Petyo Tsanov 0 #1 Публикувано 23 Януари, 2014 (Редактирано) Тези дни търсих гуми 205/70/15 и около този размер. Ходих на много места и навсякаде изчерпани количества или останали само китайски или от скъпите модели от над 200-250лв за бр. Знаете ли някои читав модел около 150/180лв на бр? Търся все сезонни или за всякакъв терен не ми се занимава да въртя гуми при положение, че колата я карам предимно градско, а и зимите са ни леки. Редактирано 23 Януари, 2014 от Petyo Tsanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #2 Отговорено 23 Януари, 2014 Колега за каква кола става въпрос, защото ако е 4х4 ще е добре да помислиш за 4 броя. Иначе за размера и цената, тука обсъждахме в една тема, може да я потърсиш с търсачката. Лек ден и успех!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #3 Отговорено 23 Януари, 2014 Crv gen 2, 4бр искам да закупя.През мобилната версия съм и нямам търсачка ако можеш да ми дадеш линк ще съм ти много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #4 Отговорено 23 Януари, 2014 В ЕМ Комплект има разни промоции при които стъпват на около 130-140 лв. за брой, всесезонни. Вече дали има реална наличност не знам, според сайта им уж има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 23 Януари, 2014 (Редактирано) Новите Грабери вече се продават а и на тая цена просто незнам какво има да и плащаш http://www.medina-med.com/shop/?action=viewDetail&productId=7967&categoryId=6 Аз карам със предния модел UHP уж са дъщерна на Конти, моите са правени в Дания. А дали съм доволен немога да кажа, аз слизам от АТ гуми на тея и тея ми се видяха супер. В мокро и вода са като залепени за пътя, на сухо също са ОК, зимата в снега вървят благодарение на 4х4 но пък не очакваи чудеса. Теа новия модел гледам маи е чисто летен но за тая цена просто е в пъти по добре от китаиските. п.п. Хм, в някои саитове ги дават всесезонки, тва е маи само за пред КАТ щото нито в тоя модел нито в моя виждам дори някви белези на зимна гума, чисто летни граифери. Редактирано 27 Септември, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #6 Отговорено 23 Януари, 2014 (Редактирано) Тез грабери от модел на модел все по-зле стават - летни та дрънкат. Първото поколение с готината шарка беше супер гума, следващото беше що-годе читаво но доста се пързаля на сняг, тая вече дори не бих я пробвал...Между другото съм изключително доволен от Hankook Optimo 4S, които карах миналата зима - просто бяха с размер 195/65 и не бяха подходящи за Хондата, но като за всесезонна гума бяха един път. Редактирано 23 Януари, 2014 от swartalf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #7 Отговорено 23 Януари, 2014 Знам, че не е от най- добрите марки, но аз бих заложил на ето това : Матадор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #8 Отговорено 23 Януари, 2014 Аз като най-големия карък точно преди тази зима си сложих 4 чисто нови Continental Contiwintercontact ts850 с ДОТ 2013 ! За капак не можаха даже да стъпят на сняг. Сигурно съм ги прецакал доста вече , но до настъпването на пролетта не мисля да ги сменям с летни. Като поведение на сухо и мокро съм доволен иначе , малко по-шумни са , но това е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 23 Януари, 2014 Тез грабери от модел на модел все по-зле стават - летни та дрънкат. Първото поколение с готината шарка беше супер гума, следващото беше що-годе читаво но доста се пързаля на сняг, тая вече дори не бих я пробвал...Между другото съм изключително доволен от Hankook Optimo 4S, които карах миналата зима - просто бяха с размер 195/65 и не бяха подходящи за Хондата, но като за всесезонна гума бяха един път.Еееее шшшшшш, Ханкока S4 тва ми е любимата гума, после някои да ми разправя че нямало всесезонки, жалко че няма за наще коли тоя размер инак независимо от цената щях си купя. Уникална гума и зиме и лете, няма да пищи в завои лятото няма да свири въобще чудна, зимата драпа в як сняг по добре от повечето зимни, и на лед е добре и на дъжд, абе само суперлативи. Я ми покажи кои са първите грабери дето хвалиш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #10 Отговорено 23 Януари, 2014 Тез грабери от модел на модел все по-зле стават - летни та дрънкат. Първото поколение с готината шарка беше супер гума, следващото беше що-годе читаво но доста се пързаля на сняг, тая вече дори не бих я пробвал... Между другото съм изключително доволен от Hankook Optimo 4S, които карах миналата зима - просто бяха с размер 195/65 и не бяха подходящи за Хондата, но като за всесезонна гума бяха един път. Еееее шшшшшш, Ханкока S4 тва ми е любимата гума, после някои да ми разправя че нямало всесезонки, жалко че няма за наще коли тоя размер инак независимо от цената щях си купя. Уникална гума и зиме и лете, няма да пищи в завои лятото няма да свири въобще чудна, зимата драпа в як сняг по добре от повечето зимни, и на лед е добре и на дъжд, абе само суперлативи. Я ми покажи кои са първите грабери дето хвалиш ? Hankook 4s И аз съм им фен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 23 Януари, 2014 Аз като най-големия карък точно преди тази зима си сложих 4 чисто нови Continental Contiwintercontact ts850 с ДОТ 2013 ! За капак не можаха даже да стъпят на сняг. Сигурно съм ги прецакал доста вече , но до настъпването на пролетта не мисля да ги сменям с летни. Като поведение на сухо и мокро съм доволен иначе , малко по-шумни са , но това е нормално.И взех 4 нови ,но не сглупих като тебе ,ами чакам да завали сняг за цена от 105 лв нямат конкуренция..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 23 Януари, 2014 Купувай 4 континенталки и си ти!Аз съм със зимни Гудрич ,добри са според мен ама континентала са по -добри и от ханкуука и от оста други! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 23 Януари, 2014 Те малко се поизчерпаха по складовете,сега се продават дотове 2012 или модела 830. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #14 Отговорено 23 Януари, 2014 (Редактирано) Ей за тези става дума, Grabber AT2, доста по-шумни са, но на сняг май са по-добре от АТ-то след тях - секи случай със служебното паджеро сме ринали в невероятни условия, ако и да е било кауза пердута Иначе Оптимо 4S на теория ги има в размер 205/70-15 примерно ето тук, но реално дали ги имат на склад... Божа работа Даже цената си се ядва. Редактирано 23 Януари, 2014 от swartalf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 23 Януари, 2014 Това не е ли тежко за Хондата?аз с подобни карам на Диското.Тежат половин тон... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #16 Отговорено 23 Януари, 2014 Ами ние на паджеро ги тествахме, инак съм виждал субару форестър с такива, много добре му стояха. Мисля, че с правилния размер за хондата ще са бомба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #17 Отговорено 23 Януари, 2014 За визията иди дойди,ама за разход и комфорт ич ги няма.Ползвам ги само за офф и там издишат даже..ама са ефтини и не очаквам повече от тях.Вече гуми с индекс под B/С не купувам,че горивото златно.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #18 Отговорено 23 Януари, 2014 Е да, не са много подходящи за друго освен за чукарите Тези индекси за разхода на гориво имат ли някакъв забележим смисъл? Примерно разлика от порядъка на литър между различните модели? Винаги съм си мислел, че са просто търговски трикове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #19 Отговорено 23 Януари, 2014 Индексите са приети в Евро комисия и за съжаление не се проверяват.Хубавото е че ако Ханкок пишат А/B Мишелин и Дунлоп скачат и искат проверка.Така че предполагам си отговарят.В тестовете на АДАК си ги измерват обаче.Там пък точкуването е друго.Да не може да се хване точна зависимост.Със 100% сигурност знам ,че децибелитв на етикета не лъжат.За останалото потребителското племе овци пълним едни гуши.Като потребител много повече ме вълнува шума и спиречен път.Нито износването ,нито разхода ще хвана на пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #20 Отговорено 23 Януари, 2014 НЕзнам имат ли но между Конти Крос Контакт АТ, което имах и Граберите има 1 литър разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #21 Отговорено 24 Януари, 2014 (Редактирано) Аз като най-големия карък точно преди тази зима си сложих 4 чисто нови Continental Contiwintercontact ts850 с ДОТ 2013 ! За капак не можаха даже да стъпят на сняг. Сигурно съм ги прецакал доста вече , но до настъпването на пролетта не мисля да ги сменям с летни. Като поведение на сухо и мокро съм доволен иначе , малко по-шумни са , но това е нормално.