Krasi-mir 1561 #41 Отговорено 25 Април, 2014 (Редактирано) Ми за мен "смяна на масло на всеки 45К км" означава смяна на (цялото) масло, а не само освежаване с онези 3 литра. И не мисля, че така е направено (да се източва 3 литра) за кеф на японските конструктори. По-скоро конструктивно маслото от автоматичната кутия не може да се изстиска без да я разглобиш на съставните й части. Редактирано 25 Април, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #42 Отговорено 25 Април, 2014 Чакаи сега, тея 3 литра през каква пробка се източват, и през къде се източва всичкото ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #43 Отговорено 25 Април, 2014 Най-ниската точка на кутията. Точиш 3 литра, обаче в системата (канали, торк-конвертор ...) остават още ... не знам точно, 4-5-6 литра масло, които можеш да източиш само с пълно разглобяване на кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #44 Отговорено 25 Април, 2014 (Редактирано) На 45-60 000 км правиш така нареченото флашване т.е. опресняване на маслото. Сега дали е 3.200 се гледа точно във спецификацията или колкото източиш толкова наливаш. Само че има значение дали колата е запалена и дали маслото е топло или студено когато се измерва на щеката Останалото масло т.е. всичкото може да е 7.2 т.е.пак се гледа спецификацията се сменя само когато се наложи да се разглобява кутията ! Затова първоначалната смяна на чисто нова кола е към 60120 000 км и 48 или 96 месеца в зависимост от предписанието на производителя и режима на каране. Масово се спекулира и те карат да плащаш цялото масло което през пробката няма как да източиш. Въпреки че има незнам си какви машини които точят под налягане пак могат да те излъжат. Голяма част остава от маслото остава във самия хидро траснформатор. На Хонда кутии най-добре е да се слага оригинално масло на Хонда ! Краси и как го сменяш цялото масло ако не е тайна ??? Я пак си прочети упътването как се сменя и ще разбереш че става въпрос за флашване ! Няма производител на хидро трансформаторни кутии за леки автомобили да изисква full Смяна на масло на 45-60 к км. При всички се прави флашване. А като имаш излишни пари си го сменяй цялото на 45 .... Да ти кажа карам пета кола автоматик различни марки и мога дати кажа че и в офицялните сервизи които не лъжат се флашва маслото с около 3 литра . Хидро-трансформаторното масло не е за смазване ! http://www.motul.com/bg/bg/products/recommendation Ей тука си цъкни колата и виж за скоростите какво пише колко литра и кога е първата смяна . Редактирано 25 Април, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #45 Отговорено 25 Април, 2014 (Редактирано) Требе да си прав ... прецакал съм се. Погледнах, какво казват русначетата - цялата система събира 6.8 литра, на смяна се източва 2,9 литра. Смяната е през 40К км., или 2 г. Явно едно време съм разбрал грешно, че на 40К се прави пълна смяна. Иначе пълната смяна е - загрят двг, респ. скорости, точиш 2.9-наливаш толкова. Караш няколко километра, и пак точиш-наливаш. Така общо 4 източвания-наливания, т.е. 12 литра масло. Другия начин е, както казваш, с машина под налягане. А нивото на Хонда се мери на загрята до работна температура кутия, и загасен двигател. Редактирано 25 Април, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #46 Отговорено 25 Април, 2014 (Редактирано) Батка - вземи се събуди ! За първи път чувам някой да сменя 4 пъти маслото и 4 пъти да кара колата .....и защо точно 4 пъти ???? кой ти проми главата с тези щуротии ????? Пак ти казвам -Хонда кола в гаранция в офицялен сервиз в Германия не прави това което споменаваш .... Що не слагаш 6 пъти караш и т.н.....къде го прочете това - какви са тези руснаци ??? Пак ти казвам оригиналното масло не се пипа 120 000 км, след това се флашва по 3 литра накъде ....вземи една сервизна книжка и прочети задължителните обслужвания ! ПП За съжаление много си се прецакал....оригиналното масло на Хонда е същото което слагаш и след гаранцията. Защо сменяш 12 литра след като кутията ти събира 6.9 литра !? Как го пресметна и къде го пише това. ПП2 Пълна смяна се прави само ако разглобиш кутията на парчета ! т.е. за да я разглобиш явно нещо си прецакал или прегрял и маслото хидравличното се е повредило-замърсило ! ПП3 На загасен двигател можеш да мериш маслото на двигателя но не и на хидро-трансформаторна кутия пък било то и на Хонда ! ПП4 за твоята Хонда Капацитет : Капачка на маслото 2,9 литър Сервизно пълнене : Капачка на маслото 6,8 литър Пълнене от сухо състояние Use : Нормално Интервалите : Проверка 40000 км / 24 месеци : Смяна 80000 км / 48 месеци Продукти : MULTI ATF : DEXRON III Редактирано 25 Април, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #47 Отговорено 25 Април, 2014 Лично съм питал в Бултрако в сервиза за прословутото масло и там ми казаха, че се сменя само по около 2,9 литра, смяната на три пъти ли колко беше ми каза, че се прави само ако има някакъв проблем в кутията, за да й се направи пълна профилактика, понеже бях чел тука, че някои правели едни луди профилактики и от сервиза на Хонда ми казаха, че това са пълни глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #48 Отговорено 25 Април, 2014 (Редактирано) Пффф- този път Бултрако са прави ! Пак Ви напомням това масло не е двигателно т.е. не се използва за смазване , а за предаване на енергия..... На една автоматична кутия ако почернее маслото е за изхвърляне защото е почнала да се разрушава...кутията ...невъзвратимо... http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/1d12fe8206354d34f66c37e0cf494642/automatic/ http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/e0677321b99f5d7a84e02bec0525516d/111o/ Редактирано 25 Април, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Миро 01 2 #49 Отговорено 26 Април, 2014 Благодаря на всички за съветите. Много ми помогнаха. На 24.04.2014г. и аз минах в гилдията на Хонда. Купих си Хонда ЦР-В бензин 2007г. Септември месец с ръчни скорости. Единственото което ми направи впечатление е че е мудна. Представям си на автоматик какво е. Определено с автоматични скорости е много много добре но качих се и на автоматика и не ми хареса. Това е мое мнение. Доволен сам от колата. Има външни леки забележки но все пак е почти на 7 г. Разбира се че ще поместя снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #50 Отговорено 26 Април, 2014 Краси ще ме подведе и мене Аз затуи го питам от кви пробки източва, ама нали е стар автоматаджия пък аз автоматик през плет не съм видял щях да му се хвана, и като сметнех кви пари се дават за масло на 40 х .км.................. Нарочно го направи, иска да ме откаже от автомат Краси току що си спести 9 литра масло на другата смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #51 Отговорено 26 Април, 2014 (Редактирано) Миро 01 Честито и много безаварийни км. Да не забравиш да си правиш редовна проверка на клапаните ! Не че е муден двигателя ама малко му идва силата на това купе. Ако пробваш същия двигател на Акорд ще му усетиш тръпката ....кара те да ставаш хулиган. Като искаш бърза Хонда с 4x4 вземаш един Honda Legend SH-AWD и си готов за гонки а и AWD е супер не е като на CRV 4x4 да сработва като пробуксува чак. . http://www.mobile.bg/11397568759443993 Пък Краси явно от страх го сменя толкова много това хидравлично масло ? Негова си работа.... То и на ръчните скорости не може да източиш всичкото масло при смяна ама. Дали си с ръчни или автоматик вървят една идея по различно - все пак няма да гониш милисекунди на старта . Е автоматика харчи малко повече. При градско шофиране - автоматика е просто уникален, който свикне не слиза от такова нещо. Хем караш с един крак , хем хапваш баничка, хем не тръгва по баира назад без спирачка, хем превключваш скорости без да бараш лоста по 100 пъти на ден в Софийското задръстване у центъра. И най хубавата екстра е за млади шофери е че няма гасене този двигател освен с котактния ключ и избягване на : . Редактирано 26 Април, 2014 от iso_eu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #52 Отговорено 26 Април, 2014 Ех ако не бяха толкова скъпи тия легенди Между другото скоро в един друг форум един пич си взе ЦРВ,което Бултрако му внесе от Германия.Та сигурно и с легендите може да се направи тоя номер.Разбира се човек трябва да има пари да го направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendjurov 0 #53 Отговорено 3 Май, 2014 Дамата карала колата от първия пост явно се казва Юрген..... 3л - за автоматик - само доливаш към старото почти 50 % ново масло ако искаш да е ПОЧТИ сменено маслото в скоростите - тогава наистина трябва да повториш процедурата с 3те литра няколко пъти - винаги остава 50% в ск.кутия смес между новодолято и старо. Заводски предписаните сервизни интервали са чудесни за гаранционни коли - но ако имаш човек в сервиза сигурно би ти казал все пак да не изчакваш чак толкова километри....... На някои нови коли сервизния интервал за смяна на масло е 30хил(или 1-2 години - това никой не го казва- километри или месеци) - киначе следват я прецакано турбо (за тези които имат) - якотракащи клапани или други изненади- лично мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #54 Отговорено 3 Май, 2014 Благодаря на всички за съветите. Много ми помогнаха. На 24.04.2014г. и аз минах в гилдията на Хонда. Купих си Хонда ЦР-В бензин 2007г. Септември месец с ръчни скорости. Единственото което ми направи впечатление е че е мудна. Представям си на автоматик какво е. Определено с автоматични скорости е много много добре но качих се и на автоматика и не ми хареса. Това е мое мнение. Доволен сам от колата. Има външни леки забележки но все пак е почти на 7 г. Разбира се че ще поместя снимки. Честито, най-накрая се спря на нещо и си купи - дано си попаднал на правилния екземпляр. Покажи някоя снимка и разкажи малко история - нов внос ли е и от къде,на колко км., и т.н.... п.п. Абе защо ми се струва, че Слави има пръст в избора, или се бъркам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #55 Отговорено 3 Май, 2014 (Редактирано) pendjurov -ти какво караш че нещо не пише в профила ти ? За ХИДРОТСАНФОРМАТОРНА кутия ли ? И за кои коли -модели се сменя на 1-2 години ??? Дай инфо моля те и за кое масло ? Те сигурно в гаранционните сервизи се учат от вестниците Може и всеки месец да си ГО сменяш по 3 литра - щом си по от Японците ! Или си представител на сервизите къде вземат по 20-60 лева да вдигнат щеката на автоматика и да кажат дали има масло ПП Месеците също се казват - пишат ама няма кой да чете явно.... Колко често си сменяш маслото на хидравликата ? Маслото на двигателя нищо общо няма с маслото на хидро-трансформатора. Редактирано 3 Май, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #56 Отговорено 3 Май, 2014 Честито, най-накрая се спря на нещо и си купи - дано си попаднал на правилния екземпляр. Покажи някоя снимка и разкажи малко история - нов внос ли е и от къде,на колко км., и т.н.... п.п. Абе защо ми се струва, че Слави има пръст в избора, или се бъркам? Аз само показах пътя, той сам пое по него Де беше тръгнал да дава по 15 за 2 ра ген що да не вземе трета за 19 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #57 Отговорено 3 Май, 2014 (Редактирано) Мдаа - Бате Слави добре че го вкара у правия път - поне има фаца и комфорта е друг на 3-ката. Абе тези 2-ки много пара им търсят пък са без покритие за парите. http://www.mobile.bg/21395181360591956 Тази ако беше автоматик щеще да е огън ? Редактирано 3 Май, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #58 Отговорено 4 Май, 2014 (Редактирано) Абе интересно е че все пак има автоматици дизели от тея, на комшииката колата е към 2010 година и е автоматик, ама каза че спецялно си я поръчала така и бая е чакала. Ся ще я дебна да я покара още некоя годинка и да вземе да я продава Редактирано 4 Май, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #59 Отговорено 4 Май, 2014 Благодаря на всички за съветите. Много ми помогнаха. На 24.04.2014г. и аз минах в гилдията на Хонда. Купих си Хонда ЦР-В бензин 2007г. Септември месец с ръчни скорости. Единственото което ми направи впечатление е че е мудна. Представям си на автоматик какво е. Определено с автоматични скорости е много много добре но качих се и на автоматика и не ми хареса. Това е мое мнение. Доволен сам от колата. Има външни леки забележки но все пак е почти на 7 г. Разбира се че ще поместя снимки. Ами, ако си карал някоя бегачка преди това ще ти се стори мудна И аз като се качих на СРВ-то след прелюда ми ся видя мудно, ама сега като я сравнявам със служебния Форд 1.4, 80 коня ми се вижда самолет. Все пак 10.2 сек. до 100 не е никак зле, в сравнение с другите СУВ-ве от този клас. Да не кажа, че ако сравниш техническите данни с другите подобни джипки до 170 коня ще видиш, че ЦРВ-то е най-пъргаво! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #60 Отговорено 4 Май, 2014 Има автоматици дизели но са от по новите години. Таман да посъбереш повече пара за нафта и да им станат малко по реални цените.И от акордите дизелаци с автоматик има особено комбето изглежда перфектно сравнение със старата комба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #61 Отговорено 4 Май, 2014 CR-V, дизел, автоматик ---> 3-та ген., след 2009-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uhiaan 1 #62 Отговорено 8 Април, 2015 Относно мнението на Мемbers за RAV и Subaru , карам Honda CR-V автоматик 150 , втора генерация . За сравнение с RAV не може и дума да става , стобилност , демараж , а за бързината на набиране .... ако си с рафа ще ти се стори че си объркал посоката на движение и си тръгнал обратно ,Явно не си карал а само си виждал CR-V . Subaru е доста по добър катерач от Honda , това е Members ....Има и тестове просто ги виж , ако нямаш възможност да караш CR-V..... [*]Members [*] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове