Jump to content
stm

Въпрос за укротяване на "друсането" при CR_V . Възможно ли е ?

Recommended Posts

Колеги нещо ми е трудно да свикна с мекото возене (друсането ) на  CR-V -то. Колата е 1998 г и си мисля дали да не пробвам да напъхам в пружините от тези каучукуви ли са , полиуретанови ли или пък силиконови тампони за пружини ?

 

По рекламите им пише че "омекотяват" возията и т.н.

 

Нямам нужда от повдигане на Хондата а се опитвам  по някакъв начин да омекотя друсането . Карам със стандартните за модела гуми , но другата ми кола е лимузина комби и разликата във возията е драстична и бих се пробвал да я подобря .

 

Имате ли някакви идеи?

 

Нещо такова си мисля

http://nspauto.com/%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B5%D1%81%D0%BE%D0%B0%D1%80%D0%B8/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8-2%D0%B1%D1%80-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-detail.html

 

 

Или друго нещо да препоръчате ?

 

Как би се отразило на стабилноста на автомобила според вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си изпусналите амортисьори или омекналите пружини и е твърде вероятно да се подобри значително возията. Моето CRV вози доволно добре, бих казал даже отлично като за кола на пружини а го сравнявам с предишните ми коли които бяха ситроени с хидравлично окачване - е там вече във возията забележка нЕма! :D

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........Нямам нужда от повдигане на Хондата а се опитвам  по някакъв начин да омекотя друсането ....

 

Първо нещо , оправи си налягането в гумите - точно толкова колкото ти е написано на стикера на колонката!

Нямаш си на идея, как се променя возията и омекотява друсането.

Това е първата кола, която ме кара точно да помпам гумите по предписание.

Винаги досега на другите ми коли, ако даваха примерно на задните 2,0 и на предни 1,8  бара, съм ги правил 2,2 задни и предните на 1,9/2,0 бара - защото усещах колите по стабилни и не влияеше на возията.

Но при Хондата, усещам огромна разлика дори при промяна с 1 единица от предписаното.

Това естествено, ако ти е наред всичко по окачването. 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато го взех моето В се люшкаше като кораб по завоите и когато спирах малко по-рязко. След смяна на скъсаните задни големи тампони колата спря да се лашка при спиране и вози доста по-стегнато. Преди да правиш каквито и да било импровизации си провери добре задните тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си изпусналите амортисьори или омекналите пружини и е твърде вероятно да се подобри значително возията. Моето CRV вози доволно добре, бих казал даже отлично като за кола на пружини а го сравнявам с предишните ми коли които бяха ситроени с хидравлично окачване - е там вече във возията забележка нЕма! :D

Колега , мислиш ли че не съм си проверил амортисьорите и пружините????Не са омекнали  и изпуснали - напълно са си в норма и проверени.Моето CR-V също вози добре  в сравнение с Санта фе 1, Санта ФЕ 2, Тойота Рав 4 - 2-ра серия и други подобни от този клас (Изброените съм ги притежавал за немалък период от време и  и мам преки наблюдения ) 

 

Хондичката вози значително по-добре от гореупоменатите , но като я сравня с другата кола Лагуна 3 комби - там вече е друга песен. Френското вози като кораб , ляга не мърда от пътя , не се чувва нищо нито със зимни нито с летни гуми както при 60км/ч , така и при 160км /ч , НО всеки автомобил си има своите предназнчачения . Там където мога да стигна с Хондата не мога и да си помисля да отида с Лагуната ит.н.

 

Просто Хондата успях значително да я обезшумя (изолирал съм всико навсякъде с К Флекс ) и особенно с летните гуми ефекта е поразителен!!!

 

Сега да можеше малко и возията да я поправя.....Затова попитах има ли ефект от тези тампони

 

Ясно ми е че това е СУВ и не може да вози като лимузина , но все пак съм авантюрист и бих изпробвал някой друг вариант

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато го взех моето В се люшкаше като кораб по завоите и когато спирах малко по-рязко. След смяна на скъсаните задни големи тампони колата спря да се лашка при спиране и вози доста по-стегнато. Преди да правиш каквито и да било импровизации си провери добре задните тампони.

 

Не люлее колата - просто друса типично за СУВ

 

Всики тампони , и биалети съм ги подменил (повечето от тах превантивно )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм а как точно се обезшумява,че мисля и аз да обезпумявам това лято.К флекс ясно.Имаше и няква микропореста гума. С нея ма също ставаше ;) Грубо какви пари излиза това удоволствие ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

........Нямам нужда от повдигане на Хондата а се опитвам  по някакъв начин да омекотя друсането ....

 

Първо нещо , оправи си налягането в гумите - точно толкова колкото ти е написано на стикера на колонката!

Нямаш си на идея, как се променя возията и омекотява друсането.

Това е първата кола, която ме кара точно да помпам гумите по предписание.

Винаги досега на другите ми коли, ако даваха примерно на задните 2,0 и на предни 1,8  бара, съм ги правил 2,2 задни и предните на 1,9/2,0 бара - защото усещах колите по стабилни и не влияеше на возията.

Но при Хондата, усещам огромна разлика дори при промяна с 1 единица от предписаното.

Това естествено, ако ти е наред всичко по окачването. 

 

 

 

Какво точно налагане трябва да поддържам в предните и какво в задните гуми на CR_V 1998 , 2,0 128 к.с. , Има ли значение за зимни и летни ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че няма значение зимни/летни има го отстрани на шофьорската греда.1.8 мисля,че бяха. Моите в началото баща ми ги наду на 2+ и вътре беше ужаст :D Сега след смяна на предни амортисьори колата заспа :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм а как точно се обезшумява,че мисля и аз да обезпумявам това лято.К флекс ясно.Имаше и няква микропореста гума. С нея ма също ставаше ;) Грубо какви пари излиза това удоволствие ? 

 

 

Материали -около 150 лв -

 

Труд около 3 цели дни по 8 часа на ден

 

Но това е за човек които за първи път в живота си раглобяваше кори на врати , подкалници , кори  и облицовки в купето , махане на всики седалки и целия мокет от пода

 

 

Виж във форума си има тема -прочети моето менние

 

И в този форум , в тази тема отговор 27 на страница 2-ра : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=122355&page=2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега stm ти не го ли продаваш това CR-V, да не би някой да се е качил да го тества и да е казал че му друса? Само го посочи.... :ph34r: Иначе най-осезаема разлика аз усещам от налягането в гумите, но като цяло возията е конкурентна на много леки автомобили особено с немски произход. Доколкото знам ползването на полиуретанови тампони на мястото на оригинални още повече втвърдява возията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега stm ти не го ли продаваш това CR-V, да не би някой да се е качил да го тества и да е казал че му друса? Само го посочи.... :ph34r: Иначе най-осезаема разлика аз усещам от налягането в гумите, но като цяло возията е конкурентна на много леки автомобили особено с немски произход. Доколкото знам ползването на полиуретанови тампони на мястото на оригинални още повече втвърдява возията.

 

 

Да за съжаление го продавам , но да си призная тайничко се надявам да не иска никои да го купи въпреки че има голям интерес но за съжаление все за бартери с доплащане ......

 

 

Конкретно по темата , какво трябва да е налагането в гумите , еднакво ли е за предни и зани и има ли значение зимни или летни са

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни или задни, зимни или летни налягането е едно и също - 1.8 атм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дa използвaм темaтa, зaщото нямaм тaбелкa... Колко трябвa дa е нaлягaнето в гумите нa ХР-В четириврaто?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 Аз днеска ги надух на 2,защото имах съмнение,че са ми леко меки и ся ми тракат зъбите на дупките :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кaкто съм я взел кaрaм нa 2.1 и зa мен возиятa е супер. Но явно сa ми изкривени критериите, след кaто дълго време кaрaх колa, която возеше кaто кaртинг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мм би трябвало да е еднакво налягането за 3 и 5 врато.На 2.1 не ти ли друса прекалено много ? Аз щом на 2 веднага усетих разликата съм станал много претенциозен след смяната на амортисьорите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

имам цр-в от 6 месеца, но го карам само на късо. чак сега го изкарах за по-дълъг пробег ( 300 км ) .... едвам издържах. няма такова друсане. цр-вто  е автоматик, а имаме и друго което е ръчка и возията е съвсем друга. тази вози супер стегнато и през резки неравности подскача цялата кола. амортисьорите са добре.

да сте чули да има разлика в пружините на автомата и ръчката..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си изпусналите амортисьори или омекналите пружини и е твърде вероятно да се подобри значително возията. Моето CRV вози доволно добре, бих казал даже отлично като за кола на пружини а го сравнявам с предишните ми коли които бяха ситроени с хидравлично окачване - е там вече във возията забележка нЕма! :D

Много точно казано!Аз също имам тази база за сравнение ,след като съм имал 3 Ситроена на хидравлично окачване,и го сравнявам возенето на едно и също място -паважа на Цар борис 3,от Горнобански път на долу.

п.п.Ако купя някога лека кола ,то е ясно каква ще е,въпреки че новите Ситроени не са това което бяха,както и при много други марки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×