И взех 4 нови ,но не сглупих като тебе ,ами чакам да завали сняг :)/>/> за цена от 105 лв нямат конкуренция.....Не бих казал ,че съм "сглупил". Когато настъпиха студените дни и вече реално сезонът е Зима е най-нормално да си сложиш зимните гуми. Голяма работа ,че са се поизтрили от това ,че нямаше сняг. Това е божа работа дали ще вали или не. Хората са го казали - прави каквото трябва пък да става каквото ще. Ако катастрофираш в студено време с летни гуми ще се убеждаваш ,че дори да си бил със зимни пак щяло да е същото нали ;)/> Редактирано 24 Януари, 2014 от stanchevvv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #22 Отговорено 24 Януари, 2014 Така е!Аз пропуснах да кажа ,че карам със старите зимни.Това ще бъде 4-тата им зима и могат да се търкалят още малко на сухо,но за сняг абсурд.А сняг ...няма,избяга при хамериканците... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #23 Отговорено 25 Януари, 2014 Айде давайте впечетления от снега,вали в цялата страна.Тук снега е 2 см. с лед отдолу.Тестдрайв и на 4-те коли.Старите Вредщайн СНоутрак 3-добро потегляне,лошо спиране,средна хубост в завой.Континентала:Средно потегляне,добро спиране,добро държане в завой.Грабера и друг път съм го пробвал на лед -пълна скръб.Гудрич АТ-добре потегля,лошо спира и в завоите много зле.Малко съм критичен към колите си,но по-добре така от колкото в канавката или в нечия задна броня.Прави ми впечетлени промяната в ламелите на новия континентал.Нямат посока ,като старите и затова отлепят по-зле ,но спират по-добре.Трябваше малко да ги тръкна на асвалт оня ден,че днес тръгнах с етикетите.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #24 Отговорено 25 Януари, 2014 Къде има сняг бре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #25 Отговорено 25 Януари, 2014 Къде има сняг бре Утре ще има Аз мойто харви го дадох на баща ми.Купи ми и вериги даже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #26 Отговорено 27 Януари, 2014 Здравейте колеги ,от 4 години карам цр-в 1 генерация 147 коня автомат като първата зима го карах с йкохама ама честно казано нма спомени от тях обаче после си взех чисто нови toyo tranpath s1 и съм много доволен много спират и яко драпат в снега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #27 Отговорено 4 Февруари, 2014 Hankook Optimo 4S от къде могат да се вземат на добра цена ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #28 Отговорено 6 Февруари, 2014 Зимни Лaсa Aйсвей при ускорение и aвaрийно спирaне нa лед и сняг сa перфектни. Обaче минус в поведението се усещa при стрaнично ускорение. Нaпрaво тръгвa дa излизa извън пътя в зaвоя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #29 Отговорено 6 Февруари, 2014 Аз почнах да се ослушвам за летни джанти 16ки или 17ки,но нови са по 200-300лв парчето Някакви гъзарски.Ще чакам да почна работа евентуално и тогава ще взимам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #30 Отговорено 6 Февруари, 2014 Marcony точно така !И аз съм с Гудрич и забелязах че от всякаква снежна ситуация тръгват ,казах си супер зимни гуми ,обаче спират като летни Що така -шарката ли нещо не знам Пък всесезонните са пълен ташак -ни за зима ни за лято като хората-карах с такива последно ескорта преди 10 години ,ама не ми дремеше много ако го бутурясам и затова ,пък с хондата не си правя експерименти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #31 Отговорено 7 Февруари, 2014 Технологията на самозаточване на ламелите,по-лошо спира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #32 Отговорено 12 Февруари, 2014 Сигурно пише някъде, но не намерих. Въпроса ми е дали мога да сложа летни гуми на ЦРВ 1 ген 205/75/15, а не на 70, че съм има един Гоодиър с тоя размер. Ще има ли проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #33 Отговорено 12 Февруари, 2014 За визията иди дойди,ама за разход и комфорт ич ги няма.Ползвам ги само за офф и там издишат даже..ама са ефтини и не очаквам повече от тях.Вече гуми с индекс под B/С не купувам,че горивото златно.... Ее и за газ ли ти свиди 1.20 е За 205/70/15 няма да имаш проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #34 Отговорено 12 Февруари, 2014 Ходя за риба на майната си..Словакия,Босна,Черна гора.Отделно лапето учи в Дания и сега ще мъкна багаж на там.Харвито гони 250к вече и си погорява... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #35 Отговорено 15 Февруари, 2014 ето аз какви купих преди Коледа за всесезонни vredestein quatrac 3 точно 205/70/15 за съжаление в Сф нямаше много сняг за пълни впечатления, но определено са по-добри от предишните ми General GR и BFGoodrich AT преди много години съм карал Мишелин Енерджи целогодишно и безгрижно и то на Голф, но все пак всесезонките са си компромис, иска се по-внимателно каране и голямо значение има къде и колко карате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #36 Отговорено 15 Февруари, 2014 ето аз какви купих преди Коледа за всесезонни vredestein quatrac 3 точно 205/70/15 за съжаление в Сф нямаше много сняг за пълни впечатления, но определено са по-добри от предишните ми General GR и BFGoodrich AT преди много години съм карал Мишелин Енерджи целогодишно и безгрижно и то на Голф, но все пак всесезонките са си компромис, иска се по-внимателно каране и голямо значение има къде и колко карате. На каква цена ги взе и от къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #37 Отговорено 16 Февруари, 2014 На каква цена ги взе и от къде? от един от сайтовете за онлайн пазаруване, дойдоха от Германия за около 10 дни, с пресен ДОТ и бяха около 180лв./бр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faboone 4 #38 Отговорено 16 Февруари, 2014 Лятото карам с летни Ханкок 195 на 70 на 15 от които съм доволен, но трябваше за тази зима да обуя зимни гуми и се спрях на това по- долу.За тази зима 1 сняг, след теста мисля че се представят добре според мойте изисквания.По спецификации и не на последно място цена, в този клас лекотоварни гуми XL (Extra Load) индексите им са: "C" Икономия на гориво и"C" Сцепление на мокра настилкана 72dbИ мисля, че бият по показатели всички други марки в този клас гуми.Като цена ги намерих в промоция на 131лв Марката е от Южна Корея, но се произвеждат и в Унгария, ще отбележа още, че Ханкок и Мишелин са в стратегически съюз от 2001г и Мишелин имат над 10% дялов капитал от компанията.В Адак няма тест да видим точно на този размер, има на по- малък, но не го смятам за универсален. HANKOOK Winter i*cept RS W442 XL размер: 195/70 R15 97T Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #39 Отговорено 16 Февруари, 2014 За какво точно ти е тоя екстра лоад като харвито тежи 1200 кила ? Да беше 2200 разбирам,но то си е просто по-висока лека кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faboone 4 #40 Отговорено 17 Февруари, 2014 Заради височината на колата, гумите по предписание на производителя са с размер 195/70/15, висичко под този размер или е ниска или с не точен километраж.Предимствата на XL и RF гумите спрямо гумите за лек автомобил са в подсиления борд с малко повече тел, за това може да се карат малко по- меки но предпазват гумата от бабуни при влизане в дупка и дори кривене на джанта.Ако трябва да се спази размера на гумата, почти всички гуми на пазара в този размер са RF или XL, което и в двата случая значи подсилена гума, което не смятам за нещо лошо.Друго, това че размера е такъв, не слагам XL защото аз съм решил заради тежката подсилена гума а слагам размер по предписание, от който избора се свежда само до XL за дадена марка, но освен този индекс са важни и другите индекси,марката гума и качеството на каучука.Вярно окачването ни е слабо и с такива гуми вози малко по- кораво.Все пак избора е на всеки по отделно относно избора, не агитирам никой да си вземе въпросния размер с XL или RF, преди да е прочел за него, преди да знае всички подробности и не го е избрал и решил сам, за това и обсъждаме тук за да реши всеки и да има повече информация, не споря по въпроса.Размера е важен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове