Jump to content
xemys

Г.И

Recommended Posts

Някой слагал ли е Г.И  BRC на Хонда Сивик 9 серия?Някакви препоръки,мнения-приемам всякакви.За какво да внимавам?Рентабилно ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее,не е истина-3000 прегледа и нито един отговор.Идвам от друг форум,където до един час след запитването,можеш да получиш доста задоволителни отговори. Не знам какво става с вас колеги хондажии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм, ама щом е двигател с вътрешно горене може да се сложи. Виждал съм и Мазерати на газ, така че надали е проблем.Вече до марка и цени си е личен избор. Самата кола предполага, че се изисква топ марка ГИ- Ланди, BRC....Не, че няма да работи перфе и Фобос, но е важното кой я слага. Ходи до някое представителство на някоя от 3те марки, даже и 3те трябва да ги има в региона ти.Ако те гледат като полезно изкопаемо теб, или колата- бягай на мотачки от там.Читавите майстори, като ги видиш ги познаваш. Казват ти какво е необходимо за дадената кола, колко ще струва и каква гаранция ще имаш. Последното е читав фактор. А да- попитай и за цени на обслужване гаранционно и извънгаранционно. Цена за филтрите, цена за инжекторите.Пример- 10лв с работата са филтрите на Фобос. 40лв е ремонтния комплект на инжекторите. Карат по 60хил км., филтъра е на 10тина.На служебната сменявах филтрите и ми взеха 25лв. Тантарини е. За едно и също нещо различни цени.Поздрави и ни дръж в течение. Дай и някоя снимка на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,колега.Докато чаках някой да се включи с мнения,вече поставих BRC в преставителството в София.Разбрахме се за гаранционното и след гаранционно обслужване,цени на филтри и всички останали неща.По ме интересуваше мнението Ви за така наречения омаслител.Дали е така необходим.Правих запитване в ланди-ренцо,фобос та даже и първоначално в брц го калкулираха в цената.Вкрайна сметка не ми го поставиха.Та в такъв ред на мисли исках консултация с Вас.На мен лично това ми е 4 автомобил на газ, и в общи линии съм запознат какво да гледам и търся,но на такъв нов не всеки ден се слага и затова запитах във форума,след което останах изненадах и разочарован в известен смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омаслител - не ти трябва, щото теоретично не става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дайте инфо как се държи колата  вече 4 години след поставянето на газ. 

Нещо се  замислям да  газифицирам сивика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 4г. и 60 000км колата се държи превъзходно.Нямам и проблем с газовата уредба.При нормално шофиране-100км.час на междуградски пътища и 130 на магистрала разхода е 6.5.Падала е и до 5.9 но със много спокойно каране.Ако се настъпи около 100-110 на междуградски и 140-150 на магистрала,разхода се качва на 7.Мерено е многократно.Единствения малък недостатък е смаленото багажно отделение ,но не е болка за умиране.Гумата е патерица и лесно се мести.На първо четене това мога да споделя.Ако се интересуване питайте и за други неща.Сменял съм само малкия филтър на газовата уредба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През колко хиляди километра трябва да се прави реглаж на клапани?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според техническото обслужване в Хонда на 40 000км,но според други майстори -след като усетиш ,че се нуждаят от реглаж,

 

Аз не съм правил и не усещам за сега нужда да правя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да попитам, как се усеща че има нужда от реглаж? Чукат ли или има някаква друга особенност? На мен от Бултрако техник ми каза да не слагам газ защото за газта реглажа бил на 25 000, клапаните били тънки и прегаряли , и т.н. Иначе и аз се чудя за газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според кварталните майстори ,когато оборотите на празен ход започнат да играят,колата се нуждае от реглаж.По горе съм писал за навъртени 60 000км, не съм усетил нужда за реглаж.Когато ми я поставяха газовата в БРЦ ми каза момчето ,че е било на специализация в Италия и е поставил на над 200 Хонди газови уредби и не е ставало на въпрос за тънки клапи.В Италия даже признават гаранцията,а тук нещо не са се разбрали.Най вероятно опира въпрос за комисионни,така че техниците от Хонда могат и от девет кладенеца вода да носят.В крайна сметка всеки сам си решава.Аз за себе си съм вземал решението и съм доволен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе от чисто любопитство само - колко време е било на стаж това момче в Италия?  :)

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза ми 6 месеца,колко точно той си знае.Днес приказвах с още един квартален майстор, та той каза че когато колата е за реглаж може да се усети слаба мощност в баир.Каза също че наистина клапите били малко тънки и може да се очаква проблем с прегаряне.Но всеки сам си решава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

.По горе съм писал за навъртени 60 000км, не съм усетил нужда за реглаж.

Навърти още малко и ще усетиш нужда от ремонтна главата.

Quote

Според кварталните майстори ,когато оборотите на празен ход започнат да играят,колата се нуждае от реглаж

Това вече е краина фаза когато са затегнали не само един а повечето  започват да играят оборотите не се чува тракане колата става много тиха.

 

Quote

Според техническото обслужване в Хонда на 40 000км,но според други майстори -след като усетиш ,че се нуждаят от реглаж, 

 

Аз не съм правил и не усещам за сега нужда да правя

Написалиса  го и е вярно при бензин стоиностите бягат нагоре затова при проверка на кола карана на бензин стойностите на клапаните са ако се приеме да са 0,20 те отиват на 0.25 ,0.30 и започват да тракат.

При газ стоиностите отиват надолу и капаните набиват леглата не прегарят и пропадат започва колебание в оборотите,ако чакаш и я караш така отиваш на ремонт 1000лв няма нищо страшно сменят леглата с сплав издържаща на високи температури и продължаваш.

На газ при добра газова уредба и добре настроена се проверяват на 25хил какви са стоиностите ако е нужно се регулират.

Препоръка е да се проверят не че не можеш да караш и 50 60 70хил имаш пари за ремонт даваш ги нямаш проверяваш да ти е мирна главата,ако на 25хил не са излезли от стойностите следващи я път на 30хил и тн.

Quote

Сменял съм само малкия филтър на газовата уредба.

Сменят се и двата филтъра и малкия и големия,големият и сам може да си го смениш на две скоби се държи,малкия с малко тренировки пак може да си го смениш сам.От опита ми на 12 хил малкия е толкова задръстен с графит че и тръбата преди него  има.

Трябва да си намериш читав майстор да ти регулира клапаните ако ти кажат докарай колата и след 2 часа е готово са те обрали,дава се колата престоява ноща и на сутринта се регулират на температура описана в мануала.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...