Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Здравейте Публикувано изображение Купих си първата ми кола Публикувано изображение H-RV от 2000г.

Имам няколко въпроса и се надявам,че ще можете да ми помогнете Публикувано изображение

 

Централното не ми работи.Къде може да е проблема ? Също така взех колата с 2 ключа и без каквото и да е дистанционно.

Още не съм я обслужил.Горе долу колко лв излиза смяната на ремък и евентуално водната помпа ?

За какво са бушоните в двигателният отсег ?

Другата седмица сигурно ще ходя да ми слагат ГИ,какви точно са хлабините на клапаните за да мога евентуално да ги регулирам ?

Как точно се свалят фаровете ? Видях,че има един болт отгоре,но отдолу не успях да видя нищо. Публикувано изображение

Счупена ми е рамото на задната чистачка,евентуално от къде да намеря такова рамо ? Някоя морга в Пловдив ?

 

Благодаря предварително за отговорите Публикувано изображение

едит:Дали ще може да ми дадете и линк към манюъл-а на колата :)

Редактирано от Drone
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинките на вратите може би са ти заминали, или друг ел проблем, може да го решиш на ул.Богомил 12, търсиш Илко (автоаларми), бая хондаци съм му пратил с подобни проблеми, и няма ядове, взема тънко и бачка добре, кажи му че Слави те праща :) За обслужването бива да кажеш с кои мотор е макар че не е кои знае от кво значение те са като близнаци, зависи кви чаркове ще купуваш, може да ти легне ремък с ролка към 100 лева та до 300 зависи марките които копуваш, водна помпа към 60 лева средно, но бива първо да се види твоята пък тогава да решиш ще я сменяш ли, масло 4 литра ти стигат, филтрите си ги знаеш. Бушоните в двигателния са за наи различни неща :) За Хлабиние не знам, не ги помня, някои колега след мен ще каже, фарове също не знам как се свалят , за рамо сам си си отговорил, търсиш по морги :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега , Честита да ти е , безпроблемни километри ти желая и много да те радва . За фаровете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Подобно на колегата и аз от вчера се гордея с Харви , 1.6 , 1999 г , автомат.Автомат , защоно имам проблем с дясната ръка - неподвижна е .

Та - на моятаПубликувано изображение Харви също не и работи алармата и ако не е нахално да използвам предложението на господин СлавиПубликувано изображение.

Другият проблем е бутонът на шофьорското стъкло - стъклото не се отваря , но мисля , че е бутона , тъй като при натискане се усеща упор а работещото стъкло - неговият бутон няма проблем .

Липсва и вътрешен капак на багажника - този , който е покрит с плат или мокет/велтър - не знам как се казва . Иразбира се - касетофонът не работи , но четох , че е всеобщ проблем .

Иначе - диагностицирана е в сервиз Хонда - на външен вид - прекрасна , според диагностиката и от вътре чудесна и така ...

Желая на всички дълго и безпроблемно каране!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :) и честито и на теб.Видях,че някои хора са си монтирали газовата бутилка отдолу под кората и се чудя какъв е максималният размер бутилка,която може да се побере там ? В понеделник ще звъня на BossHogg за цяла чистачка и бутон за шофьорското стъкло,че ме дразни как моят е износен и не цъка като хора :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маскималният размер на бутилката е 35 литра,която се събира в дупката на резервната гума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чудя се още дали да е на мястото на резервната гума или отдолу в нишата зад бронята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под бронята по новите разпоредби макс 30л на диаметър 190-200мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малко изрязване н апластмасата- събрах 40л

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема с закона,бутилката не трябва да излиза от оригиналните очертания на колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така тъкмо се прибирам :) Сменихме маслото и филтрите,но за жалост нямаха филтър за купето та утре ще се купува :) Също 5w30 добре ли е като за сегашните условия ? А централното се оказа елементарно :) Смених бушона и тръгна :D И сега остана да се обадя на хонда моргата и да си поръчам чистачка,един преден халоген и стойка за подпиралката на капака,че е счупена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно е,ако гори ще минеш на 10В40,иначе за по-малък пробег на нашите двигатели за температурния ни сезон препоръчват 10В30 или за по-хард каране 0В30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от аутодата го видях,че е 5w30,а след това звъннах на един човек и той каза,че по каталог е такова.Странното беше,че го дават да събере 3.6л с филтъра,а събра 2.8 :D Или аутодата нещо им е грешна информацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързали сте при източването,неоригинална сонда ,скъсена сонда.Наливам точно 3,5 литра при смяна.Ако съм мил мотор наливам малко повече..Всъщност при ниски температури полусинтетика капе половин час...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлегата ми писа лично и понеже неможе да пише сметнах за редно аз да копирам какво ми написа За да му се помогне .Тъй като не мога да поствам повече от 2 мнения на ден...Сменихме маслото в един сервиз ии след това пича,който сменяше маслото обясни къде точно се гледа.Че трябвало да е между двете точки.Утре сутринта ще го погледна и ако е надолу ще долея,защото взехме 4 литра масло ;) И на мен ми се стори странно,че не побра 3.6,а 2.8л. моя Съвет е някои компетентен да ти погледне щеката и маслото да се направи на макс или 1 мм под макса . (понеже незнам как е разграфена щеката на Хр-в )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като на всяка кола.Има си 2 черти,между тях има накатка или е полирано,виждал съм и двете.Достатъчно си е посредата между двете да бъде маслото на студен двигател и нивелирана кола.Ако се налее повече масло,двигателя ще го изконсумира и ще се нормализира пак по средата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в момента е по средата.Мисля,че "майстора" който сменяше маслото не отви капачката и евентуално е останало някакво масло...едит:Офф голям дефицит има на задни чистачки :( имаше едно харви на части в Пловдив пуснато днеска и чистачката вече я няма.Ще звънна на варненската морга пак.

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За рамото или чистачката става въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За рамо :( Не е толкова належаща :) Вчера сменихме и предните чистачки,че бяха 2 различни :D В събота ще се газифицира и така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бяха сменени спирачната течност,течността на съединителя и маслото в скоростите :) Термостата ми прави парчета та мисля,че и той трябва да се смени :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги прави?Или отваря или закъснява?Задължително смени капачката на радиатора ,за да ти се върже после диагностиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дига температура до средата,но се оказа,че термостата си е наред Публикувано изображение

Ей тия 2 мнения на ден ми бъркат в здравето...

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, 'иляди безаварийни :)Ето ти линкче към ръководството http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/HR-V/тук съм описал каква е процедурата по инсталирането http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=47465&page=5 (всъщност и тук някъде го има)Моето харви се оказа маслояд, та минах през процедурата със смяна на сегменти и за сега не го е пипало.Успех и само хубави моменти с машинката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ах тия втулки за акумулатор са доста скапани :D На минуса ми няма добър контакт и вчера на един светофар ми умря всичко та направих малко задръстване :( Трябва някак си да я стегна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подложи медна ламаринка ;)/> :rolleyes:/> че за зимата в студа ще имаш ядове . :P/>

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в момента е по средата.Мисля,че "майстора" който сменяше маслото не отви капачката и евентуално е останало някакво масло...

едит:Офф голям дефицит има на задни чистачки Публикувано изображение имаше едно харви на части в Пловдив пуснато днеска и чистачката вече я няма.Ще звънна на варненската морга пак.

 

задното рамо освен че е дефицитно ами и не може да се сменя чистачката, ами само перото.... ако имаш поне част от твоето рамо, намери друго от някаква кола, но да е с нормален накрайник - позволяващ нормална смяна на чистачката, после режеш, телоподаващо и не само ще имаш чистачка, ами и ще я сменяш лесно при нужда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко двойно постове,но няма бутон за едитване.Оказа се че имам счупени зъбчета на чистачките и при десен завой започват да се удрят в колоната.Та дали се продават някакви резервни части за ччистачките или да търся нещо от морга ? Нямам идея на тази схема кой номер точно се води :(http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=B__1400&block_03=19430

