Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Здравейте от доста време препрочитам темата имам к24 феислифт с генерация индивидуални махнат катализатор от скоро и колата си върви мн приятно мисля си и за един рефлаш но до София не ми се ходи само за това.. От Варна съм

Но искам да попитам някой заемал ли се е с поставяне на турбо? Аз искам едва ли не да оставя колата при някой да го направи и да си е зема готова и цената да е ориентировъчна 3000-4000-5000лв колко би струвало такова нещо и след това още колко неща ще трябва да се сменят спирачките е ясно

Много разпокъсано и набързо го нахвърлих въпроса.. Ще съм благодарен за малко инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.08.2021 г. at 23:20, Cho написа:

Здравейте от доста време препрочитам темата имам к24 феислифт с генерация индивидуални махнат катализатор от скоро и колата си върви мн приятно мисля си и за един рефлаш но до София не ми се ходи само за това.. От Варна съм

Но искам да попитам някой заемал ли се е с поставяне на турбо? Аз искам едва ли не да оставя колата при някой да го направи и да си е зема готова и цената да е ориентировъчна 3000-4000-5000лв колко би струвало такова нещо и след това още колко неща ще трябва да се сменят спирачките е ясно

Много разпокъсано и набързо го нахвърлих въпроса.. Ще съм благодарен за малко инфо

 

Първо си напиши на един лист какво искаш и очакваш.

Не става просто със слагане на турбина :), този мод изисква над 10К лв. в днешно време, ако искаш да е направено както трябва и да не ходиш в сервиз след сервиз.

Ако ще слагаш китайски кит, ще влезеш в тия пари, но ще съжаляваш на по-късен етап.

Друго, Хонда не е автомобил в който всеки майстор може да рови :)

 

Не те отказвам, просто се разрови за турбо китове за К24. ЕКУ ще ти трябва, което да позволява качване на такива карти пригодени за турбинирани ДВГ, ФлашПро можеш да погледнеш :).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,тъй като имам интерес моят акорд да върви, почвам с тунинга от така да се окаже по малките и маловажни неща към по важните. Потърсих тема за бобините на к24 но нищо не намерих за това ви пиша. Пичове някой да се е замислил за но силни бобини, съответно по силна искра и по хубаво възпламеняване? Гледам че на Сивик тайп ер са еднакви с на акорд 7 к24 само една малка разлика има, накрая на бобината има надпис "R"  някой има ли идея този надпис дали реално показва нещо ? Прилагам снимки на бобините, като надписа на оригиналната е "TEC tc-28A" 

Screenshot_2022-01-04-00-04-09-569_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2022-01-02-14-40-12-864_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-01-02-14-40-18-346_com.android.chrome.jpg

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 7 cl9 k24 автомат 

С тръбен изпускател без катализатор

Всмукател RSP от к20 и всмукателен вал + ролката + панелен k&n филтър

Колата не е мерена със катализатор в заводски вид, измерена е след като е сложен изпускателя и филтъра и другия рън е след всмукателен вал и колектор и настройване на компа 

 

Долната графика е разлика между заводски 4-1 И тръбен 4-2-1 изпускател

Колата стана съвсем по друга и след тръбния колектор и по отговаряща на желанията след настройването заради комбинацията от части и настройки

20220721_003628.jpg

20220720_162331.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е изпускателния колектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Pavel_Pavlov написа:

Какъв е изпускателния колектор?

Изпускателя е 4-2-1 правен от едно момче до пловдив и дава 12-13 коня във почти целия диапазон от обороти това е частта със най голям и осъзаем ефект, не е перфектен може и по добре да е но е много по добре от заводския. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам го Али. Като за парите си е добър, особено на фона на алтернативите в момента. 👍

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/19/2015 at 10:41 AM, atoma said:

Колега дай повече инфо :) заинтересува ме честно казано. 

И мен, слушам 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли ефект при подмяната само на VTC а с 50 градуса при стоков комп/не рефлашнат/ ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се рефлашне ли за да го управлява ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще трябва.

Въпреки, че компа сам си прави някви корекции или само на сместа,  не съм много наясно. Но съм чувал, че осезаемо вдига въртящия момент в ниските след като се настрои. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък осезаемо, върви по добре от стоков .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам питане към колегите с рефлашнати/настроени Акорди със автоматична скоростна кутия.

