Jump to content
rollin

Accord VII vs Subaru Legacy IV

Recommended Posts

П.П Познавам колега със сивик с 2.2 дизеловия мотор ,които е на 300+ к километри ,колата е купена нова от бултрако, и съеденителя ,дюзи ,помпи , турбо, колектори ,и др не са сменяни.Единствено са сменяни предните амортисьори 2 пъти .

 

Не казвам да не взима запазен дизел на малко километри. Но казвам, че шанса да намери запазен дизел на малко километри и смислена цена е нищожен :)

 

Ако вземеш една Хонда и я караш и пазиш с нагласата да я караш дълго -

. Въпросът е защо някой, който е пазил и обичал колата си ще я продаде на 100к км :) Не че няма такива, но когато купувах моята - всички Акорди бяха на по 130-140 хиляди км, преди 4 години. Оказа се въртяна (реални 170-180 хиляди км). Сега, 4 години по-късно всички продължават да са на "130-140 хиляди км".
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Скъпа газова уредба 1500-1800 лв за предпочитане с омаслител на клапаните ,масло за омаслителя около 40-50лв за 8-10к км.

Такава е цената за 6цил. ГИ, за 4цил. е до 1500лв.

Маслото за омаслителя е 40лв./л. и не е разход на фона на пробега. Същото е като да смяташ за довод по-честата подмяна на гор.филтър при дизела.

 

2. Чест реглаж на клапани , на около 20-25к километра, ако се прави в сервиз цена около 70-80лв + оставяне на колата от предния ден , за пълно изтиване.

Цената е толкова в Бултрако за 6цил. с 24клапана, за акорда е около 50лв.В други сервизи е около 30лв.

 

3. Честа смяна на свещи ,и диагностика на газовата.

Няма проблем да минеш 100000+км с ориг.свещи, което е доста далеч от честа смяна.

Диагностика се прави веднъж на 1000-2000км след поставянето и може близките 2-3г. повече никога да не стъпваш там. Ако въртиш по 50к на година може и да сменяш по-често филтри. Аз лично на предната ми кола след 60к на газ за 2г. (от Лукойл зареждане) реших превантивно да сменя филтрите (безплатно) - имаше малко прах и стружки, но проблеми никакви не съм имал.

 

4. По бързо запушване на катализатора , гниене на изпускателната с-ма , в следствие на отделената вода.

Това с гърнетата и аз съм го чул от Опелджийте :D, трета ИСТИНСКА(japanese) кола на пропан бутан карам, не знам за какво говорите :D

За запушване на cat съм чувал, не знам кога и при какви обстоятелства с ГИ се проявява....по-скоро причините са други.

За изгаряне вследствие на много богати горивни смеси - да, но това се елементарни неща, които лесно могат да се коригират с висок клас ГИ.

 

5. Ходене всяка година за узаконяване на газовата система.

Това вече не е така!

Като минаваш на техн.преглед, преглеждат* и газовата система и нищо допълнително не се заплаща.

 

6. Недобрата газ в БГ, лично на мен някакви боклуци минаха през 2 та филтъра и запушиха изпарителя,нищо че зареждах само от големите вериги бензиностанции.

Това важи за всички горива в България. Изпъкват ми много примери и частни случаи със всичките видове горива в момента на препатили мои приятели.

Лошото е, че с годините маи нещата в BG стават все по-трагични, за съжаление.

Иначе, лично, не познавам човек, който да е имал чак такъв случай с филтрите и последвало запушване на изпарителя!

 

7.Влошена динамика на автомобила . И разход градско в Пловдив 12-13л/100км. Като не слагам бензина за палене и загряване до 40 градуса.

За динамиката има резон, макар и малкък.

Разхода не е проблем с гориво от смешните 1лв./л. Този разход, който си споменал като пари е 5.5 нафта, което мисля, че няма нужда от коментари ;)

Бензина за палене го има като фактор, но за температурата и 30гр. са предостатъчни. Все пак да не забравяме, че отлепването на стрелката за темп. при бензиновите коли е почти моментално.

 

  Така че според мен акорд бензин с газ не е толкова по надежден от дизеловия вариант, и дискусията май е че се взима най читавия автомобил било той акорд или субару , бензин или дизел.

Успех на колегата в намирането на кола , и дано скоро да се похвали с новата си придобивка. 

Много точно казано!  :thumbs1:

 

3.0R на субаро най-големия проблем си му остава цената за реглажа на клапаните, който е над 500лв.

За да се направи реглажа на въпросния 6цил.боксер се вади мотора от коша и това оскъпява много процедурата.

Ако въртиш въпросните 30к. на година, трябва да си калкулираш и едни 600лв.  :ranting:

Редактирано от vanio_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0R няма да е понеже и данъка му е доста солен.Дали на 2.5 боксера също е толкова скъп реглажа на клапаните?По всичко прочетено май ще си търся Акорд К24, пустото че 70% от Акордите в Карс и Мобиле БГ са дизели и няма голям избор на К24 в момента.

 

пп... аз ГИ си имам Fobos 1 дето ми беше на прелюда, така, че газта ми е измислена :)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, ако колата се кара и градско, за седан и 2.0 също няма да е слаб.

http://forum.autoworld.com.my/index.php?showtopic=93465

и едно прясно предложение:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11408273969907090&slink=79lrcp#

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази я глеедах. От първите модели е, има за боядисване врата, калник, праг и броня а и цената не подлежала на коментар...Аз мисля че 8к и са много на тази тоно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали на 2.5 боксера също е толкова скъп реглажа на клапаните?

2.5 e 4цил и за реглажа не се вади мотора. Предполагам цената ще е близка до тази на акорда.

 

По всичко прочетено май ще си търся Акорд К24, пустото че 70% от Акордите в Карс и Мобиле БГ са дизели и няма голям избор на К24 в момента.

За мене лично, също това е най-добрия избор. Обаче хубави и изгодни акорди с К24 си няма от 2години насам. Следим ги постоянно  :D

На един приятел скоро му писна да чака да излезне нещо и си докара отвънка фейсова 7ца К24 автомат Executive.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам скоро темата ще стане доста страници, изпълнени с безмислени коментари, а авторът още няма да си е избрал автомобил.

Кола не се избира през нета, а на място.

Поздрави и успех в търсенето!

 

П.П. Не мога да разбера само защо така силно се "сатанизира" N22 двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Само да ти кажа, че към момента не можеш да намериш читав бензинов K24 до 10 000 лв. От началото на годината до Юни месец търсех и не намерих. Има разни комбита, които на мен лично не ми харесват.

 

За момент купих друг автомобил докато намеря моят K24.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/offf

Радко, благодаря ти за най-запазения Акорд 5-та генерация  :punk: Стискам палци скоро да намериш хубава бройка 7-ма генерация и да ме повозиш :)

Редактирано от tuesskok

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не каза за автоматичната кутия как се представя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с автомат. Какво да ти кажа - никакви грижи. Динамиката няма да е като ръчката, но си е пресметнато всичко и според мен си е напълно достатъчно.

Нали каза, че вече искаш да караш и по-бавно :) Единствения недостатък си остава този голям разход - градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия разход зарадибавтомата или по принцип?Ти с кой мотор си и как е разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 155 к.с  В carspending има много данни за разхода може да го видиш там. Извънградско нямам забележки, но при градско каране и то като не броим  околовръстни пътища ами чисто градско каране светофар караш 300 м пак светофар и т.н.т - под 13.5 с най лекото натискане на педала няма как да паднеш.

Разхода да не те притеснява той е за сметка на друго. Все пак много зависи и на каква кола ще попаднеш. Accord 7 бензин ръчка или автомат въпрос на избор. Аз лично ако се върна назад бих си взел с ръчни скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аи стига бре, един да каже че от автоматик ще се върне на ръчка, сигурен ли си че си бил изцяло в трезо състояние когато написа този пост :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 155 к.с  В carspending има много данни за разхода може да го видиш там. Извънградско нямам забележки, но при градско каране и то като не броим  околовръстни пътища ами чисто градско каране светофар караш 300 м пак светофар и т.н.т - под 13.5 с най лекото натискане на педала няма как да паднеш.

Разхода да не те притеснява той е за сметка на друго. Все пак много зависи и на каква кола ще попаднеш. Accord 7 бензин ръчка или автомат въпрос на избор. Аз лично ако се върна назад бих си взел с ръчни скорости.

Градски, то при нас лятото градско е все едно да си в центъра на София. Един ден ако решиш да продаваш пусни едно лично, за всеки случай, че съм се замечтал за автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останах в Клуба, темата за ключ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито - поне кажи какво си взел ;) А темата нека седи отворена. Може и други да искат да коментират същия казус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят кум си взе такова Subaru и ще имам непосредствена база са сравнение. Ще споделям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз имам и хонда и субару, просто това са 2 различни погледа към автомобилостроенето.

Ако искаш динамика - варианта е Хонда, стоковите субарута и тези без турбина са тромави, отчасти и заради скоростите, които са много дълги, отчасти и заради това, как отдават мощността си.

При Субаруто, силата е в средните обороти, докато Хондата (поне моята) се развърта във високите.

Ако обаче се търси стабилност при всякакви условия и проходимост, избора клони сериозно към суби.

За мене лично, най-добрия вариант поне откъм динамика е аутбек 3,0. Там автоматика е с 5 скорости и двигателя разполага с много тяга. При 2,5 литровите двигатели има и ръчни скорости с демултипликатор, това пък е най-проходимия вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да избереш от тези двете ще си много доволен! Качваш се караш и тази, която ти е най-присърце взимаш. Няма спор, че 4х4 е по-доброто задвижване, но не винаги техническите характеристики са от решаващо значение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо да се включа и аз и тя темата приключена :)

Бях поставен пред същия избор. Купих си хонда и сега малко ме е яд, че не си взех 3-тия  вариант ... ауди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...