Jump to content
stm

Въпрос за укротяване на "друсането" при CR_V . Възможно ли е ?

Recommended Posts

Колеги нещо ми е трудно да свикна с мекото возене (друсането ) на  CR-V -то. Колата е 1998 г и си мисля дали да не пробвам да напъхам в пружините от тези каучукуви ли са , полиуретанови ли или пък силиконови тампони за пружини ?

 

По рекламите им пише че "омекотяват" возията и т.н.

 

Нямам нужда от повдигане на Хондата а се опитвам  по някакъв начин да омекотя друсането . Карам със стандартните за модела гуми , но другата ми кола е лимузина комби и разликата във возията е драстична и бих се пробвал да я подобря .

 

Имате ли някакви идеи?

 

Нещо такова си мисля

http://nspauto.com/%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B5%D1%81%D0%BE%D0%B0%D1%80%D0%B8/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8-2%D0%B1%D1%80-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-detail.html

 

 

Или друго нещо да препоръчате ?

 

Как би се отразило на стабилноста на автомобила според вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си изпусналите амортисьори или омекналите пружини и е твърде вероятно да се подобри значително возията. Моето CRV вози доволно добре, бих казал даже отлично като за кола на пружини а го сравнявам с предишните ми коли които бяха ситроени с хидравлично окачване - е там вече във возията забележка нЕма! :D

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........Нямам нужда от повдигане на Хондата а се опитвам  по някакъв начин да омекотя друсането ....

 

Първо нещо , оправи си налягането в гумите - точно толкова колкото ти е написано на стикера на колонката!

Нямаш си на идея, как се променя возията и омекотява друсането.

Това е първата кола, която ме кара точно да помпам гумите по предписание.

Винаги досега на другите ми коли, ако даваха примерно на задните 2,0 и на предни 1,8  бара, съм ги правил 2,2 задни и предните на 1,9/2,0 бара - защото усещах колите по стабилни и не влияеше на возията.

Но при Хондата, усещам огромна разлика дори при промяна с 1 единица от предписаното.

Това естествено, ако ти е наред всичко по окачването. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато го взех моето В се люшкаше като кораб по завоите и когато спирах малко по-рязко. След смяна на скъсаните задни големи тампони колата спря да се лашка при спиране и вози доста по-стегнато. Преди да правиш каквито и да било импровизации си провери добре задните тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си изпусналите амортисьори или омекналите пружини и е твърде вероятно да се подобри значително возията. Моето CRV вози доволно добре, бих казал даже отлично като за кола на пружини а го сравнявам с предишните ми коли които бяха ситроени с хидравлично окачване - е там вече във возията забележка нЕма! :D

Колега , мислиш ли че не съм си проверил амортисьорите и пружините????Не са омекнали  и изпуснали - напълно са си в норма и проверени.Моето CR-V също вози добре  в сравнение с Санта фе 1, Санта ФЕ 2, Тойота Рав 4 - 2-ра серия и други подобни от този клас (Изброените съм ги притежавал за немалък период от време и  и мам преки наблюдения ) 

 

Хондичката вози значително по-добре от гореупоменатите , но като я сравня с другата кола Лагуна 3 комби - там вече е друга песен. Френското вози като кораб , ляга не мърда от пътя , не се чувва нищо нито със зимни нито с летни гуми както при 60км/ч , така и при 160км /ч , НО всеки автомобил си има своите предназнчачения . Там където мога да стигна с Хондата не мога и да си помисля да отида с Лагуната ит.н.

 

Просто Хондата успях значително да я обезшумя (изолирал съм всико навсякъде с К Флекс ) и особенно с летните гуми ефекта е поразителен!!!

 

Сега да можеше малко и возията да я поправя.....Затова попитах има ли ефект от тези тампони

 

Ясно ми е че това е СУВ и не може да вози като лимузина , но все пак съм авантюрист и бих изпробвал някой друг вариант

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато го взех моето В се люшкаше като кораб по завоите и когато спирах малко по-рязко. След смяна на скъсаните задни големи тампони колата спря да се лашка при спиране и вози доста по-стегнато. Преди да правиш каквито и да било импровизации си провери добре задните тампони.

 

Не люлее колата - просто друса типично за СУВ

 

Всики тампони , и биалети съм ги подменил (повечето от тах превантивно )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм а как точно се обезшумява,че мисля и аз да обезпумявам това лято.К флекс ясно.Имаше и няква микропореста гума. С нея ма също ставаше ;) Грубо какви пари излиза това удоволствие ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

........Нямам нужда от повдигане на Хондата а се опитвам  по някакъв начин да омекотя друсането ....

 

Първо нещо , оправи си налягането в гумите - точно толкова колкото ти е написано на стикера на колонката!

Нямаш си на идея, как се променя возията и омекотява друсането.

Това е първата кола, която ме кара точно да помпам гумите по предписание.

Винаги досега на другите ми коли, ако даваха примерно на задните 2,0 и на предни 1,8  бара, съм ги правил 2,2 задни и предните на 1,9/2,0 бара - защото усещах колите по стабилни и не влияеше на возията.

Но при Хондата, усещам огромна разлика дори при промяна с 1 единица от предписаното.

Това естествено, ако ти е наред всичко по окачването. 

 

 

 

Какво точно налагане трябва да поддържам в предните и какво в задните гуми на CR_V 1998 , 2,0 128 к.с. , Има ли значение за зимни и летни ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че няма значение зимни/летни има го отстрани на шофьорската греда.1.8 мисля,че бяха. Моите в началото баща ми ги наду на 2+ и вътре беше ужаст :D Сега след смяна на предни амортисьори колата заспа :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм а как точно се обезшумява,че мисля и аз да обезпумявам това лято.К флекс ясно.Имаше и няква микропореста гума. С нея ма също ставаше ;) Грубо какви пари излиза това удоволствие ? 

 

 

Материали -около 150 лв -

 

Труд около 3 цели дни по 8 часа на ден

 

Но това е за човек които за първи път в живота си раглобяваше кори на врати , подкалници , кори  и облицовки в купето , махане на всики седалки и целия мокет от пода

 

 

Виж във форума си има тема -прочети моето менние

 

И в този форум , в тази тема отговор 27 на страница 2-ра : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=122355&page=2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега stm ти не го ли продаваш това CR-V, да не би някой да се е качил да го тества и да е казал че му друса? Само го посочи.... :ph34r: Иначе най-осезаема разлика аз усещам от налягането в гумите, но като цяло возията е конкурентна на много леки автомобили особено с немски произход. Доколкото знам ползването на полиуретанови тампони на мястото на оригинални още повече втвърдява возията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега stm ти не го ли продаваш това CR-V, да не би някой да се е качил да го тества и да е казал че му друса? Само го посочи.... :ph34r: Иначе най-осезаема разлика аз усещам от налягането в гумите, но като цяло возията е конкурентна на много леки автомобили особено с немски произход. Доколкото знам ползването на полиуретанови тампони на мястото на оригинални още повече втвърдява возията.

 

 

Да за съжаление го продавам , но да си призная тайничко се надявам да не иска никои да го купи въпреки че има голям интерес но за съжаление все за бартери с доплащане ......

 

 

Конкретно по темата , какво трябва да е налагането в гумите , еднакво ли е за предни и зани и има ли значение зимни или летни са

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни или задни, зимни или летни налягането е едно и също - 1.8 атм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дa използвaм темaтa, зaщото нямaм тaбелкa... Колко трябвa дa е нaлягaнето в гумите нa ХР-В четириврaто?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 Аз днеска ги надух на 2,защото имах съмнение,че са ми леко меки и ся ми тракат зъбите на дупките :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кaкто съм я взел кaрaм нa 2.1 и зa мен возиятa е супер. Но явно сa ми изкривени критериите, след кaто дълго време кaрaх колa, която возеше кaто кaртинг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мм би трябвало да е еднакво налягането за 3 и 5 врато.На 2.1 не ти ли друса прекалено много ? Аз щом на 2 веднага усетих разликата съм станал много претенциозен след смяната на амортисьорите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

имам цр-в от 6 месеца, но го карам само на късо. чак сега го изкарах за по-дълъг пробег ( 300 км ) .... едвам издържах. няма такова друсане. цр-вто  е автоматик, а имаме и друго което е ръчка и возията е съвсем друга. тази вози супер стегнато и през резки неравности подскача цялата кола. амортисьорите са добре.

да сте чули да има разлика в пружините на автомата и ръчката..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си изпусналите амортисьори или омекналите пружини и е твърде вероятно да се подобри значително возията. Моето CRV вози доволно добре, бих казал даже отлично като за кола на пружини а го сравнявам с предишните ми коли които бяха ситроени с хидравлично окачване - е там вече във возията забележка нЕма! :D

Много точно казано!Аз също имам тази база за сравнение ,след като съм имал 3 Ситроена на хидравлично окачване,и го сравнявам возенето на едно и също място -паважа на Цар борис 3,от Горнобански път на долу.

п.п.Ако купя някога лека кола ,то е ясно каква ще е,въпреки че новите Ситроени не са това което бяха,както и при много други марки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×