Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Колеги, някой ходил ли е в хонда или на друго място за ъпдейт на софтуера на автомата и ако да някаква разлика имали след това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.05.2019 г. at 22:44, madzhara написа:

Привет, Колега. Набързо на въпросите ти:

 

1. Да. Можеш да настройваш 3 различни дистанции (не знам коя колко метра е). Когато радара засече кола ти се отбелязва на таблото. След кратко време, ако продължиш да я настигаш ти набива спирачките. А ако се махне, например преместиш се в друга лента си ускорява до посочената от теб скорост. Работи и с мотори! 

Отделно, ако те изпревари някой с по-висока от твоята скорост и застане веднага пред теб - ако се отдалечава то тогава колата не ти набива спирачки, отчитайки този факт. 

 

2. Само някои екземпляри го имат. Долу вдясно на волана имаш опция за 2 неща - въпросното спазване на дистанция (дистроник) и лайн асиста. Ако бутонът е “празен”, значи няма такава екстра. Не знам и как би се справяла тя с маркировките в България. 

 

3. Да, колата е доста добре шумо-изолирана. И ако уплътненията са в ред е много тихо вътре дори на 120-130км/ч. 

 

4. Да. Като има особености. Като запалиш трябва да покараш малко за да се активира. Както и ако спреш на място и искаш да го пробваш по-трудно се забелязва, тъй като идеята е да не заслепявяш евентуално преминаващи коли. Това последното дори го пише в книжката на колата. 

 

5. Не съм забелязал, както и не съм срещал в ръководството. Иначе имаш бленда на всички огледала. 

Здравейте. По т.1 дистанцията не се мери в метри а в секунди от предходното МПС.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Скоро и аз ще се сдобия с Легендата. Това ще ми е първата Хонда. Натрупах доста позитивни мнения относно колата, а и лично на мен адски ми харесва. Ще си сложа ГИ и ще въртя доста километри с нея.

 

- В момента съм на етап избор от тези, които се предлагат на пазара. Някой има ли наблюдение върху някои от екземплярите?

- Също така, когато се закупува автомобила и искам да направя проверка, в Бултрако ли да отида да я проверим? Там ли ще получа максимално обективно мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продава се една тук във форума, виж я нея с ГИ е. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако могат да ти кажат и реалните километри, ако е внос, да речем (а и да не е). В официалните представителства имат навика да казват и най-малките неща, някой път дори стряскат повече от колкото трябва.

Иначе колата е наистина уникална. Аз обмислях да продавам моята, но не мога да взема решение с какво да сменя, та май се отказах. Успех с покупката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажат реалните километри само ако колата до момента е обслужвана в официален сервиз и то по- точно при последния ремонт/обслужване/ на колко км е била. Ако колата, която оглеждаш не е в София или в някой от градовете, в които има техен сервиз може да им звъннеш, да кажеш номера на рамата и да ти проверят имат ли някакво инфо. Като намериш такава, която ти харесва и искаш да огледаш ще видиш, кой е най- близкия читав майстор /сервиз/ в района. Автомобила наистина е много хубав. Успех с избора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично ходих в Бултрако след като внесоха моята от Швейцария. Не можаха да ми дадат инфо за колата, тъй като според приемчика сервизите от една страна не споделят история със сервизите от друга в обща база данни.

 

Тъй като си поддържам колата в сервиза на Слави в Овча Купел - питах и тях относно това, потвърдиха казаното. Тъй като там се занимават и с Мерцедес - обясниха ми, че при тази марка били сключили договор с мерцедес германия според който ползвали обща база от данни. Съответно били задължени след всичко правено по колата да вписват в общия регистър промяната. Нещо което при Хонда не било така.

 

А иначе при покупката на втората ми хонда (една Джазка за жената) - си запазих час за диагностика отново при Слави. Получих препоръка за смяна и обслужване на доста неща на база огледа и в последствие след покупката ги отремонтирах. Като цяло съм доволен, тъй като имам вяра на работещите там. Единственият проблем е, че запазването на час е малко тегаво - може да се наложи и да се почака.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички!
Харесва ми колегиалността, на собствениците на Legend. Действам по въпроса и ще пиша при развитие.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някой сменял ли е баласт на ксенона и ако да някой китайски става ли или само оригинален

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

 

някой да има Legend 3.5 2007 за части ? Трябва ми демпферната шайба на коляновия вал.

Ако някой знае или има моля да се свърже с мен на 0885660802.

 

Благодаря Ви. 

Георги

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.05.2019 г. at 12:12, Moonlord написа:

Колеги, 

 

някой да има Legend 3.5 2007 за части ? Трябва ми демпферната шайба на коляновия вал.

Ако някой знае или има моля да се свърже с мен на 0885660802.

 

Благодаря Ви. 

Георги

 

 

Има няколко обяви за части в мобилето, ако вече не си ги преслушал...

 

Бтв, @Agromizer аз се разделям с мойто любимо корабче :plane:


Трябва лев за първоначална вноска :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен :)

от 2-3 месеца и аз се радвам на Легенда 4-то поколение ! И имам няколко въпроса .

Дайте ми идея къде да обслужа скоростната кутия в София.

Замислям се за газов инжекцион и се чудя, коя марка е най-надеждна.

Имате ли представа, каква може да е причината разхода да скочи значително :) в моя случай от 15 на 20 .

Благодаря предварително !

ПС: В Дружба София засичам няколко колеги с Легенди, познавате ли се и срещате ли се някъде ? 

Поздрави !

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

И аз съм от Дружба-1. Не се познавам лично с други легендарни колеги, а сбирка в София така и не се осъществи през годините :)

Моята кола се прави и обслужва само в Юби-Ко (Горубляне)

Ти какво имаш предвид под обслужване на скоростната ? Ако е смяна на масло, би трябвало да могат във всеки сервиз, но аз препоръчвам някой в който вече са виждали поне разглобена Хонда на живо, за предпочитане Леджънд ;)

Разхода си зависи от стила на каране - виж моя в линковете от подписа, върти се между 13-16 градско и 10 навън.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес трябва да си взема моята с прясно сложена газ :). Ако имате желание, може да направим едно импровизирано виждане в София тази седмица, но поне отговорете по-бързо. След това мога да споделя за газта (уж слагам нещо много добро, пък да видим) :) като ден за срещичка бих казал Четвъртък след 7:30-8? Ако сте навити, може да измислим мястото бързо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ок.

Предлагам Националния исторически музей в Бояна.

Четвъртък 20:00.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз съм ок. Като гледам засега сме двама, но може да отидем и да видим дали ще дойде още някой? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам.Ще дойда към 20:15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,

От 2,5г. вече имам Легенда KB1 и съм много доволен, обаче ми врътна гаден номер - "хвърли котва" на връщане от Гърция до Неа Моданя на първия ръкав. Както си карам леко и придърпа - чек на дисплея и мигащ с лампичката, после CMBS и SH-AWD. Колата вървеше, ама на 5 цилиндъра, но реших да не я мъча - оставих я на една бензиностанция и се прибрах с автобус (добре, че не бях със семейството). На другата седмица отидох с приятелче майстор с бобина втора ръка и свещи - оказа се бобина на първи цилиндър и лесно се смени, че е отпред. 

Така или иначе вече смених с нови всички бобини и свещи (старите свещи бяха на 40хкм) с нови NGK и колата се успа в ниските обороти, че още една от бобините се оказала пред фалит :D

Поста ми е информативен и рекламен:

1. Намерете си по една резрвна бобина и си я носете за резерв или направо си ги сменяйте като консуматив периодично всички, защото майсторчето ми каза, че на тези бензинови шестаци, понеже вдигат висока температура и бобините са над свеща, работят при неблагоприятен режим - и той каза, че феновете на бензинови щестаци, осмаци, десетаци си ги знаели и винаги си носели резерв - при Ауди пукали като пуканки...

2. Така или иначе останах с 4 излишни втора ръка, оригинални HITACHI и ако някой иска да се подсигури - продавам по 50 кинта бройката.

0889693931 - Владо

Редактирано от vpop
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, от 11.07. 2019 г. семейството на хонда се увеличи с още един член в мое лице. хонда легенд 4х4 -2006 г.

надявам се дълго време да ме радва този автомобил.

хубави почивни дни на всички колеги.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Кхан Крум написа:

здравейте, от 11.07. 2019 г. семейството на хонда се увеличи с още един член в мое лице. хонда легенд 4х4 -2006 г.

надявам се дълго време да ме радва този автомобил.

хубави почивни дни на всички колеги.

 

Да не е една синя от Враца купена?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, има подпирани я и пребоядисване на някои детайли, но удари не е имала. преди да я взема я карах на сервиз и аз я гледах и на стенд я качвах,  и то при мои познати. няма никакви забележки по техническото състояние и я взех на мнооооого добра цена.

вчера обслужвах автоматика, - кутия, диференциал и раздатка, като разбира се взех всичко от хонда. при смяната не можеше да се разбере новото от старото масло, но сега 120 хил. няма да го мисля.

в добавка да споделя, че имам още един автомобил - сааб 95 грифин-3.0 бензин, с който няма как да се разделя, защото е уникален автомобил, а хондата я взех, тъй като исках 4х4, но не джип.

това е от мен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сряда в 8 вечерта на Историческия музей пак ще се видим. Който може да заповяда!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се опитам да се присъединя, без да обещавам, че децата са болни и е мега-тегавия преди да са заспали.

 

До колко бяхте там на миналата среща, да знам ако се освободя след 8 дали да мръдна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия път бяхме 3ма и до към 10:30-11. Не помня ако трябва да съм честен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.02.2017 г. at 0:28, Drone написа:

Ето ти примерен разход на колегата scyberboy https://www.carspending.com/bg/vehicles/4277-honda-legend-v6-3-5-sh-awd  

Аз имам КА9 2000г. Толкова нисък разход не съм имал до сега,10 на 100км не ми се е случвало дори и извън града да не говорим в него колко лапа....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тя си носи на газ :) Слагаш и се возиш по-евтино. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Да се похваля и аз. Моите Хонди се увеличиха с една и то не каквато и да е а Legend. 

 

Имам бързо въпросче. Виждам, че доста от колегите са сложили газ. И на мен ми предстои тази процедура, има ли нещо специфично дето трябва да се знае? Или някоя препоръка дето бихте дали. Моята е 3.7 двигателя 2010 година. 

 

Поздрави,

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С здраве да си я караш ! Моята легенда е 2007 г преди 6 месеца и сложих газово и никакви ядове !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

на колко оборота ви стартира колата?

 

Знам, че принципно на място работи на около 750 (видимо стрелката е посредата между 500 и 1000) и си мислех, че при запалване на студен двигател би трябвало също да работи на толкова.

Преди седмица обаче ми направи впечатление, че като я запаля - първите 1-2 минути работи на 1000 оборота. После се "нормализира" до 750/мин. Мисля, че преди не беше така, но не съм 100% убеден.

 

Помислих си, че може да е заради високата температура - бях на 35 градуса, а обикновено я паля на около 20 в гаража. Но и вкъщи е така, забелязвам го сутрин.

 

Колата е 2008г. KB1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/13/2019 at 4:16 PM, reddek said:

Здравейте,

 

Да се похваля и аз. Моите Хонди се увеличиха с една и то не каквато и да е а Legend. 

 

Имам бързо въпросче. Виждам, че доста от колегите са сложили газ. И на мен ми предстои тази процедура, има ли нещо специфично дето трябва да се знае? Или някоя препоръка дето бихте дали. Моята е 3.7 двигателя 2010 година. 

 

Поздрави,

Поздравления за покупката. дано останеш много доволен!

 

Аз също сложих газ и поне засега съм доста доволен. Никаква разлика във вървежа, но пък в разхода се усеща доста :) 

 

Не искам да те разочаровам, но мисля че твоята ако е 3,7 е с директно впръскване. Провери пак, не искам да те лъжа. Ако е с директно, не мисля че има смисъл да слагаш газ - трудно, скъпо и не се избива много много... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, madzhara said:

Здравейте Колеги,

 

на колко оборота ви стартира колата?

 

Знам, че принципно на място работи на около 750 (видимо стрелката е посредата между 500 и 1000) и си мислех, че при запалване на студен двигател би трябвало също да работи на толкова.

Преди седмица обаче ми направи впечатление, че като я запаля - първите 1-2 минути работи на 1000 оборота. После се "нормализира" до 750/мин. Мисля, че преди не беше така, но не съм 100% убеден.

 

Помислих си, че може да е заради високата температура - бях на 35 градуса, а обикновено я паля на около 20 в гаража. Но и вкъщи е така, забелязвам го сутрин.

 

Колата е 2008г. KB1.

принципно в спряло положение трябва да работи на около 700 оборота. Всички обаче като се запалят е нрмално да работят в началото на по-високи обороти, докато достигнат работна температура. Зимата даже си е нормално при студен старт да е на 1200 може и повече оборота. След като качи определнеи градуси, сваля на нормалните 700.

Редактирано от Pen4ooo
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Pen4ooo написа:

Поздравления за покупката. дано останеш много доволен!

 

Аз също сложих газ и поне засега съм доста доволен. Никаква разлика във вървежа, но пък в разхода се усеща доста :) 

 

Не искам да те разочаровам, но мисля че твоята ако е 3,7 е с директно впръскване. Провери пак, не искам да те лъжа. Ако е с директно, не мисля че има смисъл да слагаш газ - трудно, скъпо и не се избива м

 

Честито и от мен и много безавариини км! :) Двигателят мисля, че е същия като моя и търпи на газ. Няма да давам мнения за марки и сервизи за монтаж, тъй като ми се струва, че вече си направил избор. Добре обмисли каква ще ти е бутилката. Дали ще е на мястото на резервната гума или пура. Ако имаш вариант да избираш размер, бих те посъветвал да не е най- малката тъй като ще спираш да зареждаш доста често, което може да е проблем при пътуване в чужбина. Не е хубаво и да е прекалено голяма защото все пак си е тежест. Моята е на мястото на резервната гума и е 51л, което мисля, че е оптималният обем за този разход.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/16/2019 at 9:00 PM, DMZ said:

 

Честито и от мен и много безавариини км! :) Двигателят мисля, че е същия като моя и търпи на газ. Няма да давам мнения за марки и сервизи за монтаж, тъй като ми се струва, че вече си направил избор. Добре обмисли каква ще ти е бутилката. Дали ще е на мястото на резервната гума или пура. Ако имаш вариант да избираш размер, бих те посъветвал да не е най- малката тъй като ще спираш да зареждаш доста често, което може да е проблем при пътуване в чужбина. Не е хубаво и да е прекалено голяма защото все пак си е тежест. Моята е на мястото на резервната гума и е 51л, което мисля, че е оптималният обем за този разход.

Аз доста обмислях къде да сложа бутилката, но не ми се кара без резервна гума и сложих 30 л на повдигнатото място в багажника за да запазя патерицата... в същото време не заема и много място от багажника. За мен си е компромис, защото с пълна бутилка (около 24-25 л) минавам около 220-230 км по магистрала и около 140 километра градско, но не ми се искаше да махам гумата. Вариантът да си я нося в багажника по- не ми допадна :D. Реално сега до морето имам една спирка за зареждане. Но това го казвам от гледна точка на човек с малко дете и постоянно налична количка, където и да отида ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам един въпрос, ако на някого му се е случвало - от известно време, след като загрея спирачките, се чува едно много страно чаткане - все едно задира на конкретно място при всеки оборот на диска, Ревизирах целия апарат (всичко сменено ново и с оригинални части). Ако натисна по-здраво спира - чува се все едно някаква пластинка закача някъде. Дисковете и накладките са сменени, сега пак ще я вкарам само заради това, но ако имате някакви предположения... ще съм благодарен.

Редактирано от Pen4ooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.08.2019 г. at 21:00, DMZ написа:

 

Честито и от мен и много безавариини км! :) Двигателят мисля, че е същия като моя и търпи на газ. Няма да давам мнения за марки и сервизи за монтаж, тъй като ми се струва, че вече си направил избор. Добре обмисли каква ще ти е бутилката. Дали ще е на мястото на резервната гума или пура. Ако имаш вариант да избираш размер, бих те посъветвал да не е най- малката тъй като ще спираш да зареждаш доста често, което може да е проблем при пътуване в чужбина. Не е хубаво и да е прекалено голяма защото все пак си е тежест. Моята е на мястото на резервната гума и е 51л, което мисля, че е оптималният обем за този разход.

Благодаря ти.

 

Да казаха, че не е с директно впръскване. И да вече избрах сервиз, като ходих дори ми стана и по добре, защото тъкмо монтираха казово на още един Legend с чешка регистрация. Сигурно скоро още някой колега ще се похвали :) 

Решил съм да сложа бутилката на местото на резервната гума и аз съм се спрял на твоя размер. Казаха, че леко ще повдига кората ама няма да е нещо много.

Другата седмица ще я слагам и ща дам отзиви след това.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включвам се в темата за размера на газовите бутилки.

В моя сервиз човекът каза, че е монтирал 30-литрова пура на Леджънд и човекът в последствие е дал обратна връзка, че трудно минава 200км извънградско. Разбира се всичко е въпрос на стил на каране, условия, гориво и т.н.

 

Аз лично сложих тороид 650х225 на резервната гума. Обемът й е 59 литра, реално събира около 47-48, в зависимост от налягането в колонката. На бензиностанции с налягане около 7-8 бара "вкарват" по-малко газ.

Кората над резервната гума е една идея надигната, но сега е изравнена с лявата и дясната част на багажника.

Ако някой се интересува мога да снимам и да изпратя как изглежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
35 minutes ago, madzhara said:

Включвам се в темата за размера на газовите бутилки.

В моя сервиз човекът каза, че е монтирал 30-литрова пура на Леджънд и човекът в последствие е дал обратна връзка, че трудно минава 200км извънградско. Разбира се всичко е въпрос на стил на каране, условия, гориво и т.н.

 

Аз лично сложих тороид 650х225 на резервната гума. Обемът й е 59 литра, реално събира около 47-48, в зависимост от налягането в колонката. На бензиностанции с налягане около 7-8 бара "вкарват" по-малко газ.

Кората над резервната гума е една идея надигната, но сега е изравнена с лявата и дясната част на багажника.

Ако някой се интересува мога да снимам и да изпратя как изглежда.

Аз съм точно с такава пура. Откъде ти е човека с газта? :D 

Редактирано от Pen4ooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Муцев газ на Ботевградско шосе (част от D-bros automotive).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз не я слагах в София, но с тази бутилка извънградско си минавам спокоино 210-220 с каране 140-150. Минавал съм и 240-250 с малко по-бавно каране извън БГ.

Редактирано от Pen4ooo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...