tonii47 8 #1 Публикувано 1 Февруари, 2014 Здравейте карам цр-в 99г. 147кс автомат та някой ако може да ме осветли къде му се намира буксата за диагностика И чистене на грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #2 Отговорено 1 Февруари, 2014 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyuboTodorov 0 #3 Отговорено 15 Април, 2014 Здравейте, много информация прочетох в този форум и в други такива, както и клипове като по-горния, но в моето ЦР-В 2000 г., 147 к.с. никъде няма такава букса на нито една от посочените локации. Искам да го закача на диагностика за изчистване на грешки, а в сервизът, в който ходя майсторите ми казаха, че по-старите японски автомобили били по-особени и нямали такива стандартни ОДБ букси. Аз ги изгледах странно, понеже 2000 г. не е чак толкова стар. Те се дупиха и оглеждаха, както и аз след това - няма и няма нищо. Моля, дайте съвет какво да правя. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #4 Отговорено 15 Април, 2014 (Редактирано) A такава букса видяхте ли някъде http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htm Това зеленото не е букса, а обикновена гума, в която са набутани двете малки букси. Под жабката, вдясно, зад страничния, пластмасов панел. Редактирано 15 Април, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyuboTodorov 0 #5 Отговорено 15 Април, 2014 И за това гледах, да, но не го видях, защото търсих под жабката, вляво. Ще проверя отново по-старателно. Това за трика с кламера ли? А има ли възможност да няма никакъв начин за интеракция с компютър? Защото и това ми мина през ума. Съжалявам за лаишките въпроси, ама тепърва прохождам в обслужването и стопанисването на собствен автомобил с марката ХОНДА, та, уча се, лека - полека. Благодаря за търпението и разбирането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stm 4 #6 Отговорено 17 Април, 2014 И за това гледах, да, но не го видях, защото търсих под жабката, вляво. Ще проверя отново по-старателно. Това за трика с кламера ли? А има ли възможност да няма никакъв начин за интеракция с компютър? Защото и това ми мина през ума. Съжалявам за лаишките въпроси, ама тепърва прохождам в обслужването и стопанисването на собствен автомобил с марката ХОНДА, та, уча се, лека - полека. Благодаря за търпението и разбирането При мен такава голяма букса като от клипа от първия пост няма ,имам такива две малки като линка от мнението на колегата Krasimir В случая с тези две малки букси какво се включва за диагностика -кой тип букса ?И с коя програма става ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #7 Отговорено 17 Април, 2014 Никога не съм правил диагностика с компютър, само съм гледал. Обаче с гледане ... Не съм виждал, и не знам, дали има кабел за тези двете, малки букси. Ако има, би трябвало да е преход/адаптор, в който да се включат двете букси, а другият му край да се включи в стандартния 16-пинов кабел на диагностичния компютър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rahneff 0 #8 Отговорено 18 Април, 2014 Колега.Явно си отишъл в неправилният сервиз.И по добре, че не са ти спретнали диагностика, че не се знае какво щяха и там да те залъжат. Разбира се че има букса за диагностика.Буксата се намира на средната конзола /където е пепелника/ от дясната страна долу.Представлява точно това което е показал колегата krasi-mir. За да се направи диагностика се поставя специален накрайник/преходник/ .който трябва да го имат в сервиза .Там където ми правиха на мен диагностиката и ми чистиха грешките ми казаха че се купува отделно не го имало в комплекта с останаките.Той е само за японски автомобили и е с по малко пинове.Не търси голяма букса като на другите коли няма да намериш.При мен буксите са в синя капачка .А твоите ще си ги видиш вече като знаеш къде.Дано да съм ти бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #9 Отговорено 18 Април, 2014 (Редактирано) Може би такъв преходник трябва-от 3 пинова към 16 пинова букса http://olx.bg/prehodnik-za-honda-km-obd-2-i47175839 Продава се за 20 лв. в същия сайт. Редактирано 18 Април, 2014 от civic 1.6 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 18 Април, 2014 Тоя преходник не работи с обд2 четец Аз на моето харви имам само 3 пинова букса и 1 седмица търсих из нета да измисля как да си вържа блутут четец,но така и не намерих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyuboTodorov 0 #11 Отговорено 19 Април, 2014 Krasi-mir, аз открих буксата за самодиагностика, точно където ми каза, само че бе малко по скатана и е синьо оцветена, а не зелена, точно както казва колегата rahneff. Това няма значение де. Две по-малки буксички са, едната 3-пинова, а другата 2. В тази с 2-та пина направих номера с кламера и мисля, че ми се получи. По моите изчисления ми дава грешка №17, което значи дефектирал някакъв скоростен сензор. Ще мисля какво да го правя него. Ако дадете съвети, бих бил благодарен.Drone, а с този преходник, не става, правилно ли разбирам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #12 Отговорено 19 Април, 2014 Не колега за жалост не става В една друга тема за блутут джаджата ELM-327 един колега каза,че има такъв преходник и джаджата не работи.Сложил си беше инфоборд,но пък аз карам на газ та файда никаква Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyuboTodorov 0 #13 Отговорено 19 Април, 2014 Значи пъхаме кламери, кабъри и всякакви други офис консумативи и си свиркаме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rahneff 0 #14 Отговорено 20 Април, 2014 Колеги.Какво се получава като пъхате кламер в буксата.Каква е идеята . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #15 Отговорено 20 Април, 2014 ... http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htm ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #16 Отговорено 20 Април, 2014 Да ползвам темата До какво води продължително каране с непрекъснато светещ "Чек" и грешка 41- Primary Oxygen Sensor - Heater circuit malfunction Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
banderasz 0 #17 Отговорено 22 Април, 2014 Има ли нещо общо м/у кодовете на CR-V и HR-V ,не откривам никъде кодове за HR-V Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #18 Отговорено 22 Април, 2014 Викаш неволята...имам учебник помогни си сам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #19 Отговорено 22 Април, 2014 (Редактирано) Знам го учебника, четАх го веднъж Сега явно ще го препрочитам То при мен от един път нещата не стават...май Разбирате за какво говоря Само време не остава...в буквален и преносен/130/ смисъл Редактирано 22 Април, 2014 от kalintry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове