Jump to content
djakumo

civic 1997 1.5i vtec2

Recommended Posts

Моля автора на темата да даде някаква насока за идеята на темата иначе заминава в кофата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте , просто исках да чуя мнението на колегите или ако някой има някаква идея винаги е добре дошла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да е екстра ако и цвета на колата беше червен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да е екстра ако и цвета на колата беше червен.

мислех по въпроса и се чудех дали да е червена или матово черна с малко червено,не съм голям фен на червените коли от вън ,пак сега идва ред на окачването и двигатея някакви идеи за двигателя трябват ми към 400,500 коня горе долу нещо като 2 литра тlин турбо дали ще свърши работа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...два литра туийн турбо идеално ще ти пасне на сивика 500 коня като нищо ще изкараш :D .От каква кола мислиш да ползваш такъв двигател?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...два литра туийн турбо идеално ще ти пасне на сивика 500 коня като нищо ще изкараш Публикувано изображение .От каква кола мислиш да ползваш такъв двигател?

 

хибрид от б серията на хонда мое би,мисля да е готова за драговете догодина ,не е задълително да е 2 литра мое 2.4 3.0,аз за това питам тук ,някой които е правил нещо подобно или е чувал ,идеята е този двигател ако мие да искара повече от една година Публикувано изображение
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му трябват такива нефелни мотори на този сериозен автомобил http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_LS_engine Маняк слагай един ЛС на задно в англичанката ще си първият !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за драговете мисля трябваше да избереш друго купе точно сегашното на англичанката ми се струва неподходящо особено накичено така с камара тонколонии др. ...ма като се замисля с туийн турбото няма да имаша проблеми с килата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та кво масло викате наливате в огъня?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей ама весело тук при вазе бре ,ама та по темата пари има време не отне ми три месеца да я свърша отвътре през свободното време и я карах по тенекии пре това време ,а пак за колоните и другите дранкулки то те се свалят за около 10 минути ,и за задното мое и задно що да не всичко става само мерак да има Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждаме концептуално си си изяснил нещата- два/три литра турбо или две,400-500 конски сили :lol: Мен ми е любопитно как ще решиш проблема с постоянните стомашни конвулсии причинени от цветовото съчетание в интериора? Кофа на пасажерската седалка ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мястото на възглавницата на волана според мен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна тема да си разказваме вицове и приказки от 1001 нощ Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

седан англичанка за драг Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

седан англичанка за драг Публикувано изображение

 

пич има много седани и купета в които са вложени пари и са добри на драг,друг е въпроса ,че човека си няма грам понятие за какво става въпрос и си пише каквото е чул в кръчмата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчето си знае колко понятие си има и къде кво е чуло, но май кръчмата е истински ирландски пъб в Енискилън...И как беше онова за българските форуми - питаш и веднага сто калпака ти обясняват колко си прост...Е, добре защитихте реномето! Както винаги! Ура!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок за интериора лично не ми харесва. Изглежда не добре направено. Виж смени ги тея глупости вкарай малко алкантара на таблото вратите, махни червените елементи и светлини( червеното натоварва зрението). Интересно ми е колко голям двигател ще се побере в коша на англичанката? :huh:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок ясна е работата тук сте на принципа ако не е както аз го знам или ми харесва значи е грешно ,но все пак благодаря нколкото стоиносни мнения които прочетох ,а за другите то преди всички са били обедени че земята е плоска преди някой да и покаие че е кръгла но както и да е ,и все пак гогато е готова ей така за спорта ще пусна някоя снимка и малко тестове за песимистите пак ако че познанията са ми малки и от някоя кръчма или мое да ми се е присънило нещо .Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така а по темата това са драговете за които говоря: http://www.youtube.com/watch?v=El55ntN-LDo двапати в годината са ,за първо място е 30,000 лв. за второ 20,000лв и така нататак ,та според вас какъв двигател и скоростна ще свършат работа?ако някой кайе нещо стойностно ще съм му благодарен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кола, която да не става за драг. Просто едни са по-подходящи от други. Мойто мнение, че твоя двигател е К24 с тайп Р глава и ЕДНА турбина от рода на Гарет ГТ40 на около 2бара и евентуално 4х4 . Поразгледай в нета за такъв проект и се придържай към него, излиза по евтино. А отностно V6 двигателя и двете турбини, може би ще си първия с такъв проект в Сивик и ще трябва доста да преправиш коша да го събереш това чудо.Отностно салона и на мен не ми харесва.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъшност като цяло автомобила ти е различен-като цяло от общо приетото схващане за стил ,красота, оригиналност-оем,не се обиждай от мнения базирани на общоприети възгледи и маниящина,лично на мен ми харесва за това че е различна :) относно двигателя - според мен е неудачно купето за драг от гледна точка на килограми ,просто автомобилите за драг -професионален драг са почти обезобразени и не стават за ежедновно каране,ако ще е за драг това значи да се збогуваш със всичкото си оборудване в купето - интериора,колкото до двигателя....там зависи в кой клас искаш да участваш...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ще извиняваш ако съм те обидил,но не те взех на сериозно защото говориш за някакви туин турбота и разни неща които в бг никой не е правил (за хонда става въпрос,или поне аз не съм чувал за такава тук ),не казвам ,че е невъзможно а ,че сумата за направата на двигателя минава многократно стойноста на колата,а и както каза колегата по горе,ако искаш да участваш в професионален драг,трябва да изхвърлиш и да изпорежеш половината купе,и куп други работи за които будя съмнения ,че имаш толкова пари (ти си знаеш най-добре) Публикувано изображение за информация виж темата в раздел проекти на колегата White Devil и ще разбереш как се прави професионална кола и за какви пари говорим Публикувано изображение

Редактирано от KrasIs7a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдаа признавам че това за интериора е вярно ама мое и колта да стане за тази работа аз без това не го карам почти а пак на хондата да и вдигна мощноста малко че сега е доста тешка и върви като дизел или трактор по скоро ,пак за парите не е толкова страшно имам приятел които има морга така че някой части от там а за другите от касата на сервиза ,някой да знае кой двигател на хонда е най походящ за турбо ,мое би от хонда легенд ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки двигател е подходящ за турбо,туин турбо,турбокомпресори,... просто колкото по голяма искаш да е мошността ще ти трябват все по издражливи на износване и напрежение части ,части които са подсилване и части които е настроиват и управляват естествено колкото по голяма е кубатурата по голям е въртящия момент и мощноста се постига по лесно (по лесно до определен момент)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най походящ за тази тешка кола мое би верно ще е от легенд! :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...