Jump to content
didi_pi86

Хонда цр-в гасне докато е студена

Recommended Posts

Здравеите колеги имам Хонда цр-в първа генерация 2001 г автоматик,от един месец ми се появи следния проблем!Колата пали нормално вдига 1500 оборота и постепено оборотите си намалият и веднага след това колата губи оборот и гасне! След това паля но губи оборот и гасне.Налага се да реголирам оборотите докато загрее ,след това няма проблем! Само искам да спомена какво съм направил по-колата:Сменени кабели,нови свещи нжка. почистено стъпково моторче ,сменен палец, сменен цял дросел заедно с мап и ти пи ес сензора! Поради факта че на диагностиката ми показа грешка в двата сензора ,но уви няма никакъв ефект! Колеги моля ви за помощ ,не знам вече от какво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FITV Fast Idle Thermo Valve.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колега бихте ли ми обяснили какво е деиствието на FITV то! И къде точно се намира? Защото аз смених целия Дросела ,а FITV не ли от долната му страна и нямаше ефект! Ако може да ми кажете какво точно трябва да на правия !

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ЦРВ газ има ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи те отново .Извинявам се че не до уточних колата е на Газ и бензин! Не мисля че е от FITV защото аз както споменах по горе смених целия Дросел с всичко по него! В опитите да премахна проблема с гасненето Премаханах и катализатора,но ефект нямаше! Днес мога да се похваля Мисля че проблема ми е решен какво се оказа!Преди една година поставих газовата и всичко до преди месец беше ок,Проблема се оказа натегнати клапани ,изспоскателни до колкото ми каза маистора! Днес направих реглажа и колата за мърка !Няма гаснене нито претрисане!Цр-в ето си подържа нормално обороти!

Така че скъпи Колеги при подобни симптоми ,Препоръчвам първо реглаж на клапани,а след това започнете с друго ! Дано да съм бил полезен с тази тема !http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54945

Редактирано от didi_pi86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В опитите да премахна проблема с гасненето Премаханах и катализатора,но ефект нямаше!

Супер,застреляй диагностика :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да сложим направо един надпис,като се отвори раздел технически:ПРЕДИ ДА СИ ДАДЕ ПАРИТЕ ЗА ГЛУПОСТИ(ИЛИ НА ГЛУПАЦИ),АКО КОЛАТА ВИ ГАСНЕ(НЕ ДЪРЖИ ОБОРОТИ) И СТЕ С ГАЗОВО.....ПЪРВО СИ РЕГУЛИРАЙТЕ КЛАПАНИТЕп.п:Всяка 3-та тема в раздела се касае именно за това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли нещо не ми се връзва теорията с клапаните или просто е открит другаде проблема от майстора, но между другото е регулирал клапаните за да уплътни ремонта. Ще се обоснова:Колегата пише че има от една година уредбата, нека уточни колко километра е изминал с нея.Дори да приемем че никога не са регулирани клапаните, след като е карал една година без проблем значи не е било толкова голямо натягането преди да я монтира. Когато е студена колата, би следвало да работи най-добре при ниски обороти тъй като хлабината е най голяма и вече със загряването празния ход съвсем да пощурее. Той обаче не пише че има проблем при загряла кола. Съвсем наскоро регурилах моите клапани и поради отклонения от 0,05мм но все още попадайки в допустимата долната граница на два от изпускателните цилиндри имах нестабилен празен ход- засмуквания в ауспуха при загрял двигател.Докато е студена проблеми никакви.Щеше да е добре майсторът да премери все пак малката хлабина за да видим, толкова ли е била малка че чак да гасне колата. Мисля че доста колеги са карали с натегнати клапани но не помня някой де споделил,че има гаснене след запалване. Виж на топъл двигате проблемите са по осезаеми. Дано не ти се появи пак проблема колега, тоест дано да е открит в нещо елементарно като някое вакумче или друго.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MIYAMOTO аз имам по добро предложение: "Като си купите колата независимо има ли или няма проблеми, има ли или няма газ, регулираите си клапаните :)/>" не чакаите да ви доиде на главата защото тогава вече до голяма степен е късно, както при колегата, за да стигне до гаснене клапаните одавна или никога не са били регулирани, газта за една година с нерегулирани клапани си е изиграла допълнително и своята роля, и ето ти проблем :)/>Колегата HondaExplorer мисли логично и съм напълно съгласен с него, наистина проблема е бил другаде и случаино е оправен, ако е било от клапани положението е щяло да се влошава постепенно месици на ред а не от веднъж.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, като се върнах на првило №2 от подписа ти, си мисля, че може и изобщо да не са регулирани клапаните на колегата и този път, няма и как да разбере. На колегата препоръчвам да направи теста с хартийката който а направих на моята кола тук, и след реглажа тук за да е сигурен че е правилна хлабина. Видеата съм ги правил при загрял мотор.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много ви благодария за бързите отговори! Така днес след като я покарах малко всичко почти е ок! Колата не гасне ,но имам чувството че леко са дигнати оборотите , и когато е на празен ход през определен интервал забелязах много леко придърпване,не знам на какво може да се дължи това? Ще проверия теста с хартиката! На загрияат двигател!Малко ме дразни това леко придърпване, и веднъж вдигна и свали сама оборотите нагоре на долу ,надявам се това да не е някакво последствие от всички компоненти които смених и замених! Дано наистина проблема ми наистина да се е оправил, и да не започне отново!

Редактирано от didi_pi86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня мастор да не ти е врътнал болтчето на дросела с цел да задържи обороти :) болтчето за което не трябва да си говорим дори :) Ако ти се занимава може да не сменяш целия колектор, смени си само мапа и моторчето да видиш с тях как ще е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно аз толкова години съм бил в грешка :huh: При другото ЦРВ или Акорд с подобен няма да му регулирам клапаните а ще потърся проблема другаде.Примерно ще сменя кабели,свещи,капачка,палец,сонда,някоя дюза,компютър и още какво ли не.....Ако не се оправи тогава ще пиша тук във форума да ме упътите какво да правя :lol: п.п:А забравих,вашите ЦРВ-та(тези от форума) са единствените които нямат проблем с газта и натягането на клапаните :ph34r: ..........айде стига с глупостите,а какво ще кажете???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

болтчето за което не трябва да си говорим дори

:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони ко се мръщиш бре, нали за тва са го мацнали с червенко щото е настроено и не се пипа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно аз толкова години съм бил в грешка :huh:/>/> При другото ЦРВ или Акорд с подобен няма да му регулирам клапаните а ще потърся проблема другаде.Примерно ще сменя кабели,свещи,капачка,палец,сонда,някоя дюза,компютър и още какво ли не.....Ако не се оправи тогава ще пиша тук във форума да ме упътите какво да правя :lol:/>/> п.п:А забравих,вашите ЦРВ-та(тези от форума) са единствените които нямат проблем с газта и натягането на клапаните :ph34r:/>/> ..........айде стига с глупостите,а какво ще кажете???

Колега, мерси за коментара ти, но улавям заядлив тон, който според мен не подхожда на професионалист. Бих се радвал повече да споделиш, защо описания проблем се проявява само на студен двигател и то толкова драстично, а при такъв достигнал работна температура, колегата не е забелязал. По послеписа, не открих някой да твърди, че няма нужда от регулиране на клапани. И двамата със Слави сме го правили поне 3 пъти на собствените си коли. ;)/> Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като загрее колата и не гасне не означава,че работи перфектно нали???При хлабини на изпускателни клапани близки или под 1 десета,кислородът необходим на колата за да поддържа,1500 оборота примерно,е доста повече в сравнение с този който и трябва за 750.Когато изпускателните клапани не затварят добре или въобще не затварят и сам можеш да се сетиш какво се случва с горивния процес.За това и повечето коли с натегнати клапани работят като асматици и повечето гайкаджии,като развият болчето за реглаж на оборотите и вкарат малко повече въздух си мислят,че са решили проблема кардинално.Това задоволявя ли ви като отговор???п.п:Слави болтчето можеш да си го развиваш и завиваш колкото ти душа иска,само да ти харесват оборотите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаи сега, това болтче не е ли като на другите коли? смисъл до сега таратаиките дето съм карал като се заслушаш в дросела и леко мръднеш газта се чува как в ТПС-а цъква едно ключе, което казва на компа че клапата вече не е в положение на ПХ, и мотора веднага вдига 1300+ оборота, та там някои като бъзикне тва винтче уж да оправи оборотите и тва ключе цъкне се случват едни такива интересни неща :) . Сега като ми каза че мога да си го връткам се сещам че веднъж се заслушаш да чуя характерния звук на това ключе при Хондата но така и не го чух, а то пак излиза опростена система. Не знаех че при Хонда може да се бъзикаш с него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш и още как

