Jump to content
Restless

Предполагаемите модели на Хонда в Европа края на 2015

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

 

1)NSX 3.5L V6tt2)CTR 2.0L I4t3)S1000 1.0L I3t4)Euro Accord 1.5L I4t and 2.4L NA I45)Civic6)Fit (most likely built in Turkey to keep prices down) 1.0L I3t - Джаз7)CR-V8)HR-V(Turkey too?)

 

От http://vtec.net/forums/one-message?message_id=1196963&page_number=1&

 

Буквичката t означава турбо

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, слава Богу, че поне ще продължат Акорда, че като гледам 9-ката за сега нямат никакво намерение да я пускат в Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кога са почнали да сглобяват в Tурция ? До сега си мислех, че само в Англия сглабят + внос от Япония на някои модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна. Още седаните на сивик 7-ген (сиреч преди поне 10г) от Бултрако бяха турски. Което в никакъв случай не е атестат за лошо качество, доколкото съм чувал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото hr-v хич не е зле :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, слава Богу, че поне ще продължат Акорда, че като гледам 9-ката за сега нямат никакво намерение да я пускат в Европа.

 

Американският Акорд не трябва да е мерило за Европейския. В Австралия ги продават и двата паралелно да кажем :) Но и аз се зарадвах да видя, че ще го продължат.

 

Въпроса е с какви двигатели - ако има някой турбо бензин, нов турбо дизел и хибрид ще е чудно, но не сме чували за нов дизел, докато 1.5 литровия 120кс ще изглежда неадекватно под капака на Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1.5L двигател (130 horsepower (6,500rpm) and 114 lb.-ft of torque (4,600rpm) ще е най-вероятно за Джаз и Сивик. Хибридната версия на същия двигател ще е 220 к.с. и като че ли е за CR-Z.

2.4L DI без турбо ще е 189 к.с/6400 об и 247 Nm и с двулитровия турбо вариант с 280 к.с. ще са за Accord.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно е да има 2.0l DI без турбо ~ 160 к.с, за  Accord. Турбо версията с 280 к.с ще бъде за Civic Type R и се предполага за Аccord като опция.

3.5L V6 DI с 310 к.с. и 360 Nm ще е за новия Legend. Всички ще отговарят на Евро 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноого се съмнявам да има нов Legend в Европа с емблемата на Хонда. При положение, че в много от държавите продаваха единични бройки и че нямат голям дизелов двигател. В този клас автомобили най-продавани са трилитров дизел в порядъка на 230-270кс и снобският фактор.

 

И все пак остава въпроса вече 12 годишния дизел на Хонда няма ли да получи нова версия с адекватна монщост и икономия спрямо новоизлизащите автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо снимки ? 

Или иначе чисти дизелови двигатели ми звучат много странно, освен ако не са измислили някаква иновация, която да компенсира динамиката на един подобен двигател...Но ако излезнат с чист дизелов двигател и ускорение до 100 от порядъка на 12-14 сек. ще ги призная !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо снимки ? 

Или иначе чисти дизелови двигатели ми звучат много странно, освен ако не са измислили някаква иновация, която да компенсира динамиката на един подобен двигател...Но ако излезнат с чист дизелов двигател и ускорение до 100 от порядъка на 12-14 сек. ще ги призная !!!

 

"Чист" дизел няма да има, DI (direct injection) са новите бензинови двигатели на Хонда, въпреки че Митсубиши ги пусна в далечната 1996г. като GDI (gasoline direct injection) взе доста награди за този двигател. Аз осма година година карам една Каризма 1,8 GDI- 125 к.с и мога да кажа само суперлативи за тази машина. Разхода по каталог е 8,4/100 градско и 5,0/100 извънградско, на практика 8.0/100 градско и 4,8/100 (при скорост 90 км/ч). Ускорение- 9,4 сек до 100км. Сами разбирате какво значат тези показатели преди 20 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...