Jump to content
dgeorgiev

Проблем с CR-V’ 4WD

Recommended Posts

Е всъщност отговорът на Хонда е ,че няма софтуеърен проблем просто AWD системата е проектирана икономично явно с диференциал който може да понесе по-малки натоварвания и дефакто в случая системата отчита голяма разлика между тракшъна на предните и задните колела, тоест в случай че се задейства то прехвърления въртящ момент назад би бил над допустимия и затова изобщо не прехвърля. Твърдят че в реални условия системата работи. Мен лично това не би ме удовлетворило, подозирам че моето CR-V I би се справило по-добре. И все пак отчитат че този SUV е бестселър за първата четвърт на 2014 което значи че или купувачите са непретенциозни или са доволни.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах, тва не мога да го повярвам, то въобще не се и опита да задейства задните гуми.?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна смехория... Или аз нещо не разбирам...  ;) 

Форд - а си тръгна като пич. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Всичко се свежда до пари.

В тези клипче Subaru и CRV(без пачнат software :) ) са най-евтините с подобна система :

 

Ако искаш по висок клас от CRV пробваи Akura няма нужда и правиш software fix ама с една лека идея по скъпа.:

 

Тези цени са за щатите, тук разликуте са огромни защото сме по богати :)

Subaru Forester - 2014 - $22,195 - $33,095 в BG ~ 80к BGN

Honda CRV - 2014 - $22,757 - $29,885 в BG ~ 55k BGN (Не забравяи че можеш да си пачнеш софтвера :))

Acura  MDX - 2014 - $42,290–$56,505 в BG ~ ко речи, туй яде ли са?!?!?

Toyota RAV4 $- 2014 - 23,479 - $29,277 в BG ~ 55k BGN

Infinity JX - 2014 - $41,250 - $42,650

Ford escape - 2014 - $23,100 - $30,850

Mazda CX-5 - 2014 - $21,395 - $29,070

Lexus rx 350 - 2014 - $39,760 - $47,450

 

Приятна вечер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Honda CRV - 2014 - $22,757 - $29,885 в BG ~ 55k BGN (Не забравяи че можеш да си пачнеш софтвера :))

...

 

 

Да питам как мога да си го пачна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да ъпдейтваш сам, провери при дилъра дали не могат те. Отделно каква е опасността от изпържване на дифа след това и дали ще ти запазят гаранцията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

Твоята е в гаранция, направо и звъни и ги питай.

Аз лично бих им написал един е-майл с копие до всички които мога да на меря и отговарят за Honda България, Европа и .....

Защото предполагам, че в България няма да се отнесът сериозно към този въпрос.

Но все пак пробва ли да го имаш този проблем?

Успех.

 

BTW. На мойто 2001 в момента в които превърти някоя предна гума и задното се вкючва :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много тъпо. :(

Когато представиха последното ЦРВ и се разбра, че системата 4Х4 е електронна си викам най-накрая...

Моята е модел 2012 и е с механична. Когато я купувах си викам, може ли такова нещо... Имат датчиците на VSA-то. Колко му е да обработват техните данни и така да пускат 4Х4. Накрая прецених, че поне системата е "зряла" и не би трябвало да има бъгове. Все пак купувам от последната година на тази система.

Предимствата на електронната са много. Може да се включва при потегляне винаги(както твърдяха от Хонда, че са я настроили), включва се по-бързо, може да се включва в завой, може дори да се сложи бутон за лок макар и с ограничение за ниска скорост. Доколкото съм чел Халдекс са направили тяхната система електронна тъкмо заради изискване на автопроизводителите да има такъв заключващ бутон.

От Хонда обаче като, че ли са решили да използват нововъведението за да се пазят от гаранционни ремонти... При такъв случай спокойно могат да ползват тракшъна(ВСА), да намалят оборотите на двигателя и чак тогава да зацепят многодисковия съединител... Не би трябвало да го изпържат при такива условия. Дори ми се струва, че при моята сега прави нещо подобно.

Първо заработва ВСА-то. Намалява буксуването с дефорсиране на двигателя и след това ако пак има разлика на въртене на предни/задни гуми се включва задното. Това предполагам, че се получава заради факта, че електрониката изпреварва механичния заден диф. 

Не ми допада тази политика на фирмата. Като изтече лизинга след по-малко от 3 г. не съм сигурен, че ще взема следващото ЦРВ. Като ще е low-cost изпълнение,мога да взема и Киа Соренто, а вероятно и други подобни. Те поне ще са със 7 седалки и по-мощни мотори, а и с 6-степенни автомати. Трябва да отбележим, че ЦРВ модел 2015 се предлага с 5 скоростен автомат... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

Твоята е в гаранция, направо и звъни и ги питай.

Аз лично бих им написал един е-майл с копие до всички които мога да на меря и отговарят за Honda България, Европа и .....

Защото предполагам, че в България няма да се отнесът сериозно към този въпрос.

Но все пак пробва ли да го имаш този проблем?

Успех.

 

BTW. На мойто 2001 в момента в които превърти някоя предна гума и задното се вкючва :)

 

Сега писах, пък да видим. То май се включвало, но ако предните съвсем нямали сцепление щадяло диференциала и не рискувало със задните.

Редактирано от vazmuten

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и отговора на Хонда, което ме навежда на мисълта, че трябва да им кажа все пак кой е исканият от мен номер на Firmware. Някой да има идея как да го направя ?

