Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Ето графика:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Вижте си компа, че моя беше почнал да "зеленясва"............. там под климатика!!!  Топло/студено=конденз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нали за да му го рефлашнат го свалят, те са го видели...

 

пп... интересното е, че при ръчката разликата спрямо стоковата графика започва да се откроява след 4000 оборота, а при автомата започва по рано от към 3500об.
 

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може би е нарочно?! заради автомата. Трябва да се пита Боби.

 

В края на седмицата, ще гледам графики какво може да се постигне при мен.

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами едва ли ще намериш щото реално до сега не е правено, а дори и да намериш виж дали са дадени коне на колелата, на вала или на хъбовете...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това, Боби, като ги види ще прецени ...... при всички положения по-добре от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕКУ-то беше ок, при разглабянето видях, че би могло да се оплътни с гума или силикон. Обаче незнам как би стснало за буксите отзад..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кондензния маркуч на климатика е точно над компа и бог знае кога за тези 7г. е бил позапушен или при голям наклон е излезнало малко вода.

Лятото по 5-6 пъти на ден я охлаждам след стоене на слънце /черна е/ 

Според мен няма смисъл да го лепиш. по-добре да "диша"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чочо, случайно да знаеш на колко мм е тръбата, където започва катализатора, и колко е където свършва? Питам за да знам какъв конвертор да си взема. На срс са на 60.5мм и на 2.5 инча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам идея!!! 

Ще трябва крик и мерене

 

Не знам при К20 може да е различно от К24!!!

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфу, добре, ще мерим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхода от колектора е 57мм(вътрешно) а изхода на катализатора е 54мм(вътрешно), аз лично ползвах намалител за да няма стъпаловидни пречки по генерацията.

Има писано, само четене иска :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hey guys !  crown_bg invited me here to share some info and experience.  Is it ok to post in english on your forum ?  I can understand BG as its close to UA \ RUS but i cant speak BG  =)  

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чочо, случайно да знаеш на колко мм е тръбата, където започва катализатора, и колко е където свършва? Питам за да знам какъв конвертор да си взема. На срс са на 60.5мм и на 2.5 инча.

 

Stock header outlet inner size  is 2.25 inches which is 57mm,  catback inlet is 51mm inner size , outer size is 54mm.  Pipe thickness  is 1.5mm  You need smooth crossover without steps so i recommend to look for some custom soluton. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Alright littlebo, thanks for that detailed info, cheers :)..I will look forward to finding such solution. I guess your experience will be welcomed here.

 

At rollin, thanks to you too..

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  Crown_bg при теб цялата работа колко часа отне. Относно катализатора - какво направихте преди рефлаша, тъй като разбрахме, че той трябва да е премахнат преди да се почне флаша на ЕКУ-то.

 

Поздрави,

 

Младен 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже сложих тефлонови гарнитури на смукателя да споделя малко инфо.

Самия смукател е RBB но преходя към главата(нали е от 2 части) е RAA.

Не знам дали въобще има преход RBB но ще се разтърся да видя.

Направих байпас и на подгрева на дроселовата клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз взех лека ролка TEGIWA,добре сдържах 20 дена и успях да я изкопам 2ра употреба и спестих едни 100 лв :)

Ролката пътува към БГ вече и тежи 0.45 кг,заводската е 1.9 кг ...ще пиша като я монтирам

 

Иначе ето някой части,които са монтирани .. други пък чакат да им дойде реда ,че все няма време от рибарски подвизи :D

Следващ чарк дето трябва да дойде е Кпро...

 

По въпроса с премахнаване на катализатора - на моята 2ра сонда е забита след меката връзка в една права тръба.На мястото на катализатора е меката връзка ,няма гърне... за момента никакви проблеми.Все пак мисля да направя един преходник ,такъв дето показа rollin за да ми е мирна главата

 

11169469_967152193336113_373893285292095

 

11539254_962657663785566_807730508258102

 

 

11149294_930196197031713_781180508577502

 

 

$_57.JPG

Редактирано от Nile
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Младене, значи при мен се получи малко забавяне, тъй като се зачудихме в началото да няма проблем с колата, тъй като никой не очакваше 30 коня да бъдат хапнати от кутиището. Боби имаше лична работа, което също забави процедурата, когато приспадна това от цялото време под 2 часа.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще слагаш кпро от там ще забраниш направо сондата, няма смисъл сега да правиш тази интервенция още повече щом нямаш проблеми.

Изпускателя какъв е и колко пари го взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващ чарк дето трябва да дойде е Кпро...

 

 

 

I have kpro if you need one. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще слагаш кпро от там ще забраниш направо сондата, няма смисъл сега да правиш тази интервенция още повече щом нямаш проблеми.

Изпускателя какъв е и колко пари го взе?

Japspeed , плазмено заваряне с доста добра изработка от UK , на търг ,до БГ дойде за 470 лв ,иначе на свободна продажба са по 500 лв без транспорт + 80-100 лв шипинг.Вътрешно изхода е 57мм

 

@littlebo - you have PM 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, случайно някой да знае размерите на охладителя на автоматичната трансмисия на К24, или по-скоро какви са оптималните, такива които биха паснали?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K20a2 Civic type-R EP3 ремапнат с КПро.

11696356_423283064535062_604933382058355

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е по правилно да се мери на диното на трета или четвърта предавка, що си мисля, че на четвърта ще е по-обективен резултата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K20a2 Civic type-R EP3 ремапнат с КПро.

11696356_423283064535062_604933382058355

Здравей,предполагам,че това е пълен сток ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам някой да слага Кпро на стокова кола, ама може и това да е първата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята, до колкото разбрах я тестваха на 2-ра и 3-та, ако греша, нека бъда поправен от когото трябва ако е нужно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята когато сложих К-Про - то беше пълен сток.В него имаш голям набор от карти и за сток мотор.Сондите не е проблем да ги забраниш от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Какво се случва с Акордите? Още някой ходил ли е при Боби?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз се занимавах с друг "тунинг" сега - оказа се, че ми е изгоряло двд-то на нави-то при ремонта на динамото, токов удар. Та се занимавах да си правя мултимедия и в четвъртък се сдобих с DVB decoder и усб четец та да си имам поне телевизия в колата. Допълнително монтирахме едно аудио устройство, което може да се управлява от бутоните на нави-то. Напълних си флашка с 12гб музика и се получи чудесно - кеф ти музика, кеф ти филми или клипове.

Сега по темата да не ме нахокат модераторите - реших, че преди рефлаша искам да махна катализатора за да видя дали ще се отпуши още малко мотора. Оказа се, че и меката връзка е за смяна, така че ми излезе малко по-солено начинанието. Но ми хареса ефекта - колата си подобри динамиката с една идея. Както колегата Rolin е писал по-горе спазих изискванията да изкарам ламбда сондата вънка от огъня и заварихме две големи гайки на тръбата след КАТ. Минах около 50км. колата все още не ми е записала грешка. Съответно вместо КАТ монтирах резонатор. Има малка промяна в акустиката след премахването, но не е дразнещо, почти не се усеща.

 

Поздрави.

Редактирано от Mladen.Mladenov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен чаканите части дойдоха :

1.Ролката е 450 грама

2. хондата Кпро  - ходих да си го взема от бургас и покарах тъпира из проходите... ей зверска работа е това да имаш окачване и гуми ,грам не трепна тая кола - задницата беше адски стабилна.Предницата ми пързаляше заради гумите ,че ще ги хвърлям тоя сезон.

 

Частите все още не са монтирани ,че се нанасяме в нов апартамент и нямам време за колата.Дано финансите ми стигнат да довърша мотора както си трябва.

 

11250928_976735259044473_873865448435851

 

10986565_977547055629960_215492402455092

 

 

1506678_977815555603110_5361380962510199

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката е монтирана и свали 1.5 кг от вала.

Нов интейк на Ф76 сложих с филтър апекси,най-накрая всичко е безкомпромисно като изработката.

 

Резултати :

 Упдейта с ролката е чудесен,мотора тръгва много по-скоро,средите и високите са много нервни вече.При подаване на газ на висока предавка мотора поема по леко,много добър респонс.

