Jump to content
JOJOBIX

съвет за покупка на Акорд 2000г.

Recommended Posts

здравейте,предстои ми покупка на Хонда Акорд с бюджет около 5-6х.лв.Колебая се между купе с 2 врати и седан с 4 около 2001г.и бензинов 1,8 или 2,0 мотор,също и автоматик предпочитам.Прилагам конкретни линкове за пример на двата модела:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392462202337024&f1=details&slink=5yz2h8

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392063287155029&f1=details&slink=5yz3ln

 

бихте ли ме посъветвали относно тези два варианта кой е по-добрия.Естествено визуално по-хубава е двувратата,но сравнена с лимузината как стои въпроса с подръжката,има ли части ,по-скъпи ли са ,здрава ли е и въобще всяка информация и съвет за тях ще ми бъде от полза.Мерси предварително,поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение ще е пристрастно , но пък да си кажа. За мен като клас автомобил купето е много над останалите модели.И комфорта вътре и визията ми се струва ,че нямат място за сравнение. Някой може да ме нападне , но аз карам купе и определено се чувства като луксозен автомобил. Много просторна и удобна. Има буквално огромен багажник. Единствено трябва да свикнеш с 2 врати , но за мен не е проблем това. За частите - не мисля ,че е проблем намирането им , като на мен до сега (да чукам на дърво) не ми се е налагало да сменям. Разбира се зависи от намирането на читав модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също съм за купето.

Красиво и здраво - кожа, подгряване седалки и огледала, Bose... Безупречна сглобка,  2.0, 147 hp, по - добре ръчка ( има и автомат ).

Колегата stanchevvv кара 3.0, V6, 200 hp., всички са автоматици. Има оплаквания обаче от този автомат от доста собственици.

Части има бол, може да ползваш и груповите поръчки от Щатите - то там се и прави.

Тъй наречената от теб " лимузина " я има седан и хечбек. Мисля, че всички са Англичанки, имаш по - голям избор на двигатели.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От автомата на 3литровото купе ли се оплакват или от всички двг на купетата?

Англичанките как са като издръжливост спрямо щатските купета?

Има ли съществена разлика в цените на частите между двете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с англииската версия и от към зглобка нямам оплаквания. Има леки скърцания по интериора ( на павета) но това е нормално.Частите трябва да са на една цена с US версията.

Окачването е бетон.

Части има в повечето по големи фирми , има и опция за поръчка от US.Ако не те бъркат 2те врати взимай купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Определено плюсовете в колата са страшно много. Да, и аз преди да купя моята четох доста за тези проблемни автоматици при 3 литровия двигател , но я водих в сервиз на Хонда преди да я закупя , а и мисля ,че предишния собственик се е грижел добре за нея. Внос е от Франция. Доста четох по въпроса и общо взето се оказва ,че при правилна поддръжка (редовна смяна на маслото на кутията) няма грижи. Да не дърпам дявола за опашката , но моята кутия работи перфектно. Сменя скоростите неусетно и няма никакви проблеми с кутията. За двигателя какво да кажа...леко казано съм впечатлен. Работи перфектно , мислех ,че е мит една кола от смяна до смяна на масло да не мръдне нивото , понеже винаги се е налагало да доливам. Мощта също напълно ме задоволява. Естествено тук идва въпроса за разход на гориво , който не е никак малък. Но пък аз за момента съм решил да си плащам за удоволствието от шофирането на този автомобил. Всеки ден като слизам от колата да се прибера го правя с нежелание ;) постоянно искам да си я карам. За 2.0 двигателя не мога да кажа нищо нямам преки впечатления. До колкото знам на 2.0 няма автомат. 

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз мнението, за визия купето е много по напред, за цени на частите и за това да ли са здарви не мога да кажа понеже карам акорд 5ген. но мисля че няма да има кои знае какви проблеми. Сега да кажа за това купе от обявата продава се близо година, че и повече и имаше следи от пребоядисване и не напаснати брони тогава снимките  в обявата бяха други 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pantany пише нов внос германия,няма номера и предна броня ожулена...не знам,иначе е на добра цена.

stanchev какъв ти е разхода градско /извънградско и на бензин ли си

logoH как мога да разбера английска от американска версия

п.с.-ще се слага газ май..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Визуално не мога да се сетя, каква е разликата между американка и англичанка.

Къде е произведена ще разбереш по VIN(шаси) номера - ако започва с "S" е англичанка, ако започва с "1"- американка.

 

Сега ... скоро ще стане година, откакто купихме Акорда от подписа ми.

Когато го търсехме пробвах и същия, само че 1.8 автоматик. Ми, сравнен с моето CR-V, 2.0 автоматик, изобщо не ме впечатли с "вървене", въпреки че е по-мощен, и с vtec. Виж, 2.0-литровият Акорд, ръчни скорости, определено "върви" повече.

 

Така ... Акорда от подписа е 2001-ва, англичанка, 100000 МИЛИ (реални), топ ниво на оборудване.

Една тропаща предна биалетка, износен съединител, виещ един заден лагер (ама в начален стадии, т.е. вие само ако колата е пълна), и ... това е ... всичко останало е перфектно. Няма ги хроничните заболявания, които разнасят лошата слава на англичанките.

Разход - около 8л/100км комбинирано.

Като цяло съм очарован от колата.

 

Задните лагери са слабото място на Акорд 6.

 

п.п. Понеже по-горе попита, ама никой не ти отговори - да, проблемни автоматици имат само тези с V6 двигателите. 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, на бензин съм колега.Разхода на мен ми е 15 градско (но без никакви икономии и се кара предимно студена). Извънградско с много спокойно каране може да се докара 8 , 8 и нещо , но това е минимума,който може да се гони. Почнеш ли настъпването като нищо отива на 9 - 10. Но казах вече за кефа ;) Наистина внимавай с обявите в мобилето , защото има доста такива модели киснат по година и нагоре и цената им е вече доста по-ниска. Даже има 3.0 v6 няколко модела вече ги дават по 3 бона , което е пълен абсурд. На едната в първата обява си беше описано ,че има проблем с кутията и поради липса на интерес явно вече пише просто "добро техническо състояние" и цената пада постоянно. Аз като купих моята имаше изключително малко тогава 3 литрови , а аз твърдо настоявах за такъв. Далеч не взех и най-ниската оферта , но пък колата е в перфектно състояние. Вече казах за прословутия автоматик ,че при мен е в супер състояние и мисля да продължа да го поддържам в такова. Моята е 2001 г.

Иначе плюсовете...вече ги изброиха - кожен салон , БОСЕ музика (на моята си оставих оригиналния плейър и карлинк за мп3), подгряване на седалките, подгряване на странични огледала и задно , 4 еърбега, ABS ,круиз контрол, шибидах , зимата колата буквално за около 2 минути отлепя стрелката за температурата и започва да духа топло, Климатроника е на много високо ниво , има опция ФУЛ АУТО ,която и зима и лете ти прави желаната температура почти без да се усеща да духа! , Шофьорската седалка е електрически регулируема , както и серво усилвател при по-висока скорост. Фабричната аларма ми харесва също с екстра ,да заключи колата сама ако забравиш. Както ти казах един луксозен и за мен перфектен автомобил. За возията - качи се сам ако можеш да покараш и ще се увериш.

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Станчев, англичанка 2.0 (F20B6) има автоматик.

 

Иначе, плюсовете, които си изброил за твоето купе, ги имам и аз, всичките без 4-те еърбага (само 2 имам), серво усилвател при по-висока скорост (даже не знам за какво говориш), и заключването сама, ако ти забравиш. И тва последното какво е - спираш, гасиш, слизаш, и тя се заключва сама ... или ...?! Щото при мен има нещо друго (както и при много други марки коли) - отключвам с дистанционното, и ако не отворя вратата колата след известно време се заключва сама.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето 2.0 също има автомат.

Навън е пълно с 3.0 - в смисъл, ... повече се предлагат и са по - евтини от двойките даже.

Разхода ли, данъци ли..., не знам.

По - скоро е трудно човек да си намери читава 2.0

Абе, ... купето си е върха!

п.п. Има и US седани, седят също много хищно... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Станчев, англичанка 2.0 (F20B6) има автоматик.

 

Иначе, плюсовете, които си изброил за твоето купе, ги имам и аз, всичките без 4-те еърбага (само 2 имам), серво усилвател при по-висока скорост (даже не знам за какво говориш), и заключването сама, ако ти забравиш. И тва последното какво е - спираш, гасиш, слизаш, и тя се заключва сама ... или ...?! Щото при мен има нещо друго (както и при много други марки коли) - отключвам с дистанционното, и ако не отворя вратата колата след известно време се заключва сама.

 

При по-висока скорост волана става по-твърд. Освен като отключиш и не я отвориш ,че се заключва отново сама, като си слезна от колата и съм забравил да заключа пак се заключва сама ;) Не разбрах твоята ръчка ли е , но ако е такава , да добавя ,че круиз контрола на автоматик е доооста по-добре  ;) ако и тук не се сещаш защо ще ти обясня. Даже като се замисля най-големите плюсове на тази екстра отпадат при ръчката.Hunter, on 18 Mar 2014 - 21:24, said:

Купето 2.0 също има автомат.

Навън е пълно с 3.0 - в смисъл, ... повече се предлагат и са по - евтини от двойките даже.

Разхода ли, данъци ли..., не знам.

По - скоро е трудно човек да си намери читава 2.0

Абе, ... купето си е върха!

п.п. Има и US седани, седят също много хищно...  :punk:

 

Да, поддръжката на 3.0 v6 определено е по-скъпа от тази на 2.0 , само ,че до колкото знам и разликата във вървежа е доста голям. Като цяло големия двигател си има много предимства и лично за мен си беше цел да взема него и не съжалявам. Иначе -да . Данъка ми е от порядъка на 300+ лева, за разхода на гориво ви казах....вие си правете сметка кой колко км изминава и колко скъпо би му излезнало. На същия принцип вече можете да намерите и S класи или ауди 8ци ,които са супер лукс и са на годинки , с големи двигатели бензин, вървят на съвсем достъпни цени. Лесно би ги купил всеки , въпроса е в поддръжката. 

Редактирано от stanchevvv
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за какво ще се ползва колата ? Ако е за двама души ок,но ако са повече всеки път ще има стани да седна.За това следващата ми кола пак ще е с 4 врати ;) 

на американката й липсва емблемата на задния капак :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз да се включа с най-вероятно тъп въпрос(не намерих инфо в търсачката просто), голяма ли е разликата в цената м/у поддръжката на американското купе и седан англичанка?

Редактирано от jekich

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето скромно мнение.

Относно визията- всеки си има предпочитания, но купето си е класа. Интериорът му също е доста по-приветлив(климатроник, кожен салон, круиз контрол). Возията на купето също е на по-добро ниво, багажникът е по голям.Но- разходът е по-висок. Като динамични характеристики колите са съпоставими(става въпрос за 2,0 двигател), но англичанката с 1,8  е по-икономична, а не е по-бавна. Седаните с 1,6 двигател са си по-близки до Сивик(двигателят е D-серия, което е плюс от към части; задните спирачки са с барабани). Кофти при купето е, че предните дискове не са взаимо заменяеми с други модели на Хонда- съответно са по- трудно намираеми(но пък апаратите им са с две буталца като  NSX). Подозирам, че като изклшючим задвижването(двигател, скоростна кутия...) и окачване, които не са дефицитни и са заменяеми с други части за Хонда, купето си е по-тегаво за поддръжка.

За купето с 3,0 двигател няма смисъл да се говори- там конкуренция от Англия няма.

Моят извод е следния:

Ако търсиш изгодна(здрава) практична кола- изборът е за англичанка;

Но ако искаш да имаш кола със задница ала NSX и независимо от възрастта на колата да правиш впечтление на пътя- то ясно, че купето е КОЛАТА.

Искам да вметна само,че впечатленията ми от колите не са преки-нямам и не съм имал Акорд, но приятели около мен имат.

Успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казано така

... и серво усилвател при по-висока скорост...

наистина е ... меко казано объркващо, щото т.нар. "серво" усилвател си го има и при ниска скорост.

 

След пояснението

...

При по-висока скорост волана става по-твърд. ...

 

нещата леееко се изясняват.

Леко понеже по-твърд волан означава намаляване действието на "сервото", т.е. системата за управление на автомобила все едно няма усилвател. Дано сега е станало по-ясно за какво говориш (на мен си ми беше ясно още от началото).

 

 

 

 ...Не разбрах твоята ръчка ли е , но ако е такава , да добавя ,че круиз контрола на автоматик е доооста по-добре ;) ако и тук не се сещаш защо ще ти обясня. ...

Да, ръчна е.

Да, при автомата удоволствието от круиз-а е пълно.

Не, няма нужда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се,че всичко стана ясно. Ти май си поредния "заядливец" и много ми харесва ,че сам си го разкриваш. Да ,неправилно съм се изразил с термина "серво усилвател" , но ти се направи на ощипан и интересен и написа "серво усилвател при по-висока скорост (даже не знам за какво говориш)" , а сега - "т.е. системата за управление на автомобила все едно няма усилвател. Дано сега е станало по-ясно за какво говориш (на мен си ми беше ясно още от началото)"...Последно ? Даже не знаеш за какво става въпрос или знаеш от самото начало? Или раздвоение на личността..? По принцип  с добър тон е много по-полезна и лесна комуникацията. Като се тръгне с намерението да покажа аз колко съм повече от другия се получават този тип комуникации ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега обявите ги гледам почти всяка седмица и тази кола я имаше още януари или февруари 2013г  и цената и е била 4599лв просто една кола като се заседи в обявите бая време почва да ме съмнява ;)моя преценка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:spam: 

Извинявам се на автора на темата.

 

 Станчев, 

съжалявам, ако начина ми на изразяване е прозвучал грубо.

 

И да, прав си, имам раздвояване на личността :/

 

Първо - аз, обикновеният ползвател на автомобил (разбирай незапознат с неговото устройство и работа), прочитайки "... усилвател при по-висока скорост...", си викам - я, тая кола има усилвател при висока скорост, а при ниска скорост, какво, няма ли усилвател?!

 

Второ - аз, отделилият няколко години от живота си в изучаване на устройството и работата на автомобила, прочитайки същото нещо, си викам - я, тая кола имала усилвател с променливо усилие в зависимост от скоростта. При увеличаване на скоростта, усилието намалява, и волана става по-твърд.

 

И не, целта ми не беше да се заяждам, и да разберат всички, колко съм по-по-най-...

Целта ми беше "обикновения ползвател" да разбере, какво означава "усилвател при по-висока скорост".

 

Още веднъж се извинявам на автора, и на всички обидени.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........ както и серво усилвател при по-висока скорост......

 

  По повод това от горе, но свързано с това от долу:

 

 

 

.......По принцип  с добър тон е много по-полезна и лесна комуникацията.....

 

Те моля да ми разясниш, принципа на работа, на този  "серво усилвател", че нещо не мога да го схвана.

Това с втвърдяването на волана, се усеща, но какво го кара да стане такъв - абе малко по-подробно, за самата система.

 

п.п.Дано това не го разбереш като "заяждане"  - просто е въпрос и ако можеш, ми отговори, ще се радвам да науча нещо ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата JOJO пусна въдичката и изчезна, а ние си пишем ли пишем... :punk:

п.п. Сивото купе наистина седи много време и изглежда изтормозено,

но той май е дал линковете само като пример на моделите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега стана още по-неяно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе, плюсовете, които си изброил за твоето купе, ги имам и аз, всичките без 4-те еърбага (само 2 имам), 

 

Според мен трябва да си с 4 броя! Водят се стандартно (поне при SE моделите), виж отстрани на седалките за малки етикетчета. А що се отнася за седан и купе, разлики в екстрите мисля, че няма. Сравнявали сме ги с приятел и не сме намирали разлики.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,не бях влизал известно време за което се извинявам и аз.Купетата са по хубави интериорно и екстериорно наистина,стига да намеря читаво двулитрово ще го взема.Това сивото на крюгер дето съм посочил във началото втория линк мислех да ходя да го видя,защото изглежда добре,но ако наистина то е било с проблема в скоросната кутия и седи от 1г. може би няма смисъл..ще продължавам да ги следя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До автора на темата, аз карам акорд купе 2.0 с ръчни скорости от три години и половина (или по точно две години и половина го карах с двулитровият мотор и от една година го карам с малко по мощен мотор), та впечатленията ми от колата са много добри. Като започнем от здравото окачване и добрата возия и стигнем до качествения интериор просто за кола от тези години всичко е направено както трябва. Тук е момента да вметна нещо за разликата в качеството на материалите използвани в англичанката и тези в купето, а именно пред 2 години видях в форума, че колега подарява бежов кожен салон от акорд англичанка и понеже моята седалка беше протрита се уговорихме да я взема. Е оказа се, че има разлика между двете кожи и по моето скромно мнение тази на купето изглеждаше доста по качествена. Та да се върнем на темата, купето е невероятна кола с доста глезотийки и доста по рядко срещана, което поне за мен си е плюс, но ако търсиш адреналин и нещо по спортно няма да го намериш в тази кола. Двулитровия мотор, който е 147 коня, няма да може да ти достави  екстремно преживяване пък било то и с псевдо VTEC (за трилитровият мотор нямам наблюдение, затова не го коментирам). Успех с търсенето и дано си вземеш това, което на теб ти харесва:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...