goshh 5 #1 Публикувано 6 Юни, 2014 Здравейте колеги карам д15з6(6ген хеч),искам да я направя да върви готов съм да влагам пари стига да има резултати,надявам се да събера доста информация и да почвам да я правя лека полека.И моля ви пиша тази тема защото искам да направя моятя д15-ка да върви неискам да суапвам нито Б нито Х серия,благодаря пледварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #2 Отговорено 6 Юни, 2014 Всмукател д16з6 и 4 2 1 изпускател на ф50 примерно с генерация до отзадПо-къса кутия -от д13ка с4.4фдИ интеик с хубав филтърРаз.вал и кобилици пак от д16з6 и Еку п28 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #3 Отговорено 9 Юни, 2014 Замисли се за бюджетен турбо вариант, аз така бих направил. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #4 Отговорено 10 Юни, 2014 Маховик около 5кг,по лека шайба на кол.вал,з6 глава,портване на главата,4.2.1 колектор ,генерация на 60мм,термолента за колекрора,по възможност всмукателен колектор от двувалка,проучи с какви бутала да я сгъстиш,и една наредена скоростна кутия,керамичен съединител,вал stage2 на някаква марка според финансите ти и то друго не се сещам да остана :-D 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 10 Юни, 2014 Всмукател д16з6 и 4 2 1 изпускател на ф50 примерно с генерация до отзадПо-къса кутия -от д13ка с4.4фдИ интеик с хубав филтърРаз.вал и кобилици пак от д16з6 и Еку п28 Вал от d16z6 няма да стане на неговата глава, ама нека да си купи колегата и да си го окачи на стената да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #6 Отговорено 10 Юни, 2014 защто няма да стане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 10 Юни, 2014 Защото отливките на главите на 5 и 6 генерация са различни, съответно и леглото на вала е различно. Вал от 4 ген можеш да сложиш на 5ген ама от 5 на 6 не става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #8 Отговорено 10 Юни, 2014 Разпределителен вал и кобилици от D16Z6 стават на D15Z6/Z8. Изпробвано е. Иначе както каза Marcus, турбо варианта е най-доброто решение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 10 Юни, 2014 Всъщност да прав си, грешката е моя. Тоя филм беше вал от д16а6 в глава на д14а4. Извинявам се на колегите 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #10 Отговорено 25 Юни, 2014 Колега, чел съм малко по въпроса с турбото и ми е останал спомен, че д-серията държи спокойно на 0,5-0,7 бара. Това са около 200 коня може би.... Относно колко ще издържи всичко е строго индивидуално, едва ли някой може да ти каже от компютъра. Ако имам пари да засилвам моя икономик, и аз бих инвестирал в турбо. Следя с интерес темата и ще ми е интересно да се изкаже някой вече минал през това начинание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #11 Отговорено 27 Юни, 2014 Аз на сток мотор, повече от 0.4-0.5 не бих надувал, все пак мотора не е нов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #12 Отговорено 4 Юли, 2014 не може да тръгне тая кола, тя е разредена, с дълги кутии, странни глави и валове, направена за икономия. Имам един приятел е с такава, генерации, кутии дросели не знам си кво ...... и нищо... върви колкото д16з6 (с генерация) .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #13 Отговорено 4 Юли, 2014 Аз на сток мотор, повече от 0.4-0.5 не бих надувал, все пак мотора не е нов И да е нов? Какво се прави преди тези 0.4 - 0.5? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #14 Отговорено 5 Юли, 2014 не може да тръгне тая кола, тя е разредена, с дълги кутии, странни глави и валове, направена за икономия. Имам един приятел е с такава, генерации, кутии дросели не знам си кво ...... и нищо... върви колкото д16з6 (с генерация) .... Предполагам сравняваш 6та д15з6 и 5та Д16з6 поюти съм сигурен че д15 със къса скоростна кутич и обичайните неща ще върви колко д16 със генерация 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #15 Отговорено 5 Юли, 2014 не може да тръгне тая кола, тя е разредена, с дълги кутии, странни глави и валове, направена за икономия. Имам един приятел е с такава, генерации, кутии дросели не знам си кво ...... и нищо... върви колкото д16з6 (с генерация) .... Предполагам сравняваш 6та д15з6 и 5та Д16з6 поюти съм сигурен че д15 със къса скоростна кутич и обичайните неща ще върви колко д16 със генерация между "почти си сигурен" и "сигурен си" има голяма разлика, аз не съм почти а съм 100% сигурен , че тва е бавна Д-серия, първо, че главата не е , като на д16з6, второ разредена е, трето с дълга кутия е ... много просто - втек - Е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #16 Отговорено 5 Юли, 2014 D16z6 Compression: 9.2:1 D15z6 Compression: 9.6:1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #17 Отговорено 5 Юли, 2014 ...По-къса кутия -от д13ка с4.4фд... Кутия от д13 също е изключено. От д16 по-добре. Д13-ковата ще ми дойде мн къса и колата ще стане неприятна за каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #18 Отговорено 5 Юли, 2014 Чак неприятна едва ли. Не си мисли, че слагаш кой знае каква "редена" кутия. Докато кутия на D-серия стане "неприятна" (за други приятна) за каране има доста хляб да се изяде Разликата между двете е файнъл драйв основно. Предавателните числа са сходни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #19 Отговорено 5 Юли, 2014 D16z6 Compression: 9.2:1 D15z6 Compression: 9.6:1 това май означава че д15 е мако по сгъстена или се бъркам? jimi маи не обичаш много д15з6 , но за разлика от тебе аз карам такава кола 7 години почти и мисля че си върви доста добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #20 Отговорено 5 Юли, 2014 Бъркаш, колкото завода производител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #21 Отговорено 5 Юли, 2014 (Редактирано) Зависи колега колко далече искаш да стигнеш със засилването.Ако искаш да стане просто леко по-агресивна атмосферка я правиш мини ме и си готов.Ако искаш да стане доста по-сериозна я подковаваш, пак мини ме и я турбинираш, но си запази скоростната кутия! Редактирано 5 Юли, 2014 от www.spirit 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #22 Отговорено 6 Юли, 2014 Ех този бавен vtec-e И какво точно е лошото на D15-ка с 137мм биели и D16Y8 отливка на главата ? Нямало е как да сложат отливка от D16Z6, която е по-добра във високите обороти, тъй като икономика работи на страшно бедни смеси, когато е във vtec-e и Y8 главата се справя по-добре с детонации. Хубаво, затапили са го с катализатор директно на изхода, скоростна кутия с дълги предавки и най-вероятно стоковия комп спъва много. Но това са лесно отстраними неща. И без това стоковите кутии на Д-серията, нито една от тях няма оптимална, ако говорим за атмосферна кола. Трябва си редене. 4.437 файнъл въобще не е къс. На SOHC Vtec-a целта му също е икономия. В d-series.org вече доста хора почват да правят NOtec-и. И резултатите са доста добри. Въпреки, че трудно може да се сравни разпределителният вал на D16Z6 и D15Z8/6, заради различните кобилици, които ползват, все пак вала на икономика има по-голям lobe lift и при него има по-малко триене заради кобилиците. Жалко, че никъде няма реално сравнение между вал и кобилици от D15Z6/8 и D16Z6 при еднакви условия. Ако ще се гонят повече коне разбира се vtec-e трябва да се разкара, защото за жалост за него няма афтърмаркет разпределителни валове. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GrimReaper 0 #23 Отговорено 6 Август, 2014 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=83381 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радослав 'Vtec' 0 #24 Отговорено 15 Юни, 2015 И аз искам да попитяам нещо. Замислил съм малко проектче на D15Z6. Колко кончета мога да изкарам с тези неща който съм и замислил.1.Глава от D16Z62.Смукател от D16Z6 с инжектори на 240мм3. Koмп P284.Cold Air Intanke5.S20 скоростна кутия6.Колетори 4-2-1 и генерация на ф55 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #25 Отговорено 19 Юни, 2015 (Редактирано) Колата колко годишна е и колко километра си и навъртял? Иначе Marcus е прав, че трябва да му сложиш някакъв турбокомпресор. Редактирано 19 Юни, 2015 от preskototo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове