Jump to content
Sign in to follow this  
Lastrige

Идеи за силов тунинг

Recommended Posts

Без да се заяждам,някой може ли да ми сметне блок от д13б2 с глава от д16з6 изпилена с 0,50 с гарнитура метална(май след стягане я дават на 0,7-не съм сугурен)с бутала от д13б2 ,вал от д 15б7 и биели от д15б7 колко ще е сгъстена .Благодаря предварително.

пп.бих се пробвал с някоя стокова б16...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had 13/1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fenabg,ако ми намериш за 1500лв. взимам гоооооо  :tooth:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

нито едно мини ми не ме е било,така,4е не съм съгласен и с твърдението,4е всяка Барана д серия или мини ми ще бият стоково б16....аре да не си говорим глупости и ся да не ми наска4ат Д-тунерите 

 

 

"Сития на гладния не вярва" ....има няколко мини ме-та ,които така ще ти подадат бинокъла,че ще се чудиш дали караш или стоиш.

Бодвайте Б16 ки за по 2к и почвайте да вярвате,че карате самолети .....

 

 

Никъде не съм написал,че няма мини ми,което да не може да ме бие,нали така.нито имам технически познания да си барам колата всяка седмица,нито време,нито излишни пари.не мисла,че карам нищо повече от Много Добре ВЪрвяща Кола,натоварена с газ,клима и т.н.само ще кажа,че ако бях седнал в б16 преди да почна да права миними,никога нямаше да си барам д-серията,а направо щях да забуча б серия.

някой някъде каза,че тези които почват да прават мини ми,нямат готови свободни пари за б серия....или немогат да си намерат мотор,или са зарибени,че мини мивърви много повече от д15 илиииии са просто от габрово  :yes: нищо лично,това е самата истина

и накрая кво,тряа да изръсиш над 2000лв да вървиш почти колко б16ка

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

и накрая кво,тряа да изръсиш над 2000лв да вървиш почти колко б16ка

 

Продължавай да си вярваш че караш нещо като Много Добре Вървяща Кола(мъртвец)

по темата

глава Б16-400лв

блок 500лв

полуоски комплект-300лв

С4 валове-150 лв

С6 валове 550 лв

......... това си е май по две сравнено с Д то.

Спирам с офтопика ,слагайте мъртавците по 2 к в кошовете и почвайте да мислите че карате нещо вървящо..

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен Мини-ме-тУ ми стъпи на 1500лв. не се хваля,че върви много,но разликата е коренна спрямо стоковия д15б2!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-добре си е турбо, ако става дума за ефект върху инвестирани средства. Тунинг като цяло се прави или с идея или с пари. Доколкото виждам се търси идея, което значи, че само средствата са ограничение.  

Тъпото мини-ме не е нищо особено, същото като сгъстена Д16. И това в най-добрия случай да стигне сток б16 по сила.

Теоретично д15 мини-ме на степен 9.2:1 няма да изкара под 125коня колкото е Д16з6. А какво ще е сгъстяването на тия мотори да стигнат 160к.с. - не знам. 35коня са много сложна работа в атмосферен вариант без сериозна инвестиция.

И без коментари, моля, за изпускателна система и настройки, защото струват еднакво и имат сходен ефект.

Edited by Ryuugan
  • Upvote 5
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някакво развитие,какво реши да правиш? :robot:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kъм Ставрев и Джими да ги питам колко мотора са сглобили ( не че аз съм сглабял още не съм ) и дали са държали в ръцетеси бутало от д13 пм1г и бутало от д16а8/9/з5 пм7 или п29 

 

И двата вида на двувалките ги спрягат за еднакви ма не са . И  да питам сток блок с д16з6глава на колко степен отива   с д16й8 на колко отива и блок д15б2 с пм1г д13 бутала на колко степен е аи кат сте прочели некаде че може прочетете и как може . 

 

А и забравих с пм7/29 бутала д15 с вал и биели от д15б2  освен да я разредите друго няма направите .

 

Е са ако имам д15 и извада 2к да си купа б16 и ако има лев в тея 2к и за колектор и кюнци знаете къф бучащ покоиник ще си имам :tooth:

 

Да държал съм бутало от д13 и в момента си правя Б-серия. Мислиш, че всички приказват фафли и пишат неща които са ги чели ?! Аз казвам тва, което имах по мойта кола, и мисля че вървеше добре, даваше 15.0 сек на 400м на добър асфалт и максимална скорост 230км, за мене тва мини-ме беше добро, като се има на предвид , че почти нямаше тунинг части по него :) Като ми трябва нещо влизам , чета, и правя, не съм толкова навътре в нещата като някой колеги тука, къде знаят всичко по много и на теория са извънземни тунери, пък, като ги барна на пътя дори не искат да си пробват колите, щото кутиите им били счупени, съединителите им превъртали и не знам си кво... Мойто мнение е, колегата ако иска да похарчи 1500лв тотал, да си направи мини-ме, или да си купи д16з6-з9 с основен ремонт и да е спокоен, ако иска нещо наистина добро, което не харесва 8-9 000 оборота , да похарчи 1500лв за база Фен , ти се занимаваш професионално с хонди и ск.кутии, аз съм любител, и се уча как да си направя мотора, в никъв случай не мога да споря с човек, който се занимава със СК.кутии :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MOШ аз като сумирах твойте излиза нещо от порядъка на 1300лв. Аз съм дал 1600лв до ся и все още не съм доволен :D Може би защото не си включил основни/биелни лагери и изобщо цялостно ревизиране на мотора, което е ХУБАВО да се направи преди да се сгъсти! Предстой ми настройка и генераций глупости за още 500лв... ебах мааму и мини ме 2000лв....

Share this post


Link to post
Share on other sites

дам,така е и рано или късно винаги минаваш на б серия

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тъпото мини-ме не е нищо особено, същото като сгъстена Д16. И това в най-добрия случай да стигне сток б16 по сила.

Амии, не е точно така. Не всичко се свежда до едно сгъстяване. Единият от двата блока има едни съотношения, които другият няма, но и двата имат потенциал (утрепах се от пояснение :) )  Но защо да повтаряме нещо, написано между редовете по-горе, а и разисквано доста преди..?  Второто цитирано изречение - това за сток B16-ките много народ се направихме, че не сме го прочели :)

Edited by pamo
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izverg,така е знам,ама за какво да набивам още 300 +лв. като двигателчето си мърка и нема грижи!!!

Като му дойде времето тогассссс ;)

 

пп.Аз пък съм мн доволен :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вземи си главата от 125 коня както и компа чипосай го смени колекторите и ще ти върви доста доволни и няма да хвърлиш толкова много пари ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги аз имам следният въпрос... какъв ще бъде резултата ако на стоков д15б2 единствени и само сложа бутала от д13 пм1г и без да пиля главата вповече от това да й изправя повърхнината... разпилагам с шлайф машина... прецизно разтъргваща машина за биеле и цилиндри... искам просто да сложа д13 бутала и да ревизирам двигателя щото сега купих желязото

 

Благодаря за мнениетя!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...