Jump to content
Todor_Gagovski

А сега накъде ? Хонда Акорд или Мерцедес с220 след 2008г

Recommended Posts

Колеги , темата говори сама, в дилема съм  между горепосочените модели . Цените горе долу им са еднакви.Така че ще ви моля за вашите обективни мнения ,относно двата модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тук сме пристрастни, ако не бяхме доволни от Акордите си щяхме да караме немските кошници. Иди във форума на Мецедес и ще чуеш само хвалебствия. Това в кръга на шегата, разбира се. Моето мнение:

 

Мерцедес - лукс, удобство,снобарство, по-скъпа поддръжка и повече разходи.

Акорд - японско качество, надеждност, практичност, никакви изненади и неочаквани ремонти. Кола, която ще те кара мноооооого километри без проблеми.

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че няма какво да кажа по темата.

Просто искам да поздравя колегата  IVTEC  - прочитайки написаното. Дано има повече такива хора, така пишещи и изразяващи се.

Надявам се, че ще се запознаем някой ден.

Наздраве!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блгодаря за отговорите , определено ми помогнаха много.Особено на колегата IVTEC което е от личен опит и е много ценно като информация. Аз също много харесвам акорд 7 серия , и мога много да говоря за надежноста на модела. Все пак съм карал 155коня витека , сега карам дизеловия модел, но за съжаление модела остаря и все по често се замислям за по нов автомобил. В това число също не изключвам и хонда crv  и мерседес ML ,но там имам база за сравнение . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Със сигурност германците са помислили повече за следпродажбено източване на средства от потребителя. Само това мога да твърдя (от опит) . В момента живеем във време на картелни споразумения между безгранично алчни производители на автомобили. Отделя се ресурс за това, как частите да изкарат определен пробег и се набляга на трудността им за отремонтиране.... 

Акорд по-лек от Мерцедес в сходен клас?! Толкова ли са "надебеляли" Акордите напоследък? Не ми се вярва, но вече не се и учудвам какво се случва с днешните автомобили. Колкото по-нова кола - толкова по-голяма следпродажбена зависимост със производителя...

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега IVTEC , доста съм чел по форуми и трябва да ти кажа ,че рядко се срещат хора като теб. Шапка ти свалям за написаното . Ако имаше повече хора като теб света щеше да е по добро място за живеене  .ПОЗДРАВИ  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня че на C220 CDI W204 междуосието не е по-голямо с 10см, а с 5см. по-малко от на Accord VIII 2.2 i-dtec, което си е напълно нормално при положение че е 15см. по-къс. По-динамичен ще е определно, което пак е нормално 170hp>150hp. А и един двигател като е по-бърз не значи автоматично, че е по-добър!

За мене лично няма никаква дилема между двете машини. Акорда е доста напред.... задвижването, екстериора, интериора особено.

Ако все пак човека си е решил (сгрешил) че все тая дали ще кара кола със задно, няма да е лошо да погледне и Lexus IS 220d.

Във всички случаи японеца ще предложи повече за същите пари. А и нещо много ревяха от скърцащи пластмаси по тия Ц-тки във форума им. Нямам преки впечатления, но си мисля че ако държи на марката няма да е зле да погледне поне E-class (същите пари са долу горе), а там нещата са доста по-различни от Ц-тката.

 

За Japan/Germany не ми се говори днесКа....  :D :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динамиката е по-добра на Мерцедес не основно поради конските сили.

1. Макс. въртящ момент 400 Nm за CDI  и  350 Nm при i-DTEC.

2. Този макс. въртящ момент е в диапазона 1400 - 2800 об. при CDI и от 2000-2500 об., след фейслифта от 2011г е 2000-2700 об. при i-DTEC. 

3. Максимална мощност от 170 к.с при CDI е налична още при 3000 об, а при i-DTEC 150 к.с се постигат на 4000 об.

4. Това обуславя над 1 сек по-добро ускорение и  1л. по-нисък среден разход на гориво.

Като безпроблемност и ресурс на двигателя стоя зад Хонда, но IVTEC много добре е представил трудността на избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако все пак човека си е решил (сгрешил) че все тая дали ще кара кола със задно, няма да е лошо да погледне и Lexus IS 220d.

 

Много ме кефят изказвания, в които някой говори все едно има един единствен верен отговор за всичко - неговият. Предполагам, че милиони балами по света  купуват (а някои от тях и произвеждат) коли със задно всяка година, понеже не са успели да говорят с правилния човек и да повярват в правата вяра ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Ако все пак човека си е решил (сгрешил) че все тая дали ще кара кола със задно, няма да е лошо да погледне и Lexus IS 220d.

 

Много ме кефят изказвания, в които някой говори все едно има един единствен верен отговор за всичко - неговият. Предполагам, че милиони балами по света  купуват (а някои от тях и произвеждат) коли със задно всяка година, понеже не са успели да говорят с правилния човек и да повярват в правата вяра ;)

 

Форума ни най-малко се интересува какво те кефи ТЕБ. Темата е .....(прочети горе)...

Биеш ми малко на заядлица, освен че не пишеш нищо по темата!

И не отваряй дума за задвижването, че ще загубиш. Кола 1800+кг или 250hp+ е или задно или 4х4 няма начин (с малки изключения), Спортна/ентусиастна - отнова да....ама на Ц-тка или например BMW 116d айде нема нужда. 98% от производителите в този клас правят коли с предно (и не случайно) останалите 2% ги знаем кои са...

 

Динамиката е по-добра на Мерцедес не основно поради конските сили.

1. Макс. въртящ момент 400 Nm за CDI  и  350 Nm при i-DTEC.

2. Този макс. въртящ момент е в диапазона 1400 - 2800 об. при CDI и от 2000-2500 об., след фейслифта от 2011г е 2000-2700 об. при i-DTEC. 

3. Максимална мощност от 170 к.с при CDI е налична още при 3000 об, а при i-DTEC 150 к.с се постигат на 4000 об.

4. Това обуславя над 1 сек по-добро ускорение и  1л. по-нисък среден разход на гориво.

Като безпроблемност и ресурс на двигателя стоя зад Хонда, но IVTEC много добре е представил трудността на избора.

Определно мотора е по-еластичен и динамичен, ама избора не се свежда само до него. ;)

Редактирано от vanio_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форума ни най-малко се интересува какво те кефи ТЕБ. Темата е .....(прочети горе)...

 

 

Биеш ми малко на заядлица, освен че не пишеш нищо по темата!

И не отваряй дума за задвижването, че ще загубиш. Кола 1800+кг или 250hp+ е или задно или 4х4 няма начин (с малки изключения), Спортна/ентусиастна - отнова да....ама на Ц-тка или например BMW 116d айде нема нужда. 98% от производителите в този клас правят коли с предно (и не случайно) останалите 2% ги знаем кои са...

 

Ето това е "зядлица" и говориш точно като прозелитистки окултист. Какво ще стане ако ти кажа, че има начин кола с под 200кс и задно предаване да ти доставя по-голямо удоволствие от шофирането и да има по-добро поведение на пътя при ред метерологични условия от подобна с предно? Не ми е целта да се заяждам с теб, но наистина НА МЕН не ми харесва да говориш кое е грешно и кое е правилно на база личните си възгледи. В крайна сметка наистина не говорим за някакви крайности, които си избрал, като BMW 116d, а за по-големи и по-мощни коли.

 

Ето - ще опитам да допринеса нещо за темата - в крайна сметка Accord 8 и с дизел и с 2.4 бензин е доста приятен и мощен автомобил и докато може би има предимство в зимни условия, то смятам, че Mercedes C220CDI, Lexus IS220d и BMW 320/325d са по-приятни и забавни за шофиране от Акорда, а са в същия клас - с приблизително еднакво тегло и габарити. Което не ги прави по-добри (чисто от към задвижване), но не ги прави и грешния избор, както ти сам се изрази. Карал съм ги всичките (ако трябва да съм честен съм карал IS250 и BMW 330d, но мерцедеса си беше баш 220CDI) и ги сравнявам с моят 180кс рематнат Акорд. Не в цяла България вали сняг всяка зима, не всеки кара целогодишно, в сняг до кръста, ходи на ски в планините и тн.

 

Може би тези конкретни двулитрови модели не са най-представителната извадка от гамата на съответните марки, понеже всички тези модели имат и доста по-мощни двигатели, и бензин и дизел, където кефа от задното ще е още повече на лице. Това е друго предимство - Мерцедеса можеш да вземеш и с трилитров дизел и хубав автомат, Акорда не. Друг е въпроса колко повече остатъчна стойност ще има Мерцедеса след време, колко Акорда и кое ще ти струва по-скъпо от към поддръжка и гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда не е ли по-скоро в сегмента и размера на 5та серия и Е класа?Защо се сравнява с по-малки автомобили.Ние си продадохме Лекса защото много ни утесня,Акорда ни е доста по широк от Лекса.Ако брат ми си нагласеше шофьорската седалка на Лекса зад него не може да се седи,при Акорда е по просторно и отпред и за пасажерите.В Ц класа и 3ки никога не съм се качвал-нямам интерес към подобни автомобили.Разбирам че се придържате към заглавието и избора на автора,но за мен Акорда е точния избор дори би било и с мудния :))) 2литровия бензинов двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда не е ли по-скоро в сегмента и размера на 5та серия и Е класа?

Не, не е. Като размер се доближава до тях, но си е в "D" - сегмента, а BMW- 5-та серия и Merceses E- класа са в "Е" сегмента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, честито!!! Със здраве да го караш, безаварийно и да се пазиш от малоумниците на пътя. Точно тази модификация на мен много ми допада, така че бих казал Дай, Боже всекиму! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...