Jump to content
goshh

д15з6 помощ

Recommended Posts

Здравейте колеги карам д15з6(6ген хеч),искам да я направя да върви готов съм да влагам пари стига да има резултати,надявам се да събера доста информация и да почвам да я правя лека полека.И моля ви пиша тази тема защото искам да направя моятя д15-ка да върви неискам да суапвам нито Б нито Х серия,благодаря пледварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукател д16з6 и 4 2 1 изпускател на ф50 примерно с генерация до отзадПо-къса кутия -от д13ка с4.4фдИ интеик с хубав филтърРаз.вал и кобилици пак от д16з6 и Еку п28

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замисли се за бюджетен турбо вариант, аз така бих направил.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховик около 5кг,по лека шайба на кол.вал,з6 глава,портване на главата,4.2.1 колектор ,генерация на 60мм,термолента за колекрора,по възможност всмукателен колектор от двувалка,проучи с какви бутала да я сгъстиш,и една наредена скоростна кутия,керамичен съединител,вал stage2 на някаква марка според финансите ти и то друго не се сещам да остана :-D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукател д16з6 и 4 2 1 изпускател на ф50 примерно с генерация до отзадПо-къса кутия -от д13ка с4.4фдИ интеик с хубав филтърРаз.вал и кобилици пак от д16з6 и Еку п28

 

 

Вал от d16z6 няма да стане на неговата глава, ама нека да си купи колегата и да си го окачи на стената да има :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защто няма да стане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото отливките на главите на 5 и 6 генерация са различни, съответно и леглото на вала е различно. Вал от 4 ген можеш да сложиш на 5ген ама от 5 на 6 не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпределителен вал и кобилици от D16Z6 стават на D15Z6/Z8. Изпробвано е.

 

Иначе както каза Marcus, турбо варианта е най-доброто решение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност да прав си, грешката е моя. Тоя филм беше вал от д16а6 в глава на д14а4. Извинявам се на колегите

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чел съм малко по въпроса с турбото и ми е останал спомен, че д-серията държи спокойно на 0,5-0,7 бара. Това са около 200 коня може би.... Относно колко ще издържи всичко е строго индивидуално, едва ли някой може да ти каже от компютъра. 

 

Ако имам пари да засилвам моя икономик, и аз бих инвестирал в турбо. Следя с интерес темата и ще ми е интересно да се изкаже някой вече минал през това начинание. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на сток мотор, повече от 0.4-0.5 не бих надувал, все пак мотора не е нов

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може да тръгне тая кола, тя е разредена, с дълги кутии, странни глави и валове, направена за икономия. Имам един приятел е с такава, генерации, кутии дросели не знам си кво ...... и нищо... върви колкото д16з6 (с генерация) .... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на сток мотор, повече от 0.4-0.5 не бих надувал, все пак мотора не е нов

 

И да е нов? Какво се прави преди тези 0.4 - 0.5?  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може да тръгне тая кола, тя е разредена, с дълги кутии, странни глави и валове, направена за икономия. Имам един приятел е с такава, генерации, кутии дросели не знам си кво ...... и нищо... върви колкото д16з6 (с генерация) .... 

Предполагам сравняваш 6та д15з6 и 5та Д16з6

поюти съм сигурен че д15 със къса скоростна кутич и обичайните неща ще върви колко д16 със генерация

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

не може да тръгне тая кола, тя е разредена, с дълги кутии, странни глави и валове, направена за икономия. Имам един приятел е с такава, генерации, кутии дросели не знам си кво ...... и нищо... върви колкото д16з6 (с генерация) .... 

Предполагам сравняваш 6та д15з6 и 5та Д16з6

поюти съм сигурен че д15 със къса скоростна кутич и обичайните неща ще върви колко д16 със генерация

 

между "почти си сигурен" и "сигурен си" има голяма разлика, аз не съм почти а съм 100% сигурен , че тва е бавна Д-серия, първо, че главата не е , като на д16з6, второ разредена е, трето с дълга кутия е ... много просто - втек - Е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16z6 Compression: 9.2:1

D15z6 Compression: 9.6:1

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...По-къса кутия -от д13ка с4.4фд...

Кутия от д13 също е изключено. От д16 по-добре. Д13-ковата ще ми дойде мн къса и колата ще стане неприятна за каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак неприятна едва ли. Не си мисли, че слагаш кой знае каква "редена" кутия. Докато кутия на D-серия стане "неприятна" (за други приятна) за каране има доста хляб да се изяде :) Разликата между двете е файнъл драйв основно. Предавателните числа са сходни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16z6 Compression: 9.2:1

D15z6 Compression: 9.6:1

това май означава че д15 е мако по сгъстена или се бъркам?

jimi маи не обичаш много д15з6 :) , но за разлика от тебе аз карам такава кола  7 години почти :) и мисля че си върви доста добре! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш, колкото завода производител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Зависи колега колко далече искаш да стигнеш със засилването.Ако искаш да стане просто леко по-агресивна атмосферка я правиш мини ме и си готов.Ако искаш да стане доста по-сериозна я подковаваш, пак мини ме и я турбинираш, но си запази скоростната кутия! :)

Редактирано от www.spirit
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ех този бавен vtec-e :) И какво точно е лошото на D15-ка с 137мм биели и D16Y8 отливка на главата ? Нямало е как да сложат отливка от D16Z6, която е по-добра във високите обороти, тъй като икономика работи на страшно бедни смеси, когато е във vtec-e и Y8 главата се справя по-добре с детонации. 
 
Хубаво, затапили са го с катализатор директно на изхода, скоростна кутия с дълги предавки и най-вероятно стоковия комп спъва много. Но това са лесно отстраними неща. И без това стоковите кутии на Д-серията, нито една от тях няма оптимална, ако говорим за атмосферна кола. Трябва си редене. 4.437 файнъл въобще не е къс.
 
На SOHC Vtec-a целта му също е икономия. В d-series.org вече доста хора почват да правят NOtec-и. И резултатите са доста добри.
Въпреки, че трудно може да се сравни разпределителният вал на D16Z6 и D15Z8/6, заради различните кобилици, които ползват, все пак вала на икономика има по-голям lobe lift и при него има по-малко триене заради кобилиците.
 
Жалко, че никъде няма реално сравнение между вал и кобилици от D15Z6/8 и D16Z6 при еднакви условия.
 
Ако ще се гонят повече коне разбира се vtec-e трябва да се разкара, защото за жалост за него няма афтърмаркет разпределителни валове. 
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да попитяам нещо. Замислил съм малко проектче на D15Z6. Колко кончета мога да  изкарам с тези неща който съм и замислил.1.Глава от D16Z62.Смукател от D16Z6 с инжектори на 240мм3. Koмп P284.Cold Air Intanke5.S20 скоростна кутия6.Колетори 4-2-1 и генерация на ф55

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата колко годишна е и колко километра си и навъртял? Иначе Marcus е прав, че трябва да му сложиш някакъв турбокомпресор.

Редактирано от preskototo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...