Jump to content
Вико-Жука

Утре ще гледам Сивик 1.4ис 99г.,колеги моля за съвет!

Recommended Posts

Здравейте колеги,утре ще гледам сивик 1.4ис 99г. хечбек със вграден газов инжекцион,искам да я взема понеже четох че харчи малко и е пъргава.Но въобще не съм запознат с въпросния модел на хонда,ще се радвам да чуя,какво бихте ме посъветвали.За какви дефекти да се оглеждам и ослушвам по време на огледа и тест драйфа?Читави ли са като цяло тия модели на хонда,или да търся друго?Пъргавили са наистина?На нанагорнища как са?Дърпат ли,или си мъчат душата?Каква е работната температура на този двигател и къде трябва да е стрелката при добре функнионираща охладителна система?Има няколко точки ръжда по десния калник,и няколко точки ръжда по задната броня, но пък сменени ремъци и ролки преди 1000км,човек все трябва да направи някакви компромиси при покупка на автомобил,ако всичко друго е добре,тия точки според мен са бели кахъри.Благодаря на всички отговорили ми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо , задната броня е от пластмаса и няма как да има ръжда там.Ако има наченки на ръжда то или е удряно , зажулено и/или е от Германия/Австрия т.е свикваш с ръжделника.Като ти чета темата без да се сърдиш си вземи човек който разбира като цяло от автомобили като не е нужно да е механик а човек купувал нещо различно от колело.Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо , задната броня е от пластмаса и няма как да има ръжда там.Ако има наченки на ръжда то или е удряно , зажулено и/или е от Германия/Австрия т.е свикваш с ръжделника.Като ти чета темата без да се сърдиш си вземи човек който разбира като цяло от автомобили като не е нужно да е механик а човек купувал нещо различно от колело.Успех ;)

 

Пич мерси,но и ти без да се сърдиш единственото което разбрах е че задната броня е от пластмаса,което пак е нещо от колкото нищо,но това щях да го установа и утре на място.А за другото мисля че всеки един трезво мислищ човек го знае,без значение,каква кола е тръгнал да купува.До сега 4-ти коли съм купувал но все немски,и умея да права разлика между круши и ябълки.Ако някой може да ми даде някакви мнения за въпросния модел на хонда ще се радвам да го чуя,но конкректно по темата моляви се.Общи приказки от рода на вземи си някой който разбира,или покарай я и я огледай не са ми нужни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия приказки за сменени ролки и ремъци ги вярвам само на много близък човек,а и има толкова много писано за това което те интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де човек , кажи честно коя кола от 1989г. насам я правят с железни брони като изключим Лада от тия години ?! Или си купил 4 Лади или не знам...Гледай за ръжди като цяло както и за сериозни удари.Заводските заварки не могат да се копират и си личи къде бай Пешо заварчика е минавал.Виж за луфт в рейката но след като си купувал 4 автомобила го знаеш това.Пробваш всичко както на останалите коли които си взимал , тази не се различава по нищо от тях.Този двигател е 90кс. и не очаквай чудеса , целта му е да е икономичен.Разход от сорта на 7-8 в града е нормален в зависимост как я караш.Като я запалиш трябва да работи като часовник , тези двигатели ( както и 99.9% ) на Хонда работят много равномерно.Имаш ли линк на обявата на тази кола ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше дал един линк към обявата да я обсъдим, иначе без да се впускам в подробности, здрава кола е, и евтина за поддръжка, ся колко е пъргава е относително, 90 коня японски, демек върви колко на бмв 118 те коня от тея години, на баир я се задъха я не, не си уточнил на кои баир точно щото баири много :) Друг пост тази вечер неможе да напишеш за това по добре добави линка с обявата като редактираш предния ти пост. А по въпроса за температурата, стрелката седи хоризонтално и ако всичко е на ред и господ не може да я подмести от там. Разбери кога е монтиран инжекциона и колко е карана на газ, въпреки че Д серия двигателите са железни на газ се нуждаят чат пат и от реглаж на клапани, та питаи правен ли е реглаж и ако те изгледат учудено значи не е правен :) От там на сетне си носиш рисковете, ако двигателя не мърка като коте на празен ход и ако не се форсира добре има припуквания като пускаш газта има голяма вероятност клапаните да не са у ред. Туи то. И ти ли идиш от ФВ форума?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Viko2

Пичове,голямо благодаря за полезното инфо :)Ще ми бъде адски полезно утре.Опитвам се да пусна линк,но опцията поставяне нещо ми отказва.Колата ще си я докарвам на самоход от холандия.На приказките за ремъците че са сменени преди 1000км и аз не се връзвам,но ако изглежда чисто нов на око може и да е така :)Колата е на 17-ки с 5 лъчевите лети джанти.Има радио алпине,обаче пича не го дава.Успях да се докопам до основен рапортаж за колата,колата си е карана само в холандия от датата на производство.Другото фабрични данни.И газта явно е слагана тука.Искаше и 1450 евра,казах му без сервизна история и с няколко точки ръжда,на летни гуми си най-много за 1000 пич :),и се благодари че си ме срещнал мен,иначе по автокащите за бартер ще ти я оценат най-много за 700,а за купуване най-много до 500 :)След дълги уговорки 1050 с пълна бутилка газ утре :),иначе същите радиа алпине са по 100-рка в магазина с две години гаранция,ако иска утре да му дам 20-чка,бих го взел.Колата е черен металик,и най-важното от часно лице.Между другото миналата седмица карах 118 коня бмв от същата година на призводство само че седан е46-цата,не е спъната,но и не е нещо да ти напълни душата с вървеж.Да кажем по мое мнение,кола с която можеш да изпреварваш и да се шмугаш бързо сутрин в трафика.До сега от бима не съм слизал,само за малко миналата година минах на ауди а3,но а3-ката дърво от всякъде и скъпа подръжка.След това видях прелюд 5-та генерация 133-те магарета,и реших че ще я имам,но не мога да си намера читав екземпляр,който да е в автентичен вид,без силови тунинзи и тем подобни.И си викам що не един икономичен сивик,до като си намера читав прелюд.

Редактирано от Viko2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Viko2

Пичове във въпросния рапортаж пише че въпросното лице е собственик от 27 май 2014 година на автомобила.Мисля утре първо да го подкарам с въпроса от колко време е собственик на автомобила.Ако излъже,значи че и другите неща ще са али-бали-портокали :)Вчера така хванах един тарикат на къс пас.Пичове някой знаели какъв вискузитет масло се сипва на тези японци по фабрични предписания,обичам да си сипвам на колите по предписания,а и сега зимно време не е за 10-кя,според мен.

Редактирано от Viko2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линка се пуска само с копи и пеист, що се праиш на две и половина :) страх те е някои да не ти я вземе ли :P  Маслото щом ти е мерак можеш и 5/30 или аи да не е чак толкова пресилено 5/40 не знам как ще свикнеш с комфорта след като слизаш от бмв, щото тука си е мека казано отчаиващо, но ако тва не ти е критерии останалото е ок :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Холандия казваш...там масово теглят каквото им падне.Ако колата има теглич,трябва да разбереш съединителя как е.Не знам с този мотор дали е на жило или е с помпи.Ако е на жило,лесно ще разбереш ако отделя много горе.Ако е на помпи,педала ще е равен със спирачката(поне при мен беше така и не разбрах,докато не забуксува) тогава 4-та на ръчна и пускаш бавно.Ако калта загасне си свиркай.Другото нещо е,както колегите казаха РЪЖДА.Твърде е вероятно да се понамира и залягай здраво от долу.Със 17" джанти не очаквай на теста да си покаже потенциала колата.Пак ще върви,но не е това,което трябва :| и щом е карана на 17-ки,задължително рейката трябва да тестваш.Чува се леко прихлопване с малка скорост по неравности.Успех

Редактирано от longfinmako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз съм горд собственик на въпросния модел civic 99" 1.4is. Карам я от половин година близо и съм много доволен, само бензин и и нагорнищата тръгна ли ги с над 90км/h пълна кола с багаж си катери. Но с тия 17-ки ще я спъваш. Аз съм със стоковите 14-ки и върви добре. Този двигател на ниските не е нищо особено, но след 3000 оборота се събужда не е кой знае какво но за 1,4  е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове (колко я мразя тая дума), предлагам да се обзалагаме след колко минути ще изчезнат всички клонинги на Вико, и дали ще изчезне и първородния  :)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опит ще ти кажа, че с тази кола просто няма с какво да се наиграеш, затова заложи на визуалното състояние и интуицията ти.

 

И с оглед потребностите ти за споделяне, на "viko1" ще му бъде вдигнато ограничението за до две мнения на ден. Всички останали от "viko2" до "viko+∞" ще бъдат изтрити.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма тя и климатик ли нема тая, я мани бегаи, е баси кола без клима, 2 бона ша му даваш, е тука в Бг за по 2-2,5 ина с клима и с всичко регистрирани , качваш се и заминаваш.

п.п. докато съм писал и ти си пуснал нов пост, правилно си се отказал от колата. За темп явно иска термостат щом няма парно и обръща на газ на 80 км хаха чак като загрее :) но както и да е, зад гърба ти е, изтри думичката "Пичове" от речника, не си оригинален така и търси следващата обява :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слави за 2-2,5 бона,кола с климатик и с вече вграден газов инжекцион ти хубаво ще се качиш и ще караш,но можем да се обзаложим ако искаш,че такава кола ако я качиш в който и да е читав сервиз на моста,след един час ще получиш 2-страници с технически неизправности по нея които трябва да управиш.Има и друг вариянт,двигатела и окачването да са ок,но интериора и екстериора да са: -ела с мен в гората да уплашим мечката :)По автокащите за 5 бона има бая лачени,ама като няма номера,къде да я пробваш,освен в уличката до автокащата,на 1-ва, и 2-ра и после да хвърляш боб,ще я бъде ли,няма ли да я бъде :)После като я вземеш и на магистралата не може повече от 80,и ти каже не ме настъпвай,че и да ми се молиш не мога повече :).Вариянти са два или слагаш торбата от някоя автокъща,или чакаш бая време за нещо читаво, от часно лице

Редактирано от Viko1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Вико,много си изчерпателен в отговорите си,та да добием ясна представа за нещата :yes: През живота си не съм чувал Хонда да работи 30-40 минути и да няма парно.Точно в този момент трябваше да се обърнеш и да си плюеш на петите.Собственика на горката колица трябва да е бил супер мурдарин,че колата да е на това дередже.Добре си направил,че не си я взел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже тука знам автопазара където ги товарат на автовозите за експорт,към Полша най-вече,към България не чак толкова.Викам си един ден чакай да се хвърла до тоя пазар да видиме аджиба за какво става на въпрос.Мама-Мия, кола под 500 000км нямаше,на по 800 000,900 000км милионници,същите хонди,бмв-та е46-ци,аудита а3-ки,а4-ки.Никой не си прави дори труда да им вдигне капака,за да види това аджиба с целия ли двигател е под капака.Товарат се на автовоза като самоковски картофи в жук :)Експорт документите са изваждат в едно хале до автопазара за 30 минути и газ.Иначе  моят човек със сервиза,като видя че аз няма да я зимам,като чу че е вече с газ му се нахвърли на лапето той да я вземе,аз го знам да я управи и цена 2200 евро.Ама като му казах че ще влезе във филма: Дигай покойника от пепелта,забави крачката ха-ха-ха

Редактирано от Viko1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам не си в България? или греша? щото ето какво казва нашето мобиле на първо четене http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=85auw4&f1=1  общо взето до към 3 бона има доста какво да се огледа и тества, монтираната газова не я имаи като предимство на тази кола а по скоро като недостатък, по добре да я вземеш без газ и да си монтираш ти от колкото да не знаеш колко хиляди е карана с газ и как, освен ако няма доказуема история, газ в европа е равно на стиснат стопанин с много навъртени километри. И на края, всичко е на късмет, и да е от часно лице и да вдигне 200 при теста, тва не е гаранция че докато се прибереш няма да роди :) Но тваа е яка кола, всичко по нея ще чупиш ама двигателя трудно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Холандия е Вико123, така разбрах :) Едно време от там мъкнеха читави коли, ама знам ли вече ква е хавата. Ако толкова държиш да си вземеш тоя Сивик от там, че и на самоход гледай да си наистина ама наистина сигурен, че ще те ДОКАРА. И аз съм за слагането на читава АГУ в България.

Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слави,разгледах всяка една обява от линка на първо четене изглеждат добри,от там на сам трябва да се въоражиш с бая време и пари за път за да се огледат и тестват.Искам да кометираш следната обява,ще помоля и другите колеги за коментар http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/honda/m870926929-super-honda-civic-1-5-ils-vtec-e.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr  без ръжда пише в обявата,но с леки козметични забелжки,с климатик,хидравлика,централно,на лети джанти 15-ки,с паспорт за реални километри,и добро радио.Лошото е че е на млада мацка,която я има от един месец и сега я продава.Предполагам всеки се досеща,за вероятната причина за продажбата.Дали е така,дали не е така,може да се установи само на място.Лошото е че не ми е на близо,а по телефона каквото и да ти кажат,ще е само добро за колата :)Колега Диндин,средата на 90-те при нас наистина идваха доста коли от Холандия и то се добри,но тогава не беше влезнало още еврото, и сега има добри коли тука но с прекалено завишени цени.Пример: В една културна автокаща преди 3 месеца минах да видя какво се предлага,беше ми по път.Казах че си търся японски автомобил да е спортен с климатик и т.н.,имаха само един такав.Тойота челика 1.8ввт-и 143 магарета 2000г.,на 150 000 реални км.,слагат се специялни номера за тест драйф,и я почваш:Магистрала,градско и т.н.,човека каза че ще ми я дадат напълно обслужена,обслужването се случва в твое присъствие за да си сигурен че не е шменди капели+4 месеца писмена гаранция.Но и бяха бая завишили цената за автомобил,който да не забравяме че е на 14 години.Искаха и 4600 евро,вика мога да ти сваля най-много до 100-200 евро за нея.

 

 

П.П. Мацката от обявата е готова да я даде за 1000,била останала на скоро без работа :)

Редактирано от Viko1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,мацката ми каза че му е навъртяла 110 000км в момента на ангренажа,току що свъннах на официялния дилър на хонда,казаха че ангренажния комплект на тази хонда се сменя на всеки 100 000км.Тука и при бай пешо факира от кварталния сервиз да го сменяш под 200 евра няма как да стане.+ че това според мен ако го качиш на магистралата,има голяма вероятност след 5 км да си събираш двигатела по магистралата та няма да я докараш и до при бай Пешо :) Незнам колко са яки ремаците на тази хонда,но фабричните предписания според мен не са ей така само на хартия. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля те , "пич" спри да пишеш ти си за голф честно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля те , "пич" спри да пишеш ти си за голф честно .

 

 

Пич от консултат какво да карам,нямам нужда,ако нямаш какво да кажиш по темата,моля те недей да спамиш.Идеята на тези форуми е да обменим опит и знания,а не да се правим на интересни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Viko,  тая Лариса нещо ми мяса на кума лиса, уж я има от месец а е навъртяла 110 000 :shock:  тва и на трупчета в спалнята да седи на 5 та с пълна газ няма да може да навърти 110 за месец. Нещо та баламосва тая кака Лара :) А и явно не знае кво е ръжда, ми то при двигателя има ръжда по болтове, планки и тенекиики кво остава от долу, едва ли щи хареса гледката. Инак ако не те лъже за ремъка и не е стар като години аз ти гарантирам че няма да се скъса :) Ако има начин да открехнеш капака на ремъка за да го видиш на къв хал е ще е добре, но не знам може би не е възможно на тоя ДВГ щото капака на клапаните го захапва-незнам. Пък и тая няма климатик, та даже и едни ел стъкла да имаше от пред, по зле е от Жигули като изпълнение. Иначе мяса да е запазена, километрите сигурно са си реални съдеики по салона волана и като цяло вътре в купето.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - обичам така, ...някой пита от другия край на света, хората се опитват да му кажат нещо, ама не... 

Той започва да им обяснява живота. 

Идеята на тези форуми е да обменим опит и знания, а не да се правим на интересни. "

Viko, виж, ... за второто си много прав, ама човек затова има две уши и една уста.

Хем питаш, хем си писал повече от всички бре, човек. 

Екстра е колата, отивай се бухай - после кат' се счупи нещо ще ни обвиняваш нас и така, ... важното съня да ти е спокоен.  :lol:

 

п.п. Как сме си купували коли, когато нямаше интернет  - направо не знам... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Viko,  тая Лариса нещо ми мяса на кума лиса, уж я има от месец а е навъртяла 110 000 :shock:  тва и на трупчета в спалнята да седи на 5 та с пълна газ няма да може да навърти 110 за месец. Нещо та баламосва тая кака Лара :) А и явно не знае кво е ръжда, ми то при двигателя има ръжда по болтове, планки и тенекиики кво остава от долу, едва ли щи хареса гледката. Инак ако не те лъже за ремъка и не е стар като години аз ти гарантирам че няма да се скъса :) Ако има начин да открехнеш капака на ремъка за да го видиш на къв хал е ще е добре, но не знам може би не е възможно на тоя ДВГ щото капака на клапаните го захапва-незнам. Пък и тая няма климатик, та даже и едни ел стъкла да имаше от пред, по зле е от Жигули като изпълнение. Иначе мяса да е запазена, километрите сигурно са си реални съдеики по салона волана и като цяло вътре в купето.

Слави,под навъртяла 110 000км имах напредвит,че колата си  върви със сервизната история,в която ангренажа е сменян за последно на 140 000км.Тоест от както е сменен,всеки следващ собственик е получавал сервизната история и само е карал,без да го сменя.Докато преди един месец какати Лариса,млада мацка с мерак за спортна кола :),без да си има хал-хабер от коли  и се хварля,след няколко дена отива да и сменят маслото в сервиз,и от там и казват:-Охоо,ти не си само за масло,ангренажа е за смяна,накладки,дискове,това не е добре,това не е добре,гуми ти трябват нали знаеш :)И получаваш две страници с неща които трябва да управиш с цена по скъпи от самата кола :)Аз бях същия като си взех първото бмв от тука 318ис купе 140 магарета.На пръв поглед перфектна кола,интериора и екстериора нова.Всички екстри за модела,но файда според мен няма от тези екстри,като получиш двете страници от сервиза :)След един месец денонощно каране я джитнах на един холандец,даже с 50 евро на печалба :) Та според мен филма с какати Лариса е същия.Понеже точно тия коли тука поради икономичноста си и малката каросерия са най-изгодни от към данък и гориво.И такава  да намериш тука  читава на приемлива цена си е 6-ца от тотото.Капака на ангренажа да се свали ще е трудно.Поне вчера се опитахме,човека извади един куфар ключове,но нито един не стана.Сега иска да си разделим парите за смяна,казах и от 1000-ка не мърдам,и вземи си смени ангренажа,че на тоя хал и 50 евра няма да ти даде никой.А на тоя сайт да си пуснеш колата е по 1 евро на ден,тоест искашли нереални пари за колата ти,освен за 5 месеца да си вътре със 150 евро,друга файда нямаш :)

 

 

П.П. Колега Хунтер за почти всичко си прав,само за едно не си.Каквото и да стане не бих обвинявал никого освен себе си. Поздрави!

Редактирано от Viko1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля за коментар следната обява.Славчо очаквам вещия ти коментар,и точен анализ.http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/honda/m866917634-honda-civic-1-4-i-s-gas-g3-leer-airco-apk-tot-12-juni-2015.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

 

 

Вграден вече газов инжекцион,всички екстри за модела,паспорт за реални километри,пълна сервизна история до ден днешен,всички фактури и сервизни книжки  се пазят.И собственика пише че може да се провери в избран от купувача сервиз.От един месец виси,а аз имам една приказка не продадеш ли една кола до няколко дена,дълго ще седи под ореха :) Ще трябва да сваля.Славчо това май не го очакваше а :)

 

 

П.П.  Единственото което ме кара да се замисля дълбоко е че въпросния пич,е от точно един месец собственик на колата. 

Редактирано от Вико-Жука

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи едно си баба знае - едно си баба бае :)

Дойде да питаш хората за мнения за въпросния модел Сивик, колегите са го описали достатъчно точно и ясно според мен.

То че си търговец голям разбрахме, че им знаеш кътните зъби на колите - също.

Много се разми тая тема, с много клонинги, разбирам сърбят те ръцете - искаш да дадеш ойрото :D

От дадените линкове и инфо досега разбирам, че много искаш да се набуташ, само и само да не се прибереш с рейса :D

Айде квото и да вземеш - да се похвалиш, пък може и с Голф да се върнеш дет викат :D.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е друга бира сега, ама и цената е солена, за тва седи толкова време. Ако се пребориш на към 1600 може, но пак идва скъпа за 16 годишна и без клима според мен.

п.п. Забравих че има ГИ, ами виж колко ще ти падне и си прави сметката на джоба.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е друга бира сега, ама и цената е солена, за тва седи толкова време. Ако се пребориш на към 1600 може, но пак идва скъпа за 16 годишна и без клима според мен.

п.п. Забравих че има ГИ, ами виж колко ще ти падне и си прави сметката на джоба.

Четеш ми мислите,за 16 годишна кола повече от тия пари няма смисъл.Ако не стане,мисля да приключвам за този сезон с търсеното.И чак на пролет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4500 лв ... за 16 годишна без климатик .... пфффффф АБСУРД ! Ако толкова искаш 6-та ген ... вади около 3000 евро и получаваш Б16А2 с всичко дето е правено по нея :D ама 2250 за D14 ... WOW !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета тия неща по - горе се чувствам като Алиса в страната на чудесата... Нямаше ли раздел " Вицове " и разни... 

 

п.п. Някой да ме ощипе, че не сънувам - може и колежка, ама такива чудеса преди време щяха да са изтрити за минути.

 

И да не съм, как беше... Оффф.

Жук, взимай и тая, ... и другата... А бе, ако намериш още 5 - 6 и тях, че тук няма ич...  :punk: 

Супер са, докарай и Лариса направо...  :lol:  :lol:  :lol:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ХУнтер и обичливко,вие поне направилили сте си труда,да разцъкате българското,немското и италянското мобиле.Аз да,гледам и не вярвам на очите си.Сравнение от цяла западна европа,при нас колите са най-хубави и най-ефтини.Колега Хунтер и обичливко това, което си купил с надпис на обявата ,,уникат'' е италяснка скраб,която от италия е дошла само купето.Тука са ти сложили един двигател и окачване от моргата,минала е  през бай Кольо тапицера и ти се биеш в гардите и мислиш че си надхитрил дявола :tooth:И няма как да не е така понеже българина е особен купувач,много е взискателен иска нещо качествено,обаче е дошъл с пари за нещо некачествено.Така при един познат който има автокъща в бг идва един пич и иска бмв е46-ца за 6000 лева.Казах му:-Пич такова бмв няма!

 

Вико-Жука

Редактирано от bavarecotgaraj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коли от германия не ми ги хвали, особено ако са живели повече от 7-8 години там, нагледал съм се на гнилочи, предпочитам  да правя двигател  и  окачване от колкото да водя обречена битка с ръждата. Запомни едно: двигател се прави-купе НЕ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БаСи демокрацията е тука, напълни се с клонинги! И май някъде по веригата са взели напушен мат'рИЯл!Някой да свали ограниченията за писане И на Бавареца, моля!Поне ще научим всички тънкости около покупко-продажбите на коли в западна Европа!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От колата която купих ... освен купето и задната седалка ... няма нищо останало , но това е друга тема... Тя беше купена точно с такава цел.Като те гледам как мислиш ... все повече си мисля , че това е тема трол ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата: viko1, viko2,viko3, вико жука.....и всичките му клонирани никове,помолихме ви да спрете с регистриране на нови акаунти.Темата към модераторите беше сърцераздерателна!Моля съобразявайте се с правилата,както го правят всички!Явно и обръщението " пич" дразни.....Поредният ви акаунт заминава за БаНановите плантации.....

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...