Колеги след тези настройки на педала на газта да не лагва, при пускане на газта с малка скорост 30-40-50 км имате ли падане на оборотите до 1000 и после пак се нормализират? Все едно колата се чуди да премине на друга предавка или да остане на същата.

И другото нещо е, че при пускане на газта толкова е директен педала, че колата се усеща, че тръгва да спира. И забива носа. Някак си много рязко, като спортна кола.

Няма ли опция да се коригира тва нещо поне при пускане на педала или поне по малък % на тази опция?

И другия въпрос е:

Понеже смених на скоро ск.кутия има ли нужда от някаква адаптация или нещо подобно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За адаптация не знам. Но от описаните от теб неща не съм усещал такова нещо. Нито и познати със същите акорди и рефлаш от Серж. Възможно е настройките на рефлаша да не са оптимални. Кой ти го прави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Full Trothlle Motorsports 

Не са правили една или две хонди разбират ги доста нещата и нямам съмнение в тях но имам съмнение в дросела защото оборотите и на празен ход играят и не знам ако го изчистя заедно със степ моторчето как да го адаптирам после. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че тука хората които са правили тунинг, решлафи/ремапи/настройки и по сериозни тунинги карат на газ, за това реших да питам горе долу какви разходи като литри/газ на 100км постигате или по точно хората с автоматиците?

Питам понеже скоро сменях някви части и се оказа, че ЕКУ-ТО на газовата се рестартира и автоматично се обогатява и то доста. Колата почна да гори 15-17/100 газ.

Намерих човек който настрои сместа 1 към 1 със тая на бензин, карах колата във всякави режими и ми направи двете графики (тая на бензин и газ) да са точно една върху друга и да се препокриват докато карам. 

Има огромна разлика във вървенето и горенето върви повече и гори между 9 и 12л газ (това е засечено само извън градско със скорост 110-180 км/ч

Та въпроса ми е правилно ли е газовата смес да е еднаква като бензиновата и тва не е ли опасно бедна смес и да счупи мотора?

 

Редактирано от jimi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.03.2015 г. at 23:50, Mladen.Mladenov написа:

Пичове дайте да си говорим малко за генерации. Опитва се да ми влезе една муха в главата да я накарам тая Хонда да пее. Като купих колата от Германия собственика , ентусиаст и запалянко по подобренията, й купил конусен филтър и тръбата към дросела. В разговорите ни разбрах, че мотора почва да "ръмжи" което за тамошните власти не е ОК. Така се наложило да си върне сток филтърната кутия. Е, поне е сложил КН филтър, от което намазах :-) и ми подари другия конус с тръбата и маркучите за свързване. Та, сега ме човърка да сменя филтъра, ама се замислям и за изпускателната система и по точно крайните гърнета. Не искам да ме чува квартала в никой случай. Искам плътен и сравнително тих звук. Вече като си я напънеш във високите обороти да си ръмжи, но при спокойно каране да не ръмжи толкова. Дайте ми мнения, съвети, препоръки. Принципно си мисля и за варианта за цяла генерация, но не знам като пари какво би струвало.Поздрави.

 

20230623_155848.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, ЧЕ е ОК, хем за "градско", хем за Адреналина😉

СЪС Резонатор и окачване на цялата генерация! 

ПРОБЛЕМА Е ДОКАРО СВИКНЕШ😵💫

И Аз бях така... НО е ПЕРФЕКТНО

МОГА да снимам и клип... ама Понеделник... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.01.2015 г. at 20:12, bongo789 написа:

Да не би да искаш да кажеш ,че стокова има някви 140-150 коня ка колелата...в момента прекъсвача ми е на 7300 некъде...нещо ми се губи смисъла...

Брато я дай Връзка... 

Аз LPG НЯМА да слагам 

... Заинтригува МЕ... 

... И Има Ъпдейти на СОФТ-А но се ЪПВАТ САМО със CD-та от БУЛТРАКО 

които са "buletin, update & refresh system" 

Този "ГУРУ" явно ИМА Всичко под ръка 

И НАЙ-ВАЖНОТО Е, ЧЕ СЕ СПРАВЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте някаква връзка с някой който се занимава с РЕФЛАШ за една стокова 7 генерация 2.4 ръчка питам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

full throttle motorsport  Пловдив,добри са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...