teacher4 0 #1 Публикувано 12 Юли, 2014 Здравейте, имам проблем с дпф на Хонда CRV, 2.2 ctdi, 2007 г., светва лампата и колата спира да ускорява. Ходих в Бултрако, където му направиха принудителна регенерация, но след по-малко от 1000 км., карани основно извънградско, лампата за проблем с дпф-а отново светна. Мисля да пристъпя към сваляне и поичистване с препарати или към софтуерно и хардуерно премахване. Знам, че това е често срещан проблем при дизелите и затова, моля за съвет на кой вариант да се спра. Ако може да ми препоръчате и сервизи, също ще е от полза. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 12 Юли, 2014 А с какво масло караш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teacher4 0 #3 Отговорено 12 Юли, 2014 0w-30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #4 Отговорено 13 Юли, 2014 Питах дали е за двигатели с филтър за твърди частици, а не за вискозитета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #5 Отговорено 26 Февруари, 2016 Здравей teacher4 ! Предполагам, че до сега проблемът със DPF e решен. Спешно ми е необходимо мнение за направеното по това, защото до събота 27. 02. 16г трябва да съм взел решение дали да отстраня филтъра и нов софтуер, като ми дават гаранция, че ще работят всички системи, или да го правя чрез пробиване със дълга бургия по цялата му дължина, като се правят няколко по малки отвора или един голям с което ще се запази оригиналният софтуер. Поздрави: Владо! За всеки случай: 0884 606 577. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svi 0 #6 Отговорено 2 Март, 2016 Здравехте колеги, аз имах същия проблем с DPF, реших го като отстраних филтъра и промениха софтуера. До колкото разбрах просто се изтриват някои функции, не се сменя целият софтуер. Вече 15 000 км и нямам проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #7 Отговорено 3 Март, 2016 Премахвай го за да нямаш главоболия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #8 Отговорено 3 Март, 2016 И аз да споделя!! От вчера и аз съм вече без филтър премахнат софтуерно и механично. Вдига до 200км./ч без проблем. Може би с тази битка за ниски цени на горивата се е вкарало лошо качество на горивото.То не че до сега беше идеално де.Понеже изведнъж доста колеги изпищяха горе долу по едно и също време с този филтър. До колкото разбрах,проблема е че ако колата е със компютър Бош - 16 си губи круиз контрола но ако е със Бош - 17 този проблем го няма. Мисля че до 2009 са със компютър Бош - 16 Другият минус е че колата става по шумничка но ще се свикне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #9 Отговорено 5 Март, 2016 Освободих се и аз от него, по описания по горе начин, чрез разпробиване по дължината му, 3 отвора по 8.5мм. и съм много доволен. От Ботевград до София, от края на предпоследният тунел до последният със 130-135км нарочно на 5ск за да е натоварването максимално, без пушеци и без промяна на звука. Пожелавам на всеки след първите симптоми за запушване, да го маха или разпробива, препоръчвам второто. Направиха ми го със смяната на масло/оригинално/ и филтър за 300лв. Скоро не бях се радвал толкова на нещо, защото много трудно взех това решение. Компютъра ми е БОШ CUA 37820-R07-E17, а софтуера 5- та серия. Хондата ми е 2009г EXECUTIVE и обсолютно всичко работи, без да се променя софтуера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #10 Отговорено 19 Март, 2016 Малко извън темата, къде зареждате? Казаха ми само на OMV Max motion да зареждам бил истински и от австрия го карали директно. Също и Gazprom бил хубав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #11 Отговорено 19 Март, 2016 Аз зареждам само на Gazprom и от време на време на EKO Авио дизел. Преди година зареждах само OMV Max motion но от когато разхода по магистрала стана 12/100км. и не съм стъпвал там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #12 Отговорено 19 Март, 2016 Екото не е ли гръцки дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #13 Отговорено 19 Март, 2016 По принцип трябва да е Гръцки.Но колко е Гръцки само те си знаят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #14 Отговорено 20 Март, 2016 От както OMV e във България зареждам само при тях и съм много доволен. Само 2 пъти ми направи впечатление,че горивото е по слабо, но това при другите фирми е е по често. За 7г имах 60 таксита във фирмата ми и водех отчет за качеството на горивото по данни на водачите и общият резултат бе: първо OMV, второ ЛУКОИЛ и след това всички останали. Разбира се в определени моменти е имало общо взето хубаво гориво и в други фирми , но е било за кратко. И едно уяснение, зареждайте на бензиностанции в градовете защото в междуградските горивото почти винаги е по слабо, това го знам от хора които дълги години са се занимавали със доставка на такива продукти. Моето мнение е само - Max motion. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #15 Отговорено 23 Март, 2016 Аз от няколко месеца само от него зареждам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #16 Отговорено 26 Март, 2016 След разпробиването на филтъра съм изминал 500км градско и 1000 извън, без светване на на иконата за филтъра, нито пък покачване нивото на маслото в картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavi77_bs 0 #17 Отговорено 19 Септември, 2017 Някой друг разпробивал ли е DPF с бургия? Може ли малко инфо след 1,5г Valdimor как е сега Хондата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #18 Отговорено 1 Октомври, 2017 Не съм имал никакви проблеми, а съм изминал вече 10000км. и най интересното при техническият преглед пожелах да ми кажат реалните стойности на измерените газове- бяха в нормата. Това е за сега, а за в бъдеще- дано не се промени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kriszx10 0 #19 Отговорено 24 Юни, 2018 А след разпробиването закача ли колата на компа или лампата сама си гасне?И колко трябва да е дълга бургията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #20 Отговорено 24 Юни, 2018 На 01/10/2017 at 15:54, Valdimor написа: при техническият преглед пожелах да ми кажат реалните стойности на измерените газове- бяха в нормата. В БГ на техническите прегледи мерят само СО2. Така, че не са ти казали нищо! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #21 Отговорено 24 Юни, 2018 Освен това в БГ софтуера им е да търси само до ЕВРО 3 за по нагоре няма все още. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fanatic60 0 #22 Отговорено 5 Март, 2020 Здравейте колеги Гледам, че темата е позамряла но все пак да попитам и аз защото не видях отговора никъде. След пробиването на DPF-a трябва ли грешката за запушен филтър да изчезне сама или грешката трябва да се изчисти с четец или нещо друго. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #23 Отговорено 5 Март, 2020 Сама няма как да изчезне, трябва да се изчисти. Чека изгасва сам само, когато си довърши регенерацията след прекъсване. Няколко пъти ми се е случвало, тръгнала да прави регенерация ама аз я гася. На другия ден паля и след 2-3 минути влиза в авариен режим, чека свети. Може още същия ден да изчезне, може и на следващия зависи колко време е работил мотора. По добре го изчисти, не го съсипвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Balaban 0 #24 Отговорено 29 Юни, 2020 Здравейте, колеги от скоро съм собственик на crv 2 gen дизел и колата е с дпф филтър. Искам да разбера дали има други с такава защо ми се струва, че е доста рядка. Ако има някой с такава нека да пише, да обменим сведения защото имах проблем с дроселовата клапа, която е електрическа и много трудно се намира.В България не можах да намеря, след дни ровене намерих от Германия, но те рядко пращат до бг. Както и да е поръчах я на адрес на мой приятел в Германия и го чакам да ми я донесе. Колата е края на 2006 година дросела е абсолютно същия като на 3 ген но не става.Ако някой се е сблъскали с подобно нещо нека пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #25 Отговорено 23 Юли, 2020 КОлега, има фирми, които внасят стоки от Германия и не взимат скъпо. Трябваше малко да разровиш гуглето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Balaban 0 #26 Отговорено 5 Октомври, 2020 Здравейте колеги и аз се оттървах DPF-филтъра колата върви съвсем нормално без излишни шумове и пушеци. Всички системи по колата работят. Майстора ме убеждаваше да ми сложи чип защото влизал в цената(380лв), но аз не поисках, ако може някой да сподели дали при него е имало подобно предложение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #27 Отговорено 26 Октомври, 2020 (Редактирано) На 5.10.2020 г. at 18:39, Balaban написа: Здравейте колеги и аз се оттървах DPF-филтъра колата върви съвсем нормално без излишни шумове и пушеци. Може ли да дадеш контакти на фирмата или майстора който го е премахнал ? Колко км вече си изминал , всички системи ли работят нормално ? Редактирано 27 Октомври, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #28 Отговорено 16 Ноември, 2020 Колега, напиши кординати къде си премахнал DPF филтъра и сподели имаш ли проблеми относно неработещи системи след интервенцията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове