Jump to content
christo

Регулиране на помпите на съединителя

Recommended Posts

Здравейте , някой знае ли как се настройва хода на съединителя ( къде да отделя ако мога така да се изразя)Съединителя ми е на близо 5К км а от самото начало ми се струва че отделя доста горе , ако някой си има на представа дали и как се регулира главната помпа да сподели ;) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че можеш да го регулираш.И моят отделя високо спрямо рено 19,което имаме,но свикнах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С хидравлични помпи ли е или със жило? Всъщност има десетки такива теми, от които да си направиш изводи.. .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че можеш да го регулираш.И моят отделя високо спрямо рено 19,което имаме,но свикнах :)/>

Аз пък мисля, че може, понеже съм го правил стотици пъти . :) Тази тема към която си дал линк е грешна като данъчната декларация на Христо Бисеров .. :D Нека автора на темата да каже за каква кола точно говори, но щом споменава помпи, явно колата не е с жило, а повечето горни помпи на "само регулиращата се Хондова система) имат опция за ръчно регулиране .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,обясни за незнаещите моля.Какво си правил 100 пъти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тогава кажете как се прави аджеба ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа как стана при мен регулирането. След като смених и двете помпи защото протекоха ,започна да отделя много горе педала на съединителя. От вътрешната страна на купето там където влиза горната помпа имало една гайка ,която регулира хода на педала на съединителя. От нея се правила регулировката за отделянето на съединителя чрез регулиране хода на педала. Сега вече си отделя по средата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,обясни за незнаещите моля.Какво си правил 100 пъти?

Не ми се обяснява по 100 пъти едно и също нещо, понеже са водени вече тези спорове, направо давам линк към правилната тема, там има и снимки, за тези които не знаят какво се прави .. ;)http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CC0QFjAB&url=http%3A%2F%2Fforums.hondabg.com%2Findex.php%3Fshowtopic%3D83363&ei=ua_jUu6oKYrnygOgrICoDg&usg=AFQjCNGmA2ADWvbf4AiF7EJwvmaW1j822w&bvm=bv.59930103,d.bGQ&cad=rja

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб.Може да се регулира някакво положение на педала.Работния ход на цилиндъра и на колко % отделя си е работа на помпата и не се регулира.Зависи единствено от притискателя и лъчите му.Екседи и Лук имат тоя проблем.При ОЕмското Валео няма.ВСъщност на придирчиви клиенти ,които искат да им отделя съвсем долу съм пускал малко въздух в системата,но не е правилно и не го препоръчвам.Наистина спора е излишен,защото Хонда е дала спецификацията на тази настройка в мм, и педалите се изравняват.Ако се направи друга регулировка педала слиза надолу и бяга от спирачката,ако му е нулев празния ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя няма значение какъв ти е, помпата ти е от този вид и подлежи на реглаж ..http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/032/00326284600140.BMP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя няма значение какъв ти е, помпата ти е от този вид и подлежи на реглаж

Защо параграфа се казва "Регулировка на педала".а не регулировка на "Мастер цилиндъра" или съединителя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета благодаря за мненията , маркони благодаря и за снимката .Маркони , по мненията ти съдя че си наясно с тия работи .Можеш ли да ми обясниш как точно да си регулирам помпата без да прецакам нещо или да карам на полусъединител защото в друга тема четох че и това е опция а не искам да рискувам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо виж колко празен ход имаш.Това е хода от пуснат педал до положение на усещане на усилие,проверява се с ръка,После виж дали педалите-съединител и спирачка са равни и ще ти кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е около 1 см по на високо от спирачката и точно толкова влиза навътре до усещане на усилие.дано да ти е от полза :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,ще обесня подробно,гледай само голямата снимка и игнорирай спора до тук.1.Разконтряш гайка 1 и развиваш болта 2 доста.2.Разконтряш гайка 4,махаш зегерката от цилиндричния щифт и самия щифт от педала,дърпаш педала на горе ,за да излезе от щока.Сега може вече да го въртиш/щока/.Завиваш го 3 оборота.Връщаш щифта и педала,сега усилието трябва да се усеща 5мм под нивото на спирачката.Пробваш как работи.Ако си доволен по обратния ред слагаш зегерката на щифта,законтряш гайка 4.Навиваш болт 2 докато изравниш двата педала и законтряш гайка 1.Сега празния ход трябва да бъде много малък1-2 мм,но трявба да го има.Болче 2 може да не болче,а копче за натиснат педал.Това да не те притеснява ,той пак си има резба и контра гайка. С цялата тая процедураш регулираш само педала.Хода и работата на съединителя не се променя.Усещането ще ти бъди малко по-различно,но явно това се цели.Ако не те устройва като вариант рейсърския съединител,пиши пак ,ще ти кажа какво да направиш.но там ще трябват 2-ма човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре това звучи просто ;) ще го пробвам другата неделя . Значи няма шанс да карам на полусъединител и да си прееба моя така ли да разбирам ;) Благодарч :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не оставиш празен ход на педала,тогава има опасност лагера да бъде леко натиснат.За най точна настройка може да ползваш упътването на снимката ,то си е точно за твоя модел.Рулетка трябва да опре максимално добре в мокета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо параграфа се казва "Регулировка на педала".а не регулировка на "Мастер цилиндъра" или съединителя?

Не знам как се казва параграфа, но знам, че винаги от отделящ много горе съединител (както е при колегата пуснал темата) и понякога даже буксуващ съединител, след реглаж на педала се получава един перфектно работещ и отделящ на средата съединител .. ;) Не знам не ви ли омръзна да се правите на интересни и да спорите за неща които хората са правили преди вас, + това, автора на темата не пита как се регулира мастер цилиндъра, а

някой знае ли как се настройва хода на съединителя

който ход зависи изцяло от педала ..В темата към която съм дал линк, даже го караха човека да си смени още веднъж новия съединител, вместо да си оправи педала .. :blink: Ти лично какво ще посъветваш автора на тази тема, на когото съединителя е на 5к. км., да го сменя или да си регулира педала ? ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата съм му дал ръководствато на Хонда и сам ще си реши какво да прави.Ако съединетеля е за смяна ще губи мощност в баирите или ще придърпва.На дървен философ и господ не може да му помогне.Тая регулировка не променя нищо в работата на съединителя,пък ти не 100 -200 пъти бърникай там и си мисли че променяш нещо.Производителя е дал хода на педала с 4 размера.Кой си ти да казваш кое е долу и кое горе?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна работа, регулировката не променяла нищо в работата на съединителя, пък производителя я дал в ръководството тази регулировка .. :D Като си ровил из ръководствата, при някой производител видял ли си, да няма свободен ход на педала, а да зацепва още горе ? ..Нали точно за това е тази регулировка, за да се осигури правилна работа на системата ..Когато е много натегнат щока, не само че променя работата на съединителя, ами и с чисто нов да си, пак ще губиш мощност в баирите и ще го хвърлиш на много по малко километри ..Аз понеже съм дървен философ, :D знам защо се получава така, а ти като разглобиш няколко мастер цилиндъра и разучиш принципа им на работа, ще разбереш и ти, защо не трябва да е натегнат педала и защо буталцето трябва да се връща до края ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо да учиш 4 г. "Експлоатация и ремонт на автомобили и кари"(като мен).Не е необходимо да учиш 5 г. за Машинен Инженер (като мен).Не е необходимо да прочетеш 100-тина мнения, в няколко теми (поне 5, от които на доказали се Хонда-монтьори).Не ... не ти трябва всичко това, за да си отговориш на въпроса "Как се регулира ХИДРАВЛИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ на Хонда?".Отговорът е - СЪЕДИНИТЕЛ НЕ СЕ РЕГУЛИРА!Регулира се ПЕДАЛА на СЪЕДИНИТЕЛЯ. По-точно СВОБОДНИЯ ХОД на ПЕДАЛА. Даже и япончето го е написало в ръководството за Хонда - CLUTCH PEDAL ADJUSTMENT ( регулиране ПЕДАЛА на съединителя).След като "обереш" свободния ход на педала, всяко следващо натягане, или отпускане на стержена на главния цилиндър води до НАРУШАВАНЕ на правилната работа на системата.

Редактирано от Krasi-mir
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съединетеля е за смяна ще губи мощност в баирите или ще придърпва.

 

Здравейте колеги..,цитирам изречението от поста на Markony ,но въпроса ми е към всички..,които споменахте подобни симптоми при износен съединител..Публикувано изображение! Та.. въпроса ми е, каква логика влагате в това изречение...,питам.. понеже и моят съединител отделя много високо,преди известно време писах и в темата за съединител..на CR-V, също така.. притриса(вибрира) педала на съединителя при зацепване след превключване на предавка..,дори и този симптом (губене на мощност в баирите) го имам (в смисъл вместо да върви на 5-та..,ми иска 4-та предавка..,а уж е 147к.с.)...,.НО...,не буксува и не мирише на феродо..! "Той" съединителя явно си е за смяна,но ми е интересно до кога мога да карам така..Публикувано изображение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи, какъв е баира!А "губи мощност на баир", според мен има 2 тълкувания.Подхождаш към баира на 5-а например, баира е голям, скоростта пада, оборотите падат, т.е. двг се мъчи. Еее ... ми тая кола има и 3-та, предполагам :D , и не ти е виновен съединителя.После - същото упражнение - голям баир, скоростта пада, обаче оборотите продължават да се вдигат. Еее ... ми съединителя е фира - боксува.Можеш да пробваш съединителя, дали боксува и на равно. На 3-та (на 2-ра май няма да се получи), както си караш, стъпваш рязко на газта. Ако оборотите скачат, а колата не реагира - боксуване на съединителя.п.п. Не знам, колко малко ти се виждат 147 коня, ама моите 126, на 10%-тен наклон правят следното - скоростта (110 км/ч) започва да пада, стъпвам на газта, автоматикът се връща на 3-а (директна), и на края на баира изскачам със 140 км/ч, на 5500 оборота. Това независимо, колко човека сме в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ах.. тези бързи автоматициии..Публикувано изображение,Краси.. номера с трета предавка го знам..Публикувано изображение,даже от време на време .. го използвам..Публикувано изображение,но за 147кс ,мислех че трябва да катери по-добре на 5-та ,от Витарата..,която е само 128к.с.,а като ги сравнявам..,Хондата е само "половин идея по -добра" в изкачването на един и същи баир(става въпрос за отсечката Кюстендил-Гюешево..Публикувано изображение! А за вибрациите.. на педала на съединителя,при превключване.. какво ще кажеш..Публикувано изображение?

Редактирано от vadoiv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не знам ... не знам ... забравили са да ми сложат такъв педал :Pп.п. И все пак да питам ... как тресе?! Вертикално, към кракът ти, т.е. рита (или се едно задържа в шарнира), или вибрира навсякъде в момента, в който го пускаш?!п.п.п. Значи яко са те прецакали ... набутали са ти 20-ина магарета повече, без да има нужда :cool:п.п.п.п. Е са забелезАх - ГИ ... да не е станало ... "Тамън научих магарето да яде камъни, и то 'зе че умре!" Тваа за мощността де :D

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно още се водя "новобранец".. и ме ограничават в постовете..Публикувано изображение! Здрасти Краси..., самия педал чак толкоз не вибрира..,но след превключване на скорост.., при самото отпускане на педала.. се усеща едно леко притрисане(явно в момента на зацепване). В офроуд форума,някой спомена,че притискателния диск ми бил заминал...,но след като не ми буксува съединителя..,не ми се отваря(то че ще се сменя "комплект",ще се сменя..),ама чаках само някой да ми "подхвърли"Публикувано изображение,че заради износения съединител.. ,колата не ми върви на "баир"(и естествено да се обоснове де...Публикувано изображение) А..,за магарето..,не само че не е гладно..,ами и доста преяжда напоследък...Публикувано изображение,с този разход на газ 13-15/100 (смесено)Публикувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моят проблем със съединителя и как го реших.

Симптоми:

  1. При потегляне, включително и на равен участък вибрира  (претриса).
  2. На 6-та предавка при рязко ускорение, съединителя приплъзва (буксува). Двигателя увеличава оборотите, но колата забавя скоростта (губи мощност).
  3. При рязко спиране се усеща вибрации, усещането е все едно има криви дискове.
  4. Педала на съединителя отделя високо горе.

Пробвах да регулирам педала на съединителя (с цел спестяване на пари, за да не сменям съединител), но нямаше ефект.

Как може да се диагностецира лесно?:

  1. Включвате на 4-та предавка и отпускате по-рязко съединителя (сравнението е с потегляне на първа скорост от място), ако не се натовари двигателя и да се мъче да угасне, то тогава съединителя приплъзва (буксува).

Решение:

Подмяна на целия комплект съединители и всички по-горе симптоми (проблеми ) изчезват.

П.С.

Ако няма вибрации (притрисане), може да се разминете само със феродов и претискателен диск, без да закупувате маховик (демпферен диск).  

Това бяха симптомите, проблемите и решението при мен, ако някой не е съгласен нека да посочи какво съм сгрешил в написаното, за да бъдем полезни и на други колеги.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×