Jump to content
ilian-sabev

Разпределителен изпускателен вал Honda CR-V 2

Recommended Posts

здравейте имам проблем и търся Разпределителен изпускателен вал Honda CR-V 2/ 2,0 150кс. 2002г накой знае ли на каква цена мога да го намеря.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Виждам, че в Ибей може да се намери за 100 паунда с доставката: http://www.ebay.co.uk/itm/CAMSHAFT-EXHAUST-FOR-HONDA-ACCORD-CRV-ENGINE-K20A-2-0-LTR-PETROL-2001-07-/191061346729?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c7c24c9a9#ht_3285wt_1115

 

Иначе може да питаш и по моргите- има няколко платени обяви тук във форума. Най-известната морга е тази на колегата BOSS HOG от Варна.

Във връзка с прецакания вал може ли да споделиш с какво масло караш колата, че и да го смениш вала, резултата след няколко месеца може да е пак същия!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам я само с MOTUL 4100 10W40 казахами че имала чедка зад хидравличната помпа която се задръсвала и не качвала масло горе но при мен е перфктно омазано дори цвета е златист намам нагар нито потъмняване.Явно им е слабо масто на ЦР-В-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор си иска тънко масло- 0W20 или като компромис 0W30. Има много писано за това във форума, ако продължаваш с това масло 10W40 и новия вал няма да искара много! Важно е и да се сменя навреме за да няма проблеми - максумум на 7500-8000 км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километрите дори на 7000хил.го сменям но незнаех че трябва да е толкова тънко маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил какви са симптомите , когато дойде време за смяна. Разхода вдигна ли се и с какво гориво караш?

Бях попаднал на това преди близо година , когато ми казаха че ми е нарушена циментацията на моя вал. Беше и кръгло 200 паунди , повдигнали са малко сега :)

http://www.ebay.co.uk/itm/HARDENED-CAMSHAFT-HONDA-2-0-CR-V-II-AND-FR-V-INLET-OR-EXHAUST-TOP-QUALITY-/320994027939?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4abcbc29a3.&fits=Model%3ACR-V&nma=true&si=%252BAJPZOS2ULTBx0q4ZTOzEAci%252FRw%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или пък караш на газ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да карам на газ  на всеки 20000хил. ходя да и настроят клапаните и тогава видяхме че вала е нарушен леко. Но до преди това съм нямал проблем  тя не че не върви но сега когато го зная ме е шубе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Специфичното при този мотор е, че една гърбица на вала повдига два клапана, а както знаем при газ клапаните променят по-бързо хлабините, които са заложени от производителя, т.е.  променя се ъгъла и съответно постепенно се изместват мястото/гърбицата от вала, които контактуват с клапаните и се получава нещо като постепенно надиране на вала. Не знам доколко се изразих разбираемо, но по друг начин казано: съчетанието от маслен глад/поради неправилно избрано масло/ със нерегулирани клапани води до ударно натоварване на вала и съответно неговото износване!  Затова на газ е необходимо по-често да се регулират клапаните- на 12-15 хил.км.  20 хил. е много, тъй като износването започва след преминаването на допустимите хлабини нататък, т.е. ако примерно след 15000 са надвишени допустимите хлабини, то износването до към 20000 ще се увеличава прогресивно. Аз карам на бензин и регулирам клапани на 30000 км., всъщност досега дефакто не съм ги регулирал/променял хлабините, тъй като и двата пъти си бяха в норми и ги оставихме така.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеделник  я карам в ХОНДА СЕРВИЗ и да я оправят там че ми писна вече за един вал втора ръка се оливат от цени за нищо ги нямат от 500 до 1000 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си поръчаш от Ибей, доста по-евтино е, а и както разбрах засега нямаш проблеми с двигателя!? От представителството на Хонда направо ще ти отрежат главата :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въйййййй лек,че те в Хонда да не ги подаряват???Най-скъпата цена за два вала втора ръка която съм чувал е 700лв.По спомен в Бултрако бяха около 1200лв бройката :punch:

 

 

 

 

 

п.п:сега погледнах,че в щатите са по 330$ бройката,защо не си ги поръчаш от там чрез общите поръчки???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай малко инфо какво се случва? Намери ли вал, откъде и на каква цена? Усети ли някакви симптоми при работата на двигателя с износения вал? Доста хора карат този модел и информацията ще е много полезна, все пак на ли за това е форума!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вал втора ръка в България да намериш се оказа доста трудна задача но не и невъзможна вала го намерих в Враца да цената не е ниска но сравнение другиге е добра 400лв. Някой когато им звънеш да питаш завал и почват да те овещават едвали не целия двигател кой главата с ваковете друг двата вала с касетката нали знаете нашия търговец как е ако нещо се търси на пазара той гледа да ти смъкне гащите до колене. Днес чакам да престигне прословутия вал. За симтптоми не нищо колата си вървеше доста добре проблема го видяхме когато отидох да регулираме клапаните .На четвъртия цилиндър разпределителния изпускателен вал имаше съвсем малко нараняване. Явно на тези Хонди им е слабо място валовете .Успех колеги и дано да нямате моя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! От няколко седмици и аз съм горд собственик на CRV II 2.0 ivtec 150к.с.След реглаж на клапани ме сюрпризираха че и аз съм имал проблем с изпускателния вал макар и само на едната гърбичка.Та мисълта ми е качествени ли излязоха тези валове от ebey които колегите са посочили по горе да знам и аз дали да си заръчвам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо така сте зараязали тази хубава тема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат проблем с валовете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз извадих късата клечка, днес тръгнах да регулирам клапаните на КА20А4, на разпределителният(изпускателния) по гърбицата на първи цилиндър(само) има подбито и кълцано и то от станата където вече отпуска кобилицата и на върха. За реглаж нямаше нищо - всичко беше в норми. А и колата върви на пушка, освен,че от време на време светка чека и грешката е кнок сензор  - няма сигнал от него, което като се замисля, може и да е от това че този(първи цилиндър) може и да не се изхожда изцяло.

И естествено въпросите;

1. колко може да се кара така?

2. за смяната на вала трябва ли да се сваля и веригата, че там е един ужас, ако има чалъм да се измъкне без да се сваля веригата, ще съм ви благодарен да споделите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля модератор да премести темата в раздела CRV 2002-2007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам за лиричното отклонение.

 

Е това

... Не правете това сами в къщи!

е живата истина. Не напразно народа е казал "Козата си сака пръч".

 

Имам необходимата теория за автомонтьор. Имам и някаква практика. Имам и почти всички необходими инструменти. И гараж имам.

Почти 10 г работих в център за МОТ (ГТП) и всички ремонти по колите си съм ги правил сам (без смяна на ангренаж). Вече трета година, откакто не работя в сервиз. Няколко пъти ми се наложи да правя ремонт - накладки, дискове, сп.апарат, амортисьори. Не пипнах нищо, колата в сервиза на приятел и той да я мисли. Дори и за смяна на масла и филтри. Единственото нещо, което съм направил сам е да отрежа жицата на тъпата допълнителна аларма под кората в багажника.

 

Тааа, те така ... и аз мога, и тате може, ама ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма то и аз в сервиз на приятел,до сега той ми е сменял всички ангренажи,НО сега аз бях подстрекателя да не сваляме ангренажния капак,щото нали, руснака може та ние ли.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги, 

 

някой да е купувал изпускателен вал за Honda CRV K20A4 от ОАЕ, за да сподели мнение дали са ОК?

Screenshot_20211031-164923_Chrome.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

Гледам темата замряла та се надявах да я подновя понеже виждам доста участници във форума, които са доста на "ти" с хондите. Пък тея валове са си доста гаден трън... Ако има някой който е намерил от къде може да се набави вал ще съм благодарен ако драсне едно-две редчета. Че и моя е наранен пък ми се ще да знам че всичко ми е ОК по моторчето. Прочетох другите отговори обаче са доста стари и се надявах на някаква актуална информация. Ще съм благодарен на отзовалите се!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, 

аз минах по твоя път преди 2 години. При реглаж на клапани майстора забеляза вала, че е наранен. Ето снимка:

image.thumb.png.bbb58f6a47a763be10e569cd1b865647.png

image.thumb.png.737edd8be9ed81929b12a23cb2ebc486.png

 

Веднага се обадих на @fenabg и той ми изпрати перфектен вал. Заедно с поръчката получих и много компетентна помощ относно причината за нараняването, а именно лошо смазване. Заедно с вала ми изпрати цедките които трябва да се сменят.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! 

Ще гледам да се свържа с него в началото на новия месец като влезе новия проектобюджет😅

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...