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, понеже имам подобни главоболия, ще си позволя да ползвам темата на колегата и да попитам тук. Пак говорим за ЦРВ '01, газ и бензин, но проблема е и на двете горива. При мен оборотите играят когато колата позагрее. На студено държи 1000-1500, но когато загрее започват след всяко изключване от скорост да падат и оборотомера направо си подпира в нулата... за щастие колата не гасне, но е е много криво да се кара така. Тъпото е, че при мен почна да го прави след реглажа на клапаните. Въпреки че колата си вървеше и звучеше екстра, понеже скоро я бях взел, реших профилактично да и направя реглажа. След първият опит (майстора каза, че ги е регулирал на 15, каквото и да значи това, защото при газта трябвало по-голяма хлабина) като загрееше колата почваше да трака. Стигна се до извода, че са твърде 'лабави и вторият път каза, че ги е оставил на 12. И сега като върна газта и почти гасне, ако я запаля и след 5 мин. я угася после трябва да подавам газ като запали, иначе гасне пак. Та да питам - да ходя на трети опит за реглаж ли (най-вероятно при друг майстор), или да търся проблема нейде другаде. Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

in: 0.08-0.12ex: 0.16-0.20Ти си прави сметката за Мотора и автомонтьора :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може майсторът да е имал предвид всмукателните клапани и дам да е дигнал хлабината, а после да я е върнал на горната граница. Питай го изпускателните на колко ги е направил и ако са диапазона на производителя, си почисти дроселовата клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята каляска има подобен проблем. Когато е по студено времето сутрин на първото палене,пали от раз оборотите отиват на 1500 почват да падат и след 2 секунди гасне.Паля повторно и всичко си е наред оборотите се вдигат на 1700. След това за палене няма проблем до следващата студена сутрин.Правен е реглаж,проблема си остана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята каляска има подобен проблем. Когато е по студено времето сутрин на първото палене,пали от раз оборотите отиват на 1500 почват да падат и след 2 секунди гасне.Паля повторно и всичко си е наред оборотите се вдигат на 1700. След това за палене няма проблем до следващата студена сутрин.Правен е реглаж,проблема си остана.

Колега, при мен нещата стоят по абсолютно същият начин, не винаги, но го прави. Наскоро преди 1000-2000 км. правих реглаж и почистих стъпковото моторче.. колата подобри динамиката си, но след 300-400 км. нещо и стана и започна да върви по-мудно... някъде писах във форума. Сега ми държи ниски обороти в спряло положение даже притриса. Другите мизерии, които ме дразнят е че понякога при по висока скорост-140-150 като изключа от скорост гасне в други случаи държи 1100, 1200 оборота.... Не съм сигурен, че реглажа е направен както трябва, затова като ми остане време ще отида някъде да ми направят наново реглаж на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих къде е проблема при мен. Оказа се че когато натисна и задържа съединителя колата пали и работи без да гасне. Тоест при натискането на съединителя изолирам развъртяването на маслото в скоростната кутия при стартиране.Задържам съединителя около 7-10 секунди докато закове 1700 оборота и тогава го отпускам. Явно маслото при мен е не каквото трябва и не може да се разбие бързо при старт.Пробвано и на друга хонда със същия проблем -и тя не гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май нещо съм се заблуждавал,проблема остава. сутрин при първо палене гасне-после няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след третия реглаж, при друг майстор, проблема изчезна. По думите на човека от 16 клапана един бил уцелен... ебати... Както и да е успех на другите колеги и Весели празници! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е реглажа на клапаните да окаже разлика в разхода на газ ??? По същество : неправилен реглаж възможно ли е да повиши разхода с около 20 %

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма невъзможни неща :), зависи колко са го омазали, все пак газоразпределянето е важен фактор за много от характеристиките на мотора. Но тук става дума за по сериозни грешки при реглажа, много натегнати или много хлабави клапани, всичко което се върти в границите на нормалното не би дало 2+ литра разлика в разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи,в единия вариант имаш голямо продухване,с малка мощност,натискаш повече,то бяга отзаде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги виждам темата късно аз имаx такъв проблем почва да загрява и гасне имам и газ като обърне и пак гасне доста време търсих проблема и смених доста неща и пак нищо накрая се консултирах с един майстор и ми каза клапани,платих 40лв за тази услуга и колата стана като нова и почна да харчи по малко.MIYAMOTO е прав +1 за негоПубликувано изображение Дано съм бил полезен.

Редактирано от CONEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да доразвия темата ида кажа какво се е получило: ,Мина малко време колата е в добро състояние след Реголажа на Клапани. Няма гасненето на студен двигател,Но се получи друго дразнещо за мен!При напълно загриял мотор ,когато спра ,оборотите почвата да се вдигат и свалият от 1000 до 1500оборота ,това се получава почти всеки пат ! Ако може да ми помогнете как да го премахна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...