...На газ разликата е 5 коня, реално почти не ги усещам, тоест колата върви уникално по-добре и на газ въпреки ,че е с калпави дюзи, които вероятно ще сменя...С лекота направи 230 на газ при леко изкачване,преди бе абсолютно немислимо...Вярвайте ми много добре си познавам колата и преценката ми е обективна...Друго важно е ,че със самия рефлаш има възможност да се "гаси" втората сонда, която вдига грешка за катализатора и спокойно може да си сложите резонатор...нищо не свети по таблото... Is it possible to clean the hole from 4600 to 5200 , Is this good result? Редактирано 13 Юли, 2015 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #197 Отговорено 13 Юли, 2015 This reflash was made to use with header. I can set vtec to 4.9-5k and there will be no dip but you will not benefit that much if you install header. This engine definately need a good header so go for it asap. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #198 Отговорено 13 Юли, 2015 Thanks Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #199 Отговорено 13 Юли, 2015 (Редактирано) Thanks bo. Did you make my reflash to be used with new header or not? Can VTC be tuned with the already reflashed ECU or do I need a new one in that case? What about the manifold, does it reqiure a rework to fit let's say Skun2 K Pro Series? Редактирано 13 Юли, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #200 Отговорено 13 Юли, 2015 all k24 reflashes are made to use with header. it works good on stock engine as well. all intake manifolds must be tuned. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове