Jump to content
VTI-S

Тунинг K24A3

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

 

Искам да попитам има ли колеги с акорд 7 ма ген 190 к.с. , които са "засилвали" количката?

Все пак остава по бавна от 1.6 ЕК4. 

Гледах че се продава чип тунинг от digitaltuning но 620  лв без дино тестовете не са малко парички. 

Дават резултати от 16 к.с. нагоре и 31 НМ. Може да бъдат проверени за около още 150 160 лв на дино 

Някой  ако може да препоръча тунинг,  който си заслужава парите така да се каже. Ако това с чип тунинга е решение, което колеги са правили и си заслужава, моля да споделят. 

Руснаци препоръчват reflash на ECU и  качествен колектор изпускателен header.

Моля за Вашите мнения. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме съмнява тея от Диджитал Тунинг да могат да пипнат софтуера специално на този мотор...Руснаците са хитри хора, послушай ги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм особено запознат с К-сериите, но определено ми представляват интерес. По чуждите форуми са известни конверсиите К24 блок с К20 глава, алтернативен вариант са поне валове от К20-ка! Ще следя темата с интерес! Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се прави проект и така нататък. 

Знаете с какви габарити е това купе. Просто желая малко да подсиля вървежа поне да стигна б16а2 ката ( 6 ген) 

Мисля че този вариант с чипа е удачен въпроса е дали си заслужават парите. 

Някой колега може да е слагал чип или да знае какво да направя примерно до 1000 лв 

 

Благодара за отговорите 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене ще ми е интересно особено след като и аз карам К24-ка и също ми се струва много спряла...Обаче на мене ми казаха, че за да се пипа софтуера трябва Хондата К-Про електроника която е около 700 долара.Иначе най лесните коне според мене ще дойдат от:Леки шайби на коляновия вал, динамото и хидравликата, интейк с хубав филтър, лек маховик и нов софтуер(ако си купил електрониката).Също така до колкото съм запознат в чужбина слагат К20 глава понеже тамошните к24-ки са с единичен Втек докато А3 е с двоен втек - ако бъркам може някой да ме поправи понеже това са неща дето съм ги прочел но не и видял на 100%.Вече за малко по скъм ъпгрейд може да се купи смукател  RBC, изпускател(има няколко модела които казват, че били хубави).Мене повече ме интересува не-атмосферния тунинг :ДНякой ако е по наясно нека да сподели :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В испанския форум има едно момче и един поляк и ги пипат тия К24,не знам колко коне ама подобряват в ниските и В-тека включва по рано.Общо взето коментарита се добри и хората са доволни,знам че пращат централитата и им се връща програмирана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

Здравейте колеги, 

 

Искам да попитам има ли колеги с акорд 7 ма ген 190 к.с. , които са "засилвали" количката?

Все пак остава по бавна от 1.6 ЕК4. 

 
Целта на количката никога не е била да е по-бърза от 1.6 EK4, мисля. Ако искаш спортна кола, не си взимаш семейно седанче. 

 

Гледах че се продава чип тунинг от digitaltuning но 620  лв без дино тестовете не са малко парички. 

Дават резултати от 16 к.с. нагоре и 31 НМ. Може да бъдат проверени за около още 150 160 лв на дино 

Някой  ако може да препоръча тунинг,  който си заслужава парите така да се каже. Ако това с чип тунинга е решение, което колеги са правили и си заслужава, моля да споделят. 

Руснаци препоръчват reflash на ECU и  качествен колектор изпускателен header.

 

 

Чип тунинга Е рефлаш. Това, което Premier правят е освен да рефлашват ЕКУ-то, да запоят нещо по платката (не помня детайли, но за това беше по-скъпо, трябва да им пратиш и ЕКУ-то). Аргументираха се, ч без да се промени нещо по хардуера, не бяха читави рефлашите. След чип тунинга ти се включва по-рано V-TEC-а.

 

Моля за Вашите мнения.

