xainov 0 #1 Публикувано 24 Май, 2014 Здравейте, бъдещи колеги! Харесал съм си една CR-V 3 генерация. 2.2 дизел за 14 000 евро от Германия. Искам да ви попитам някои неща: Какви са ви мненията за този автомобил и този двигател? Те с постоянно зацепване 4х4 ли са или не? Какво е разпределението на задвижването при 4х4? Имат ли някакви фабрични дефекти и от какво боледуват? Колко скъпа е поддръжката им? Какви са плюсовете и минусите им? Става ли за офроуд (слаб до умерен)? Изобщо всичко за този автомобил ме интересува, понеже не струва 3-4 хил. лева а доста повече и да не си блъскам главата, след като си я взема?! Мерси предварително на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #2 Отговорено 24 Май, 2014 Здравей! Понеже и аз от скоро съм с такова и и се записвам в темата за информация. За подръжката : Смяна масло автоматична скоростна кутия, диференциал, горивен филтър и труд и масло и филтър-368лв. Масло двигател труд и масло- 144лв Рециклация климатик плюс смяна на реле 140лв. Това е което съм направил до сега. Иначе е супер стабилна вози много добре много леко се управлява и е добре обезшумена.Като си влезе в режим само вятъра от вън се чува. Дано съм помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #3 Отговорено 26 Февруари, 2016 Средец 403, здравейте! От 8 месеца си купих CR-V 2.2i CDTI 2009г. и сега все още ходя по мъките по обслужването и. Живия в София, но от тази пролет се местя да живея в гр Поморие, така , че ако случайно видите това мое писание, то моля да ми се обадите на тел:0884 606 577- Владо. След като разбера кой сте,ще изключа и ще набера аз,защото имам много неща за които искам да разговаряме. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borrd 0 #4 Отговорено 26 Февруари, 2016 Двигател - много добре балансиран, достатъчно мощен, икономичен и надежден. Зацепване 4х4 само при необходимост. При превъртане на предни гуми се зацепва задното 50/50. Тази опция наистина върши изненадващо добра работа при кал и сняг. Комбинацията със зацепване заден мост ( с-ма на Хонда DPS) и системата за стабилизиране VSA при лед,колата потегля без проблем. Тези неща сигурно ги знаеш и си ги чел. За мен най-ценното при трета генерация е прехвърлянето на въртящият момент до 25% към задния мост при завъртане на волана повече от 5' в завой. Усещането, че ще изхвърчиш от пътя и веднага след това изтегляне от работещо 4х4 на излизане от завой, може да се усети само при реално тестване точно на този модел. Колега, сигурно си се запитвал, защо стара кола държи такава цена! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #5 Отговорено 27 Февруари, 2016 Средец 403, здравейте! От 8 месеца си купих CR-V 2.2i CDTI 2009г. и сега все още ходя по мъките по обслужването и. Живия в София, но от тази пролет се местя да живея в гр Поморие, така , че ако случайно видите това мое писание, то моля да ми се обадите на тел:0884 606 577- Владо. След като разбера кой сте,ще изключа и ще набера аз,защото имам много неща за които искам да разговаряме. Поздрави! Имаш лично съобщение! Погледни го! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beofor 0 #6 Отговорено 27 Февруари, 2016 и аз имам същата от няколко месеца. Моята оценка е, че тази генерация с този мотор е страхотно попадение. Казвам го, на база опита си от няколкогодишно обслужване и експлоатация на Civic 1.4 бензин 1999 г. (японка) и CR-V I генерация 2.0 бензин, за които също мога да споделя добри впечатления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #7 Отговорено 11 Април, 2016 Има ли някой,който кара бензиновия вариант 2.0? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #8 Отговорено 11 Април, 2016 Аз от месец карам 3та генерация 2.0 бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #9 Отговорено 14 Април, 2016 Аз от 9 месеца и до сега съм супер доволен. Разхода е по- малък то колкото очаквах, но доливам много повече масло от колкото доливах на Сивика и Акорда. Всичко друго е ОК. За потеглянето на лед при голям наклон при мен не се получава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toni_t 11 #10 Отговорено 15 Април, 2016 Аз карам от 2009 г. автоматик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vvelev 0 #11 Отговорено 3 Юни, 2017 Здравейте. Възможно ли е при потегляне на колата автоматично да й се заключват вратите ? Другото което искам да попитам е има ли как да се настроят фаровете или светлините когато отключа и заключа колата да светят примерно 10-15 секунди. Светлини за изпращане/посрещане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #12 Отговорено 4 Юни, 2017 Aвтоматичното заключване го има само на Американските модели. За светлините мисля че на 3та генерация не може да се направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vvelev 0 #13 Отговорено 4 Юни, 2017 Да попитам какво масло да сложа на колата ? 5w30 на Castrol ли? някаква модификация има ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #14 Отговорено 4 Юни, 2017 Има страхотна тема за маслата. Подредена таблица за всички двигатели. От теб ще остане да си избереш марка. Успех. А да, има и доста свбодни сучинения с мнения за марки и вискозитети. Виж ги и тях, ще ти стане интересно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #15 Отговорено 4 Юни, 2017 Да беше дал линка обаче. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #16 Отговорено 4 Юни, 2017 Е тя е повдигната почти най отгоре и маркирана като Важна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #17 Отговорено 5 Юни, 2017 Нищо различно от W-20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове