Jump to content
Слави CR-V

Защо Джаз няма стрелка за температурата?

Recommended Posts

Някои може ли да ми обясни логиката на тая върховна простотия да лишиш една кола от наи важния уред????? Все си мисля че има няква логика , че оня скапан инженер дето го е мислил е изтъкнал основателна причина на началника си за да пусне в производство това безумно табло. Аи понеже аз съм по простичък и не мога да се сетя, някои може ли да ми каже една разумна причина да няма стрелка, сякаш са го правили с цел да не отвличат вниманието на водача с "излишни" уреди, ми те можеше да махнат и километража и оборотомера и да сложат по една лампа да свети там когато превишиш скороста  и прочие. А да не забравяме че  нямат и лампа която да свети че си на габарит или поне на къси. Направо ми порят хастара по някога с тяхните икономии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Слави според мен не е търсена икономия, а опростяване и по изчистен дизайн. Да не се обиждат колежките, но все пак Джаза е женска кола и дизайнерите са решили че на повечето жени такъв уред не им е нужен а една зелена и червена лампа ще свършат същата работа, в същото време постигат по-изчистен и подреден вид на арматурното табло. На мен лично никога не ми е липсвала тази стрелка, така че всичко е до въпрос на гледна точка според мен, а пък и други марки напоследък се отказват от стрелките за показанието на температурата в по малките си модели. Същото е положението и с лампата за габарити/къси, като там марките които не я ползват са доста повече. На мен лично колкото по-малко лампи ми греят, толкова по-добре, всичко е до вкус! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За да я прегрееш по лесно :)Ай сега била женска ...Гадно е без лампа и още по гадно е ако нямаш оборотомер. Смятам ще можеш да си закачиш един термометьр - поне има датчик. Ама по интересното при Джаза е че никога не можеш да спреш климатика - когато прецени врьтва и през зимно време по малко :)) без да го включваш . абе нещо като полуавтоматичен режим .Японска му работа.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли не може го спреш, ми лятото ако искам да се пържа пак ли бачка ? Чакаи бре не може да е вярно нали има копче вкл - изключ по спомен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои може ли да ми обясни логиката на тая върховна простотия да лишиш една кола от наи важния уред????? 

Ти си си отговорил :yes: .

 

 

 

..... сякаш са го правили с цел да не отвличат вниманието на водача с "излишни" уреди,....

На това може да клъвне, евентуално някой малоумен.

И това с "отвличането на вниманието" е редовно им глупаво оправдание, особено важи за осветлението на бутони, копченца и разни други - разбираш ли "за да не разсейват водача", а то реално е точно обратното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа да, не трябваше да ми напомняш за копчетата че се вбесявам в тъмното като взема да търся къде са копчетата за ел стъклата, и като не мога да ги напипам инстинктивно поглеждам на там , не че ще видя нещо в тъмницата, ама това си е разсеиване. Виж дедрата светеше като димитровградско стрелбище, всяко едно копче, всяка една врътка-красота. Тука мъждука само един километраж и може би средната конзола, да не забравяме и наи важната мъждукаща екстра която пък не пропуска да изгуби тая така полезна екстра за нея като се прецака- часовника :) Понякога много им се ядосвам, сякаш електрониката им е чужда и сякаш колите им са евтини за да нямат елементарни неща :rant:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно така - включено изключено е когато ти искаш да го пуснеш - с копчето.

Обаче ако му се стори влажно дори и с изключено копче - той врътва малко да изкара влагата . Това го прави и при хладно време не зависимо че не си му пуснал копчето :punk: . Абе Японска умна работа !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не опростяване и по - изчистен дизайн, ами... направо си е изпростяване. Да не знаеш как ти се движи температурата.

Ако са целили да има повече прегряти колички, а оттам и повече парички за части - успяли са...  :ebanjeee:

К'во се случва, ако тази велика светлинка на инженерната мисъл каже " пуф " - ще си караш, докато буталата и те дойдат да видят, що така никой не свети... :lol:

Аз и друго съм си мислил - дори и да имаш стрелка, не може ли на някоя умна тиква да му хрумне, да сложи едно зумерче. Като тръгне топлото нагоре - хоп, сигналче. Щото по принцип имаме две очи, а в лютеницата се отива за секунди. Мдааа!

п.п. Ей за т'ва няма да си купя Джаз - загубиха един клиент... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави я виж  дето е сенника и огледалцето за червилосвне и китосване, може па там да е  :tooth:

 

Като ти е толкова зор - ми махни термостата... малко ше лапа ама поне няма да правиш основен всеки месец :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

п.п. Ей за т'ва няма да си купя Джаз - загубиха един клиент... :punk:

Загубиха двама :)  за зумерчето си прав, какво пречи да има :)

Плеърче, аз ако я имам ще си сложа термометър ама не е там работата, да не ми се е паднала от снак с награди че да трябва да я доизкосурявам, все пак плащаш към 5-6 бона за 12 годишна кола  и няма елементарни неща. Като нова също не е била евтина въобще все едно е правена в германия, макар че в случая обиждам германската инженерна мисъл която толкова не харесвам, но тва и в немско го няма :)

Колкото и да съм фен на марката немога да си затворя очите и на черното да кажа бяло :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото нещо, което ми направи впечатление бе това. Само лампа, която едва ли не ти казва - "сега може да се потегли безопасно".

icko22 ,  ако беше ориентирана само към жените, щеше да минава на автопилот,  когато червилото се опитва да натисне спирачката (ще извинят дамите, че не са невидими докато го правят) :)

Fit също няма, очаквах да е само при Jazz. Явно на който много му липсва ще трябва да си постави "gauge",  тоест първият "силов" тунинг :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за информацията за червената лампа, не съм се впускал още в такива проучвания.

По повод на климатика и аз нямам оплаквания да взима сам решения.

 

Иначе примерно при някои германки без индикатор за температурата решението е заложено в меню, което не е потребителско. Данните излизат на дисплея на радиото с малко ровене как да стане...

 

п.п.  Не се наемай толкова да категоризираш стрелкоманиаците, че ако знаеш какъв шамар изяжда....направо си плаче за данни в реално време  :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въпроса е принципен :) а и не е нужно да сме карали или да притежаваме такава кола за да я коментираме, и точно по тоя въпрос да ги защитаваш инженерите не съм съгласен, тея същите инженери които пуснаха модел с един единствен двигател!!! Опппп сори два еднакви двигателя с 5 коня разлика що за щуротия е това???? Явно същите те са сторили същото и с ЦРВ1 два мотора еднакви, ако щеш :) Да не пропускаме и ХР-В със същата съдба, два еднакви мотора с малко разлика в конете, не е като да е станало случайно, но не мога да им хвана логиката :) Но това е друга тема да се върнем на стрелката. Ами ако термостата ми отваря по рано? или не затваря на време и колата ми работи на 75 градуса вместо на 90, аз как да знам :) Това въобще не е рядко срещано явление да ти отваря по рано термостата. А тази червена лампа чеква ли се на всяко даване на контакт че да я знам че работи? А и едва ли е диодна че да я пишем вечна, ако е обикновена как да и вярвам че това не и е било последното светкане? Въобще несериозно е да се оправдава липсата на стрелка, сложили ми една торба бубини пък една стрелка им се досвидяла :) За уредите по таблата от 90 год може само да си мечтаем, макар че те в повечето коли се заменят от борд компове които при Хонда пак липсват :) нормално, що да се разсейваш с температура на масло, налягане на масло, волтметър за заряд на аку, и прочие излишни данни, когато си просто един ползвател дори и стрелка на бензина не е нужна и оборотомер, щом работи мотора за какво  ти е да знаеш с колко оборота работи :) Ицко моите уважения към тебе бате ама не ги защитаваи, аз не омаловажавам малката кокетна количка с голям простор вътре, много икономична и уникално безпроблемна, която е спечелила доста призове за наи надежден автомобил, но ме дразнят с техните по японски цигански работи :) Не е само Джаз ето и ЦРВ една педя изолация няма, Акорд висок клас кола няма елементарен борд комп, и като добавим и оскъдната модификация от мотори и направо им се чудя, а виж преди години не е било така, един сивик 5 има повече мотори от ЦРВ, ХРВ и Джаз взети заедно. Акорд 6 поне за 4 мотора се сещам, Сивик 6 и там се сещам за 5 мотора. Та така въпроса е принципен, за един важен уред от таблото. Тои няма да ме спре да си купя Джаз ако реша следващата градска кола да е  автоматик щото аз уред ще си сложа :) Сега забелязах че и 3 ген на джаз няма стрелка, но за сметка на това има показания външната температура, какъв прогрес :tongue1: явно тя е по важна от тая на мотора :D  Та така Ице , друго си е стрелки да шават, една информация повече винаги  е по добре от една по малко :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с липсата на данни съм го решил с допълнителен OBD компютър,които ми чете лайв параметри на автомобила.Използвам и за диагностика.Относно стрелката-и др. Японски еквиваленти в класа са така( ярис).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, от малкото ,което съм прочел в този форум ми прави впечатление ,че за теб всичко опира до игра на думи и да напишеш повече от този идиот,който не е на твоето мнение. Сигурно сега ще напишеш един ферман в отговор на моето мнение. Човек ти даде отговор ,че според него нещата са си съвсем наред. Ти почваш да говориш за други модели за еднакви двигатели , за борд компютри,за какво ли не.Приеми ,че Хонда са решили така и са го направили по този начин в този модел. Та ти изброи толкова много кусури на почти всички модели на Хонда, изглежда или си мислиш ,че незаслужено не са те взели като инженер при тях или Хонда е голям компромис за теб. Мисля ,че всеки фен тук е добре запознат с оборудване ,политика ако щеш и странностите на тази марка. Ако си вземеш Ситроен вътре сигурно ще ти изпишат с какъв пулс караш , колко ти е кръвното и какво е на шофьора пред теб и зад теб. След няколко години една по една екстрите ще отпадат. От моя опит каквото има в Хонда то винаги работи. Аз избирам този вариант.Палиш Джаза и караш леко докато е още студена. Светва ти зелената светлина и вече можеш да си я форсираш. Това е - просто и ясно. Светне ли ти червената имаш проблем. Приеми го така - че за всичко друго са помислили от Хонда. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Слави и двете лампи се чекват при всяко даване на контакт, и това че лампата можела да изгори, ами същото може да се случи и с със стрелката, така че спора е излишен всичко е въпрос на вкус, като е толкова голяма липсата на стрелка за температурата, марки и модели със стрелки колкото щеш. :)  Относно двигателите и мен понякога ме е дразнело това че няма голям избор, но пък от друга страна предпочитам да нямам голям избор от двигатели но да знам че който и да избера от тях ще е изключително надежден и безпроблемен. Щото VAG бълват по 100 различни двигателя на модел, ама като се сетя какво е качествотот им напоследък ми е жал за собствениците им. Така че всяко едно решение взето от инжинерите е оправдеано по нянкакъв начин, това че ние не можем да го разберем не го прави непременно тъпо и лошо. И мен на 9ката в момента много ме дразни че мога да сменя показанията на борд компа само когато колата е в спряло положение, но хората са преценили че е по-добре да спасят живота на един скучаещ шофьор каращ със 100 например да се блъсне в следващия стълб докато се рови в менютата на борда, отколкото да си спестят благословията на 100 други скучаещи за това че са ги лишили от това "невероятно забавление" докато шофираш. :beer: :beer: :beer:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да изгори стрелкта - май е трудна работа?Иньче лампата червента е добра като идея особенно за жени, ама липсата на стрелка е гадно !Ще спомена голф 2 - 1.6 GTI ,ами здрава каруца но сьс стрелка и написани градуси и лампа в един уред - тва ми беше пьрвата кола като ученик, и след това като я нямаше лампата на други коли кьдето имах ми беше криво но свикнах.А тея пусти Хонди пьк сьс стрелки ама ни една цифра нямат - ходи брой 15 чертички и ги дели да разбереш на колко градуса е или пьк резервоара сьщата трагедия !? Общо взето им куца здраво информативноста на тези контролни уреди ! Японска му мисьл. Та с лампата според мен е по добро положениет че на жената ми е писнало да и казвам как да ги гледа тези стрелки без цифри , но за сметка на това с безброй чертички :)))Ако имаш липса на антифриз и запалиш двигателя как ще разбереш като нямаш стрелка ? Единия вариант е като не духа топло ама ...нещо трябва да са измислили за този Джаз .А акордеон 7 наистина няма двигатели много еле тези 190 к.с и по малкия няма почти никаква разлика освен в разхода на гориво :)

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нима не сме чували - "Абе, карах си, нямаше проблеми, но изведнъж,  стрелката сочеше 12, а моторът беше станал на варена тиква"?

Е, ако е имало лампа, а не стрелка? Дали е нямало да му светне, че мирише на тиква?

 

Лампи или стрелка - въпрос на инженерно решение и потребителски вкус. Погледнато отстрани, все тая - важното е да работят и да се наблюдават. Още помня инструкторът ми, който ме перваше зад врата и викаше - "Гледаш ли си приборите? Те са за това!".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях взел на жената една микра 1,2 бензин  и тя нямаше стрелка . Но беше супер удобно , синя лампа светеше до де не е загряла и после нищо. Ако почне прегрява  светва червена . И двете се чекваха при всяко палене. И мисля че  по удобно даже, защото светещата в червено лампа се забелязва веднага , докато стрелката  като отиде в червено  , много хора няма да го усетят. Все пак доста хора са шофери не монтьори , и  е по лесно да запомни че светне ли червена лампичка спираш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" ... каквото има в хонда то винаги работи " не работи винаги, колега..., може да ти се иска, ама не става.

Не знам защо си се определил като " идиот ", ама поне не обиждай другите колеги - защото и аз като Слави обичам да си играя с думите, сигурно мога, ... затова.

Още мога и да живея различно от принципа " Моето ла...но не мирише " - казвам си мнението, дори и да имам десет Джаза в гаража, ако ме разбираш. Чувал съм, че за това се искат топки, ама не от ония за билярд.

Изведнъж прегледното и изчистено табло се сдоби с два уреда - лампички, вместо един. Що да не, нали е " инжинерно ".

Това да си " фен " не значи фирмата като ти сервира нещо, да почнеш да охкаш и ахкаш колко е велико, без да мислиш.

Ама гледам, че това е тенденция от един определен набор насам - сигурно са чипосани потребителчета. Даммм...

Колко ще се посмее колегата пак не знам, но потребител Stanchevvv има стрелката за " екстра " и даже гледам се радва, че " една по една екстрите ще отпадат ".

Сигурно след няколко години ще има тема -

" Защо, по дяволите новия Джаз няма педали и волан "...

А новите матрични потребителчета, смеейки се ще отговарят -

" За какво са ти тия екстри, сядаш и се возиш... Нищо не правиш, не може и да сбъркаш. Умните са го измислили, ти не разбираш... "

А ние закостенялите просто ще си го преместим в другия крачол, продължавайки да си играем с думите, щото можем!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквано влизаме в коловозите на баналните форумни спорове. Hunter,обичаш да играеш с думите сигурно защото САМО това можеш. Научи се да четеш правилно думичките и ще усъвършенстваш още едно тяхно качество! НИКЪДЕ не съм нарекъл Слави идиот , а иронично нарекох всички несъгласни с неговото мнение като идиоти. По същата схема се раждат и интригите и клюките и конспирациите ако щеш ,та даже и една игра наречена развален телефон. Иначе си сладкодумец, ама файда ник'ва ;)  Аз мисля да не продължавам в играта на думи ,понеже знам колко смешно изглежда отстрани и колко може да се разводни темата. Поддържайте добрия тон и си използвайте топките по предназначение,защото тия с топките сте на изчезване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко нещо с времето си, особеностите си  и почитателите си.

 

Някога, почти никой не е искал жена, която не може да прави мусака и да върти къща. Така де - да готви, пере и чисти.

Сега обаче, почти всеки е готов да вземе жена, дори да може да прави само "муцки" на снимки във фейсбук.

 

Онова, обаче, което винаги е било, и е "на мода" при нас, българите, е незачитането на чуждото мнение, особено, ако не може да бъде проумяно или просто не се харесва - умният се прави, че не разбира думите на простия, за да не го помислят и него за прост, простият пък, не проумява изказаното от умния и го обявява за лаладжия и "ко ми са прайш ве?".

 

Питам се, кога аджеба, ще ни светне лампата, че така се форум не гради, еле гражданско общество?

 

П.П. Моля, само не започвайте един по един да се разпознавате като "умни" и "прости", че мазалото е в кърпа вързано! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе не знам къде влизате ама някои хич ги няма !

 

И аз съм фен на Хонда но не до там че неизмислените и непреценените неща да не им ги спестявам !

Тва с термометъра си е пестене на пари т.е. един измервателен уред по -малко и си заслужават една Българска да отнесат !

Ами че те утре ше ти турят 20 лампички за километраж и 10 за обортомер евентуално и пак ще ги напсувам естествено и ще им подмина модела.

 

Много псувни са отнесли и термометъра за антифриза и измервателя за горивото - за къв чеп са ми амнайси еднакви чертички без цифри и без нищо - трябва да ги броиш.

Ще слагаме сега ОБД че да следим къде , коя чертичка кво значи . ебаси Японската техника - пълен та...шак! Чесложи примерно 3 чертички за нула,среда и максимум и готово, като ще е без цифри........

 

E тука има едно табло - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392743552548429&f1=details&slink=5ub57l

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що са бииите бре :)satnchevvv  е прав, аз се чувствам длъжен да уважа колегата пуснал пост и да му отговоря, било то и малко заядливо или закчливо :)

Ицето е прав, тои единствен се опита да защити японеца и да ми даде разумен отговор защо липсва стрелка ( между другото не знам дали сте на ясно но 90%  от стрелките имат и лампа за прегряване, ся японеца яко я няма си е негов проблем, така че вдигне ли се темп лампата светка и върши същата работа като и червената лампа на джаз) Да ама не му се връзвам но основанията, на останалите също, аз съм на години не съм тинеджър като вас и си искам стрелката :)

Hunter е прав, вс еще се намери някои дето и среден пръст да му покажеш все ще му хареса :)

Драгоичо също е прав, защото сега всеки ще си помисли че на него се показва среден пръст :)

iso_eu също е прав, фен не фен и аз много ги тача че са здрави и безпроблемни но не им спестявам и псувните (кои неграмотен японски идиот навря поленовия филтър зад тая планка да му исънат жълтите ръчички) Иначе спокоино, това се отнася за всяка марка която съм имал, не го приемаите лично за тази "уникална" марка, защо знам че някои от вас като кажат Хонда и мед им капе кат чели кои знае кво :)

И сега какво излиза че аз съм крив, щото не ми харесва опростеното табло на Джаза :) но мир да има, виновен :( повече няма да богохулствам.

Ето пак стана ферман и Станчевв ще ме критикува, но го съветвам да обърне внимание на повечето ми постове за преобладаващите в тях иконки, в тази тема също :) много на сериозно ги вземате нещата момчета, не е на добре тая работа :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другарю stanchevvv, виждам че си се напънал да родиш нещо читаво, ама... не ти се е получило, да знаеш.

Ще пиша по - простичко, а дано ме разбереш.

Точка 1 - покажи ми точно къде видя да съм казал, че си нарекъл Слави идиот...

Точка 2 - дори и в последните ти пост пак си написал, че колегите ти са " идиоти " , малко иронично ама, що да не...

Точка 3 - какво мога и какво не мога изобщо не е твоя работа - писането с големи буквички не е хубаво, нали знаеш...

Точка 4 - от цъкането на минуси по мненията на хората няма да ти пораснат топки, от мен безплатен съвет...

Спирам, че нещо не обичате разбрах ферманите с Icko - гледам и той, да не остане по - назад тряснал едно минусче.

Така ще е..., иначе уважавате чуждото мнение...

п.п. Днес е 3 - ти март, наздраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, хора! Изкарайте усмивките и оставете дразгите! :)

 

Всеки тук е псувал на японски. :D И аз псувам ежегодно поне веднъж, особено когато сменям горивен филтър - все едно е предвиден да се  сменя от гинеколози - не можеш едновременно да го видиш и хванеш. :D

 

Хрумна ми, мисля, добра идея - някой да пусне тема в Офтопика -

"Какво ме дразни в колата ми и защо, мамичката му, са го направили така?" :ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Hunter, минусът съм го сложил за да разбереш че с поста си, в който ни убеждаваш, колко си добър в играта с думи и какви "големи топки" имаш, само разводняваш темата и форума и като цяло е напълно безмислен в контекста на темата, нямам нищо лично против теб. Айде наздраве и малко по-весело празник е все пак. :beer: :beer: :beer:

 

п.с. Надявам се модераторите да изтрият това ми мнение и доста от другите че да остане нещо смислено в темата, съжалявам че им отворихме малко работа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те трябва цялата да я затрият, щото никои смислено не може да каже защо няма стрелка :) Ако някои го стори може да остане само неговото мнение , като отговор на въроса ми от първи пост :) А до тогава на здраве, хубавото е че бъдещите модели които очакваме да станат по нашия джоб предлагат достатъчно и като визия и като екстри :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави с риск да те разочаровам тотално, ще ти кажа че на девятката нямам стрелка на скоростомера. :lol: :lol: :lol:  :beer: :beer: :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е чаи ся, стрелка няма, ама има цифри :) аз като казвам искам си стрелката не го казвам буквално, искам си подробната информация така да се каже, ако искат и с цифри да ми я направя още по хубаво ще показва градус по градус, модерна работа :)  8 сивик много хора не я харесват и то това съм го чел тук в форума, аз пък мисля че тя е изпреварила времето си с поне 10 години, това е едно от нещата които харесвам. Няма няма и изригнат с някои модел като от космоса, абсолютно нова концепция, виж сивик 7 какво мяса, виж 8 къде отиде :) Но това пак е друга тема :)

Идеята на Драгоичо за тема в ОФФ е чудесна ама да я пусне тои че мен вече ще ме линчуват :) пък аз ще съм първия писал :) но срещу всяко едно което не харесвам ще пиша други 3 които харесвам :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те трябва цялата да я затрият, щото никои смислено не може да каже защо няма стрелка :) Ако някои го стори може...

 

Така е - трябва! Защото, кой би бил тоя някой? Баба Ванга, бай Вангел? Някой, работил по проектирането на модела? Или внук на бай Соичиро? :zen:

 

Единственият смислен отговор, стои в няколко мнения по-горе - така са го направили и върши работа! Пък защо точно... бешлиму японската мисъл :ph34r:

 

Хич, ама изобщо хич нямам претенции за последна инстанция, та наистина... темата... модераторите... таковата... метлата, нали! :)

 

П.П. И без лоши чувства. :)

 

П.П.2. Горно се чете "И" интервал "без" интервал "лоши" интервал "чувства" точка. А, не "ибе с лоши чувства" :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...