 

Dear Mr. ...,

Thank you for contacting Honda UK.

We can assure you that before being approved for the market, every vehicle undergoes almost a hundred tests. Honda wants to make sure of the safety and reliability of the vehicles. Our cars have won many awards and the CR-V in particular has won awards for Most reliable car, One of the safest cars in Europe and The most popular 4x4.

Regarding you query about a firmware update - I checked your vehicle for any official updates and it requires no current work.

If you wish to enquire further, I would advise you to contact your nearest Honda dealer. The technicians within the dealership will be able to answer any technical queries you may have.

Your nearest dealer can be found on: http://www.honda.co.uk/cars/findashowroom/

Thank you for contacting Honda. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us.

 

Kind Regards,

Irena  ... 

Honda Customer Service

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Според мен това не е твоя работа, все пак си им дал доста пари и те трябва да са нясно с всичко свързано с колата която имаш.

Аз бих отговорил на този е-майл, като сложа тези който са то отговорили в Cc: (копие до:) и в To:(До:) бих сложил нашите хора от хонда със запитване, дали ще имат възможност да ми оравят софтуера за да не се притеснявам като си карам колата. И кога са свободни за тази процедура :)

(обаче ще трбва да е на англйски да мозе Irena да те разбера).

 

Успех, И пиши от време на време, че ми е интересно дали цлужителите тук са на нивото на тези в другите страни:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колега vazmuten, що си тровиш нервите предварително. Ти лично убеди ли се че нещо не е наред и не ти се задейства системата. Пробвай на сняг или кал  и ако не си доволен тогава се занимавай. Ще имаш пълно основание за претенции тогава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колега vazmuten, що си тровиш нервите предварително. Ти лично убеди ли се че нещо не е наред и не ти се задейства системата. Пробвай на сняг или кал  и ако не си доволен тогава се занимавай. Ще имаш пълно основание за претенции тогава.

Ами така смятам и да направя и затова не писах повече по темата. Вероятно този FIRMWARE позволява повече натоварване да се предава на задните колела, но увеличава риска от повреда в AWD системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси калпавата система тогава :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е калпава система, а е настроена калпаво.

 

Как е работила досега без да се троши когато предните гуми са на лед.

 

На мен това ми е чест сценарий всяка зима. Изкарвам колата от подземния гараж. Само пред гаража(северно изложение) има лед и/или сняг. Стича се вода и замръзва често, колкото и да хвърлям сол... Като се изкача горе само предните гуми за на хлъзгаво(пред гаража), цялата кола е на наклона и само задните гуми са в гаража и на сухо. Там спирам и се оглеждам дали мога да се включа. С предни коли със предно, пусках обратно назад 40-50 см и със засилка излизах. С Хондата давам газ и предните тръгват да боксуват на леда и почти мигновено се включва задното и потеглям без нужда да се пускам назад и да се засилвам.

 

Та мисълта ми е почти същия е случая като на теста на скандинавците и за 2 години няма проблеми. Интересно с новата система дали пак ще трябва да връщам за засилка без да съм ъпдейтнал софтуера... :shock:

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'ва настройка, к'во трошене... Колите станаха играчки, ама от тия пластмасовите. Истинските умряха 90 - те години.

 

На клипа с валовете, задните гуми даже не бафнаха - ще им дадеш една торба пари и после ще се чудиш какво да си подобряваш софтуерно, щото т'ва ти е работата , де... Просто са едни паркетници, а всеки иска да кара " ЖИП "...  :lol:

 

п.п. Subaru - то що драпа кат луд шерп на К2...  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой е чел коментарите...Тестваното ЦР-В е с парт номер преди да е пуснат актуализирания софтуер...  в списанието може би са тествали новозакупена кола, но произведена преди този пач?!

Софтуерния ъпдейт е

 

Honda released the TSB #SN-04-001-00 dated 29-04-13 for the following CR-V chassis models. Fornew CR-V owners you should not worry too much as dealer would haveuploaded this software to the car at PDI. Its more for knowledge base for future reference.

ModelModel CodeYear ModelCR-VRE5, RE72013CR-V i-DTECRE62013The Symptoms

AWD (All Wheel Drive) system mightnot work as expected. For example, if the driver tries to pull away froman icy road situation, the AWDwarning light comes on prematurely. The driver may also notice thatthere is no rear wheel rotation while the front wheels spin.

The Cause

Under certain conditions, torque to the rear axle was not optimised due to AWD ECM software setting.

The Repair Method

The AWD ECU Software has been optimised to allow more torque transfer to the rear axle under certain conditions.

Application to Production Line= Please check if you car is after this cut off

SHSRE5***DU013968 Europe - KE/KG

SHSRE5***DU100281 South Africa - KN

SHSRE5***DU210763 Russia - KR

SHSRE6***DU019938 Europe - KE/KG

SHSRE6***DU100339 South Africa - KN

SHSRE7***DU100581 South Africa - KN

т.е. купилите наскоро ЦР-В могат да си видят серийния номер - ако е по-късен от гореизброените, пача за AWD би трябвало да е приложен ... може би

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Моето е 2013 и е произведено преди въпросният фикс на софтуера. Преди месец бях в сервиза и докато я преглеждаха, както беше вдигната във въздуха, един от сервиза се качи, запали я и почна да дава газ. В резултат на това всички гуми се въртяха, дали това е валиден тест :)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...