Jump to content
Cyreon

Акорд - "лимузината на бедния"

Recommended Posts

Здравейте, акордеонисти.

Провокиран съм от една дискусия в един австралийски сайт, където правят ревизия на Акорда и отдолу притежатели на марката пишат коментари. Попаднах на следния лозунг - Акорд - лимузината на бедния. Човекът като цяло е много доволен от колата си, но съжалявал, че не си взел Мерцедес C класа, защото нямал пари да я обслужва. Търсел компромис между луск и надеждност и го открил в акорда. В Америка акордите ги водят Acura TSX, a Acura си е луксозен бранд, водят го "entry level luxury car" заедно с Лексус и Инфинити например. И там я има тая дискусия - колко луксозно возило е ТSX в различните му модификации. В Европа конкурентите на акорда освен С класата на Мерцедес са още БМВ 5-ца, Ауди А4 (може и А6), VW Пасат и Мазда 6. И тъй като тук често идват хора с въпроса "Кое да си взема" водени от различни доводи ми е интересно вие защо карате Акорд и какви ви бяха доводите да се спрете на марката? Приемате ли, че акорда е "евтина лимузина" за бедняци? Изобщо нужно ли е да се слагат такива определения? Аз мога да ви кажа, че ако наредим горе споменатите марки и трябва да избирам, пак бих избрал акорд. Защото си е качествено изработена и сглобена машина, която ми дава сигурност и комфорт на пътя. А дали е евтина лимузина и колко съм беден, това май не е най-важното.

 

 
 
 
 
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Германските марки се славят с високо ниво на удобства. Вземете за пример Е класата или 5та серия на бмв. Аз също бях на път да взема 2003 е класа 2.6 бензин. Много хубава кола, много исках да си взема една и имах пари колкото да я взема. Прочетох малко и разбрах какво става. Всеки казва колата е супер удобна ама само да не се строши, пък аз нали съм сиромах викам си не е това за мене защото както прочетох ремонтите са четирицифрени. Търсех Хонда акорд тогава, но когато седнах да видя какво е вътре ми повече хареса няма да лъжа. Все пак взех към каквото се бях насочил. Не съжалявам, че съм взел хонда , но ако мерка беше толкова надежден като хондата щях да избера него. В заключение ще кажа: какво като имаш луксозна кола ако те остави на пътя? Избрах надеждността пред по луксозното, не по евтиното пред по скъпото.

Редактирано от MilevUK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите доводи да се спра на Акорда бяха няколко. На първо място, колата ми беше детска мечта от много отдавна. На второ отличната репутация на марката, а и най-вече на модела. И на трето, търсех японско. Ако сега трябва да се върна назад, пак Акорда щеше да е за предпочетане, но определено бих разширил кръга на търсене и кой знае, може би бих избрал друга марка и модел.

 

А това дали е за бедняци, зависи с кои марки ги сравняваш. Най-вече като цена за автомобил втора употреба, ако сравним например с Авенсис и Мазда 6, човек би си помислил, че определено не е за бедняци :). Имам преки впечатления най-вече от Авенсиса, като здравина по нищо не отстъпва.

 

Btw, в USA има TSX, има и Accord. Не знам от къде тръгна това, че TSX = Accord. Може да споделят една платформа, но са си различни ценови категории най-малкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

... аз бих казал, че не ме интересува мнението на някакви "уона би" гъзари.

Всеки, който знае как си е изкарал парите, знае и как да ги харчи. Каквото и да си говорим за нивото на оборудване в мерцедеса, трябва да се признае, че се плащат много повече за "имидж" от колкото за оборудване и технологии. 

Аз лично, нямам нужда да градя "имидж" пред хора, които не познавам, чрез колата, която карам. 

 

А Австралиеца, който е нямал пари да е гъзар и си е купил със сълзи на очи Хонда, какво да го коментираме. Поне може да му се признае, че е по-разумен от "гъзарите" в България, които въпреки, че нямат пари да ги обслужват си купуват Мерцедесите. 

 

Отделно, не смятам, че Акорд може да се нарече "лимузина" в смисъла, който е вложил човека, казал "лимо за бедни". Нивата на оборудване са, като на среден клас кола, проектирана за хора, които търсят основно цена/качество. Поне аз заради това съм я взел, според мен получавам най-много за парите си.

Редактирано от chavdu
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия тип хора ще чуеш да казват, че които си е взел кайман не е имал пари за 911 и не виждам причина да им се впрягаш

толкова. Всеки има право да си говори каквото си иска.