 

Тези дни ще слагам хондака и ще набием нова карта да видим какво ще стане.

Вече работим и по дроселите,един приятел ми приготвя 3Д модел с нужните размери и изчисления на контрукцията.

 

10985943_978254082225924_180547431458849

 

11742675_978254085559257_261961902627439

 

1908108_978254078892591_9054209813113540

 

11742755_978254335559232_422095299040637

 

11205057_978254332225899_704297482746060

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, някой може ли да сподели/каже, дали трябва модифициране на ЕКУ-то за да се пасне Скънк2 колектор с дросел Скънк2 (да кажем на 68/70мм)? Говорим за ЦМ2 Автомат. Знам, че на всмукателя има МАФ сензор, който следи гъстотата на въздуха, не знам дали ще има проблем при такъв ъпгрейд, но знам и че има МАФ Сензор Байпас афтърмаркет джаджа, която кара ЕКУ-то да си мисли че всичко е наред. Да допълня, че и ще има и така нареченият КЕИ (Колд Еър Интейк) и съобразена с ъпгрейда изпускателна система. Наясно съм колко пари е всичко, ако може и някой да сподели дали си струва такава инвестиция и дали ефекта ще бъде осезаемо усетен или ще има "фейл".

Съответно, ако някой предложи по-евтин и равностоен на качество ъпгрейд, нека сподели.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

You have MAP based calibration,  mods like intake header should be tuned .   MAF can compensate fuel for increased air flow  but it cant  autotune VTC for optimal \ best performance. So for any type of calibration you have to tune the engine for new parts.  Intake , header is ok to bolt on without tune.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Такаам първият осъществен в Бг рефлаш на к24 вече е факт.Държа да отбележа ,че бях скептично настроен и всичко, което ще кажа е максимално обективно с идеята всеки сам да си направи изводите.Първо да кажа ,че Боби и неговият човек знаят какво правят и доверието ви към тях трябва да е пълно.Второ огромен плюс , е че след ремапа работи с човек ,който е доста в час с газовите и всеки с газ може да разчита на перфектни настройки след рефлаша..Всяка к24-ка на около 170-200 хил. явно е със заминал катализатор, при мен бе толкова зле, че бе стопил сондата,махайте го.Рефлашнахме я ,качих се и не можах да си позная колата,страхотна реакция на газта, до трета не хваща пътя, втек на 4700-4800, прекъсвач на 8600, реално на оборотомер 8800 но явно лъже с 150-200...Това по сфетофарите ...Тръгнах си от София в посока Пловдив, на излизане 4-та подмина 200, 5-та тръгна да подминава 240...За пръв път видях колата си да ускорява след 170 на байр на 6-та...Имам си тестова отсечка , преди излизах със 170, сега 190...Очарован съм и определено си струва...Тоя двигател видно и от графиката си излиза осакатен и въпросният рефлаш е страшно положителен...На газ разликата е 5 коня, реално почти не ги усещам, тоест колата върви уникално по-добре и на газ въпреки ,че е с калпави дюзи, които вероятно ще сменя...С лекота направи 230 на газ при леко изкачване,преди бе абсолютно немислимо...Вярвайте ми много добре си познавам колата и преценката ми е обективна...Друго важно е ,че със самия рефлаш има възможност да се "гаси" втората сонда, която вдига грешка за катализатора и спокойно може да си сложите резонатор...нищо не свети по таблото...

2rfwpyd.jpg

Is it possible to clean the hole from 4600 to 5200 , Is this good result?

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

This reflash was made to use with header.  I can set vtec to 4.9-5k and there will be no dip but you will not benefit that much if you install header.  This engine definately need a good header so go for it asap.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Thanks bo. Did you make my reflash to be used with new header or not? Can VTC be tuned with the already reflashed ECU or do I need a new one in that case? What about the manifold, does it reqiure a rework to fit let's say Skun2 K Pro Series?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

all k24 reflashes are made to use with header.  it works good on stock engine as well. 

 

all intake manifolds must be tuned.  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...