Jump to content
dindin

Желание за Cr-v

Recommended Posts

Два пъти яма от него :) станах спец :) малко ме помързява :) А ти мерил ли си консумация на тая кола? мен ме нема малко у нашия форум че леко си промених подписа, и ся докато всичко влезе в канален ред бродя малко из друг съседен форум, ама там слаба работа, не е като тука да пуснеш тема и за 2 часа да имаш 4-5 коментара че и повече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консумация на гориво или на ток? :)

Тея пусти клапани не намерих време и тва е ... А вече падна сняг :) Май догодина ше е, че Омбре ми далечко, а сам вече абсурд да мога да се занимая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форум......предстои ми покупка на CR-V, някакви насоки и мнения ще са ми много полезни!

Ще ви покажа на какво съм се спрял  http://www.cars.bg/c828313

Благодаря ви предварително :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че цената е нереална. Или километрите са фалшиви, или състоянието на колата търпи голяма критика.

 

Преди 20-ина дни купих (след продължително разглеждане на обявите) същото, ноември '03-а, автоматик, на 79000 МИЛИ за 3000 паунда, с 12 месеца МОТ, и без роуд такс.

Колата от обявата, за да дойде на самоход до България, трябва да е купена в Англия за не повече от 1500 паунда включително валидния МОТ и роуд такс. Като си плати застраховката + разходите за докарване до БГ, продавачът ще е на 0 лв печалба с тази цена, на която я продава.

 

Просто, да се намери такава кола, на 80000 мили, с валидни МОТ и роуд такс за под 1500 паунда е почти мисия невъзможна. На тази цена са обикновено на 2 пъти повече мили, и/или без МОТ (разбирай на собственика не му се дават пари да я приведе във вид за МОТ) и без роуд такс. 

Има вариант да остават няколко седмици, до месец, МОТ и роуд такс, и да се продава на такава цена, обаче собственикът да е наясно, че тази кола, в такова състояние (разбирай много зле), няма шанс да мине МОТ.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря Ви, днес ще отида да я погледна, да видя всъщност какво представлява!

А бихте ли ми обяснили какво е МОТ и роуд такс :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си говорим на ТИ, а :)

 

МОТ=ГТП - Годишен Технически Преглед.

Роуд Такс = Пътен Данък. На тази кола е 290 паунда за година, или около 160 паунда за 6 месеца.

 

Ако ходиш да я гледаш, много внимателно виж техническото състояние.

Искай да ти покажат сертификат за МОТ (в него е записан километража на колата за последните 5г.), английския талон на колата (виж именото ня собственика, и кой поред собственик е, пише го в талона). Виж българския продавач, какъв се явява - собственик на колата по английския талон, или джамбазин, решил да изкара некой лев.

 

Ако ти хареса колата, преди да я платиш ми кажи какви английски документи има с колата (по възможност ги снимай), и като как ти предлагат да се оформи покупко-продажбата документално. В никакъв случай не я вземай на юнашко доверие и "Абе карай си я така, с английска регистрация, знайш ли колко народ го прави!" :) 

 

Виж номерата на шасито и двигателя, дали отговарят по талон.

 

Ако има нещо питай, тук съм ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез с обратен волан не ги ли възбраниха за продан у нас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За продан или за каране?

Не, че съм хомофоб, ама съм много против тея "обратните" :D

Братле аз се изръсих 11 бимби за нормален волан обаче просто чудна. Виж ги в mobile.de-то по колко вървят да се ориентираш.

Иначе добре си се насочил, явно не те бърка да изпреварваш с едно наум, успех!

М/у другото ако е от Англия - има сайтове, в които срещу малка такса получаваш пълна история на возилото. Не съм ги пробвал, но не ми се е и налагало.

Вземи VIN номера (за една друга проверка) и документите (номерът го виждаме от снимките) и да направим една проверка тук:

 

https://www.gov.uk/check-mot-history-vehicle

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че цената е нереална. Или километрите са фалшиви, или състоянието на колата търпи голяма критика.....

 

 

Краси, всъщност има доста хора като теб които работят чужбина и които се прибират от време на време за празници като използват колите си карани там да си докарат багаж и не търсят горница в продажбата, само да си избият пътните и като се върнат взимат нещо по ново.  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти къде хоиш бре Бургас?

Младеж, от Димитровград, тая кола е милионник, не 80 000 мили ами 800 000 и са малко, нарочно са я снимали така да не се види волана колко е изяден та чак му няма горния слои горе в дясно , педала на спирачката му се вижда желязото. Въобще сигурен съм че не искаш такава кола, пък колкото и да е евтина.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета. Сравнително нов съм във форума. Спрял съм се на варианта  CR-V.  Прегледах доста от мненията ви във форума относно този модел.

Ще ви погледнете ли тeзи  2 линкa  и бихте ли дали своите мнения.  http://www.cars.bg/c983949, http://www.cars.bg/c956211

Бих се радвал ако ме насочите накратко, когато съм на място при огледа на кое най - вече да наблегна.

Благодаря Ви предварително за отделеното време и весели празници и здраве и щастие на вас и вашите семейства през новата година.  Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години на всички! Живи и здрави, и безаварийно каране! Чисто нов форумник съм, 99%-но готов за CR-V. Оглеждам ето тази: http://www.cars.bg/c990456. Внос от Италия. Ако има някой, който да даде съвет, ще съм му много благодарен. Пълен лаик съм по отношение на автомобилите - само карам и като усетя нещо нередно, бягам директно при майстор. Доста малко неща мога да оправям сам и всеки съвет ще ми е важен. Сега съм с едно Рено Меган - ван и, както се оказа, доста неща му посмених. Като тегля чертата, май я купих вече още един път. Та, смятам вече да приключа с това и да мина на нещо по свястно. Благодаря предварително на всеки отзовал се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да допълня нещо към горе написаното: ако реша да взема тази Хонда и отида в сервиз за проверка, какво да поискам да й проверят, за да съм сигурен, че няма да се набутам яко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да вдигна старата си тема по един хубав повод. Е в крайна сметка си взех фейслифтова двойка  :punk: Русенка :) Бензин, ръчка просто няма как иначе.

Това нямаше как да стане без ОГРОМНАТА подкрепа на Markony, за който имах впечатление само от писанията във форума. Тоя човек просто евала, нямам думи за отношението му.

Държа да отбележа, че ако прави кола той НЯМА да те пусне ако не е на 100% сигурен, че няма да имаш технически и административни проблеми по пътя. Така, че внимавайте! И носете огнена вода :D

 

Благодарности и на Tino за спешното снабдяване с течности за обслужване при тая внезапна липса :)

 

Днес минах реглаж при майстора дето е тунела Люлин. Емич, човекът е пич и всичко е екстра.

 

Прави ми впечатление, че в сравнение с преди фейса е една идея по икономичен двигателя, ама може и да е благодарение на фокусите на Markony :D

 

И сега да започнем с гатанките :D

Значи колата имаше някоя друга грешка стара, Markony ги изчисти и не са изскачали след това.

Обаче 1-2 неща му се набиха на очи:
 

1. Грешка, записана от ABS-a. 83-01 ECM/PCM relation failure or ECM relation failure

Тея неща били много придирчиви към волтажа на акумулатора и ако е падал е възможно да се е записала такава грешка, как мислите?

 

2. Нещо много интересно за VSA.

Трите сензора които са в sensor cluster-a - yaw (завъртане около оста), lateral acceleration (странично ускорение), longitudinal acceleration (надлъжно ускорение) дават някакви данни. Жироскоп. Такаа..

В покой трите трябва да отчитат 0 (ускорение/завъртане). Да ама тоя дето отчита ускорението напред-назад в покой показва 25. Наистина отчита, но показанието започва от 25, което е странно.

Сега, VSA модулът разчита на тея сензори плюс ъгъла на волана плюс ABS сензорите и т.н. да функционира правилно.

От Хонда казват, че yaw rate сензорът се калибрира при всяко потегляне на талигата след рестарт на двигателя.

Мисълта ми е - има ли начин да се ресетнат тези показатели, някакъв вид калибрация или евентуално да се ремонтира-смени само дефектния сензор в кюпа. То чак зимата ще стане ясно, ма не ми се иска тая система внезапно да ми набие спирачки и да сме във филма. Не, че досега съм карал с VSA, ама като я има що да не се ползва :) Както казва Мечо Пух - колкото повече - толкова повече :-)

Пак казвам - човекът-който-може-всичко направи диагностика на всяка система по 2-3 пъти и това изскочи при ABS/VSA.

 

3. Колата дърпа вдясно, геометрията я опрайхме, значи остават кофти гуми/джанти, нали така? Момчето на стенда каза 70% гуми, 30% геометрия :D (гумите наистина не са първа младост и ще ги сменя при първа възможност)

 

4. Така и не успях да подкарам фабричната аларма. Възможно ли е да е ниско ниво на оборудване и да няма? Или да е прекъсната някакси? Търсих заминали бушони ама няма. Мига, святка, anti-theft на касетофона мига, ама не пищи пущината и май ше си сложа допълнителна, че за каското ще искат. Отдясно на бутоните за VSA и CRUISE има едно голямо червено око, не съм виждал такова изпълнение - лампа, ама не святка.

 

5. Задните колони са много слаби. В нета пише, че според аудиофилите тея задните са само за пълнеж и няма нужда да думкат, някои даже ги махали (а на предната изпълваха сичко). Това нормално ли е?

Стоковия плеър ше го сменя с едно JVC, на старата вадеше добър звук, надявам се да направи разлика.

 

Засега е това. Следва почистване на дросела, евентуална смяна на предна ламбда и други препоръки на Markony.

Ако бъркам нещо надявам се той да ме коригира, че аз към 7 вече бях в джаза, а той продължаваше да ми налива информация в канчето с маркучa с голямото Ø  :D

Поздрави на всички!

 

ПП. Колегата, който беше с мене и преди караше Тойота Корола D4D, но я даде на татко си, от днес окончателно е зарибен за Сивик 7ма бензин :D

 

IMG_20160416_135054_1.jpg

IMG_20160416_135016.jpg

 

ПП2. Колегата deserteye дано не се е отказал да влезе в клуба, че не получи отговор :)

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни.

Преди няколко дни ти постна линк в тази тема

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=88024&hl=

 

Този линк покрива писаниците в една друга тема:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=67713&do=findComment&comment=1057457251

 

Твоя проблем с алармата има ли нещо общо с моите премеждия?

Аз реших проблема глобално - намерих сирената в заден ляв калник и й резнах кабелчето. Сега вече имам работещи плафони задна чистачка и бутон за отваряне на стъклото на багажника. Преди това тези неща не работеха, понеже бушона на плафоните беше изваден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Краси, пробвах всичко от онова ръководство :-) Или я няма или е изолирана някъде и ще падне търсене, ама в коша е голям калабалък с тая италианска афера - от монтажа на газовата не можеш да бръкнеш никъде :D

 

Яваш яваш по сервизното ще ги издирвам компонентитe и ше тествам.

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group29c.htm#201933

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредното доказателство,че не трябва да се купува кола с газ от Италия.Подведе ме това,че газовата уредба изглеждаше добре поддържана и си работеше добре на газ,а джипката си я биваше.Та в последствие в сервиза видяхме адски бедни смеси,които не са полезни за моторетката.Системата ще бъде сменена с модерно Романо и се надявам да върви дълги километри още..

Да си я караш със здраве приятелю!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко праиш ти бре, сяка година ново ЦРВ, аи честито и със здраве, до догодина когато ще си купиш 3 та ген :) Кво стана със старото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Славчо, дано пожеланието ти, за покупка за 3-та ген. до година да му се случи , но повода да е различен, от този поради който си купи това  :) !

Ама така е, като те няма - не си информиран! Иначе, Койотите  научи ли ги! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е признавам си хванала ме липсата малко. Обещавам да съм по редовен :) Сега се сещам че май четох за някъкво произшествие на колегата, та освен липсата и склерозата ме гони :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре хора, не ща 3-та генерация. От година на година все по-паркетни стават. Иначе дано тая изкара повече :D

М/у другото, ей много съм доволен от cruise control-a! Ем по-издръжлив, ем по-икономичен от крака ми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ако нещеш ще я взема аз бре :) мен пък джиповите наклонности не ми допадат, моята кал не е видяла никога, но пък ми липсва комфорта на още по паркетния сув къвто е црв3 :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...