 

Според мен акорда не е правилно да се сравнява с Е, 5 или А6 и трите по начало са по-луксозни. Достатъчно е да се

погледнат цените им като нови - най-скъпият акорд е по-евтин от най-евтината 5ца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият Акорд го взех случайно от Германия. Сега след 7 години не можех да си представя да карам нещо друго освен Акорд и отидох до Германия и си взех новият без много много да се замислям за други модели.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда не се връзва с понятието "лимузина", а и не му е такъв таргета. Освен това всичко е въпрос на приоритет - когато потегля с Хондата усмивката сама се появява при първото по-рязко подаване на газта... Не че имам против по-луксозните автомобили, но не съм я докарал още до там :)...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България е нормално да караш кола за 20000+ лева (втора употреба(като нова)) , да работиш за 800лв

и като се счупи да седи пред блока с месеци ;)

Редактирано от VamPo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само че Хонда правят едни от най-качествените коли, но и го има моментът, че техните собственици имат по-добро отношение към тях. Като даваш двойно повече пари за една по-луксозна и мощна кола, я караш далеч по-близко до пределът на възможностите й, пазейки я по-малко, понеже явно парите за теб не са проблем. И обратното - ако парите за теб не са проблем, едва ли ще караш Хонда. Това още повече засилва разликата в остатъчната стойност на колите втора ръка. Нормално е 5 годишна Хонда да е средно по-запазена от 5 годишен Мерцедес. Нормално е по-простата кола (Хондата) да има по-малко и по-евтини за оправяне проблеми.

 

Което не значи, че Мерцедесът е по-лош автомобил. Значи, че Мерцедесът за 10к е нормално да струва много много по-скъпо от Хондата за 10к лв и причината не е само в качеството на производството. В крайна сметка след като в Германия дизеловите Е-Класи са масовите таксита и се карат по половин милион км, значи тези коли при правилна поддръжка далеч не са най-чупливите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Франция съм срещал и Ситроен Ксантия на 700 000км но това хич не значи , че не се чупи.Правят и карат , факт и то не само за немските возила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и Ц класите до към мисля 2004 са доста проблемни. За ц класата специално съм чел за рейката че е много слаба точка. Сменя се цялата. Смяната струва доста. За е класата разни електроники се прецакват дето са на много "достъпни" места а и хич не са евтини. Не знам за кой модел беше но имаха проблеми със спирачната помпа. След определен брой натискания просто отказва. Също така за V образните двигатели. Тъй като това са първите им v образни двигатели дето ги пускат около 2000г. Говори се че са правени в час по трудово. Някакви работи лепени със силикон вместо три болта да сложат. Общо взето Мерцедес 2000-2005 каквато и да е не пипам. За повече информация поровете себвъв форума на мерцедес. Тук на акорд като някой пита за поддръжката му се отговаря масло и филтри. Там са списъци с проблеми. А колкото до ситроен. До днешна дата френско нещо наречено кола не съществува. Само бледи напъни на маймуноподобни идиоти да скалъпят нещо колко да може да се засилва по нанадолнище. Френска и италианска каруца - НИКОГА!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Аз лично съм попадал на преведено интервю с отколешен фен на Мерцедес.Става въпрос точно за Е клас W211.Много ясно си спомням - Тази кола има толкова дефекти, че не знам от къде да започна.А той е бил цял живот фен на марката и друго не е карал.За 100000км е посещавал фирмения сервиз 33пъти за проблеми с автомобила не включващи регулярното му обслужване с консумативи.До интервюто се стигнало след отказ на Мерцедес вече да го обслужват и да поемат разходите по гаранцията.Два пъти му отказват спирачките като втория път всичко свършва в полето и човека изплашен до смърт и гневен на отказа да му оправят проблема на колата му, която още е в гаранция се обръща към журналистите.Познат на брат ми казва за същия модел така: - Стои в гаража и се чупи.

  BMW не съм имал, но пък Ауди съм имал и не искам и да чувам за тази марка повече.Около мен има хора с всевъзможни модели Аудита и са с постоянни проблеми и то чести и скъпи.Единия кожен салон и някоя екстра, която я ползвам я не вече не могат да ме поблазнят пред безпроблемната експлоатация на един автомобил.Да не говорим, че кожения салон много лесно можеш да си го сложиш.Има достатъчно кадърни хора, който се занимават с тази работа.

А в интерес на истината френска кола бих купил ама немска се съмнявам.Както и да е, следващата ми кола обаче 99,9% ще бъде HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...