Cho 7 #721 Отговорено 10 Август, 2021 Здравейте от доста време препрочитам темата имам к24 феислифт с генерация индивидуални махнат катализатор от скоро и колата си върви мн приятно мисля си и за един рефлаш но до София не ми се ходи само за това.. От Варна съм Но искам да попитам някой заемал ли се е с поставяне на турбо? Аз искам едва ли не да оставя колата при някой да го направи и да си е зема готова и цената да е ориентировъчна 3000-4000-5000лв колко би струвало такова нещо и след това още колко неща ще трябва да се сменят спирачките е ясно Много разпокъсано и набързо го нахвърлих въпроса.. Ще съм благодарен за малко инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #722 Отговорено 30 Ноември, 2021 На 10.08.2021 г. at 23:20, Cho написа: Здравейте от доста време препрочитам темата имам к24 феислифт с генерация индивидуални махнат катализатор от скоро и колата си върви мн приятно мисля си и за един рефлаш но до София не ми се ходи само за това.. От Варна съм Но искам да попитам някой заемал ли се е с поставяне на турбо? Аз искам едва ли не да оставя колата при някой да го направи и да си е зема готова и цената да е ориентировъчна 3000-4000-5000лв колко би струвало такова нещо и след това още колко неща ще трябва да се сменят спирачките е ясно Много разпокъсано и набързо го нахвърлих въпроса.. Ще съм благодарен за малко инфо Първо си напиши на един лист какво искаш и очакваш. Не става просто със слагане на турбина , този мод изисква над 10К лв. в днешно време, ако искаш да е направено както трябва и да не ходиш в сервиз след сервиз. Ако ще слагаш китайски кит, ще влезеш в тия пари, но ще съжаляваш на по-късен етап. Друго, Хонда не е автомобил в който всеки майстор може да рови . Не те отказвам, просто се разрови за турбо китове за К24. ЕКУ ще ти трябва, което да позволява качване на такива карти пригодени за турбинирани ДВГ, ФлашПро можеш да погледнеш . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #723 Отговорено 3 Януари, 2022 Здравейте колеги,тъй като имам интерес моят акорд да върви, почвам с тунинга от така да се окаже по малките и маловажни неща към по важните. Потърсих тема за бобините на к24 но нищо не намерих за това ви пиша. Пичове някой да се е замислил за но силни бобини, съответно по силна искра и по хубаво възпламеняване? Гледам че на Сивик тайп ер са еднакви с на акорд 7 к24 само една малка разлика има, накрая на бобината има надпис "R" някой има ли идея този надпис дали реално показва нещо ? Прилагам снимки на бобините, като надписа на оригиналната е "TEC tc-28A" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #724 Отговорено 20 Юли, 2022 Акорд 7 cl9 k24 автомат С тръбен изпускател без катализатор Всмукател RSP от к20 и всмукателен вал + ролката + панелен k&n филтър Колата не е мерена със катализатор в заводски вид, измерена е след като е сложен изпускателя и филтъра и другия рън е след всмукателен вал и колектор и настройване на компа Долната графика е разлика между заводски 4-1 И тръбен 4-2-1 изпускател Колата стана съвсем по друга и след тръбния колектор и по отговаряща на желанията след настройването заради комбинацията от части и настройки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #725 Отговорено 21 Юли, 2022 Какъв е изпускателния колектор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #726 Отговорено 21 Юли, 2022 Преди 4 часа, Pavel_Pavlov написа: Какъв е изпускателния колектор? Изпускателя е 4-2-1 правен от едно момче до пловдив и дава 12-13 коня във почти целия диапазон от обороти това е частта със най голям и осъзаем ефект, не е перфектен може и по добре да е но е много по добре от заводския. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #727 Отговорено 21 Юли, 2022 Да, знам го Али. Като за парите си е добър, особено на фона на алтернативите в момента. 👍 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Polad112 1 #728 Отговорено 9 Август, 2022 On 1/19/2015 at 10:41 AM, atoma said: Колега дай повече инфо заинтересува ме честно казано. И мен, слушам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #729 Отговорено 24 Август, 2022 Има ли ефект при подмяната само на VTC а с 50 градуса при стоков комп/не рефлашнат/ ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #730 Отговорено 24 Август, 2022 Абсолютно не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #731 Отговорено 25 Август, 2022 Трябва да се рефлашне ли за да го управлява ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #732 Отговорено 25 Август, 2022 Със сигурност ще трябва. Въпреки, че компа сам си прави някви корекции или само на сместа, не съм много наясно. Но съм чувал, че осезаемо вдига въртящия момент в ниските след като се настрои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #733 Отговорено 26 Август, 2022 Чак пък осезаемо, върви по добре от стоков . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #734 Отговорено 8 Ноември, 2022 Имам питане към колегите с рефлашнати/настроени Акорди със автоматична скоростна кутия. Колеги след тези настройки на педала на газта да не лагва, при пускане на газта с малка скорост 30-40-50 км имате ли падане на оборотите до 1000 и после пак се нормализират? Все едно колата се чуди да премине на друга предавка или да остане на същата. И другото нещо е, че при пускане на газта толкова е директен педала, че колата се усеща, че тръгва да спира. И забива носа. Някак си много рязко, като спортна кола. Няма ли опция да се коригира тва нещо поне при пускане на педала или поне по малък % на тази опция? И другия въпрос е: Понеже смених на скоро ск.кутия има ли нужда от някаква адаптация или нещо подобно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #735 Отговорено 9 Ноември, 2022 За адаптация не знам. Но от описаните от теб неща не съм усещал такова нещо. Нито и познати със същите акорди и рефлаш от Серж. Възможно е настройките на рефлаша да не са оптимални. Кой ти го прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #736 Отговорено 9 Ноември, 2022 Full Trothlle Motorsports Не са правили една или две хонди разбират ги доста нещата и нямам съмнение в тях но имам съмнение в дросела защото оборотите и на празен ход играят и не знам ако го изчистя заедно със степ моторчето как да го адаптирам после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #737 Отговорено 31 Януари, 2023 (Редактирано) Предполагам, че тука хората които са правили тунинг, решлафи/ремапи/настройки и по сериозни тунинги карат на газ, за това реших да питам горе долу какви разходи като литри/газ на 100км постигате или по точно хората с автоматиците? Питам понеже скоро сменях някви части и се оказа, че ЕКУ-ТО на газовата се рестартира и автоматично се обогатява и то доста. Колата почна да гори 15-17/100 газ. Намерих човек който настрои сместа 1 към 1 със тая на бензин, карах колата във всякави режими и ми направи двете графики (тая на бензин и газ) да са точно една върху друга и да се препокриват докато карам. Има огромна разлика във вървенето и горенето върви повече и гори между 9 и 12л газ (това е засечено само извън градско със скорост 110-180 км/ч Та въпроса ми е правилно ли е газовата смес да е еднаква като бензиновата и тва не е ли опасно бедна смес и да счупи мотора? Редактирано 31 Януари, 2023 от jimi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ПламенНМ 0 #738 Отговорено 11 Август, 2023 На 18.03.2015 г. at 23:50, Mladen.Mladenov написа: Пичове дайте да си говорим малко за генерации. Опитва се да ми влезе една муха в главата да я накарам тая Хонда да пее. Като купих колата от Германия собственика , ентусиаст и запалянко по подобренията, й купил конусен филтър и тръбата към дросела. В разговорите ни разбрах, че мотора почва да "ръмжи" което за тамошните власти не е ОК. Така се наложило да си върне сток филтърната кутия. Е, поне е сложил КН филтър, от което намазах :-) и ми подари другия конус с тръбата и маркучите за свързване. Та, сега ме човърка да сменя филтъра, ама се замислям и за изпускателната система и по точно крайните гърнета. Не искам да ме чува квартала в никой случай. Искам плътен и сравнително тих звук. Вече като си я напънеш във високите обороти да си ръмжи, но при спокойно каране да не ръмжи толкова. Дайте ми мнения, съвети, препоръки. Принципно си мисля и за варианта за цяла генерация, но не знам като пари какво би струвало.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ПламенНМ 0 #739 Отговорено 11 Август, 2023 Мисля, ЧЕ е ОК, хем за "градско", хем за Адреналина😉 СЪС Резонатор и окачване на цялата генерация! ПРОБЛЕМА Е ДОКАРО СВИКНЕШ😵💫 И Аз бях така... НО е ПЕРФЕКТНО МОГА да снимам и клип... ама Понеделник... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ПламенНМ 0 #740 Отговорено 11 Август, 2023 На 20.01.2015 г. at 20:12, bongo789 написа: Да не би да искаш да кажеш ,че стокова има някви 140-150 коня ка колелата...в момента прекъсвача ми е на 7300 некъде...нещо ми се губи смисъла... Брато я дай Връзка... Аз LPG НЯМА да слагам ... Заинтригува МЕ... ... И Има Ъпдейти на СОФТ-А но се ЪПВАТ САМО със CD-та от БУЛТРАКО които са "buletin, update & refresh system" Този "ГУРУ" явно ИМА Всичко под ръка И НАЙ-ВАЖНОТО Е, ЧЕ СЕ СПРАВЯ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsokata 0 #741 Отговорено 29 Май Колеги, дайте някаква връзка с някой който се занимава с РЕФЛАШ за една стокова 7 генерация 2.4 ръчка питам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliya Iliev 7 #742 Отговорено 11 Юни full throttle motorsport Пловдив,добри са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове