Jump to content
stanislavhdj

Масло за CR-V

Recommended Posts

Здравейте колеги имам cr-v 98 г от няколко дни и искам да питам какво масло и колко да купя за смяна на двигателя (ориентираха ме към repsol) и от къде в пловдив е най-добре да да си купя филтрите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=89090&page=2

От колегата - хем ниски цени, хем оригинални масла.

Виж има каталози на Мотул и кастрол кой тип е за тебе.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Интересува ме коя марка двигателно масло е за предпочитане и на колко хиляди км. се сменява ?Колата е CR-V 1-ва генерация, 2000г, 147 коня, 2000 кубика. Предлагат ми наливно белгийско Wolf (нещо такова беше) или френско Total. Как да разбера белгийското на колко хил. км. се сменява? Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не ти препоръчвам нито едно от двете. Не зависи от маслото кога да се сменя. Ако си обичаш колата, сменявай между 8-9 к.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.oil-club.ru/forum/topic/5210-kapelnaja-proba-masla/ - лесен тест за проверка доколко маслото си е отработило живота - капва се на хартия за принтер и се чака 12 часа доколко се разлива. Общо взето съветите са да се сменя на около 300 мото часа - защото според стила на каране това са и 5000 и 20000км ...

 

За твоя двигател се препоръчмат 5w30 или 10w40 масла

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 "Ръсти", а ако не ти се чака 12 часа, можеш да минем да се видим и да ти го замеря веднага. :)

И 5w40 да сложи, пак ще е доволен мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета попаднах на това: ENEOSМасло No 1 в ЯпонияКакво ще кажете, това ли да купувам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как го мериш? 0-о

 Сорка, сега видях. Лубричек се казва "машинката", мери най общо казано до каква степен се е замърсило маслото с влага; гориво; нагари .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде я взе и колко пари :)

Енеос номер 1?? хехе, в Япония, може ама ако си вземеш енеос от Япония, тукашния не е нищо повече от нормално що годе читаво масло, има масла с далеч по добри показатели от него, питаи учените глави тука, те знаят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Поръчах си я от производителя :) упс 100-ина долара мисля

Ако имаш съмнения в някое масло, пусни по някой колега дет идва към софето 5 грама и ще ти кажа как е. Общо взето за лична употреба не си заслужава да се дават парите (мое мнение), ако не беше за магазина, никога нямаше да дам пари за това да си мерна веднъж годишно маслото.

Редактирано от assfull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде я взе и колко пари :)

Енеос номер 1?? хехе, в Япония, може ама ако си вземеш енеос от Япония, тукашния не е нищо повече от нормално що годе читаво масло, има масла с далеч по добри показатели от него, питаи учените глави тука, те знаят :)

Че в Европа енеос не е ли внос от Азия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама и аз това питам, ама никой не казва някоя марка висококачествено масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ми похвалиха Motul и мисля сега да го сложа от него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

и аз след ремонта на моята сложих Motul 8100 X-cess 5w40 и съм много доволен. Държи високо налягане и на загрял двигател, не го пипа за сега минал съм около 5к километра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

как го мериш? 0-о

 Сорка, сега видях. Лубричек се казва "машинката", мери най общо казано до каква степен се е замърсило маслото с влага; гориво; нагари .....

 

Хмм доста интересно.Само че няма кога да мина другата седмица :( Че съм на работа вече :D Пък го смених моето преди 3-4к км и искам да видя аджеба колко се е осрало :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Castrol Magnetic 10/40 от общите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Аз карам с масло Ениос 5w40 - 86 лв. за 4 л. И не сам доволен, защото двигателя не го хареса. На 5000км долях 900 мл. Да оточня нямам проблеми със сегментите като цяло с двигателя. Просто двигателя не го хареса. Найстина на ботилката пише че е номер 1 в Япония. Не се лъжи по това, наливат го в Турция. Иначе си го купих от представителството на Ениос за България за Пловдив. Намира се срещу хотел Родопи отсреща в търговийте. Препоръчаха ми да си закупя, масло Мотул само че от някаква фирма Проспиид , само там било оригинално. Намирало се срещо детска градина Каменица до Военна болница в Пловдив.Моито мнение е пробваи с мотул. Там продават и масло майче се казваше Бардон. За мотула мисля че струва 4л-75лв. А Баддон 4л - 68лв. Става дума за 5w40. ЛЕК ДЕН И ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ НА КОЛЕДНИТЕ И НОВОГОДИШНИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, едно бързо въпросче, до сега карах с Yacoo 10 на 40 - полусинтетика, сега съм поръчал 

MOTUL 8100 X-CESS 5W-40, мислите ли , че ще има проблеми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, че става дума за Хонда ЦРВ - 2000-та година, 147 коня, няма ремонти по двигателя, на газ е, на около 250 хил. км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте. Аз карам с масло Ениос 5w40 - 86 лв. за 4 л. И не сам доволен, защото двигателя не го хареса. На 5000км долях 900 мл. Да оточня нямам проблеми със сегментите като цяло с двигателя. Просто двигателя не го хареса. Найстина на ботилката пише че е номер 1 в Япония. Не се лъжи по това, наливат го в Турция. Иначе си го купих от представителството на Ениос за България за Пловдив. Намира се срещу хотел Родопи отсреща в търговийте. Препоръчаха ми да си закупя, масло Мотул само че от някаква фирма Проспиид , само там било оригинално. Намирало се срещо детска градина Каменица до Военна болница в Пловдив.Моито мнение е пробваи с мотул. Там продават и масло майче се казваше Бардон. За мотула мисля че струва 4л-75лв. А Баддон 4л - 68лв. Става дума за 5w40. ЛЕК ДЕН И ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ НА КОЛЕДНИТЕ И НОВОГОДИШНИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ.

 

Чак пък само там да е истинско :) другите да не го наливат в гаражи :) Аз мога да препоръчам друго място с гарантирано доказан произсход на маслото, внос от Германия. 5л последно взех за 54 лева 10/40 става дума, а 5/40 за 5 литра беше 76лв. Пиши в гугъл Билара, или Бипартс, момчетата са сериозно, няколко форума купуват от тях масло и ако имаше издънка сещаи се кво щеше да стане :)

Castrol Magnetic 10/40 от общите.

Ще съм много любопитен да дадеш на колегата да накапе уреда да видим кво ще покаже, особено от общата поръчка, демек уж истинско. Вярвам че резултата му ще е от личен.

Ще ми се и аз догодина да му дам да накапе с мотула ама кои знае ще се завъртя ли към София :)

Между другото, до сега винаги купувах Кастрола Магнетика от вносител дирекно, моя човек обаче напусна и сега като купих Тойотата се наложи да взема Кастрол от друг мои познат които продава авточасти и одавна ме убеждаваше да си купя масло от него за да се убедя че е истински.  Вярно че преди купувах магнетик 10/40 а сега купих еидж 5/30 но сефте попадам на туба която е запечатана с фолио след като и отвиеш капачката, отделно на капчакат аима щампа Кастрол странично върху релефа дето я хващаш да се развие, етикета от зад е мнголистен и башка има холограма. Веднага слезнах в мазето да видя тубите от вносителя които седяха, ами на фона на тая от еидж си бяха жив ташак, еднолистен етикет, под капачката никога не е имало фолио, маслото си миришеше на масло. Не съм имал проблеми с него но не знам защото магнетик е по нисък клас ли така го правят или са ми продавали ментаци. 5/30 почти няма миризма а ако я доловиш е приятна а не на масло, цвета му беше бистър и кехлибарен, тубата беше с код 900 а тубите от вносителя с 400. Сега искам Дроне да каже като взе Кастрол Магнатек от общата поръчка под капачката имаше ли запечатване с фолио или не?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, едно бързо въпросче, до сега карах с Yacoo 10 на 40 - полусинтетика, сега съм поръчал 

MOTUL 8100 X-CESS 5W-40, мислите ли , че ще има проблеми?

 

Нямаш проблем, дори ще и хареса, по добре е от 10/40 аз съжалявам че не взех 5/40, аа още повече съжалявам че от как я купих не и сипвах 5/40 не че и е станало нещо, ама ми е съветсно за нея :) все пак ми е най вярната машина през живота :) Та съм и обещал другата есен еидж или мотул еко клиин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за бързия коментар, защото офертата просто ме грабна днес взех го за 64 лева 5 литра + тубичка 1 литър :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави 5/30 не е ли друг клас ? След нова година ще ида при колегата да го замерим.Хем да видя аджеба колко е зле спрямо ново.Имам в багажника туба 1л.

 

edit: И моето беше запечатано с фолио.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видя ли, къв ли ментак са ми продавали от Мотобул, 5/30 наистина е по висок клас, и аз заради това си помислих че и фолиото на гърлото го има, но сега като ми казваш че твоя Магнател е бил с фолио явно не е до клас масло........ Кво е било тогава онова от вносителя не знам :) На никого вяра да нямаш е бати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехеее....ай сега станиол на гърловината ..ем и той пари струва... :yes:

У наше село - БГ всичко е възможно, даже и холограма ще ти напраят и станиол ще има и пак може да е менте...

 

Ама докато културата ни на маслоползватели :tongue1: :tongue1: :tongue1:  се върти около 10/40 или 5/40 ли....т.е. най-коментираните цифри за масло които абсолютно нищо не значат за качеството на даденото масло ....все ще е кофти положението.....

Ама не мога да разбера защо масово здрави коли се карат с вискозитет 10w40....и то зимата ...???

А и да на напомня ...освен коментирания единствено вискозитет има още мнооого сериозни параметри кой двигател с каква МАРКА и МОДЕЛ масло да се кара .

Щото от 10w40 вискозитет има от минерално до напълно синтетично,  хидрокрег и естерно   и обратното 105 вида масла със коренно различни характеристики....

 

И за съжаление карането на автомобила с кофти масло не се отразява веднага ....а след доста голямо време...

та затова няма калпаво масло :biggrin:  реално.

И също другия мит е че като не се харчи маслото от двигателя то видиш ли било мноо "ХУБАВО", а онова което го хапва било мноо кофти....

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много им угаждаме на наще коли, питаи италянците що е това масло и има ли почва в колата :) Има по важни неща в живота ама ние сме маи наи добрите стопани, и като да сме женени за тея коли. Аз примерно я поддържам добре за да е доволен следващия собственик като я купи от мен, маи така се получва, купувам, стягам , поддържам, малко карам и продавам :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.hondavodam.ru/statji/motory-honda-k.html

Ако трябва мога да преведа...

с 2 думи - за К-серията се препоръчват масла  0W-20 до 5W-30 и смяна при не повече от 10К км при "идеални уславия"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази статия сме я коментирали преди време в една друга тема. За БГ и 5W30 е допустимо, но тъй като никой не кара при идеални условия 10000 км е твърде много! Лично аз сменям на 6500 км. за да ми е мирна главата и досега проблем с хондовски двигател не съм имал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...