Jump to content
Миро 01

Избор на кола

Recommended Posts

Здравейте фенове на Хонда. С риск да стана банален, искам да ви помоля за съвет. Става дума за избор на кола и по точно дилемата ми е такава. За момента карам Пежо 306 бензин 75 комя. На 35г. съм, женен с дете на 5 г. И колата ми стана малка на мен и моето семейство. Ориентирал сам се към Хонда ЦР - В втора генерация бензин и по точно 2005-2006г. след фейслифта. Колата ще се кара всеки ден както градско така и извънградско. Няма да се ползва да се ходи по планините. Ориентирах се към този модел защото търся нещо което е по високо, по комфортно и по просторно. Изминавам от 13000 до 18000 км. на година. Какво бихте ме посъветвали дали е добра кола за тези изисквания или да ме насочите към друга кола която да изпълнява тези мои изисквания. Става ли тази Хонда за всеки ден, за семейна кола. Подлежи ли на газифициране . Колко гори в градско и извънградско, знам че всичко зависи от карането но общо, горе долу. Скъпа ли е поддръжката. От къде може да се намери добър екземпляр. Какво да се гледа при евентуална покупка. И ако има нещо друго което сам пропуснал да попитам и смятате че е важно, моля споделете го.Извинявам се пак че поставям тази тема, и благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градски, как не ходиш по планините бре човек :)/>че къде ходиш тогава? Хубаво си се насочил към Хонда, реално по просторна няма от ЦРВ, но и тва е относително, багажника не е особено голям като на Акорд комби, но при него в купето е тясно :)/> Както и да е, имаше чудесен екземпляр тука в града може да си го видял но е дизел, инак много ме грабна един сребрист малко скъпичик но ако е същото като на снимките си струваше цената :)/> За газта нямаш дерт, другото е въпрос на късмет :)/>Скии http://www.mobile.bg/21385150922422358 ама дизел, Емича хич не ги обича, питаи него за дизела да видиш кво щи каже :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си се насочил към Хонда ;) А относно твоите въпроси има писано толкова много, че каквото и да се каже ще бъде повторение :D Не е необходимо дори да ползваш търсачка, просто можеш да се ориентираш по заглавията на темите в раздел 4х4 и високопроходими

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, как да не ги обичам дизелите бе, лъжец такъвПубликувано изображение.

Пък и тази от линка който си дал, на първо четене изглежда доста слънчева и запазена /забележи, че е даже с оригиналния акумулатор/.

 

Иначе колега, от този клас СУВ и от тези години, това като че ли е най-доброто решение за теб и семейството ти.

Говоря за съотношението цена-качество, надеждност-здравина, цена на обслужването-консумативи, функционалност, обем и така нататък.

Преди три години и аз оглеждах и избирах, и чак сега осъзнавам колко правилен избор съм направил.Даже сега имам една муха в главата и ако не стане нищо, тази година ще помисля за още едно ЦРВ, пак 2-ра ген. и пак дизел.

Иначе както всяка кола и тази си има своите малки недостатъци, един от който е доста твърдите седалки/особено задните/, ама на някои хора пък това им харесва, също малко повечето пластмаса /но то при всички вече е така/ ,горящи крушчици на някои бутони, и други дребни неща - все големи проблеми налиПубликувано изображение.?

А за всичко друго което трябва да гледаш е горе-долу като при останалите коли: клас на оборудване, удари, изгнило, тропане, разбито........

При ЦРВ-то, гледай дали сработва 4х4-то , за шум в диференциала /лекува се обикновено със смяна на маслото-но е предпоставка за сваляне на ценатаПубликувано изображение/, шум от веригата, шум и вибрации от демпферния маховик - при дизела , /не че моя не го смених съвсем на скоро, а и не даваше големи признаци да е толкова заминал/ и т.н.

 

Обаче ти питаш за бензиновия /газ/ двигател и там други трябва да ти отговорят, да ти кажат за монтажа на газовата уредба и за редовното регулиране на клапаните и т.н.

То има доста изписано и тук в раздела / алтернативни горива / ако ти се чете де.

Успех в избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...срв-то подлежи на газифициране и не създава проблеми!Мой познат вече две години върти доста километри на газ и няма оплаквания не помня колко му беше разхода на газ,но е много доволен.Не съм чул да има оплаквания от автомобила имал е най различни но най доволен е от този сув :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за мненията ви. Относно дизела сам резервиран, за всички дизели. Знам че спечели дизел на годината. Но предполагам че парите за гориво ще са по големи от на бензин и евентуално газ, а и поддръжката е по скъпа. Според вас, колко трябва да струва добър екземпляр. Говорим за бензин с ръчни скорости. И дали са са добри Хондите вкарани от Франция, относно ръжда по каросерията и като цяло дали се поддържат добре от хората там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това от къде е колата и дали там си поддържат колите , ще е много субективно ако някой ти каже, има и такива които ги поддържат добре, но има и мърлячи.Специално за Франция не съм чул каквито и да било коментари за това, НО това което знам със сигурност е, че там карат доста и колите които ги вкарват тук , са с доста върнат километраж /ама доста/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за мненията ви. Относно дизела сам резервиран, за всички дизели. Знам че спечели дизел на годината. Но предполагам че парите за гориво ще са по големи от на бензин и евентуално газ, а и поддръжката е по скъпа. Според вас, колко трябва да струва добър екземпляр. Говорим за бензин с ръчни скорости.

СР-В ІІ държи цени и има защо! Лично аз не бих се разделил с моето /2003 година/ в момента за по-малко от 12 хилядарки, а след фейслифта читавите струват от 13 бона нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е странен подхода ти, колега /бъдещ, надявам се/ - така поставени въпросите, в този форум и раздел, в голяма степен предопределят отговорите, които ще получиш. Със сигурност никой няма да тръгне да те разубеждава и да ти каже " .. купи си еди какво вместо CR-V".

По-добра дискусия би се получила, ако се постави въпроса "Колебая се между абв и црв. Какво ще ме посъветвате?"

 

Иначе при оглед внимаваш за обичайните неща, абе почти за всичко - има си и тема.

И задължително преглед в сервиз, в който могат да тестват компютъра на колата.

 

Газифицирането е безпроблемно, след това трябва редовно /всеки 20000 км/ да регулираш клапаните.

Аз лично карам на бензин, ползвам колата основно извън града. Разхода зависи най-вече от тежестта на десния крак, но и от натоварване, тип гуми, терен.

 

Поддръжката не е скъпа, но ще бъде повечко отколкото на пежото - все пак е друг клас автомобил.

Като ориентир - първоначалното обслужване: въздушен филтър + филтър климатик + маслен филтър + масло е около 200 лв.

 

 

Успех в търсенето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, тва дето питаш за Френски Хонди хич не ми харесва, да не мислиш да купуваш кола от оня от Храбрино???? ако си го мислиш забрави, освен ако не искаш да ти се скапе настроението, да бъдеш наруган защо оглеждаш колата му а направо не я купиш, да не можеш да я тетсваш ти щото тя не била за юркане и тем подобни, да не може да я пипнеш по боята че щяло да я одраскаш, да го питаш може ли да отвориш капака на двигателя и прочие. По неприятен търговец не съм срещал през живота си, търговците на горублене с мед да ги намажеш, колите му изглеждат много хубави но са яко маскирани, от долу за да не видиш ръждите ги пръска целите с черна боя, повечето са с чисто нови гърнета запитаи се защо, или пръскани с сребриста боя за кюнци, слага им накраиници от зад да мясат по добре. Въобще не ми се говори за него, ходихме на оглед с колега от морето при него, и ако не беше пътувал човека от там до тук заради тази кола аз щях да му тегля маините и да си я продава. Колегата купи колата но после излезнаха много подводни камъни от нея, смени доста неща, но както и да е. Ако си мислил от него, забрави. Иначе нормална цена няма, ти къде си видял Хонда с нормална цена, тва е откачена работа, за 12 годишни коли искат ненормални цени, ма така е като все разправяте колко са здрави и хубави :) Виж на италянките като им излезе име че са бракми сега са без пари :) Инак около 12-13 може би но зависи екземпляра.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включвам се в темата за да потвърдя написаното от Слави и за да предупредя Миро (а и други колеги и ползватели на този форум ) за джамбазина на френските Хонди от Храбрино.

 

Внимание! - некоректен, даже да го опиша точно измамник!Негова жертва съм с CR-V -то купено от него.Не купувам автомобил втора ръка за първи път ,но в този случай попаднах в капана му ,което ми костваше мн.нерви и финансови загуби!Така ,че далеч от там от Храбрино и френските хонди.Засега си мълчах като си мислех, че съм единичен случай,но след като прочетох мнението на колегата Слави реших да споделя за да предпазя бъдещи купувачи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,дайте линк към една обява на тоя французин да се ориентираме. Оня ден се облизвах на една 3ген. Cr-v от Пловдив- Франция от лице с инициали p.a. в обявата. Иначе към колегата- еми аз пък не бих ти препоръчал само Хонда, щото не пишеш най-важното, което те е ориентирало към нея- Надеждността! Търсиш малко по висок и просторен автомобил и по този критерий доста миниванове ще ти свършат работа. Напоследък като паркирам гледам около мен се задръсти с Мазди Премаси и подобни, които явно не са лоши варианти при това доста по-евтини. Не пишеш и с какъв бюджет разполагаш, а относно багажното отделение на CR-V тата, вервай ми много седани ще поберат два пъти повече.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите винаги са снимани в тоя двор при тая къща, по тва ще ги познаете http://www.mobile.bg/21387889019963695 може и не всичките да му са кофти да има и читави от тях, но само като човек и отношение към клиента може да те накара веднага да си тръгнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите винаги са снимани в тоя двор при тая къща, по тва ще ги познаете http://www.mobile.bg/21387889019963695 може и не всичките да му са кофти да има и читави от тях, но само като човек и отношение към клиента може да те накара веднага да си тръгнеш.

Е те точно тая дето е на заден план гледах и не вярвах на цената за 3-та генерация и състоянието от снимките. Поне в адвъртайзинга го бива, че като почнат да ги снимат след като са яли гевреци в тях.....Гледам тази златната капарирана и продадена, дано да се похвали/почерпи новия собственик. Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво и е евтиното на задната, по спомен е към 23 а гледам такива вече почват от 18 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, 19800 е вече и докато ида ще стане 19000 ама няма да идаааа, щот ги нямам. :(/> Не зле колегата Encho дето е разочарован да сподели тук или в ако има други теми от типа черен списък на търговци какво точно го е разочаровало. При нас в Бургас единствения официален дистрибутор продава хубави екземпляри с 1-2 години гаранция на двигатели и скорости на повечето модели, но цените са средно с 15-20% по високи. Всеки си решава.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една асеновградска за 16500 с два чифта гуми явно човека беше на зор, жалко че не търсех такава тогава, продаде се за 2 дни има няма. Лично мисля да прескоча втора генерация, ще покарам тази още 3-4 години, 3-та ген. ще стане към 15 и тогава направо нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една асеновградска за 16500 с два чифта гуми явно човека беше на зор, жалко че не търсех такава тогава, продаде се за 2 дни има няма. Лично мисля да прескоча втора генерация, ще покарам тази още 3-4 години, 3-та ген. ще стане към 15 и тогава направо нея :)/>

Що така мислим еднакво, Славчо. Даже можем да се уговорим да ги гледаме заедно.Единствено ме притеснява че трупат километри и точно като ги вземем отиваме на демпфер. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаи бре, има две прости правила, Дизле=автоматик и бензин :) нема се плашиш, а за километрите е верно, ако искаш ти да ги трупаш трябва да си платиш :) ама толкова кинти не ми се дават освен ако не се спъна в куфърче с 500 000 бона :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако се спъна ,ще взема Ледженд и ще го лифтна на 20 см просвет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа чак толкова не мога да се спъна, едва ли ще порасна някога за тази легенда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20-на бона вървят.4х4 е ,само трябва да се дигне малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...