Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Аз съм пазарувал за сивика от COX, никакви проблеми. Нещата идват за ~10 дни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

Поне си пътувам по работа, напоследък, успях да обиколя почти всички Легенди, предлагащи се по сайтовете в България.

Ако Ви интересува, мога да напиша подробно, но накратко, не препоръчвам тези в Търново, Казанлък и Бургас - първата е блъскана и правена, втората е с гръмнали пиропатрони на предния капак и много козметични забележки, а трета, милата, е много захабена и вътре, и най-вече вън, липсват й кори, в двигателния отсек.

Иначе искам да питам, дали някой е гледал тази, тъмносинята, на Горубляне? С учудващо добра боя, но като вдигнах капака на багажника ме лъхна на лак... Опааа, к'во става пич и той призна веднага, че задната броня е пребоядисвана! В купето не миришеше на лак, но някак си ми се струва цялата кола, с много свежа боя, за 10г. автомобил?!? Много гледах да видя следи, но не съм автобояджия и не можах да хвана, освен миризмата. Ако някой я е гледал и има мнение, моля да пише или някой друг да каже вариант за проверка - с тестер, със спец или ако се сети нещо друго, защото ако се спра на нея, така или иначе ще ходи в Бултрако, но поне да мине цедка преди това...

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Как мога да деактивирам фабричната аларма? Предполагам, има предпазител? Ако да, къде се намира? Колата е купена и стои на паркинг в чужбина, но й се включва сирената на алармата. Нямам никакво време и възможност за ремонти на място. Всяка идея би била полезна.

Мерси.

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги , не съм карал Леджента 5 дни и в акумулатора няма грам ток. Имат ли и те черпане на ток, при не работещ мотор, както при Акорда или акумулатора ми е за смяна . Четох, че при Акорд имало някакъв проблем с блутут системата и черпи ток, дори когато автомобила не работи? :punch:

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, тази в Бургас, е на много километри....била е на някакви руснаци , смачкана е от каране.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Поне си пътувам по работа, напоследък, успях да обиколя почти всички Легенди, предлагащи се по сайтовете в България.

Ако Ви интересува, мога да напиша подробно, но накратко, .....

Демек, от всичките тия коли в мобиле, повечето имат забележки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не всички, но повечето от регистрираните са си кенефи! Тези, по автокъщите са по-добри или поне са лъснати...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Как мога да деактивирам фабричната аларма? Предполагам, има предпазител? Ако да, къде се намира? Колата е купена и стои на паркинг в чужбина, но й се включва сирената на алармата. Нямам никакво време и възможност за ремонти на място. Всяка идея би била полезна.

Мерси.

:)

   SYSTEM DESCRIPTION

SECURITY ALARM SYSTEM
The security alarm system is integrated with the multiplex integrated control system, and arms automatically
after the doors, hood, and trunk lid are closed and locked. For the system to arm, the ignition switch must be
off, the key must be removed, and the MICU must receive signals that the doors, hood, and trunk lid are
closed and locked. The alarm can be disarmed at any time by unlocking the driver's door with the key or
pressing the UNLOCK button on the remote.
2007 Acura RL
2005-08 ACCESSORIES AND EQUIPMENT Keyless/Power Door Locks/Security System - RL
When everything is closed and locked, the only inputs that are grounded, and have 0 V, are the driver's door
lock knob switch (LOCK position), and the audio unit. In other words, all of the other switches are open,
and have about 0.8 V in sleep mode or 5 V or more in awake mode, including the key cylinder switches. The
security indicator in the gauge control module begins to flash immediately after the doors, hood, and trunk
lid are closed and locked, and shorty later, the security system arms and the security indicator flashes on for
a shorter amount of time than before. If the security indicator does not flash, the system is not arming. If the
vehicle is completely closed and locked, a beep sounds and parking lights flash to confirm the security alarm
system is armed if the LOCK button is pressed a second time within 5 seconds, and the keyless lock
acknowledgment is turned on.
If one of the switches is misadjusted or shorted internally (0 V), or there is a short in the circuit (0 V), the
security system will not arm. A switch that is slightly misadjusted can cause the alarm to sound for no
apparent reason. In this case, a significant change in outside air temperature, the vibration of a passing
vehicle, or something bumping into the vehicle could cause the alarm to sound. There is no glass breakage
or motion detector feature.
If anything is opened or improperly unlocked after the system is armed, the control unit receives a ground
signal from that switch, the 0.8-5.0 V reference drops to 0 V, and the system sounds the alarm. If the audio
unit is disconnected, the input loses its ground, and the input voltage goes to 0.8-5.0 V, and the system
sounds the alarm. The system sounds the alarm when any of following occur while the security system is
armed:
 A door or the trunk lid is forced open
 A door is unlocked without using the built-in key or the remote
 The hood is opened
 The audio unit is disconnected
 The remote panic is operated
 The ignition switch is turned ON (II)
When the system sounds the alarm, the horns sound and the exterior lights flash for 2 minutes. The alarm
can be stopped at any time by unlocking the driver's door with the key or by pressing any button on the
remote.
PANIC MODE
The panic mode sounds the alarm in order to attract attention. When the PANIC button on the remote is
pressed and held for about 2 seconds, the alarm sounds and the exterior lights flash for about 20 seconds.
The panic mode can be cancelled at anytime by pressing any button on the remote or by turning the ignition
switch ON (II). The panic mode will not function if the ignition switch is ON (II).
KEYLESS ENTRY SYSTEM
The keyless entry system is integrated with the multiplex integrated control system. Remotes 1 and 2
(Identified on the back of each remote) are linked to the DPMS, keyless access control unit, the climate
control settings, the custom memory settings (in the MID), and the illumination settings. Depending on
which remote unlocks the vehicle, these settings are chosen.
Some functions of the security, keyless entry, and power door locks can be customized using the MID
2007 Acura RL
2005-08 ACCESSORIES AND EQUIPMENT Keyless/Power Door Locks/Security System - RL
keyless memory setting. They include:
 AUTO DOOR LOCK: Door locking can be turned off, or turned on when shifting from Park or at a
speed above 10 mph.
 AUTO DOOR UNLOCK: Door unlocking can be turned off, or turned on when shifting to Park or
turning the ignition switch OFF.
 WHENEVER UNLOCKING: Door unlocking can be set to unlock all doors or only the driver's door
on the first push.
 KEYLESS DOOR LOCK ACKNOWLEDGMENT: The beep and the front parking lights can be
turned on or off when pressing the LOCK/UNLOCK button on the remote.
 SECURITY RELOCK TIMER: Select the time (30,60, or 90 sec.) that the doors relock if you unlock
the doors with the remote, but do not open any of them.
 HEADLIGHT AUTO OFF TIMER: Select time (0,15,30, or 60 sec.) to turn the headlights off after
removing the key from the ignition opening, then closing the driver's door.
 AUTO LIGHT SENSITIVITY: Automatic lighting sensor sensitivity can be adjusted five steps
(MIN/LOW/MID/HIGH/ MAX).
 INTERIOR LIGHT DIMMING TIMER: Select the dimming time (15,30, or 60 sec.) of the interior
lights after closing the door with the key removed from the ignition.
The remotes can be linked and unlinked to the keyless memory settings by pressing the LOCK and
UNLOCK buttons at the same time for about 1 second. The LED on the remote blinks twice when linked,
and once when unlinked.
The keyless entry system allows you to lock and unlock the vehicle with the remote. When you press the
LOCK button, all the doors lock (unless any one of the doors is not fully closed or the key is in the ignition
switch). When you press the UNLOCK button the first time, only the driver's door unlocks, if keyless
memory setting "WHENEVER UNLOCKING" is set to Driver's Door. The other doors unlock when you
press the UNLOCK button a second time. All the doors unlock when you press the UNLOCK button the
first time if keyless memory setting "WHENEVER UNLOCKING" is set to All Doors.
If the UNLOCK button is pressed, released, then pressed and held, the power windows and the moonroof
begin to open. The windows and the moonroof stop if the button is released. The windows and moonroof
cannot be closed with the remote. See power windows for more information and troubleshooting.
When the interior lights switch is in the "DOOR" position, the individual map lights will come on when the
UNLOCK button is pressed. If a door is not opened, the lights will go off in about 30,60, or 90 seconds
(depending on the keyless memory setting "SECURITY RELOCK TIMER"), and the doors will relock. If
the doors are locked with the remote within 30 seconds, the lights will go off immediately.
POWER DOOR LOCK SYSTEM
The power door lock system locks and unlocks all four doors with the driver's or passenger's master door
lock switch. The doors can be locked and unlocked using the remote's built-in key in the driver's door key
cylinder switch. If the key is turned counterclockwise, all the doors lock. If the key is turned clockwise once,
the driver's door unlocks, and when the key is released, then turned again, the other doors unlock.
NOTE: The doors will not lock with the remote if a door is not fully closed, or if the
remote's built-in key is in the ignition switch.
2007 Acura RL
2005-08 ACCESSORIES AND EQUIPMENT Keyless/Power Door Locks/Security System - RL
The doors can also be locked by pushing down on the lock knob on the driver's door. Pulling up on the lock
knob only unlocks the driver's door. The lock knobs on the other doors only lock and unlock that door.
If the remote's built-in key is in the ignition, and a door is open, the doors will not lock using the master
door lock switches and the driver's MPCS will automatically unlock the doors if you push down on the
driver's door lock knob.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4, предпазител №13 (15А) в кутията с релета и предпазители, в двигателния сектор. Той ще ти изгаси само клаксоните. Пробвай така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

С радост се присъединявам към собствениците на Легенд.

И аз като повечето нови колеги ще започна с въпросите. :) Може ли да се изключи функцията за автоматично прибиране на волана?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се порових в Manual-a за акура Legend, което е същото. И не успях да намеря нещо за изключване на тази функция. Какво те притеснява ? В английският форум пишеше, че като дадеш на контакт, трябва да изчакаш да се нагласи волана и чак тогава да палиш. Иначе остава по средата, в средна позиция. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Drone, благодаря за инфото. Нямам притеснения. Предпочитам да бъде изключено, ако е възможно, че не виждам лично аз някакъв смисъл в тази функция. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е :  Да се улесни качването и слизането от колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз в сектата.  :punk:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, честито. :) Много безаварийни и само да те радва. Коя взе ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След много обикаляне и избиране, взех тъмносинята "Горублянска". :)))

От всички тя имаше най-много екстри (дистроник, преден и заден парктроник и LED DRL) и , като че беше най-запазена, с изключение на габровската, ама тя 20-25% по-скъпа и без опция за преглед в сервиз на Хонда, а и хромираните детайли по предната решетка са й обелени.

Има някои неща за отстраняване и добре боядисвани детайли, но сериозен удар не е имала, двигателят бръмчи добре засега, а салонът й е много запазен, за разлика на половината други, които са пълни кенефи вътрешно и външно!

Като извод мога да направя, че тези автомобили, собствениците са си ги харесвали дълго и са карани дълго и продължително :ppp.

 

пп. Специални благодарности на колегата vanio_tt !!! Съдейства ми по много въпроси безвъзмездно и компетентно! :drunk:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер! :)

 

Тя външно изглеждаше много напудрена. Браво за избора и много безаварийни ;) и само масло, и филтри да сменяш. :punk:

 

В кв.Витоша има един леджънд, няколко пъти го мяркам и всеки път го заглеждам. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да си хондаджия и да не се заглеждаш след легените.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4, предпазител №13 (15А) в кутията с релета и предпазители, в двигателния сектор. Той ще ти изгаси само клаксоните. Пробвай така.

Благодаря ти ;).

Заредихме батерията и се оправи ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vpop , може ли снимка с вкл. ДРЛ, ако е оригинален.

Докарахме, за приятел, от Англия , такава с дистроник и парктроник преден и заден, с ОЕМ 18" джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я снимам и с вкл. DRL - много добре светят, но не са оригинални според мен, а са слагани допълнително в някакъв етап от време. Имат добър режим - пускат се с отваряне от дистанционното и спират по-късно след затваряне, което помага при излизане на тъмно примерно!

viber-3imageweZ0YP0.jpg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро са допълнително сложени !

С кой модел джанти е..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита и много безаварийни! Ако мен питаш мен, поне 19-ки на този параход. :yes::heart:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ ли й сложихте ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как да настроя външната темпетарура?! След смяна на датчика показава -30 и при калибриране от настройките +3/-3 нищо не се променя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според една тема в Acurazine така се ресетва на Acura TL, би трябвало и на Legend да е подобно. https://acurazine.com/forums/third-generation-tl-2004-2008-93/acura-info-temp-sensor-logic-calibration-3g-garage-f-085-a-541717/ 

 

В Manual-a не пише ли каква е точно процедурата ? 

 

Ако дадеш +3, какво се случва ? Става ли -27 ? Ако да, малко ще трябва да си поиграеш да го върнеш до някаква плюсова темепратура. Така се настройва.  :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следвам процедурата от Инструкциите, но като дам + 3 не се променя нищо - остава си на -30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали проводниците до датчика не са прекъснати. От това може да е било и реално датчика да е здрав. 

 

Това видео може да ти е от помощ. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:punk: Колеги, случи се нещо нечувано за нашите географски ширини! Оказва се, че май съм си купил от Горубляне, автомобил на реални 129х.км. !?!?!?!?!

По печатите в сервизната книжка открих сервиза на Хонда ( http://www.chevalley-autos.ch ), в който колата е поддържана стриктно през нужните интервали до юни 2016г. Писах им и ми потвърдиха, че тогава, на 120х.км. е правено по-сериозното обслужване - смяна на ремъци, свещи, масла в СК, диф. и раздадка. Само не знам защо от Бултрако, при прегледа преди закупуване не им чукнаха един телефон служебно още тогава да го потвърдат, но и от тях съм доволен, че се отнесоха много сериозно и ми казаха всички малки забележки, на които да обърна внимание...

 

Покарах сега колата по празниците повече и очаквано си е змей във всяко едно отношение - поведение на пътя, вървеж, екстри и разбира се разход, който всъщност не ме изненада толкова 11/100 при магистрала с нелинейна скорост, едно задръсване и малко градско, а дори ми се стори, че при по-височка скорост, големия двигател си казва думата, защото по спомен останах с впечатлението, че предишния ми Акорд 2,4 при идентична скорост гълташе, ако не повече, поне толкова :).

 

Айде - пу-пу да не ми е уроки, че много добре не е надобре, викаше дядо ми!

Написах поста и с цел за да знаете, че може по сервизна книжка да запитате сервизите на запад за достоверността на информацията в тях, дори и преди да купите автомобила!

 

Дано съм бил и полезен!

 

:honda::honda::honda:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво. Освен по Коледа и по Великден стават чудеса.

Много безаварийни километри с удоволствието Ледженд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ ли й сложихте ?

 

Да! Веднага щом влязохме в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги,

 

Сложих газ на Legend-a с OBD и там всичките му салтанати ... Обаче когато карам на газ, стрелката на бензина пада и тя и постоянно ми свети лампата, а съм сигурен, че имам 1/4 бензин в резервоара. След това, като заредя, примерно 20 л , стрелката отива до половината на резервоара и после пак почва да пада и стига до 0 (все едно нямам гориво). При вас случва ли се ? Четох някъде, че при новите модели на Хонда, компа взима информация освен от нивомера в резервоара, но и от циклите на инжекторите и като засече, че колата е в движение, а пак бензина си стои, и тя сама почва да го намаля (шашка се, какво се случва), защото няма как да знае, че ти си с алтернативно гориво ...

При стария ми Accord 2.4l (2004) нямах този проблем, когaто я карах на газ.

 

Има ли решение на този проблем и да чете само от нивомера в резервоара, и да показва реално количеството бензин в него ?

 

Поздрави

Георги

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, този форум съществува ли ? Да знам, да чакам ли отговор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Сивиците е така. Мисля, че има някакъв Емулатор. Пиши на Маркони, той е по-запознат, тъй като е газифицирал Сивик. Или да се включи Драгича, да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това не е проблем само при теб и при Леджънда! Така ми беше Акорда от същото поколение и естествено бензин не гори. Дразнещо е, но се свиква!

Отвреме навреме ще се рестартира сама стрелката, но няма точна рецепта, освен че трябва да държиш половината резервоар пълен!

Ще ти се рестартира и при доливане на бензин - примерно имаш половин резервоар реално, но стрелката е долу и при сипване на 10л., примерно, тя се качва на 70%.

В същия форум, в отдела за газови, е засегнат доста пъти този въпрос и трябваше там да провериш, и пишеш първо, а трайно се решава с поставяне на допълнителен емулатор, който рестартира стрелката при всяко запалване, но докато караш наведнъж, ще пада!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Легендата на моят приятел е с газ от 7 ми Април.Тогава напълнихме бензиновият резервоар до горе!!!!До момента стрелката е мръднала с около или малко повече от 1 см ;)Но все пак пали на бензин и след някакви обороти е само на бензин.С това мога да съм полезен

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега Moonlord, като глядам положението е същото като при моето ЦРВ 3. Когато държа по- малко от половината бензин в резервоара ми падат чертичките до 0 и светва лампата. Когато бензина е над половината пак падат чертичките но май до около половината и после се ресетват сами. Първия път си помислих, че карам на бензин и веднага се обадих на майстора :D, сега обаче въобще не ми прави впечатление.

 

Така и така съм започнал да пиша бих искал да попитам тези, които са обикаляли, има ли в момента в мобиле читав легенд или са само кошници. Иска ми се да сменя ЦРВ-то с Легенд или Акорд 8 /2.4/, че много ми липсва динамиката. При определени независещи от мен обстоятелства бих взел и акорд 7, фейслифт 2.4.

 

Някай има ли мнение за тези автомобили

 

http://m.mobile.bg/details/11495727864959710

 

http://m.mobile.bg/details/11495568886254990

 

Едит от мод: Не е удачно да публикувате търговски линкове в тази обща тема.

Мисля, че е време да появи тема за коментари към обяви и в този раздел. Може Вие да я откриете.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..Иска ми се да сменя ЦРВ-то с Легенд или Акорд 8 /2.4/, че много ми липсва динамиката. При определени независещи от мен обстоятелства бих взел и акорд 7, фейслифт 2.4.

 

 

Колега, като гледам, когато търсех аз, читавите за изчезнали, има появили се нови, но поне мога да ти кажа с кои да не си губиш времето - бургаската, казанлъшката и едн дето има две снимки от заливче в Гърция!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...