 

Моето лично мнение е да инвестираш в хубави гуми и джанти не по-големи от 17 цола и да не пипаш нищо по колата. Нито ще правиш стартове с нея, нито ти липсва мощност за изпреварвания. За тия 15-20 коня дето ще изцедиш ще дадеш доста пари и не се знае дали няма да са за сметка на рентабилност.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия, знам че си гуро специално за този акорд. Благодаря за съвета, джантите ги имам 17 ки взех си добри зимни гуми, остават само летни нз защо все ме тегли към  Ханкуук дай боже RS-2 RS-3. Иначе малко и трябва да тръгне таз количка, пък и да прав си не е спортна но това 2.4 трябва да има повече респонс според мен и малко повече мощност. Надявам се да не прибягвам до чип тунинга, но пак за тези пари май май най много си заслужава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качествена изпускателна генерация+ друго ECU ( Hondata Flashpro,AEM Ems2)K20 глава е много читав вариянт,за да можеш да завъртиш и до повече обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърди се, че маслената помпа "клякала" след 7600 оборота, дали има смисъл от друга глава след като не може да се завърти на кой знае колко повече обороти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам слагат от f20c или k20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, така правят ама вече всичко отива на много скъпо и безмислено точно за Акорд...Ако мотора е в Сивик и се търсят сериозни драг резултати съм съгласен да се слага К20 глава и помпи и още куп неща.За това или леко заиграване с монтиране на по леки въртящи елементи с хубава генерация и ремап или леко подухване с охлювче :) - това е според мене разбира се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен"да потръгне малко повече" е било най трудно за изпълнение.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли се обмислят варианти при които този двигател да се изцежда до повече обороти? А на мен ми се струваше, че каране в червената зона на седан и сега е грехота :(

 

В случая с remap-а, провери наистина дали можеш да си платиш за нов firmware и да си го флашнеш сам (даже мога да ти дам назаем Galleto кабел). Понеже Premier съм почти сигурен, че искат да им пратиш ECU-то и те да си го направят (но може и да е било за K20, не за K24). Понеже вече са ми губили пратки и куриери и интернационални пощи и то пратки с tracking и не бих си причинил 2-3 седмици притеснение дали ECU-то ще стигне и после дали ще се върне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще разширя някой ден изпускателната система, че ми се струва много затапена. Друго не виждам смисъл да се пипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте тази тема:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=85451&hl=%2Bacura+%2Btsx

 

Поздрави и успех!

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си карай колицата и не се занимавай с глупости! :)  :zen: Най-доброто ти решение е К-Про и си слагаш каквато искаш карта, от заложените в него.В крайна сметка колкото и пари да вкарваш все ще ти се струва бавна след време :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ама все пак нека да живне малко, то е ясно че този 1500кг-мов седан няма да стане за Драг...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според чуждите форуми само с рефлаш се постига много по голяма динамика... но какво точно представлява рефлаша и какво е нужно да се закупи не знам.

Ето две клипчета на гонка м-ду Accord CL9 MT , stock engine , custom headers , custom intake vs Golf GTI DSG mk6

Преди рефлаша: - като Голфа дава доста преднина на Акорда
https://www.youtube.com/watch?v=YNv5EQsPUGA

 

След рефлаша с равен старт: до над 230км/ч
https://www.youtube.com/watch?v=iTzAlNN16qE#t=15

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според видеата и двете се води "Accord Tuned", но остави това - ясно, че след рефлаша ще върви повече. Толкова, че да бие въпросният Голф. По-скоро въпросът е колко тази разлика в мощността ще ти е ключова за безопасни изпреварвания в трафик и колко ще я усетиш в ежедневно шофиране. Понеже както си говорим не е целта да изтискаш от колата топ време 0-100 или 400м норматив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позачетох се тези дни и попаднах на тези:

За TSX(USA варианта на Accord - К24А2 е принципно, но все пак е някаква насока и цифри какво може да се очаква горе долу )

http://www.hondata.com/tuning_the_tsx.html

И за рефлаш:

http://www.hondata.com/reflash_tsx.html

 

Също попаднах и на това:

http://www.k24reflash.com/

Този вече си е за K24A3(190hp) , има писано по доста чужди форуми (UK, HV) "littlebo" е ника на "майстора" :) , имаше и малко противоречиви мнения, но масата уж са доволни.

Има човек в Букорещ с който работи. Дори му писах, да проверя как стоя нещата ако се иде на място с колата :

 

"The reflash it will take up to 2 hours (for CL9) and a little bit more for CU2.

The cost it will be 300 Euros for CL9 and 350 for CU2."

 

И малко ревю от един от админите им :

http://typeaccord.co.uk/forum/topic/17231-littleboukcl9-cl9cm2-k24-reflashremap-test-ecu/?do=findComment&comment=189556

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой изпробвал ли е рефлаша? Ако да нека да пише. Какви показатели има след него. Букурещ не е толкова далеч. 300 Евро тук чипа на Digital tuning  e около тези пари. Дават уж 16 к.с. подобрение и около 30 НМ. Та кое бихте избрали вие? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ей тука - ЛИНК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...