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На доста места има зъбчета и шлици.Търси морга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да повдигна темата.Явно мненията след 10 минути не могат да се редактират.Прави ми впечатление,че когато фаровете са ми на позиция 0 всички ми мигат мислейки си,че съм на дълги.Винаги карам на позиция 3 поради тази причина и само когато карам на дълги минавам на позиция 0,че да мога да виждам по-далеч ;) Та въпроса ми е това нормално ли е ? На позиция 0 да им светя в очите ? Предполагам,че ще трябва да се регулират малко фаровете,защото десният бие много в ляво(тия дни го видях в мъглата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в някой център за ГТП да ти ги регулират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в понеделник ще отскоча до СБА-Младост Публикувано изображение

 

Дъъъ.Поразрових се в нета и се оказа,че има доста народ недоволен от тия,които регулират :( Нямам идея какво ще правя,но ако ги регулирам и са по-лзе от преди жална им майка :D

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При самото регулиране, позицията на копчето да я поставиш на 0-ла. /предполагам знаеш/.Понеже казваш ,че десния фар ти бие много на ляво и ако не могат да се регулират както трябва, проблема може да е в самия фар, или рефлектора му.Провери /огледай добре/, дали не е удряна колата отдясно и фара да не е монтиран /захванат/ както трябва.Ако там всичко е наред, причината я търси в самия рефлектор - механизма за регулиране, или някое счупено ухо на самия рефлектор.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера отидох до СБА-Младост и ми взеха 10 лв.Най-главният проблем беше,че крушките бяха завъртяни на една страна,което пък е водело до заслепяването на другите водачи.Малко ми бутнаха надолу левият фар и така Публикувано изображение В петък ще пробвам как е вечерта.

 

ПП:Най-накрая направих 50 мнения Публикувано изображение

 

edit:Намерих си и форумни табелки :) И в събота ще слагам аларма,че на 2 пъти щях да изкривя ключа :(

Редактирано от Drone
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера отидох до СБА-Младост и ми взеха 10 лв.Най-главният проблем беше,че крушките бяха завъртяни на една страна,което пък е водело до заслепяването на другите водачи.Малко ми бутнаха надолу левият фар и така Публикувано изображение В петък ще пробвам как е вечерта.

 

ПП:Най-накрая направих 50 мнения Публикувано изображение

 

edit:Намерих си и форумни табелки Публикувано изображение И в събота ще слагам аларма,че на 2 пъти щях да изкривя ключа Публикувано изображение

 

Това със завъртяните крушки и мен ме съмнява...и на мен единия (десния) ми свети доста странно....прави яка точка ...все едно си на дълги, а около точката е доста тъмно. Мъчих я крушката как ли не, но не виждам точно жлеб или знак как трябва да е поставена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като погледнеш отпред се вижда че трябва да е под 45 градуса има една дупка правоъгълна и трябва да пасне в нея.Моите бяха някакси навряни и двете в обратната посока Публикувано изображение

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове, и аз съм от скоро с харви и имах същия проблем с крушките. Има енда тупа скоба от тем дето се слага върху цокала който държи крушката на място. Малко е пипкаво и понеже едната крушка я сменях на тъмно не бях сложил именно тази телена скоба правилно. кръшката седеше леко на криво и светеше малко по-нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм тоя rogue лип е много готин,но са адски редки и нямат намиране :(

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм тоя rogue лип е много готин,но са адски редки и нямат намиране :(/>

скоро имаше обява на такава хонда на части с такъв лип и като звъннах на човека каза, че го е продал предния ден за сто лева :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ммм тоя rogue лип е много готин,но са адски редки и нямат намиране Публикувано изображение/>

скоро имаше обява на такава хонда на части с такъв лип и като звъннах на човека каза, че го е продал предния ден за сто лева Публикувано изображение

 

Въпросът с крушките на фаровете ме хвъля в оркестъра...аз ли не съм кадър....както и да я сложа все тая. Колегата пише на 45 градуса да е цокъла...вярно има жлеб, но по удобно застават на 90 градуса (вертикално) Сложих ги така, довечера ще видим колко светят. Някой от София, ако му се пие бира и може да ги сложи да свирка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и моите бяха на 90градуса и светеха към марс.Щом от тировете ми мигаха мислейки си,че съм на дълги :D Утре вечер ще пробвам какво е станало след настройката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...