Jump to content
Cyreon

Проблем с нов акумулатор

Recommended Posts

Moмчета, помагайте.

 

Чисто нов акумулатор сложих днес Yuasa, 45Ah. Tръгна без проблем, обаче прави същото, което и стария. Значи при запалване на фаровете, светлините на арматурното табло стават по-бледи. Е не може чисто нов акумулатор да ги прави тия неща. Каквото и натоварване да има не трябва да е така. Прикачвам две снимки, първата е правена с изключени фарове, вижда се как свети ярко всичко. Втората е с включени фарове, разликата се вижда.

 

http://www.prikachi.com/images.php?images/964/7582964Y.jpg

 

http://www.prikachi.com/images.php?images/965/7582965c.jpg

 

 

Кажете какво да правя от тук нататък?

post-26570-0-22063400-1409825150_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямаш ли настройка на осветеността? Като свалиш акумулатор се нулира. Мисля, че е от въртока под бензиномера.

Редактирано от Slayer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямаш ли настройка на осветеността? Като свалиш акумулатор се нулира.

 

Не го знам това нещо какво е. Осветеност на таблото е друго, то си се контролира отделно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че фабрично така е направена колата. Аз имам на таблото копче -врътка, с което след въртене се регулира силата на осветеност на таблото и при завъртане в крайно положение тази функция се изключва, съответно таблото свети ярко без значение дали фаровете са включени.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осветеността на таблото е различна при включени и изключени фарове. Иначе както каза колегата по-горе, можеш да ползваш врътката да контролираш яркостта.

 

 

Edit: quote: "To reduce glare at night, the instrument panel illumination dims when you turn the light switch to "low beam" (къси) or "high beam" (дълги)

Редактирано от Imst
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, момчета. Явно не е от акумулатора. Обаче къде е тая врътка за осветеността на таблото? Аз в ляво имам само едно за регулиране височината на фаровете. Друга врътка няма никъде. Питам за Акорд 8-ма генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли точно под уреда за отчитане на горивото? Врътни го на някъде и виж при включени фарове какво се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли точно под уреда за отчитане на горивото? Врътни го на някъде и виж при включени фарове какво се случва.

 

Видях го точно къде е. Стана. Благодаря много. Ей, не си познавам колата още :) Благодаря, за помощта колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, имам няколко хиляди на такъв акорд ;) Иначе ако имаш книжка (ownwrs manual) я разгледай, има доста интересни неща.

Аз от книжката го знам. Иначе май излишно си сменил акумулатора :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по този повод си купи нов акумулатор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старият си беше отвсякъде за сменяне. Зимата тотално издъхна една сутрин. Мислех, че това със светлините на таблото е поради слабия ток на стария, но след като се получи и с новия си зачудих много какво става. Е, ясно от какво е вече. А книжката (owner's manual) ми е на немски и дума не разбирам. Някъде на БГ или английски има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те. Моята е на Italiano _!_ . Мислил съм си да пробвам да я сканирам , abby fine reader да може да стане на текст и гошо транслейт да я преведе :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам manual/pdf на english, но е за седма генерация. От някъде го бях изкопал, не помня. Aко някой иска, ще го share-на някъде и ще постна линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам manual/pdf на english, но е за седма генерация. От някъде го бях изкопал, не помня. Aко някой иска, ще го share-на някъде и ще постна линк.

Колега,

много ще съм ти благодарен , ако го направиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих, ето го в темата за Акорд 7-ген - да се преброим, още на първата страница

 

Не го гледай, че е американ модела, голяма част от нещата съвпадат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Офф топик.

май е време да си направим една среща за обмяна на идеи, опит и т.н.

Поздрави!

Редактирано от NikiG
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия ги нямам. Имам само VSA и един за регулиране височината на фаровете. Нямат лампи или индикатори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за оффтопика - ама кола 2009та, пълна с електроника (виж си само дисплеите по таблото) мислиш, че ще запали и работи с 12V / 45 000 mAh (45 Ah) акумулатор, заради който ще ти свети по-слабо таблото, вероятно осветявано с няколко диода по 10 mAh ( 0.01 Ah) докато през това време имаш и алтернатор, който явно успява да ти зареди акумулатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за оффтопика - ама кола 2009та, пълна с електроника (виж си само дисплеите по таблото) мислиш, че ще запали и работи с 12V / 45 000 mAh (45 Ah) акумулатор, заради който ще ти свети по-слабо таблото, вероятно осветявано с няколко диода по 10 mAh ( 0.01 Ah) докато през това време имаш и алтернатор, който явно успява да ти зареди акумулатора?

 

Нямах реално обяснение за това. Наистина. Мислех, че е заради стария акумулатор (който наистина си беше за сменяне). После като го направи същото и с новия и съвсем се ошашавих. Това ми е трета японска кола, която имам предишните не са имали подобно чудо. При предишните коли просто си регулираш светлината на таблото и това не зависи дали са ти включени фаровете или не. Все си светеше таблото еднакво без значение дали със светнати или угаснати фарове. Мога ли да знам всички фатки и чалъми на коли нагъчкани с електроника, при това и нямам Owner's Manual на български. Свалил съм си един на Acura TSX както му викат на Акорда в САЩ, ама то там пък други комплетовки, с различно оборудване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем с Акумулатора и ми светна check engine-а след като единия път едвам запали. Грешката излезе, че не е достигал ток. А моята е с 5 години по-стара. Като цяло са "умни" тези Хонди.

 

Уви и аз имам същия проблем с осветяването на таблото. Със слънчеви очила и запалени фарове лятото не виждам нищо. Понеже е едва осветено, а фаровете у нас са задължителни. Което е и твоята мъка. Жалко, че врътката не позволява да го корегираш на запалени фарове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, че врътката не позволява да го корегираш на запалени фарове.

 

Напротив, би трябвало да го позволява. Спомням си, че като взех колата на първото нощно пътуване, щеше да ми извади очите таблото, защото беше увеличено до край. И тогава го намалих...... Утре пак ще пробвам де, да не се бъркам нещо случайно, но съм почти 100% убеден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем с Акумулатора и ми светна check engine-а след като единия път едвам запали. Грешката излезе, че не е достигал ток. А моята е с 5 години по-стара. Като цяло са "умни" тези Хонди.

 

Уви и аз имам същия проблем с осветяването на таблото. Със слънчеви очила и запалени фарове лятото не виждам нищо. Понеже е едва осветено, а фаровете у нас са задължителни. Което е и твоята мъка. Жалко, че врътката не позволява да го корегираш на запалени фарове.

Има позиция на регулатора за осветеност, при която таблото свети на макс. и при пуснати фарове. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йе, моя грешка! Мерси, бях запомил, че на макс може да свети само на загасени фарове и не го бях пипал това копче отдавна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Cyreon сега като беше малко по-студено имаше ли проблем с паленето? И аз съм с нов 45ah акумулатор, но като е студено върти доста бавно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа в темата с риск да издразня някои колеги, но изказвам мнението си с цел да е полезно за в бъдеще и на други хора.

 

Преди Accord-а имах 3 BMW-та, баща ми сега има Mercedes - на всички тези коли, включително на първото ми баварче модел 1988 г., това с осветеността на таблото го има - при изключени фарове свети силно, защото се предполага, че е ден и има силна околна светлина, а при включени фарове таблото свети автоматично слабо, защото се предполага, че е вечер и таблото трябва да свети слабо заради тъмнината наоколо, за да не ти взима очите.

 

Не знам при другите европейски коли как е, но мисля, че при всички немски е така. Ето защо не трябва да наричаме немските коли "кошници", което много често се прави тук в нашия форум. :);)

 

С най-добри чувства, не ме разбирайте погрешно, че критикувам марката. Ясно ми е, че цитираните 2 марки са от високия клас. Просто споделям опита си, за да може други колеги да се възползват от него за напред.

 

С поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... аз не разбирам, какво искаш да кажеш.

Явно при всички автомобили, вкл. и Хонда е такова положение с осветление на таблото ... иииии какво от това :) 

 

Що се отнася до бавното въртене - при мен с нов акумулатор 45Ач на 2.0 бензин, като е много студено, първите няколко оборота на стартера са мудни, но предполагам, че е нормално с тези акумулатори за мотори, които са ни предвидили.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...